Товарні оголошення Google Ads, як вони впливають на просування ресурсу і що потрібно знати для їх створення
Google Ads це чудовий інструмент, створений компанією Google для просування сайтів та інтернет-магазинів. Кожен власник інтернет-ресурсу знайомий з ним, але далеко не кожен знає як з ним працювати.
Google Ads надає безліч можливостей налаштування реклами та просування ресурсів, починаючи від звичайних пошукових текстових оголошень і закінчуючи складними та багатофункціональними медійними контекстними варіантами. Але є у даного сервісу ще один важіль тиску на ваших потенційних клієнтів, запозичений у фізичних магазинів і здатний солідно підняти показники ваших продажів за досить короткий термін. Мова йде про товарні оголошень Google, і сьогодні ми розберемося: що це таке? Яким ресурсам вони необхідні і якою інформацією необхідно володіти для їх створення? І нарешті, найважливіше, чи можуть товарні оголошення підвищити відвідуваність і конверсію вашого інтернет-магазину, почнемо!
Товарні оголошення Google
Рекламні можливості Google Ads дуже великі, а їх ефективність незаперечна. Компанія Google постійно намагається зробити свою платформу більш доброзичливою до власників інтернет-ресурсів і давати їм можливість додатково просувати свої інтернет-магазини за допомогою різних інструментів, які є в Google Ads. Одним з таких інструментів і є товарні оголошення Гугл. Але на що вони здатні та що з себе представляють?
Товарні оголошення Google мають деякі схожості з пошуковою контекстною рекламою, адже вони так само як і текстові оголошення реклами з'являються поверх результатів пошукової видачі. Такі оголошення можуть допомогти зберегти користувачеві його дорогоцінний час, якщо він займається пошуком якогось конкретного товару. Товарні оголошення реагують на пошуковий запит і якщо скажемо користувач шукає конкретний смартфон, при цьому вбиваючи у вікно пошуку його точну назву, алгоритми Google відреагують на це і нададуть йому найпопулярніші оголошення інтернет-магазинів, де користувач і може придбати цікаву йому модель.
Товарні оголошення функціонують практично по всьому світу, в Україні вони з'явилися у 2018 році та вже встигли просунути десятки тисяч інтернет-магазинів, завдяки своїй нетривіальності та простоті розуміння з боку користувачів.
Сама по собі ідея була запозичена у звичайних магазинів, де товар який зацікавив користувача знаходиться на вітрині і він може вибрати саме те, що подобається йому більше. Google оголошення працюють за тим же принципом, за винятком того, що наявність товару в пошуковій видачі не статична, а динамічна, у користувача є можливість вибрати відповідний йому товар незалежно від кількості запитів і пошуків, чого не міг дати людині звичайний магазин.
Незважаючи на свою зовнішню простоту, товарні оголошення Google вимагають не менше уваги ніж контекстні інструменти Google Ads, як в плані налаштування, так і в плані оформлення. Але якому бізнесу необхідні товарні оголошення і з чого вони складаються? Давайте про все послідовно.
Якому бізнесу необхідні товарні оголошення Google?
Незважаючи на те, що використання товарних оголошень перетворює пошуковий рядок Google в якусь "вітрину", даний метод відмінно показує себе в якості інструменту просування ресурсу. Простота й елегантність даного рішення підкуповує, а зручність використання дозволяє власникам інтернет-магазинів підвищувати показники відвідуваності та конверсії на свої ресурсах, адже якщо споживач шукає потрібний йому товар і відразу ж бачить його прямо над пошуковою видачею — йому складно втриматися, щоб не ознайомитися з ресурсом ближче, уточнити деталі доставлення та врешті-решт підтвердить покупку пристрою який його зацікавив. Товарні оголошення можуть послужити в якості інструменту розвитку:
- Великим інтернет-магазинам і мережам
Як правило, великі інтернет-магазини мають великий каталог товарів, що не завжди зручно при пошуку певного товару або моделі. Використання товарних оголошень дещо полегшує завдання користувачеві, адже йому не потрібно витрачати свій час на пошук необхідної йому моделі в каталозі, що вміщує в себе кілька тисяч різноманітних товарів. Звичайно ж потенційний покупець може вдатися до фільтрів пошуку, якими володіє, мабуть кожен інтернет-магазин. Але для цього йому необхідно зробити ряд дій, тоді як при використанні товарних оголошень Google все що йому необхідно, це ввести пошуковий запит в пошуковий рядок і клікнути на пропозицію, яка йому сподобалася більше за інших.
Для таких магазинів дуже важливо щоб їх оголошення було максимально точним і правильно оформленим, але і це ще не все. Якщо ви власник великого інтернет-магазину і хочете додатково підняти показники свого інтернет-ресурсу — веб студія Глянець може допомогти вам з цим. Студія створення сайтів Глянець може допомогти вам створити свій інтернет-магазин, розробити авторський дизайн або запустити ремаркетинг вашого ресурсу, а також опрацювати рекламну компанію, за допомогою якої ви й зможете підняти показники свого ресурсу. Дизайн-студія Глянець ось уже 12 років займається проектуванням і запуском інтернет-магазинів, створенням рекламних компаній і мобільних додатків для замовників, задіяних в різних галузях. Детальніше ознайомиться з послугами студії Глянець, замовити сайт під ключ або проконсультуватися з менеджером студії ви можете відвідавши сайт дизайн студії Глянець.
- Сайти розпродажів
Такі сайти як Ebay також можуть отримати свій профіт від використання Google оголошень. Через те, що у подібних сайтів немає постійного каталогу товарів, зазвичай вони рекламують цілу категорію, завдяки чому і підіймають свою конверсію. Такий підхід може увінчатися успіхом, але лише за умови детального опрацювання оголошення та уважного налаштування рекламної пропозиції.
- Ресурси "гарячих пропозицій"
До таких ресурсів відносяться "сезонні" інтернет-магазини або організації, що пропонують короткочасні акції на ту чи іншу групу товарів. Також такими оголошеннями можуть користуватися туроператори, з метою залучення більшої кількості користувачів на свій сайт і для збільшення активності потенційних покупців.
Незважаючи на свій досить просто вид товарні оголошення від Google є серйозним інструментом, здатним допомогти вам просунути свій інтернет-магазин. Але з чого вони складаються?
Структура товарних оголошень Google і як створити успішну пропозицію
Google Ads пропонує власникам інтернет-магазинів величезний багаж різних інструментів, здатних допомогти їм у просуванні їх інтернет-ресурсів. Компанія не обійшла стороною і товарні оголошення, давши їм можливість відчутно впливати на показники інтернет-ресурсів і зробивши їх свого роду рекламою, успішність якої залежить від того, наскільки добре ви знаєте свою ЦА, і чи готові ви витратити час на створення дієвого і цікавого товарного оголошення.
Незважаючи на те, що візуально товарне оголошення виглядає досить просто, складається таке оголошення з:
- Заголовок
- Посилання на зображення
- Вартості товару
- Короткого опису
- Унікального ID товару
Якщо з посиланням на зображення, вартістю та унікальним ID все зрозуміло, то створення заголовка і короткого опису це вкрай важливі для просування моменти. Саме завдяки заголовку ваш потенційний покупець може побачити ваше товарне оголошення і зробити перехід на сторінку вашого інтернет-магазину.
Створення заголовка і короткого опису дуже педантична справа. Мало того, що метраж такого тексту малий, але повинен бути максимально інформативним, так ще й про ключові запити забувати не варто. З огляду на розміри короткого опису багато ключів ви розмістити не зможете, а значить потрібно зосередитися на одному-двох, які неодмінно спрацюють на вашій цільовій аудиторії.
Для того, щоб працювати зі своєю цільовою аудиторією за допомогою товарних оголошень, вам необхідно розуміти, як саме ваші потенційні покупці можуть шукати необхідний товар. Незважаючи на те, що оголошення з'являються відповідно до пошукового запиту, а найчастіше він складається з моделі або назви необхідного товару — нерідко в товарних оголошеннях можна зустріти рекламу, яка не має нічого спільного з пошуковим запитом. Такий результат досягається завдяки грамотній роботі з ключовими запитами, заголовком і текстом опису, але для чого це потрібно?
Це потрібно для залучення покупців навіть в тому випадку, якщо у вас немає необхідного їм товару. Наприклад, вашому потенційному покупцеві необхідний пилосос, але фірма або моделі які йому до душі не продаються у вашому інтернет-магазині. Для того, щоб спробувати зацікавити такого покупця вам потрібно ретельно опрацювати опис товарного оголошення. Якщо ви складете грамотний опис з використанням ключів — націлених на вашу ЦА, є шанс на те, що навіть якщо у вас немає необхідної користувачеві моделі, але є схожі за характеристиками — даний потенційний покупець придбає у вас товар який його зацікавив.
Для досягнення подібного результату необхідно провести аудит цільової аудиторії під час якого ви й зможете з'ясувати, які саме ключі варто використовувати для залучення вашого потенційного покупця. Якщо ви не проводили досліджень своєї цільової аудиторії, або дані які були зібрані вже не актуальні, дизайн студія Глянець допоможе вам зі створенням успішного товарного оголошення. Веб студія Глянець протягом 12 років займається проектуванням і створенням інтернет-магазинів під ключ, а також їх подальшим оформленням і просуванням. За весь час роботи компанія створила понад 1200 різноманітних сайтів та інтернет-магазинів, ознайомитися з портфоліо студії Глянець можна на сайті студії.
Веб-студія Глянець надає повний перелік послуг, пов'язаних зі створенням інтернет-магазинів, їх оформленням і просуванням. Для того, щоб дізнатися більш детальну інформацію і замовити створення інтернет-магазину, відвідайте сайт студії Глянець і залиште на ньому заявку на послугу. В найкоротший час з вами зв'яжеться менеджер веб студії та проконсультує вас по питанню яке вас цікавить.
Плюси використання товарних оголошень для збільшення кількості продажів і відвідуваності інтернет-магазину
Товарні оголошення, це багатофункціональний інструмент, здатний не тільки збільшити відвідуваність і конверсію вашого інтернет-магазину, але і збільшити кількість продажів ваших товарів. У товарних оголошень є ряд позитивних факторів, через які власникам інтернет-магазинів безумовно варто задуматися про їх запуск, а саме:
- Охоплення
Рівень охоплення таких оголошень дуже високий, тому, що користувач бачить їх відразу при пошуку необхідного йому товару
- Орієнтованість
Завдяки своїй структурі та можливості зробити "товар головною рекламою" такі оголошення точно потрапляють в коло інтересів ваших потенційних покупців, адже користувач, який побачив ваше оголошення безумовно шукав товар який представлений у вас в каталозі, або ж групу товарів, до якої відноситься ваша продукція.
- Оновлення
Завдяки багатому функціоналу Google Ads у вас є можливо актуалізувати інформацію, представлену у вашому оголошенні, що робить його універсальним двигуном товарів вашого інтернет-магазину.
Завдяки всім цим факторам товарне оголошення Google Ads не тільки може повідомити вашого потенційного покупця про наявність необхідного йому товару у вашому каталозі, але і збільшити показники вашого інтернет-ресурсу.
Висновок
Товарні оголошення Google Ads, це багатофункціональний рекламний інструмент за допомогою якого ви можете підняти показники свого інтернет-магазину і збільшити кількість продажів. Для створення успішного товарного оголошення необхідно використовувати ключові запити, завдяки яким ваше оголошення побачать користувачі вашої ЦА. Якщо вашому інтернет-магазину необхідно створити успішне товарне оголошення, яке зможе допомогти вам з просуванням інтернет-ресурсу, або вашому інтернет-ресурсу необхідна якісна контекстна реклама — дизайн-студія сайтів Глянець може вам допомогти. Фахівці студії допоможуть вам з оформленням необхідного вам оголошення, спроектують контекстну рекламну компанію або проведуть ремаркетинг вашого інтернет-магазину, якщо він вам необхідний. Для того, щоб замовити сайт під ключ або скористатися іншими послугами веб студії Глянець, вам необхідно залишити свою заявку на сайті компанії. Ви також можете зв'язатися з менеджером дизайн студії Глянець за допомогою інформації з вкладки контакти або за допомогою онлайн чату, розміщеного на сторінках сайту студії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту