Контекстна реклама, які види бувають і як вона впливає на користувачів

У 2020 році ми буквально оточені різноманітною рекламою, і контекстна реклама далеко не остання в цьому списку. При пошуку чого-небудь в інтернеті з великою ймовірністю перші кілька результатів будуть рекламними, цікавлячись новинами на будь-якому порталі ви обов'язково ознайомитеся з рекламними банерами, вони присутні практично на кожному ресурсі. Але чи є сенс в такій рекламі? Як влаштована контекстна реклама, на що вона реагує і чи можна з її допомогою успішно просувати свій інтернет-магазин?
Сьогодні ми уважно розглянемо таке явище як контекстна реклама, її структуру і чому вона так необхідна вашому інтернет-магазину, почнемо!
Контекстна реклама, просто про складне
Контекстна реклама — це реклама, яку користувач бачить при пошуку тих чи інших послуг і товарів. Даний вид реклами побудований на пошукових запитах, коли користувач вводить назву продукту або послуги в графу пошуку, автоматизовані алгоритми самі вирішують, яке рекламне оголошення краще підходить під запит користувача, після чого публікують його на самому початку переліку результатів.
Якщо ви користуєтеся пошуком в Гугл або Яндекс, то ви безумовно стикалися з контекстною рекламою. Її ефективність складно оскаржити, тому, що споживачі зазвичай звертають свою увагу саме на першу трійку результатів пошукового запиту, і рідко коли опускаються нижче п'ятого пункту.
Незважаючи на достатню ефективність, результати пошукових запитів це не єдине місце де можна зустріти контекстну рекламу. Крім них користувач також може зіткнутися з контекстною рекламою відвідавши сайт про здоровий спосіб життя або новинний портал, в тому випадку якщо сервіс бере участь в рекламній компанії Яндекс або Гугл.
Так, наприклад, користувач відвідавши сайт про здоровий спосіб життя з більшою ймовірністю отримає контекстну рекламу, пов'язану з доглядом за собою, спортивним харчуванням і всілякими оздоровчими процедурами, тоді як користувач відвідавши новинний портал. за допомогою банерів зможе ознайомитися з найгарячішими анонсами й останніми чутками, пов'язаними цікавлючою його тематикою.
Іноді користувачам здається що реклама буквально "читає їхні думки", але насправді такий результат досягається шляхом детальних налаштувань параметрів рекламної кампанії, дослідженням цільової аудиторії й копіткою працею дизайнерів і кріейторів рекламних оголошень. Але як використовувати контекстну рекламу для розвитку свого інтернет-магазину?
Як приручити контекстну рекламу
Для того, щоб правильно використовувати контекстну рекламу у своїх цілях з початку необхідно ознайомитися з її видами та можливостями. На що орієнтована пошукова і для чого існує тематична контекстна реклама? Яка між ними різниця і для яких цілей яку рекламу використовувати?
Контекстна реклама це багатофункціональний інструмент. Для роботи з різними частинами цільової аудиторії та взаємодії з ними на різному рівні існує кілька видів контекстної реклами, а саме:
-
Пошукова контекстна реклама
Цей різновид контекстної реклами в першу чергу орієнтована на збіг пошукового запиту користувача з вашою рекламною пропозицією. Якщо у вашому оголошенні використовуються тіж самі слова, що і в пошуковому запиті користувача, а ваше оголошення відповідає тематиці якою цікавиться користувач, то перше що користувач побачить в пошуковій видачі це ваше оголошення.
Варто обмовитися, що для досягнення таких результатів ваша контекстна реклама повинна бути грамотно налаштована і володіти великим обсягом інформації, яка і допоможе алгоритмам знайти "потрібного користувача". Для того, щоб правильно налаштувати контекстну рекламу вам необхідно відмінно знати свою цільову аудиторію і розуміти, що їй необхідно. Щоб уникнути помилок при налаштуванні контекстної реклами рекомендуємо при її створенні звертатися виключно до професіоналів.
Веб студія Глянець протягом 11 років займається створенням інтернет-магазинів і їх подальшим просуванням. За цей час компанією було створено понад 1000 сайтів та інтернет-магазинів різних тематик, які успішно розвиваються і донині. Якщо вам необхідно створити свій інтернет-магазин під ключ, або ви зацікавлені в створенні успішної рекламної компанії — веб студія Глянець допоможе вам з цією нелегкою справою. Маркетологи компанії проведуть всі необхідні дослідження вашої ЦА і налаштують всі параметри реклами відповідно до результатів досліджень і ваших побажань. Завдяки грамотному налаштуванню контекстної реклами, проведеної фахівцями дизайн-студії Глянець, ви зможете збільшити конверсію і відвідування вашого інтернет-ресурсу не витративши при цьому великої кількості часу. Для того, щоб замовити сайт під ключ або проконсультуватися з менеджером компанії щодо послуг, які надає компанія — залиште заявку на сайті або зв'яжіться з представниками компанії скориставшись вкладкою контакти.
-
Тематична контекстна реклама
Головною відмінністю такої рекламної компанії від пошукової є фактор, на який націлені алгоритми використовуваних сервісів. У випадку з тематичною рекламою головним орієнтиром для її появи на екрані користувача є не пошуковий запит, щойно введений користувачем, а ціла сукупність пошукових запитів, введених користувачем за певний проміжок часу. Так, наприклад, якщо користувач шукав, де замовити інтернет-магазин у Вінниці, то відвідавши сайти вже за іншим пошуковим запитом, в банерах він зможе побачити компанії, які надають послуги зі створення сайтів під ключ.
У тематичної контекстної реклами є певні обмеження по тематиках, які ви можете просувати. Так, наприклад, якщо ваша компанія надає послуги реабілітації або лікування — запустити тематичну рекламу у вас не вийде.
Проте замість неї ви можете використовувати контекстний таргетинг. Контекстний таргетинг це реклама, яка публікується не на всіх ресурсах, що беруть участь в рекламній кампанії пошукової системи, а конкретно на тематичних сайтах і форумах. Так, наприклад, якщо ваша організація надає послуги реабілітації та медичного масажу, ви не зможете скористатися звичайною тематичною рекламою, але зможете підключити контекстний таргетинг, завдяки чому з вашою рекламою зможуть ознайомитися користувачі, які відвідують форуми на медичну тематику і тему здорового способу життя.
-
Контекстний ремаркетинг і ретаргетинг
Завдяки багатогранності контекстної реклами ви вільні звертатися до тієї частини всесвітньої павутини, яка вас цікавить найбільшою мірою. Ремаркетинг і ретаргетинг ви можете запустити не вдаючись до двох попередніх видів контекстної реклами, обидва пункти відносяться не стільки до залучення нових клієнтів, скільки до роботи з вашої вже наявної цільовою аудиторією.
- Ремаркетинг
Це інструмент, за допомогою якого ви можете переконати покупця, який додав товари в кошик у вашому інтернет-магазині, але після покинув ваш ресурс без підтвердження замовлення, в потребі завершити покупку. Завдяки ремаркетингу ви можете впливати на свою ЦА, переконуючи покупців зробити покупку товарів які їх зацікавили або підтвердити покупку товару, вже доданого в кошик, за допомогою різних стратегій контекстної реклами, і вигідних пропозицій.
- Ретаргетинг
Використовуючи цей інструмент ви можете демонструвати свої рекламні кампанії тільки тим користувачам, які вже відвідували ваш сайт. Даний інструмент так само як і попередній більше належить до опрацювання цільової аудиторії інтернет-магазину, ніж до залучення нових покупців, але при грамотному налаштуванні він здатний солідно підвищити кількість відвідувань вашого інтернет-ресурсу і як наслідок збільшити товарообіг вашого бізнесу.
Вибір різновиду контекстної реклами це лише вершина айсберга налаштування рекламної компанії. Завдяки величезній кількості параметрів, налаштувати які ви можете при створенні й запуску контекстної рекламної компанії, представники вашої цільової аудиторії зможуть ознайомитися з вашою пропозицією, відвідуючи тематичні сайти або ж перебуваючи в пошуках товарів, які ви реалізуєте.
Ключ до успішного просування свого інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами лежить у грамотному і точному налаштуванні всіх доступних параметрів. Якщо ви переживаєте за те, що можете припуститися помилки при проєктування або налаштуванні своєї контекстної реклами — довірте цю справу професіоналам. Фахівці веб студії Глянець допоможуть вам знайти необхідну інформацію і грамотно налаштувати вашу рекламну компанію. Крім проєктування і запуску рекламних кампаній студія Глянець також надає послуги по створенню інтернет-магазинів під ключ, розробці дизайну, створенню мобільних додатків і інтеграцій з соціальними мережами для вашого інтернет-ресурсу. За 11 років роботи компанія Глянець створила і просунула безліч інтернет-магазинів, познайомитися з якими ви можете відвідавши портфоліо компанії.
Показники контекстної реклами, на які вам варто орієнтуватися
Як і в будь-якому механізмі, в контекстній рекламі існує цілий перелік показників, аналізуючи які ви зможете зробити висновки щодо успішності або провалу вашої рекламної компанії. Перелік основних параметрів на які необхідно орієнтуватися виглядає наступним чином:
- Покази вашої реклами
Це перший параметр, який відповідає за кількість показів вашої контекстної реклами. Якщо ваша реклама була правильно налаштована, даний показник повинен бути досить високий. Якщо ж результати даного параметра залишають бажати кращого, рекомендуємо вам переглянути налаштування вашої рекламної компанії та вжити відповідних заходів для зростання даного параметра.
- CTR
Досліджуючи дані цього показника ви можете зробити висновок, наскільки ваша реклама "клікабельна". CTR являє собою кількість кліків, зроблених по вашому рекламному оголошенню. Якщо показники показів високі, але при цьому кількість кліків надто мала, вам безумовно варто задуматися про переформування своєї рекламної пропозиції.
- Конверсія
Даний параметр може розповісти вам про те, скільки користувачів здійснювали дії на вашому інтернет-ресурсі, яка кількість потенційних клієнтів зареєструвалася у вашому інтернет-магазині та наскільки ваш інтернет-ресурс цікавий користувачам.
Кожен з цих параметрів має фундаментальне значення в успішності рекламної компанії та розвитку вашого інтернет-ресурсу. Для того, щоб домогтися максимальних результатів при мінімальних витратах часу рекомендуємо для розробки рекламної компанії та її налаштування звертатися до фахівців.
Як запустити успішну рекламну кампанію за сім хвилин
Проєктування та налаштування контекстної реклами це неквапливий процес, який вимагає від вас знань про вашу цільову аудиторію і досвід, в налаштуванні подібних компаній. Якщо ви не маєте у своєму розпорядженні необхідні навички або не хочете витрачати свій час на пошуки інформації про ЦА — ви завжди можете заручитися допомогою фахівців. Дизайн-студія Глянець може створити для вас сайт під ключ, розробити актуальний дизайн або спроєктувати успішну рекламну кампанію. Маркетинговий відділ компанії має величезний досвід в просуванні інтернет-магазинів в самих різних галузях, завдяки чому проєктування реклами для вашого інтернет-магазину буде в надійних руках. Якщо вам необхідна успішна, грамотно налаштована і точна контекстна реклама, замовити послугу і зв'язатися з менеджером веб студії Глянець ви можете відвідавши вкладку контакти або написавши онлайн-менеджеру, скориставшись формою зворотного зв'язку, розташованою на сторінках сайту дизайн-студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту