Як зробити інтернет-магазин популярним: Підвищуємо лояльність покупців
Інтернет-магазини зараз, одне з кращих рішень для бізнесу. Вони не обтяжені карантинними обмеженнями, а завдяки розвиненій сфері логістики в питаннях доставки товарів — продажу за допомогою інтернет-магазину зараз ще й найпростіший прибуток. На шляху до її отримання у вас може стати тільки одна перешкода і це конкуренція.
У наші дні конкуренція в інтернеті практично досягла апогею. Інтернет-магазини створюються сотнями щодня, і кожен підприємець хоче зайняти своє "місце під сонцем". Щоб ваш бізнес був прибутковим, вам потрібно обставити своїх конкурентів, а зробити це не так-то й просто. Раніше в блозі ми вже розповідали про оптимізацію інтернет-магазинів та інструментах, які здатні зробити його популярним. Сьогодні ми поговоримо про лояльність, її ролі в товарообігу зробленого вами інтернет-магазину і розповімо вам, як збільшити її показники, почнемо!
Лояльність і її вплив на прибуток: Як зробити інтернет-магазин успішним
Лояльність у разі створення інтернет-магазину, це прихильність споживачів до вашого ресурсу і його товарів, а також те, завдяки чому покупці віддають перевагу саме вам. Даний показник має безпосередній вплив на товарообіг створеного вами інтернет-магазину і здатний як зробити ваш бізнес прибутковим, так і розорити вас.
Високий рівень лояльності з боку потенційних клієнтів означає, що у виборі між вашою компанією і конкурентами навіть при рівних змінних клієнти виберуть вас. Така перевага може гарантувати вам стабільний дохід, але вона не є постійною, оскільки рівень лояльності можна знизити. Існує безліч варіантів як домогтися лояльності до тільки створеного інтернет-магазину, далі ми розглянемо найпопулярніші серед них на предмет ефективності, а в кінці розповімо, без чого вам не обійтися.
Залучаємо покупців: Як підвищити рівень лояльності та зробити інтернет-магазин цікавим
Лояльність будується виключно на враження клієнтів від вашого ресурсу. Саме тому всі інструменти, які здатні підвищити її рівень, спрямовані на надання максимального комфорту для користувачів. Кожен з методів, перерахованих нижче так чи інакше може вплинути на лояльність клієнтів до зробленого вами інтернет-магазину. Використовуючи відразу кілька або навіть всі інструменти для зростання лояльності ви можете збільшити ефект і домогтися кращих результатів, але для цього вам буде потрібно витратити солідну кількість часу. Будьте готові до того, що якщо одні методи відмінно себе показують в ніші, то не факт що вони також відмінно покажуть себе в іншій ніші. Відстежувати показник лояльності можна за даними метрик і лічильників, які вам безперечно варто використовувати, якщо ваша мета це зробити свій інтернет-магазин популярним.
Перелік методів впливу на зростання лояльності з боку ваших потенційних покупців виглядає наступним чином:
Поліпшення структури і юзабельності сайту
Структура сайту є нічим іншим як скелетом вашого ресурсу. Для того , щоб товарообіг зробленого інтернет-магазину постійно зростав — вам варто задуматися про те, наскільки зроблена вами структура інтуїтивна. Якісна структура сайту повинна бути оформлена таким чином, щоб клієнт потрапивши на головну інтернет-магазину міг знайти всі необхідні йому сторінки при цьому не витрачаючи зайвий час. Для того, щоб домогтися такого результату, вам варто протестувати структуру на співробітниках або товаришах і відстежити, скільки часу їм знадобиться на відвідування тієї чи іншої сторінки. Чим швидше ваші товариші під час тесту знайдуть всі цільові сторінки інтернет-магазину — тим краще для його подальшого просування і тим вище буде рівень лояльності. Не варто також забувати й про юзабіліті.
Для того, щоб не зіпсувати враження ваших клієнтів про зроблене вами інтернет-магазині варто заздалегідь продумати його структуру та оформлення до найдрібніших деталей. Важливо також провести ряд тестів в процесі розробки, оскільки нерідко буває, що створене оформлення не дозволяє всім функціям сайту працювати нормально. Через помилки у відображенні сторінок, меню, текст яких ховається за декоративними елементами сайту або віджетами. У подібних ситуаціях ви вмить можете втратити лояльність клієнтів що згубно позначиться на товарообігу і кінцевого прибутку інтернет-магазину.
Презентація товару
Особливість покупок в інтернет-магазині полягає в тому, що все що доступно покупцеві це візуальний вигляд обраного товару. Оцінити якість матеріалів, фактур тканини та інші аспекти продукту у покупця в інтернет-магазині немає можливості. Саме з цієї причини картка товару повинна повною мірою описувати продукт, його характеристики, функції та можливості. Крім точного опису картка товару також повинна приковувати погляд, зацікавлювати користувача і переконувати його в тому, що товар йому необхідний.
Для зростання показників лояльності важливо, щоб покупець мав доступ до всієї необхідної інформації. Якісна картка товару відрізняється від невдалої якраз повним обсягом важливої інформації, і в той самий час маркетингової складової, яка і переконує покупця в перевазі одного товару над іншим. Таким чином ви можете продати покупцеві товар, навіть якщо спочатку він не планував його купувати.
Для того, щоб товарообіг зробленого вами інтернет-магазину постійно зростав, вам слід забезпечити потенційним покупцям доступ до всієї інформації, яка може їх зацікавити. Картка товару складається з:
Ілюстрації в різних ракурсах
Чим красивіше буде сфотографований товар і чим більше вдалих ракурсів буде в картці товару — тим краще. Не варто забувати, що користувач спочатку оцінює товар візуально і вже після заглядає в характеристики. Тому приділивши належну увагу візуалізації та вдавшись до послуг професійного фотографа ви автоматично можете домогтися додаткової лояльності та інтересу з боку споживачів, а це неодмінно відіб'ється на товарообігу зробленого вами інтернет-магазину.
Назва та опис товару
Тут вам необхідно витримати золоту середину між інформацією від виробника і маркетинговою складовою. Ідеальним варіантом для створення вдалої картки товарів буде використання технічних специфікацій, наданих постачальником або виробником, і написання унікального опису товару. Створюючи опис товару самостійно ви можете залучити потенційного покупця за допомогою тон-войса, подачі та стилю. Також в описі ви можете використовувати ключові слова, що додатково приверне увагу пошукових алгоритмів, та дасть можливість конкретній сторінці краще ранжуватися в пошуковій видачі.
Для того, щоб використання ключових слів принесло свої плоди вам варто провести ряд досліджень цільової аудиторії, вердиктом яких будуть самі часто використовувані пошукові запити, пов'язані з нішею зробленого вами інтернет-магазину. Використовуючи отримані слова і періодично оновлюючи семантичне ядро ви можете домогтися зростання показників відвідуваності та конверсії, що зрештою призведе до зростання лояльності та товарообігу.
Вартість товару
Ціна на продукцію це другий за важливістю аспект після зовнішнього вигляду для покупця. Якщо вартість товару у вашому інтернет-магазині буде вище ніж конкурентів, при цьому ви не будете пропонувати клієнтам сервіс або додаткові бонуси при покупці саме у вас — чекати великих продажів явно не варто. З іншого боку, продаючи нижче ринкової вартості ви ризикуєте втратити Постачальника, адже, як правило, ринкова вартість продукції закріплена підписами в договорі або накладних аркушах.
Для того , щоб уникнути подібної ситуації та при цьому додатково залучити клієнтів саме до свого інтернет-магазину вам варто задуматися про систему заохочень і бонусів, доступ до якої користувач буде отримувати купуючи у вас товар. Таким чином ви не тільки підстьобнете клієнта зробити покупку, але також переконаєте його повернутися з часом, адже додаткова знижка або виняткова акційна пропозиція точно зацікавить навіть самого незговірливого покупця.
Поле для відгуків
Відгуки це дуже важливий аспект для лояльності до створеного вами інтернет-магазину. Для інтернет-магазину обов'язково створіть сторінку, де покупці зможуть залишати відгуки про вашу співпрацю і товари, які вони придбали в вашому інтернет-магазині. Негативні відгуки можуть трагічно відбитися на просування ресурсу, тому роблячи інтернет-магазин і додаючи поле для відгуків враховуйте, що працювати вам доведеться на повну.
Завдяки колонці відгуків і тому, що вони у вас є, рівень лояльності з боку споживачів безумовно поповзе вгору. Кожен покупець хотів би запитати поради у вже придбавших товар користувачів, або упевниться в тому, що співпрацюючи з вами клієнт зможе отримати всі обумовлені в договорі послуги, якщо мова йде про співпрацю.
Таким чином додавши відгуки ви не тільки підвищите лояльність і рівень довіри до зробленого інтернет-магазину, але також переконаєте покупців в якості продукції та вигоді співпраці саме з вами. Попри те, що відгуки не мають сильного впливу на ранжування і просування — саме завдяки їм та порадам покупців до вас можуть приходити нові клієнти. Не варто забувати, що саме користувачі купують товари вашому інтернет-магазині, а не пошукові алгоритми.
Інформація про доставку
Вартість доставки, дата прибуття і кінцева вага товару — це ті аспекти які цікавлять клієнта, що підтверджує покупку. Маючи доступ до цієї інформації рівень довіри з боку клієнта до ресурсу безумовно зросте, а якщо дана можливість ще й буде зручно реалізована — рівень лояльності безумовно зросте.
Ви також можете додати поле з електронною адресою на сторінку з інформацією про доставку. Коли Користувач підтверджує покупку, він зможе побачити номер накладної та орієнтовну дату прибуття, але якщо він хоче володіти повним обсягом інформації тут, і зараз — ви можете попросити його ввести свою електронну адресу для відправки всієї наявної інформації. Грамотно релізів дану ідею ви не тільки надасте клієнту доступ до повної інформації про посилку, але також отримаєте його електронну адресу, який стане в нагоді коли ви приймете рішення запустити динамічний ремаркетинг.
Сукупність перерахованих вище аспектів дозволить вам відчутно підвищити рівень лояльності до вашого ресурсу. Роблячи інтернет-магазин враховуйте, що якість картки товару та обсяг інформації, який доступний для клієнта на вашому ресурсі й є вирішальним фактором у прийнятті рішення про покупку. Надавши всю інформацію покупцеві ви зможете підвищити рівень лояльності від імені клієнтів і домогтися більшої довіри, що вкрай важливо враховуючи рівень конкуренції на ринку.
Контент та огляди як засіб підвищення рівня лояльності
Конкуренція на ринку змушує підприємців шукати нові способи залучення покупців і одним з таких є створення контенту. Споживачам вже мало просто мати можливість купити товар, що цікавить, вони хочуть дізнатися про нього якомога більше, перш ніж натиснути на заповітну кнопку "Купити". Ви можете скористатися цим, а також інтересом користувачів до всього нового у своїх цілях.
Для цього вам необхідно додати сторінку блогу на свій сайт, або прикріплювати статті до кожної групи товарів. Якщо клієнт відвідавши створений вами сайт зможе не тільки купити навушники, але також дізнатися їх відмінності, поглибиться в різні види та прийняти зважене рішення — користувач стане вашим постійним клієнтом.
Далеко не всім подобається читати текстові огляди, тому якщо ви хочете збільшити лояльність до вашого бренду або компанії — візьміться за відеоролики та відео огляди. Таким чином ви не тільки можете допомогти клієнту зробити правильний вибір, але також привернете додаткову активність і трафік на ресурс, що дуже до речі для успішного просування.
Кожен з перерахованих вище пунктів здатний відчутно підняти рівень лояльності до вашого сайту, але найголовнішим з них можна вважати — якість самого ресурсу. Якщо зроблений вами інтернет-ресурс не буде володіти інтуїтивною структурою і якісним оформленням — ваші старання над картками товарів навряд чи когось зацікавлять.
Як зробити інтернет-магазин цікавим для покупців
Для того , щоб ваш інтернет-ресурс гарантовано привернув увагу клієнтів і був максимально зручний для використання, ви можете звернутися до професіоналів. Замовивши інтернет-магазин у команди веб студії Глянець ви не тільки отримаєте пророблений інтернет-ресурс, відповідний всім нинішнім трендам у світі веб розробки, але й зможете втілити всі свої ідеї, вимоги та побажання в життя. Замовивши створення інтернет-магазину у нас ви можете бути впевнені в високій якості та безкомпромісній роботі наших розробників. Ми більше 12 років займаємося створенням сайтів та інтернет-магазинів, і за цей час зібрали значне портфоліо з більш ніж тисячі ресурсів.
Познайомитися ближче з якістю нашої роботи ви можете відвідавши портфоліо студії Глянець. Для того, щоб замовити створення інтернет-магазину, вам достатньо лише зателефонувати за номером, вказаним на сайті або відправити електронну заявку. Відразу після обробки заявки наш фахівець зв'яжеться з вами для обговорення всіх деталей проекту і термінів його реалізації. Якщо ви давно хочете зробити інтернет-магазин, або це ваш перший бізнес в мережі, зверніться до нас і отримаєте ресурс максимальної якості.
Дізнатися більше про наші послуги ви можете на сайті, якщо у вас виникли якісь питання, пов'язані з послугами, напишіть про них в онлайн чат, розміщений на всіх сторінках сайту Глянець. Там наш менеджер відповість на всі питання та допоможе вам вибрати необхідну послугу.
Запустіть свій бізнес почавши з якісного ресурсу. Замовте інтернет-магазин у професіоналів студії створення сайтів Глянець і почніть свою справу вже протягом декількох днів.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту