Створення інтернет-магазину за принципом Mobile First в 2021-2022 році
Зробити сайт інтернет-магазину популярним та легко просуваємим в нинішніх реаліях не так просто. Конкуренція на ринку інтернет торгівлі стає все запеклішою з кожним новим днем, а кількість інтернет-магазинів збільшується в геометричній прогресії. Впоратися з такою конкуренцією можна тільки слідуючи всім рекомендація компанії Google.
Нерідко трапляється так, що одні рекомендації пошукового гіганта суперечать іншим, і тоді доводиться звертатися до статистики. Статистика пошукової видачі та показники відвідуваності які ми зібрали говорять нам про те, що нині є всього два варіанти швидкого просування й обидва вони залежні від смартфонів. Як не парадоксально, але більше 60% відсотків всього трафіку Google Chrome - самого популярного браузера у світі на цю мить, надходить від власників смартфонів.
First Mobile: Як зробити сайт популярним помінявши точку зору
Смартфони щільно увійшли в наш побут й багато користувачів вже не уявляють собі життя без цього гаджета.
Нещодавно, єдиною можливістю надати користувачам комфортне відображення сайту інтернет-магазину було створення адаптивного дизайну, який автоматично підганяв розміри всіх елементів сайту інтернет-магазину під розмір екрану смартфона. Такий вихід із ситуації був ефективний, але часто не давав можливості кріейторам повною мірою перенести всі функції сайту, тому доводилося відмовлятися від ідей, що робило ресурс менш унікальним й привабливим. Але зараз місце адаптивного дизайну зайняв новий принцип розробки сайтів і це First Mobile Design.
Зараз, коли конкуренція досягає позамежних відсотків, навіть найменша можливість виявитися більш привабливим ресурсом для пошукових алгоритмів ніж сайт конкурента — стає впевненим бізнес-планом. У цій статті ми розглянемо всі пункти створення сайту інтернет-магазину за принципом First Mobile, а також поділимося секретами успішної розробки й тонкощами проектування сайту, почнемо!
Інтернет-магазин і Mobile First: що необхідно врахувати , щоб ваш сайт успішно просувався і користувався попитом
Попри те, що створення інтернет-магазину за принципом mobile first дасть вам певну фору перед конкурентами, не варто думати, що це вирішить усі проблеми просування.
Вам, як і раніше доведеться докласти всіх зусиль та доступних ресурсів до оптимізації сайту, а дізнатися, як ефективно оптимізувати сайт інтернет-магазину ви можете в нашому чек-листі успішної Seo-оптимізації, де ми детально розповіли про всі пункти, здатні вплинути на успіх вашого ресурсу.
Для того, щоб створити сайт інтернет-магазину за принципом Mobile First, спочатку вам необхідно зрозуміти, що цей принцип з себе представляє. Mobile First — це один з методів створення сайту, де основна увага спрямована на комфортному відображенні ресурсу на екрані смартфона. Для досягнення таких результатів всі дії по створенню структури та розробці оформлення спочатку орієнтуються під орієнтацію екрану смартфона, а вже після створюється адаптивна версія для використання на ПК. На словах все звучить досить просто, але на практиці домогтися необхідної функціональності від сайту на екрані смартфона вкрай складно. Далі ми по пунктах пройдемося по всім етапам створення сайту інтернет-магазину за принципом Mobile First.
Створення сайту за принципом Mobile First Design
У цьому блоці ви можете дізнатися, як створити сайт інтернет-магазину за принципом Mobile First? Як уникнути проблем та помилок при відображенні сайту на екрані ПК? І що потрібно зробити, щоб просування сайту увінчалося успіхом. Чек-лист розробки сайту за принципом First Mobile виглядає наступним чином:
1. Розміщення інформації
Якщо ви поставили перед собою завдання зробити сайт інтернет-магазину за принципом Mobile First — приділіть особливу увагу розміщенню інформації та її положенню на екрані користувача.
Цільова дія, виконання якої ви хочете від потенційного клієнта, має добре проглядатися на головній сторінці ресурсу. Теж стосується й інформації, яка повинна буде переконати споживача придбати товар, або принаймні викликати у нього інтерес. Розмістивши інформацію в полі зору користувача ви можете збільшити ефективність ресурсу та підняти показники товарообігу.
Розробляючи оформлення для сайту не забудьте про подальше просування. Щоб створений вами сайт інтернет-магазину став популярним — необхідно, щоб всі його сторінки та розміщений на них контент був спочатку оптимізований під ключові запити представників вашої цільової аудиторії.
2. Швидкість завантаження і "вага" сайту
Роблячи сайт інтернет-магазину орієнтованим в першу чергу на мобільні пристрої — необхідно потурбуватися про його швидкості завантаження та "вагу". Нерідко мобільна мережа має відчутно меншу швидкість, ніж WiFi або кабельний інтернет. Для комфорту користувачів, створюючи інтернет-магазин врахуйте цей фактор та максимально зменште навантаження на ресурс. Таким чином ви не тільки надасте можливість користувачам комфортно працювати з вашим ресурсом, але й досягнете швидкого завантаження для ПК версії ресурсу.
Швидкість завантаження сайту інтернет-магазину важлива для його просування, якщо ви хочете розкрутити інтернет-магазин й зробити це максимально ефективно. В інтернеті є безліч думок з цього приводу, але з точки зору алгоритмів Google допустимий час завантаження сайту — до 3 секунд. Чим нижче даний показник — тим краще просувається та ранжується ваш сайт пошуковими алгоритмами.
Про те, як домогтися оптимальної швидкості завантаження ви можете дізнатися в нашому блозі.
3. Вартість мобільного трафіку
Це ще одна причина, чому необхідно максимально зменшити "вагу" створеного вами сайту інтернет-магазину. Річ у тому, що мобільний інтернет коштує відчутно дорожче, ніж звичний нам кабельний. Якщо ваш сайт буде вимагати завантаження занадто великої кількості ресурсів, або на серфінг по ресурсу буде йти надто багато часу через тривалі завантаження сторінок — інтернет-магазин не буде користуватися популярністю у власників смартфонів, а саме на їх трафік зараз орієнтуються пошукові алгоритми.
4. Створення інтерфейсу та оформлення
Створюючи сайт інтернет-магазину, приділіть максимальну увагу інтуїтивності та практичності інтерфейсу. Останні тренди в світі веб-розробки говорять про те, що основним попитом зараз користується мінімалізм. Не додаючи зайві елементи на ресурс й при цьому подбавши про інтуїтивність всієї структури сайту, ви зможете не тільки спростити пошук необхідних вкладок для користувачів та потенційних клієнтів, але також досягнете додаткової лояльності, а даний фактор часто є вирішальним в питаннях інтернет торгівлі.
5. Відмова від переадресації
Для того, щоб поліпшити становище сайту інтернет-магазину, та збільшити ефективність просування — відмовтеся від переадресації. Це дозволить вам зняти навантаження з сайту та зробити ресурс більш привабливим для пошукових алгоритмів.
Домогтися такого результату допоможе використання атрибута rel=alternate і rel=саnonical, таким чином ви зможете виділити різні версії сайту не вдаючись до переадресації.
6. Ефективне використання простору
Для того , щоб рішення створити сайт за принципом Mobile First було дійсно ефективним й принесло свої плоди — необхідно максимально грамотно використовувати простір сайту. Перед розробкою структури в веб-просторі, спочатку варто створити її прототип на папері та протестувати її на інтуїтивність. Перенісши всі свої ідеї щодо структури на папір, ви зможете перевірити інтуїтивність запропонованого вами варіанту та не забудете які сторінки вам необхідно створити в процесі розробки ресурсу.
Також важливо, щоб створені вами сторінки були наповнені релевантними даними та інформацією. Найчастіше користувачі відвідують інтернет-магазини, щоб дізнатися все про товар, й вже після приймають рішення про покупку. Тому якщо сторінка присвячена одному пристрою, або типу пристроїв — важливо щоб вся інформація на цій сторінці була релевантна заголовку та назві сторінки.
7. Контент і його оптимізація
Для успішного просування інтернет-ресурсу, контент, розміщений на його сторінках, повинен бути повністю ідентичним, незалежно від платформи. Це необхідно для індексування пошуковими алгоритмами сторінок вашого інтернет-магазину. Це допоможе просувати весь ваш ресурс, а не тільки якусь його частину. Також відмінності в матеріалах та контенті за умови однакових заголовків може викликати дисонанс для пошукових алгоритмів, а це ніколи не позначалося позитивно на ефективності просування.
Щоб уникнути подібної ситуації ми рекомендуємо дотримуватися ідентичності матеріалів на сторінках сайту незалежний від того, для яких пристроїв використовується дана версія.
8. Структура даних та її ефективність
Ваш сайт може бути насиченим корисною інформацією й бути цікавим для користувачів, при цьому показники відвідуваності та конверсій може бути досить низьким.
Причиною таких показників та не ефективності просування як правило служить відсутність структурованого контенту. Для того, щоб розкрутка інтернет-магазину була успішною й показники відвідуваності ресурсу постійно зростали — необхідно щоб контент мав свою структуру, а кожна нова стаття так чи інакше була пов'язана з попередніми. Таким чином вам вдасться вибудувати ланцюжки з контенту, цікавого користувачам, й переконати їх у потребі ознайомитися з іншими матеріалами.
Структурованість контенту дуже важлива для просування інтернет-магазину. Чим більш структурованими будуть матеріали на вашому сайті, тим більш релевантним буде ваш ресурс з точки зору пошукових алгоритмів для користувачів пошукової системи.
9. Google Search Console
Використовуючи даний інструмент ви можете підтвердити наявність відокремленого мобільного ресурсу та попутно відстежувати показники ресурсу. Якщо ви плануєте створити сайт інтернет-магазину, то використання Google Search Console допоможе вам просувати ваш ресурс й надасть необхідні ресурси для відстеження результатів.
10. Контекстна реклама
Після створення інтернет-магазину та його оптимізації варто задуматися про подальше просування. Оптимізація ресурсу допоможе вам підійматися з позиції на позицію в результатах пошукової видачі, але зазвичай цей процес вимагає багато часу, а якщо врахувати швидкість індексації сайту та залежність її тривалості від кількості сторінок ресурсу — задуматися про створення контекстних рекламних компаній насправді варто.
Плануючи просування за допомогою контекстної рекламної кампанії вам знадобляться дані про ваших конкурентів та дослідження цільової аудиторії. Їх вам варто роздобути ще до початку оптимізації контенту, оскільки саме за допомогою самих частотних запитів ви зможете зробити сайт інтернет-магазину більш релевантним запитам потенційних клієнтів.
Вибравши ключові слова, які будуть мати найбільшу ефективність з точки зору публікації сторінок сайту в результатах пошукової видачі, вам необхідно визначитися з видом контекстної реклами. Всі види контекстної реклами по своєму ефективні й ваш вибір повинен будуватися на ефективності видів для вашої ніші.
Скориставшись нашим чек-листом ви зможете створити сайт для інтернет-магазину, але варто врахувати, що для розробки якісного ресурсу вам будуть потрібні певні навички та досвід у створенні сайтів.
Чому варто звернутися до професіоналів створюючи сайт для інтернет-магазину
Якщо ви ніколи не мали досвід у розробці веб-ресурсів, але вашій компанії необхідний сайт, або ви хочете запустити сторінку інтернет-магазину — кращим рішенням для вас буде звернутися до справжніх фахівців, команди веб студії Глянець.
Digital студія Глянець більше 12 років займається розробкою сайтів, створенням лендінгів та запуском контекстних рекламних кампаній. У нашому портфоліо ви можете ознайомитися з інтернет-магазинами та рекламними кампаніями, які ми створювали для наших клієнтів. Наразі наші роботи виводять їх бізнес на нові рівні.
Веб студія Глянець — визнаний лідер України в питаннях розробки та просування інтернет-ресурсів. Звернувшись до нас, ви зможете отримати ресурс максимальної якості за прийнятні гроші. Якщо ви хочете запустити прибутковий бізнес, або вдихнути життя у свій старий веб-ресурс — замовте створення дизайну або запуск динамічного ремаркетингу у наших фахівців, ми докладемо всіх зусиль , щоб ваша справа стала успішною.
Для того, щоб замовити створення сайту або розробку інтернет-магазину під ключ, вам достатньо заповнити заявку на нашому сайті. Після її обробки з вами зв'яжеться наш менеджер, у якого ви зможете дізнатися всі деталі процесу розробки та розповісти про свої побажання щодо даного проекту. За 12 років роботи наша компанія заробила собі репутацію справжнього лідера на ринку створення сайтів, адже ми завжди відповідально ставимося до своєї роботи й створюємо ресурси найвищої якості. Переконатися в цьому ви можете відвідавши портфоліо або ознайомившись з відгуками про співпрацю з нами.
Запустіть успішний бізнес, замовивши створення сайту у справжніх фахівців. Розробіть ресурс своєї мрії разом з командою студії створення сайтів Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту