Типи лендінг сторінок та їх особливості

Лендінг сторінки вже стали звичними у просуванні та лідогенерації для різних інтернет ресурсів. За допомогою лендінг сторінок ви можете отримати бажаний трафік при цьому витративши мінімум зусиль і часу не тільки свого, але і ваших потенційних клієнтів. Що таке лендінги ми вже розбирали в статті "Що таке лендінги та для чого вони потрібні". Там же ми поговорили про структуру такого роду сторінок і параметри, на які може вплинути наявність лендінга. Але які різновиди лендінгів існують і для чого вони необхідні? На це питання ми постараємося відповісти сьогодні в цій статті, почнемо!
Створення лендінга, на що варто звернути увагу
Лендінг сторінки це інструмент, ефективність якого вже неодноразово доведена різними графіками, цифрами і звичайно ж живими прикладами. У наші дні більшість успішних комерційних проектів використовують лендінг сторінки не тільки як можливість швидко продати необхідний товар, але і як прекрасний двигун бренду, лідогенератор і багато чого ще.
Лендінг сторінки самі по собі досить багатофункціональний інструмент. 2020 рік продовжує диктувати умови підприємцям, і навряд чи початок 2021 року буде чимось відрізнятися з точки зору ситуації на ринку. В даний момент всі підприємці світу намагаються розробити якомога більш підходящі та успішні стратегії ведення бізнесу в умовах пандемії, і лендінг сторінки грають в цих стратегіях одні з головних ролей.
Так само як і контекстна реклама, лендінг сторінки мають кілька типів, які визначають їх основне завдання з точки зору підприємців, які їх запускають. У кожного з типів лендінгів маються свої сильні сторони, будь то заклик до дії або просування вашого бренду. Так чи інакше, перед тим як замовити лендінг або створити свою власну лендінг сторінку рекомендуємо вам визначитися з тим, який саме тип лендінгу вам необхідний. Від вашого вибору буде залежати не тільки зростання конкретних показників вашої компанії, але і кінцевий результат та успішність створеного вами лендінга.
Як створити свою лендінг сторінку: Вибір типу лендінга
З огляду на популярність даного інструменту не дивно, що лендінги не залишилися "жанром просування", а придбали різновиди й типи, використовуючи які власник інтернет-магазину або компанії може домогтися необхідних йому результатів. Просування компаній та інтернет-магазинів це неймовірно популярна в даний момент тема, ринок інтернет торгівлі розростається, а тому гравцям, які хочуть залишитися в топах пошукових запитів і не втратити у фінансовому і товарному обороті доводиться вигадувати все більш новаторські тактики, де лендінгам відведена окрема роль.
Для того, щоб отримати бажаний результат від створення лендінг сторінки, для початку варто вибрати її тип, орієнтуючись на бажані результати. Далі ми розглянемо всі типи лендінг сторінок і користь, яку вони можуть принести.
Лендінги-лідогенератори: Як залучити потенційних клієнтів до вашої компанії
Лідогенераційні лендінги це сторінки, в першу чергу спрямовані на привернення уваги потенційного покупця вашого інтернет магазину до вашої продукції та компанії в цілому. Такі лендінги, як правило, використовують велику кількість різних форм, які користувачі заповнюють вводячи свої власні дані. Принадність наявності даних форм полягає в подальшій можливості проведення ремаркетингу з уже існуючою базою клієнтів, яку якраз і збере для вас лендінг — лідогенератор.
Незважаючи на свою спрямованість на збирання інформації — такий лендінг також вміє продавати. Не варто думати, що якщо ви створите цілу сторінку форм для заповнення — ваш потенційний клієнт відразу ж заповнить її, все не так просто. Як правило, візуально цей лендінг виглядає цілком звичайно, просуває якийсь товар або послугу. Відрізняється він лише тим, що форм для заповнення в ньому трохи більше ніж у звичному лендінгу. Це зроблено для того, щоб не злякати вашого потенційного постійного клієнта великою кількістю невмотивованих питань, адже шансів на те, що користувач з радістю заповнить дані просто так вкрай мала. Але оформляючи покупку, і маючи можливість отримати знижку за заповнення полів E-mail адреси, мобільного номера, ПІБ і подібного — така пропозиція точно зацікавить вашого клієнта. Таким чином, використовуючи акційну пропозицію або ж розсилку з останніми новинами ви можете не тільки винагородити користувача за здійснену ним покупку, але й отримати вкрай цінну інформацію для запуску рекламних кампаній і подальшого ремаркетингу.
У створенні лідогенераційних лендінгів головне не використовувати надто багато форм. Адже ваш потенційний клієнт поки не готовий повністю вам довіряти, а значить його мотивація ділитися особистою інформацією буде вкрай низькою. Грамотний розподіл форм для заповнення в комплексі з красивим дизайном і цікавою пропозицією допоможуть вам отримати бажаний ефект.
"Клікабельні лендінги": як підняти відвідуваність і конверсію свого інтернет-магазину
Такі лендінг сторінки вже мають цілий ряд відмінностей у порівнянні з тими лендінгами, про які ми говорили раніше.
"Клікабельні лендінги" відрізняються як своїм зовнішнім виглядом, так і основним закликом до дії. У статті "Що таке лендінги і навіщо вони потрібні" ми говорили про те, що основне завдання лендінг сторінки це продати потрібний товар швидко і просто. Так, це основне завдання лендінгу, але не єдине.
Завдання "клікабельних" лендінгів також полягає у продажу товару, але не зовсім звичайним способом. Як правило, лендінг, це буквально ваш інтернет-магазин в мініатюрі. Тільки каталог такого магазину складається з одного товару, завдяки чому така сторінка продає швидко і допомагає прибутку вашого бізнесу рости. Лендінг для кліків, у свою чергу, сконцентрований на тому, щоб перевести весь цільовий трафік, що потрапив на нього до вас в інтернет-магазин. Такий результат досягається за допомогою дуже продуманого і цікавого опису товару, а також відсутності можливості оплатити покупку.
У структуру такої лендінг сторінки не входить кошик або будь-які його аналоги. Замість всіх зручностей на такій лендінг сторінці є всього одна кнопка "купити" або "ознайомитися детальніше". Натиснувши на таку кнопку користувач автоматично переходить на сторінку вашого інтернет-магазину, де вже більш предметно може ознайомитися з товаром і підтвердити покупку.
Здавалося б, лендінги й так вже спрощені далі нікуди, але сторінки, чиєю метою є перенос трафіку набагато простіше самого стандартного лендінга. На такій сторінці також є упор у візуальну складову і заклик до дії, який повинен переконати користувача зробити покупку. Різниця лише в тому, що така сторінка може не тільки принести вам дохід, продаючи необхідні вам товари, але й підняти ваші показники відвідуваності та конверсії, що ніколи не буває зайвим для інтернет-магазину.
Попри всю простоту структури такої сторінки, навіть при створенні заголовка вам необхідно багато що врахувати. Такі фактори як платоспроможність вашої цільової аудиторії, її місце розташування та інтереси, мають величезний вплив на налаштування, оптимізацію та проектування вашої лендінг сторінки. Для того, щоб створити правильну лендінг сторінку, вам потрібно знати свою цільову аудиторію в обличчя, про те як це зробити ми розповідали вам в статті "Дослідження аудиторії".
Збір інформації й безпосередньо створення такої сторінки вимагає певних навичок, які ви могли придбати, якщо раніше працювали у сфері створення сайтів. Якщо ж такого досвіду у вас немає і ви не хочете витрачати зайвий час на внесення правок і постійне дороблення різних помилок — дизайн-студія Глянець готова створити для вас лендінг. Студія Глянець займається створенням інтернет-магазинів, розробкою сайтів на замовлення та проектуванням корпоративних ресурсів протягом 12 років. За цей час студією створення сайтів Глянець було спроектовано і запущено більше тисячі ресурсів, ознайомитися з якими ви можете в портфоліо на сайті студії. Фахівці веб студії Глянець на підставі ваших побажань можуть не тільки допомогти вам з проектуванням успішної лендінг сторінки, але й можуть створити для вас інтернет-магазин, якщо ви тільки плануєте перехід в інтернет торгівлю. Ознайомитися детальніше з усіма послугами, які надає студія Глянець ви можете відвідавши сайт компанії та перейшовши у відповідну вкладку.
Як налаштувати E-mail розсилку: збираємо дані за допомогою лендінга
Це ще один різновид лендінг сторінок, створений для збору інформації. На відміну від лідогенераційних лендінгів, цьому типу властива одна форма, форма куди користувач буде вносити свій Email.
Цим різновидом лендінгів частіше користуються компанії, що надають ті чи інші послуги. Головною мотивацією для користувача на такому лендінгу є можливість швидко дізнаватися про акції та знижки на послуги компанії, або ж додаткові знижки поширюються тільки на підписаних на розсилку користувачів.
Такі лендінги запускають перед розробкою E-mail розсилок. Поки лендінг приваблює представників вашої цільової аудиторії красивим дизайном, цікавими пропозиціями та збирає для вас досьє електронних поштових скриньок, ви розробляєте текст, прочитавши який користувач просто не зможе встояти та обов'язково звернеться до вас.
Запуск такого лендінга збільшує шанси на успіх і ефективність запуску E-mail розсилки, плюс до всього ви отримуєте актуальну інформацію про поштові скриньки, а не дані з баз, яким може бути вже понад десять років. Таким чином запуск рекламної розсилки може стати ще одним вашим каналом реклами, а лендінг сторінка допоможе вам у цьому.
Як зробити свій інтернет-магазин більш прибутковим: Торгівельна лендінг сторінка
Даний тип лендінгів вже більше схожий на те, про що ми говорили раніше, обговорюючи структуру лендінгів.
Такий лендінг в першу чергу спрямований на продаж товару і практично ніяк не пов'язаний з вашим інтернет-магазином. Він не веде користувачів у ваш каталог або щось подібне. Максимум як такий лендінг може прорекламувати вашу компанію, це якщо ви розмістите на ньому свій логотип, і бажано робити це не на першому плані.
Головною метою такої сторінки є продаж товару потенційному покупцеві. Звідси випливає неймовірна увага до деталей дизайну і текстову складову. Опис вашого продукту або послуги має переконати в потребі покупки або замовлення навіть того користувача, який спочатку не планував нічого замовляти, а зайшов лише "подивитися" що ви можете йому запропонувати.
Маючи в арсеналі такий опис і плідно попрацювавши над візуалом сторінки ви сміливо можете розраховувати на її успіх. Така сторінка здатна відчутно позначитися на доходах вашого бізнесу, в якійсь мірі продаючи навіть краще ніж ваше першоджерело. Це пов'язано з тим, що для здійснення покупки на вашому лендінгу від користувачів вимагається менша кількість часу, а завдяки тому, що на лендінгу присутній лише один товар, ваш потенційний покупець не загубиться у каталозі, товар який його зацікавив вже перед ним.
Для того, щоб домогтися максимально можливого результату від торгівельної лендінг сторінки, вам необхідно не просто вміти їх розробляти, а й вміти створювати описи які буквально закохують в себе користувачів. Якщо ви сумніваєтеся у своїх здібностях або у вашому щільному графіку навряд-чи знайдеться достатній обсяг часу на розробку подібної сторінки, ви завжди можете замовити лендінг у веб студії Глянець. Фахівці студії Глянець займаються створенням інтернет-магазинів під ключ, розробкою лендінгів і запуском корпоративних сайтів. За 12 років на ринку дизайн-студія Глянець змогла зайняти лідируючі позиції та протягом багатьох років співпрацює з компаніями з усього світу. Для того, щоб більш детально ознайомитися з майстерністю команди студії, відвідайте сайт веб студії Глянець та подивіться роботи які розміщенні у портфоліо.
Замовляючи створення лендінг сторінки в студії створення сайтів Глянець ви можете бути впевнені в найвищому рівні підсумкового результату і забути про потребу правок. Фахівці студії розроблять для вас будь-який інтернет-ресурс відповідно до ваших вимог і сучасних віянь. Якщо вашому бізнесу необхідно просування, ви можете замовити створення лендінга, інтернет-магазину або запуск корпоративного сайту в Києві відвідавши сайт веб студії Глянець. Якщо у вас є ряд питань до фахівців студії, або ви хотіли б більш детально дізнатися про послуги студії Глянець, тоді напишіть менеджеру компанії, скориставшись онлайн чатом на сторінках сайту, або скористайтесь інформацією розташованою у вкладці контакти.
Як зробити свій інтернет-магазин популярнішим, а бізнес успішнішим
Лендінг сторінки це дуже багатогранний і універсальний інструмент. За допомогою нього ви можете не тільки підняти загальні показники вашого сайту, але і вплинути на вашу аудиторію. Крім цього, за допомогою правильно створеного лендінга ви можете отримати цінну інформацію про своїх потенційних покупців, що згодом допоможе вам точніше проводити ремаркетинг. І нарешті, лендінги показують хороші результати та позитивно впливають на прибутки вашого бізнесу, звичайно якщо ви створите якісну сторінку і врахуєте всі нюанси її проектування. Якщо ж у вас немає досвіду в створенні подібних ресурсів, ви можете замовити створення лендінга в Києві звернувшись до веб студії Глянець. До команди дизайн-студії Глянець входять виключно фахівці, здатні втілити будь-яку вашу ідею в реальність. Ознайомитися з послугами, подивитися портфоліо і замовити створення лендінга під ключ ви можете відвідавши сайт веб студії Глянець.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту