Типи лендінг сторінок та їх особливості
Лендінг сторінки вже стали звичними у просуванні та лідогенерації для різних інтернет ресурсів. За допомогою лендінг сторінок ви можете отримати бажаний трафік при цьому витративши мінімум зусиль і часу не тільки свого, але і ваших потенційних клієнтів. Що таке лендінги ми вже розбирали в статті "Що таке лендінги та для чого вони потрібні". Там же ми поговорили про структуру такого роду сторінок і параметри, на які може вплинути наявність лендінга. Але які різновиди лендінгів існують і для чого вони необхідні? На це питання ми постараємося відповісти сьогодні в цій статті, почнемо!
Створення лендінга, на що варто звернути увагу
Лендінг сторінки це інструмент, ефективність якого вже неодноразово доведена різними графіками, цифрами і звичайно ж живими прикладами. У наші дні більшість успішних комерційних проектів використовують лендінг сторінки не тільки як можливість швидко продати необхідний товар, але і як прекрасний двигун бренду, лідогенератор і багато чого ще.
Лендінг сторінки самі по собі досить багатофункціональний інструмент. 2020 рік продовжує диктувати умови підприємцям, і навряд чи початок 2021 року буде чимось відрізнятися з точки зору ситуації на ринку. В даний момент всі підприємці світу намагаються розробити якомога більш підходящі та успішні стратегії ведення бізнесу в умовах пандемії, і лендінг сторінки грають в цих стратегіях одні з головних ролей.
Так само як і контекстна реклама, лендінг сторінки мають кілька типів, які визначають їх основне завдання з точки зору підприємців, які їх запускають. У кожного з типів лендінгів маються свої сильні сторони, будь то заклик до дії або просування вашого бренду. Так чи інакше, перед тим як замовити лендінг або створити свою власну лендінг сторінку рекомендуємо вам визначитися з тим, який саме тип лендінгу вам необхідний. Від вашого вибору буде залежати не тільки зростання конкретних показників вашої компанії, але і кінцевий результат та успішність створеного вами лендінга.
Як створити свою лендінг сторінку: Вибір типу лендінга
З огляду на популярність даного інструменту не дивно, що лендінги не залишилися "жанром просування", а придбали різновиди й типи, використовуючи які власник інтернет-магазину або компанії може домогтися необхідних йому результатів. Просування компаній та інтернет-магазинів це неймовірно популярна в даний момент тема, ринок інтернет торгівлі розростається, а тому гравцям, які хочуть залишитися в топах пошукових запитів і не втратити у фінансовому і товарному обороті доводиться вигадувати все більш новаторські тактики, де лендінгам відведена окрема роль.
Для того, щоб отримати бажаний результат від створення лендінг сторінки, для початку варто вибрати її тип, орієнтуючись на бажані результати. Далі ми розглянемо всі типи лендінг сторінок і користь, яку вони можуть принести.
Лендінги-лідогенератори: Як залучити потенційних клієнтів до вашої компанії
Лідогенераційні лендінги це сторінки, в першу чергу спрямовані на привернення уваги потенційного покупця вашого інтернет магазину до вашої продукції та компанії в цілому. Такі лендінги, як правило, використовують велику кількість різних форм, які користувачі заповнюють вводячи свої власні дані. Принадність наявності даних форм полягає в подальшій можливості проведення ремаркетингу з уже існуючою базою клієнтів, яку якраз і збере для вас лендінг — лідогенератор.
Незважаючи на свою спрямованість на збирання інформації — такий лендінг також вміє продавати. Не варто думати, що якщо ви створите цілу сторінку форм для заповнення — ваш потенційний клієнт відразу ж заповнить її, все не так просто. Як правило, візуально цей лендінг виглядає цілком звичайно, просуває якийсь товар або послугу. Відрізняється він лише тим, що форм для заповнення в ньому трохи більше ніж у звичному лендінгу. Це зроблено для того, щоб не злякати вашого потенційного постійного клієнта великою кількістю невмотивованих питань, адже шансів на те, що користувач з радістю заповнить дані просто так вкрай мала. Але оформляючи покупку, і маючи можливість отримати знижку за заповнення полів E-mail адреси, мобільного номера, ПІБ і подібного — така пропозиція точно зацікавить вашого клієнта. Таким чином, використовуючи акційну пропозицію або ж розсилку з останніми новинами ви можете не тільки винагородити користувача за здійснену ним покупку, але й отримати вкрай цінну інформацію для запуску рекламних кампаній і подальшого ремаркетингу.
У створенні лідогенераційних лендінгів головне не використовувати надто багато форм. Адже ваш потенційний клієнт поки не готовий повністю вам довіряти, а значить його мотивація ділитися особистою інформацією буде вкрай низькою. Грамотний розподіл форм для заповнення в комплексі з красивим дизайном і цікавою пропозицією допоможуть вам отримати бажаний ефект.
"Клікабельні лендінги": як підняти відвідуваність і конверсію свого інтернет-магазину
Такі лендінг сторінки вже мають цілий ряд відмінностей у порівнянні з тими лендінгами, про які ми говорили раніше.
"Клікабельні лендінги" відрізняються як своїм зовнішнім виглядом, так і основним закликом до дії. У статті "Що таке лендінги і навіщо вони потрібні" ми говорили про те, що основне завдання лендінг сторінки це продати потрібний товар швидко і просто. Так, це основне завдання лендінгу, але не єдине.
Завдання "клікабельних" лендінгів також полягає у продажу товару, але не зовсім звичайним способом. Як правило, лендінг, це буквально ваш інтернет-магазин в мініатюрі. Тільки каталог такого магазину складається з одного товару, завдяки чому така сторінка продає швидко і допомагає прибутку вашого бізнесу рости. Лендінг для кліків, у свою чергу, сконцентрований на тому, щоб перевести весь цільовий трафік, що потрапив на нього до вас в інтернет-магазин. Такий результат досягається за допомогою дуже продуманого і цікавого опису товару, а також відсутності можливості оплатити покупку.
У структуру такої лендінг сторінки не входить кошик або будь-які його аналоги. Замість всіх зручностей на такій лендінг сторінці є всього одна кнопка "купити" або "ознайомитися детальніше". Натиснувши на таку кнопку користувач автоматично переходить на сторінку вашого інтернет-магазину, де вже більш предметно може ознайомитися з товаром і підтвердити покупку.
Здавалося б, лендінги й так вже спрощені далі нікуди, але сторінки, чиєю метою є перенос трафіку набагато простіше самого стандартного лендінга. На такій сторінці також є упор у візуальну складову і заклик до дії, який повинен переконати користувача зробити покупку. Різниця лише в тому, що така сторінка може не тільки принести вам дохід, продаючи необхідні вам товари, але й підняти ваші показники відвідуваності та конверсії, що ніколи не буває зайвим для інтернет-магазину.
Попри всю простоту структури такої сторінки, навіть при створенні заголовка вам необхідно багато що врахувати. Такі фактори як платоспроможність вашої цільової аудиторії, її місце розташування та інтереси, мають величезний вплив на налаштування, оптимізацію та проектування вашої лендінг сторінки. Для того, щоб створити правильну лендінг сторінку, вам потрібно знати свою цільову аудиторію в обличчя, про те як це зробити ми розповідали вам в статті "Дослідження аудиторії".
Збір інформації й безпосередньо створення такої сторінки вимагає певних навичок, які ви могли придбати, якщо раніше працювали у сфері створення сайтів. Якщо ж такого досвіду у вас немає і ви не хочете витрачати зайвий час на внесення правок і постійне дороблення різних помилок — дизайн-студія Глянець готова створити для вас лендінг. Студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів, розробкою сайтів на замовлення та проектуванням корпоративних ресурсів протягом 12 років. За цей час студією створення сайтів Глянець було спроектовано і запущено більше тисячі ресурсів, ознайомитися з якими ви можете в портфоліо на сайті студії. Фахівці веб студії Глянець на підставі ваших побажань можуть не тільки допомогти вам з проектуванням успішної лендінг сторінки, але й можуть створити для вас інтернет-магазин, якщо ви тільки плануєте перехід в інтернет торгівлю. Ознайомитися детальніше з усіма послугами, які надає студія Глянець ви можете відвідавши сайт компанії та перейшовши у відповідну вкладку.
Як налаштувати E-mail розсилку: збираємо дані за допомогою лендінга
Це ще один різновид лендінг сторінок, створений для збору інформації. На відміну від лідогенераційних лендінгів, цьому типу властива одна форма, форма куди користувач буде вносити свій Email.
Цим різновидом лендінгів частіше користуються компанії, що надають ті чи інші послуги. Головною мотивацією для користувача на такому лендінгу є можливість швидко дізнаватися про акції та знижки на послуги компанії, або ж додаткові знижки поширюються тільки на підписаних на розсилку користувачів.
Такі лендінги запускають перед розробкою E-mail розсилок. Поки лендінг приваблює представників вашої цільової аудиторії красивим дизайном, цікавими пропозиціями та збирає для вас досьє електронних поштових скриньок, ви розробляєте текст, прочитавши який користувач просто не зможе встояти та обов'язково звернеться до вас.
Запуск такого лендінга збільшує шанси на успіх і ефективність запуску E-mail розсилки, плюс до всього ви отримуєте актуальну інформацію про поштові скриньки, а не дані з баз, яким може бути вже понад десять років. Таким чином запуск рекламної розсилки може стати ще одним вашим каналом реклами, а лендінг сторінка допоможе вам у цьому.
Як зробити свій інтернет-магазин більш прибутковим: Торгівельна лендінг сторінка
Даний тип лендінгів вже більше схожий на те, про що ми говорили раніше, обговорюючи структуру лендінгів.
Такий лендінг в першу чергу спрямований на продаж товару і практично ніяк не пов'язаний з вашим інтернет-магазином. Він не веде користувачів у ваш каталог або щось подібне. Максимум як такий лендінг може прорекламувати вашу компанію, це якщо ви розмістите на ньому свій логотип, і бажано робити це не на першому плані.
Головною метою такої сторінки є продаж товару потенційному покупцеві. Звідси випливає неймовірна увага до деталей дизайну і текстову складову. Опис вашого продукту або послуги має переконати в потребі покупки або замовлення навіть того користувача, який спочатку не планував нічого замовляти, а зайшов лише "подивитися" що ви можете йому запропонувати.
Маючи в арсеналі такий опис і плідно попрацювавши над візуалом сторінки ви сміливо можете розраховувати на її успіх. Така сторінка здатна відчутно позначитися на доходах вашого бізнесу, в якійсь мірі продаючи навіть краще ніж ваше першоджерело. Це пов'язано з тим, що для здійснення покупки на вашому лендінгу від користувачів вимагається менша кількість часу, а завдяки тому, що на лендінгу присутній лише один товар, ваш потенційний покупець не загубиться у каталозі, товар який його зацікавив вже перед ним.
Для того, щоб домогтися максимально можливого результату від торгівельної лендінг сторінки, вам необхідно не просто вміти їх розробляти, а й вміти створювати описи які буквально закохують в себе користувачів. Якщо ви сумніваєтеся у своїх здібностях або у вашому щільному графіку навряд-чи знайдеться достатній обсяг часу на розробку подібної сторінки, ви завжди можете замовити лендінг у веб студії Глянець. Фахівці студії Глянець займаються створенням інтернет-магазинів під ключ, розробкою лендінгів і запуском корпоративних сайтів. За 12 років на ринку дизайн-студія Глянець змогла зайняти лідируючі позиції та протягом багатьох років співпрацює з компаніями з усього світу. Для того, щоб більш детально ознайомитися з майстерністю команди студії, відвідайте сайт веб студії Глянець та подивіться роботи які розміщенні у портфоліо.
Замовляючи створення лендінг сторінки в студії створення сайтів Глянець ви можете бути впевнені в найвищому рівні підсумкового результату і забути про потребу правок. Фахівці студії розроблять для вас будь-який інтернет-ресурс відповідно до ваших вимог і сучасних віянь. Якщо вашому бізнесу необхідно просування, ви можете замовити створення лендінга, інтернет-магазину або запуск корпоративного сайту в Києві відвідавши сайт веб студії Глянець. Якщо у вас є ряд питань до фахівців студії, або ви хотіли б більш детально дізнатися про послуги студії Глянець, тоді напишіть менеджеру компанії, скориставшись онлайн чатом на сторінках сайту, або скористайтесь інформацією розташованою у вкладці контакти.
Як зробити свій інтернет-магазин популярнішим, а бізнес успішнішим
Лендінг сторінки це дуже багатогранний і універсальний інструмент. За допомогою нього ви можете не тільки підняти загальні показники вашого сайту, але і вплинути на вашу аудиторію. Крім цього, за допомогою правильно створеного лендінга ви можете отримати цінну інформацію про своїх потенційних покупців, що згодом допоможе вам точніше проводити ремаркетинг. І нарешті, лендінги показують хороші результати та позитивно впливають на прибутки вашого бізнесу, звичайно якщо ви створите якісну сторінку і врахуєте всі нюанси її проектування. Якщо ж у вас немає досвіду в створенні подібних ресурсів, ви можете замовити створення лендінга в Києві звернувшись до веб студії Глянець. До команди дизайн-студії Глянець входять виключно фахівці, здатні втілити будь-яку вашу ідею в реальність. Ознайомитися з послугами, подивитися портфоліо і замовити створення лендінга під ключ ви можете відвідавши сайт веб студії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту