Як відкрити доставку їжі і в перший день отримати більше 100 замовлень
Ресторанний бізнес все більше і більше розвивається в напрямку максимального комфорту для споживачів. З кожним роком відкривається все менше фешенебельних ресторанів, їм на зміну приходять кав'ярні та служби доставки їжі. Такий розвиток диктується нинішнім ритмом життя людей, адже ще 20-30 років тому часу у споживачів було набагато більше. Зараз же ритм життя людей постійно прискорюється, особливо це помітно по ритму життя мегаполісів, які здається не сплять ніколи.
Пандемія 2020 року також внесла свою лепту в розвиток доставки їжі. Такий вид бізнесу зараз, мабуть, один найбезпечніших з усіх можливих варіантів, що відносяться до закладів громадського харчування. Це пов'язано з тим, що такі служби не закриваються на карантин. Вони без проблем можуть доставляти їжу людям, дотримуючись безпечної дистанції, що трактується новими правилами та законами. Якщо врахувати, що під час весняного карантину абсолютно всі заклади, які були орієнтовані лише на гостей були закриті, у підприємців не залишилося іншого виходу окрім як швидко організувати доставку для своїх закладів, адже це був єдиний спосіб не дати бізнесу довго простоювати та рити боргову яму для власників.
Якщо хороший ресторан починається з офіціанта, то хороша доставка починається з сайту. Сайт доставки їжі, це перше що бачить споживач і саме за допомогою нього він знайомиться із закладом. Саме сайт повинен зацікавити вашого потенційного клієнта, а красиві фотографії і грамотно підібраний контент повинні переконати його в професіоналізмі ваших кухарів і якості вашої продукції. Але як же запустити успішну доставку в кінці 2020 року, враховуючи божевільну конкуренцію на ринку і постійну загрозу карантину? Як переконати користувача в тому, що ваша піца найсмачніша, а ваші роли можуть скласти конкуренцію ролам кращих ресторанів Японії? Як розрекламувати свою доставку так, щоб в перші дні її роботи отримати понад 100 замовлень? Про це та багато іншого ми постараємося розповісти вам в цій статті. Почнемо!
Як створити сайт для служби доставки: На що звернути увагу в першу чергу і як почати заробляти в перший день роботи
Проектування будь-якого закладу це складний процес, адже необхідно врахувати безліч факторів, в тому числі розташування і популярність запропонованих страв. Підбір персоналу, створення бренду з нуля і нарешті створення безпосередньо сайту, який і буде приводити вам нових клієнтів. Варто сказати, що навіть для дорогого ресторану, про який як правило все місто дізнається навіть без реклами у 2020 році сайт став обов'язковим елементом, що вже тут говорити про доставки, де сайт і є живою рекламою вашого бізнесу.
Як ми вже говорили, ваш сайт може багато чого сказати про те, наскільки добре ви можете обслуговувати клієнтів і про те, наскільки у вас смачно. Красиві фотографії, авторський дизайн та інтуїтивна структура сайту — це обов'язкові вимоги успішного інтернет-ресурсу, що представляє ваш заклад. Саме ці фактори для сайту доставки ми й розглянемо сьогодні.
Як зробити сайт доставки привабливим і цікавим для споживача? Яку структуру вибрати для сайту доставки та як розрекламувати свій бізнес і створити успішний сайт для свого закладу, все це і навіть більше чекає вас далі в статті.
Як створити сайт для доставки піци: Дизайн для сайту служби доставки або як закохати клієнта за 3 секунди
Зовнішній вигляд сайту відіграє головну роль у просуванні вашого бізнесу. Від того, наскільки красиво, інформативно і по своєму "смачно" буде виглядати ваш інтернет-ресурс залежить не тільки кількість потенційних клієнтів, але і положення вашої служби доставки в загальній ієрархії закладів у вашому місті. Навіть якщо ви запропонуєте своїм потенційним клієнтам ну дуже низькі ціни, але при цьому ваш інтернет-ресурс не буде викликати ніякого іншого бажання, окрім як закрити його скоріше — чекати черги з клієнтів вам безумовно не варто.
З іншого боку, якщо ви запропонуєте своїм споживачам страви, ціна яких буде відноситися до середнього цінового сегмента, при цьому ваш сайт буде неймовірно красивим і "апетитним", а споживач буде отримувати страви в тому ж вигляді, що і на картинці — швидке зростання кількості постійних клієнтів і замовлень, які будуть оформлятися заздалегідь вам забезпечені. Такий ефект дуже важливий для будь-якого закладу, адже постійне зростання клієнтської бази та зростаюча кількість замовлень сприятливо впливає на ваші доходи, а значить дає можливість надалі розвивати свій бізнес.
Створення дизайну сайту для служби доставки це кропіткий процес. Для початку вам необхідно визначитися, в якому стилі буде оформлена ваша інтернет-сторінка і яка гамма кольорів краще підходить для вашого бренду. Протягом 2020 року з'явилося кілька вже звичних користувачам дизайнів для служби доставки, кожен з яких ви можете зустріти на просторах інтернету. Частково ці дизайни вже можна назвати шаблонами, тому що мало не кожна доставка використовує мінімалізм, великі фото в якості фону сторінки або стиль — запозичений у лендінг сторінок.
Кожен з цих "шаблонів" вже зжив себе. Божевільна популярність цих шаблонних дизайнів призводить до того, що користувач який не приділяє особливої уваги назві доставки може сплутати сайт своєї улюбленої служби — з абсолютно іншим закладом, а статися це може якраз через використання схожих шаблонів.
Ще однією деталлю, яка об'єднує між собою всі популярні сайти являється адаптивність під мобільні пристрої. У 2020 році можливість комфортно користуватися вашим сервісом за допомогою смартфона стала аксіомою, без якої ваш бізнес просто не зможе стати по-справжньому успішним. Про адаптацію вашого інтернет-ресурсу під використання на мобільних пристроях ми рекомендуємо вам подумати заздалегідь, адже набагато простіше проектувати сайт для доставки вже припускаючи що він буде працювати й на смартфонах, ніж через час в поспіху намагатися адаптувати його під портативні пристрої.
Якщо ви замислюєтеся про створення власної служби доставки їжі, вам безумовно необхідний якісний сайт. Для створення якісного ресурсу вам потрібен досвід і розуміння того, що зараз актуально для оформлення подібних ресурсів. Якщо ви ніколи не створювали інтернет-ресурси або перебуваєте в пошуках студії, здатної створити для вас сайт для доставки їжі в Києві, або будь-якому іншому місті, веб-студія Глянець готова допомогти вам з цим питанням.
Дизайн-студія Глянець протягом багатьох років займається створенням і просуванням різних ресурсів та інтернет-магазинів. За більш ніж 12 років роботи веб студія Глянець створила сотні інтернет-магазинів і сайтів для різних закладів та організацій, які студія успішно допомагає просувати за допомогою спеціально спроектованих рекламних компаній. Співробітники студії створення сайтів Глянець, це дипломовані фахівці, які знаються на стилі та трендах нинішнього року. Ознайомитися з прикладами сайтів для закладів і доставок ви можете відвідавши портфоліо компанії, там же ви зможете познайомитися і з компаніями, які працюють зі студією Глянець на постійній основі.
Якщо ви прийняли рішення відкрити службу доставки й хочете зробити свій новий бізнес максимально розвиненим та популярним — команда Глянець допоможе вам цьому. Студія, крім розробки сайтів також займається адаптацією сайтів для комфортного використання за допомогою смартфонів. Для того, щоб замовити створення сайту для доставки під ключ, або його мобільну адаптацію, вам необхідно лише відвідати сайт студії і залишити заявку у відповідній вкладці. Після оформлення вами заявки на створення сайту для служби доставки, менеджер веб студії Глянець зв'яжеться з вами для уточнення всіх деталей проекту та обговорення концепту вашого майбутнього ресурсу. Якщо ви хочете отримати максимально якісний і актуальний ресурс відповідний всім трендам, то зверніться до фахівців веб студії Глянець для розробки сайту вашої мрії.
Структура сайту служби доставки: Як допомогти вашим клієнтам знайти те, що вони шукають
Зовнішній вигляд вашого ресурсу має першорядну важливість для залучення потенційних клієнтів. Але успіх вашого бізнесу залежить не тільки від того, наскільки красиво ви сфотографуєте свої страви, і яку гамму кольорів ви виберете для свого бренду. Крім того, щоб бути красивим, ваш ресурс також повинен бути максимально інформативним, інтуїтивно зрозумілим та зручним.
Для досягнення такого ефекту використовуються різні структури, черговості вкладок і їх найменування. Попри відмінності в дизайні й неймінгу є певний перелік сторінок, які просто зобов'язані бути на вашому ресурсі для зручності ваших споживачів. Цей перелік виглядає наступним чином:
- Графік роботи;
- Контактний номер телефону;
- Місце локації служби доставки;
- Посилання на інформаційні сторінки сайту;
- Іконка кошика;
- Навігаційне меню сайту.
Як правило, всі ці пункти розташовуються в шапці сторінки для того, щоб перебуваючи на будь-якій зі сторінок сайту у користувача завжди був доступ до них. Кожна з цих сторінок вкрай важлива для зручності клієнта, адже дізнатися о котрій годині ви перестаєте приймати замовлення або як зв'язатися з вашим менеджером для замовлення їжі телефоном це ті дії, які ваш клієнт зробить як мінімум один раз.
Окремої уваги гідна іконка кошика, в яку й будуть додаватися страви які захоче замовити ваш клієнт. Зовнішній вигляд цієї вкладки повинен бути відповідним, із використанням звичних всім елементів. Тобто кошик повинен бути кошиком, а не чим-небудь іншим. Це необхідно для того, щоб не збивати користувачів з пантелику. Пов'язано це з тим, що у користувачів інтернет-ресурсів вже склалася певна думка про те, який елемент що позначає і якщо умовно ви вирішите замінити звичний всім кошик та його назву на скажімо "пакет" ваш потенційний клієнт проведе на вашому сайті набагато більше часу ніж припускав спочатку, а це може спричинити наслідки у тому числі відмови від послуг вашого закладу.
При створенні сайту для служби доставки слід враховувати, що споживачі звертаються до таких сервісів через дефіцит часу на приготування обіду або тому, що їх робочий час коштує набагато дорожче ніж доставка їжі додому. В еру, коли все більше людей переходять на віддалену роботу запуск сервісу з доставки якісних і смачних страв це, мабуть, один з найперспективніших варіантів бізнесу з усіх можливих варіацій у сфері громадського харчування.
Якщо ви хочете отримувати максимальний результат і залучати все більше нових клієнтів, то зосередьтеся на оформленні свого інтернет-ресурсу. Зовнішній вигляд вкладок, шрифти, фотографії та зручність навігації в меню, все це може вплинути на остаточно рішення вашого потенційного покупця щодо того, замовляти у вас їжу чи ні.
Просування служби доставки: Як зробити сайт доставки піци популярним
Окрема тема для бізнесу у сфері доставки страв це реклама. На відміну від інтернет-магазинів, кількість рекламних пропозицій і в цілому реклами для служби доставки має бути набагато більша. Такий попит на рекламу з боку подібного роду закладів пов'язаний з недовговічністю продуктів. Умовно, запускаючи свою службу доставки ви повинні усвідомлювати, що продукти які ви замовили повинні бути використані протягом їх терміну придатності, а це означає, що ви повинні докласти всіх зусиль, щоб забезпечити свій заклад необхідною кількістю клієнтів.
Для цього ви можете використовувати різні типи рекламних компаній. У тому числі відмінно себе показують таргетовані пропозиції та рекламні кампанії в соціальних мережах. Контекстна реклама для служби доставки також показує відмінні результати, особливо пошукова. Такі результати пов'язані з тим, що для пошуків цікавого закладу або популярної служби доставки користувачі все ж використовують пошукові сервіси, адже соціальні мережі ще не досягли такої стабільності як пошукові сервіси, тому рекомендуємо вам в першу чергу звернути увагу на запуск саме пошукових контекстних рекламних пропозицій.
Якщо вам вдасться зібрати достатній обсяг інформації на тему своєї цільової аудиторії й ви правильно налаштуєте свою рекламну компанію — користувачі на яких ви орієнтовані при введенні в пошуковому рядку запиту схожого з "замовити піцу Вінниця" будуть бачити сайт саме вашої служби доставки серед перших в рекламних пропозиціях. Орієнтуючись на те, що в Google найпопулярніші сайти завжди знаходяться в самому верху пошукової видачі, у користувача автоматично виросте рівень довіри до вашого закладу, а значить і шансів того, що замовлення користувач зробить саме у вас стає набагато більше.
Для того, щоб розробити успішну рекламну кампанію для своєї доставки, вам потрібен досвід в цій справі, тому, що вивчення цілей аудиторії, систематизації інформації й подальше налаштування рекламної компанії це не та справа, яка може пробачити помилки. Навіть одна невелика помилка в налаштуванні рекламної компанії може поставити хрест на її перспективності, а цей означає, що крім того, що ви втратите частину бюджету, виділеного на рекламну компанію, ви ще й не отримаєте очікуваних результатів.
Щоб подібна ситуація не сталася, рекомендуємо вам звернутися до фахівців веб студії Глянець за створенням рекламної компанії для вашої служби доставки. Команда Глянець ось уже 12 років займається створенням інтернет-ресурсів для компаній, що продають свої товари та послуги в різних галузях. У портфоліо компанії за час її існування накопичилося безліч успішних сайтів служб доставок та інших представників ресторанного бізнесу, які були створені руками співробітників компанії. Для того, щоб подивитися на роботи веб студії Глянець і переконатися в якості ресурсів, які створює студія, вам лише потрібно відвідати сайт компанії Глянець і перейти у вкладку портфоліо.
Якщо ви хочете з перших днів запуску інтернет-ресурсу для своєї служби доставки почати залучати потенційних клієнтів з-поміж своєї цільової аудиторії, то зверніться до професіоналів студії Глянець. Співробітники студії Глянець створять для вас сайт під ключ для вашої служби доставки відповідно до усіх ваших побажань та вимог нинішніх тенденцій. Дизайнери компанії займуться візуальним оформленням вашого ресурсу, яке згодом допоможе вам залучити не одну сотню клієнтів. Водночас маркетологи можуть розробити для вас необхідну кількість рекламних компаній, які допоможуть вашому інтернет-ресурсу швидко вирватися в лідери та підніматися все ближче до вершини пошукових запитів. Крім створення дизайну і проектування рекламних компаній студія Глянець також займається створенням лендінгів під ключ і запуском корпоративних сайтів для організацій з усього світу. Детальніше ознайомиться з повним переліком послуг веб студії Глянець ви можете відвідавши відповідну вкладку на сайті компанії Глянець.
Успішний бізнес у 2020 році: Як відкрити доставку їжі і почати заробляти з першого дня
Створення служби доставки їжі у 2020-2021 році це, мабуть, одне з найбільш вигідних фінансо-вкладень. У разі, якщо повний карантин все ж знову відвідає нас, вам не потрібно буде турбуватися про те, що до вас не зможуть приходити люди. Адже весь ваш бізнес побудований на комфорті ваших клієнтів, їжа приїжджає прямо до них додому.
Для того, щоб домогтися гарного прибутку і високих показників на вашому ресурсі вам слід приділити максимальну кількість часу проектуванню та створенню зовнішнього вигляду вашого інтернет-ресурсу. Саме дизайн сайту вашої доставки може визначити, чи зробить користувач у вас замовлення та чи стане він постійним клієнтом, або все ж звернеться до ваших конкурентів. Для того, щоб збільшити кількість нових клієнтів рекомендуємо вам запустити кілька рекламних компаній. Вони допоможуть вашому бізнесу розростатися в інтернет-просторі та залучати все більше потенційних клієнтів кожен день.
Для того, щоб вчасно запустити свій інтернет-ресурс і без будь-яких проблем почати заробляти на доставці якісних продуктів, рекомендуємо вам звернутися до фахівців. Тільки досвідчені розробники зможуть допомогти вам зі створенням дійсно якісного інтернет-ресурсу, який зможе принести вам не одну тисячу доларів.
Якщо ви давно шукаєте студію, яка змогла б створити для вас сайт під ключ в Києві або будь-якому іншому місті України, компанія Глянець готова вам допомогти зі створенням ресурсу для вашого бізнесу.
Співробітники студії, це висококласні фахівці, які здатні втілити ваші мрії в реальність. Дизайнери студії протягом 12 років створюють актуальні рішення для різних сайтів. Кожен дизайн по своєму унікальний і крім ваших побажань також орієнтований і на тенденції поточного року в ніші, яка вас цікавить. Якщо ваша мета, запустити якісний інтернет-ресурс для вашого бізнесу, веб студія Глянець допоможе вам втілити вашу мрію в реальність. Для того, щоб створити сайт вашої мрії для служби доставки, вам лише потрібно відвідати відповідну вкладку на сайті Глянець та залишити там свою заявку на створення. Зв'язатися з менеджером компанії для уточнення всіх деталей проекту ви можете відвідавши вкладку контакти на сайті студії, також зв'язатися з менеджером компанії ви можете скориставшись онлайн чатом, який розміщений на всіх сторінках сайту веб студії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту