Замовлення сайтів:
Підтримка сайтів:
Вінниця:

Honors

Перше місце у конкурсі на кращий веб-сайт закладу освіти

™ Глянець, студія веб-дизайну — Створення гармонійного та ефективного дизайну_9
™ Глянець, студія веб-дизайну — Створення гармонійного та ефективного дизайну_10
Сертифікація ISO для вебсайту її важливість та як вона підвищує довіру і визнання?

Вивчіть важливість сертифікації ISO для вашого вебсайту: як це підвищує довіру клієнтів та визнання у вашій галузі, забезпечуючи безпеку і якість.

Бізнес ™ Глянець, студія веб-дизайну — Блог_0 Корпоративний сайт, візитка, промо
Що таке сайт-візитка та кому він потрібний

Сайт-візитка надає можливість коротко, проте максимально змістовно розказати інтернет-користувачам про себе та свій бренд. По суті, це віртуальна візитна картка компанії, проєкту або спеціаліста, який пропонує свої послуги. У цій статті ми розкажемо про особливості такого онлайн-ресурсу, а також про те, кому та для чого він потрібен. 

Інструменти для просування бренду

Бренд — це не лише логотип або назва компанії. Це комплексний і концептуальний образ, який створюється в уяві споживачів на основі їхніх вражень, відчуттів та досвіду взаємодії з продуктами або послугами компанії. Створення та просування бренду — взаємопов’язані процеси, ефективність яких впливає на успіх бізнесу в цілому. 

Чат-бот vs Мобільний додаток

Ця стаття розкриє ключові аспекти та переваги чат-ботів перед мобільними додатками, надаючи глибокий аналіз їх ефективності, зручності використання та впливу на бізнес-стратегії сучасних компаній. Ми розглянемо, як замовити чат-бот, вивчимо процеси створення чат-боту, а також проаналізуємо реальні приклади успішного впровадження чат-ботів у різних сферах діяльності. 

Що таке користувацький контент: стратегії використання UGC

Користувацький контент (англ. User Generated Content, UGC) — це будь-який контент, створений реальними споживачами, а не професійними контент-креаторами чи брендами. Це можуть бути відгуки, коментарі, огляди, дописи в соціальних мережах та блогах тощо. Тобто тексти, фото, відео, які публікуються та поширюються самим користувачами на різних онлайн-платформах.

Глянець — сертифікований Партнер Google!

Наша команда успішно виконала всі вимоги для отримання значка Сертифікованого Партнера Google, підтверджуючи високу ефективність та професійність в галузі Google реклами. Ця програма розрахована на фахівців, які управляють обліковими записами у Google Рекламі. Участь у ній дає доступ до інноваційних інструментів, корисних ресурсів та інших бонусів, що дозволить проводити для клієнтів більш успішні кампанії.

Як скласти портрет клієнта для роздрібної торгівлі та сфери B2C

Відомо, що користувачі добре сприймають контент, який що відповідає їхнім потребам. Але, як знайти та залучити тих людей, для яких саме ваш продукт буде найкращим? Потрібно якісно дослідити цільову аудиторію та скласти портрет клієнта (Customer Profile).

Як залучити нових клієнтів: канали та значення для бізнесу

Залучення клієнтів (англ. user acquisition) — процес, спрямований на привертання нових людей або компаній до використання ваших товарів або послуг. Це ключовий аспект будь-якого бізнесу, оскільки без постійного потоку нових клієнтів складно забезпечити зростання та стабільність. 

Як визначити свою цільову аудиторію

Знання своєї цільової аудиторії дає ефективне підґрунтя для стабільного розвитку бізнесу та його масштабування. Це допомагає правильно налаштовувати маркетингові кампанії, вирішувати, які саме товари чи послуги пропонувати, як краще спілкуватися з клієнтами та покращувати їх задоволеність.

Просування бізнесу в Google Maps

Ефективна розкрутка бізнесу в Google Maps вимагає комбінації різних дій та стратегій. Один з інструментів, які використовуються для досягнення такої мети, — Google Business Profile (до 2022 року — Google My Business). Оптимізація GBP допомагає нарощувати та зміцнювати онлайн-присутність компаній, особливо тих, що працюють на локальних ринках.

Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина

SEO-оптимізація — важлива складова успішного розвитку бізнесу, представленого в інтернеті. Якісне просування забезпечує підвищення видимості сайту компанії в пошукових системах, збільшення трафіку та конверсій, покращення користувацького досвіду. Усе це разом підвищує конкурентоспроможність, а отже допомагає швидше стати лідером у своїй ніші.

Що таке Performance marketing та його переваги

Performance marketing — концепція роботи з ринком, згідно з якою кожна гривня, витрачена на маркетингову діяльність, має приносити компанії вимірний результат. Цей вид маркетингу також називають "результативним маркетингом".

Розробка ™ Глянець, студія веб-дизайну — Блог_10 Магазини та каталоги товарів Корпоративний сайт, візитка, промо Односторінкові сайти та лендінги
Переваги SEO-просування сайтів

Замовлення сайту в професіоналів та просування його в Google та інших пошукових системах за допомогою SEO надає можливість нарощувати органічний трафік, тобто краще залучати цільову аудиторію, зацікавлену у вашому продукті.

Бізнес ™ Глянець, студія веб-дизайну — Блог_11 Соціальна мережа Instagram-канали
Просування в Instagram

Instagram — суперпопулярна й перспективна платформа для ведення бізнесу, яка  пропонує різноманітні можливості для розвитку та промоції вашого бренду. Це дійсно потужний онлайн-інструмент для продажу товарів та послуг. Його ефективність зумовлена великим переліком можливостей для створення привабливого візуального контенту та активної взаємодії з аудиторією.

Що таке цифрові товари та де їх продавати

Цифрові товари існують у цифровій формі та можуть бути передані, збережені, оброблені та використані за допомогою комп'ютера чи інших електронних пристроїв. Основна відмінність цифрових товарів від фізичних товарів полягає в тому, що для їх збереження чи доставлення не потрібен матеріальний носій.

У цій статті ми розкажемо про найвідоміші види цифрових товарів, де їх можна створювати та продати, а також у чому їх цінність для бізнесу.  

Бізнес ™ Глянець, студія веб-дизайну — Блог_13 Фото і відеозйомка
Зйомка під ключ

Послуга “Зйомка під ключ” охоплює всі етапи створення візуального контенту для бізнесу, що дозволяє замовнику отримати готовий продукт без необхідності втручання в організацію процесу фотографування/фільмування та його виконання.

Чому контекстна реклама важлива для бізнесу?

Контекстна реклама — один із найдієвіших онлайн-інструментів для розвитку бізнесу. Вона націлена на ефективне залучення зацікавлених відвідувачів на цільовий ресурс компанії для забезпечення зростання продажів.

Як отримати максимум від Чорної п'ятниці

Чорна п'ятниця (англ. Black Friday) — це період інтенсивних торговельних акцій, коли більшість компаній намагається привернути увагу покупців та збільшити обсяги продажів, запропонувавши вигідні умови для покупок.

Що змінилося у використанні РРО з 1 жовтня 2023 року

З 01.10. 2023 р. згідно з внесенням змін до Податкового кодексу України та змін до Закону України № 265/95-ВР “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг“ для більшості підприємців повернулася вимога щодо використання РРО/ПРРО під час здійснення розрахункових операцій у готівковому чи в безготівковому форматі. Але з певними змінами.

SMM-менеджер: обов'язки, навички, професійна цінність

Social Media Marketing (SMM) — ефективний інструмент розвитку бізнесу. Компанії у всьому світі активно використовують його для просування своїх брендів. Бізнеси, націлені на успішну та стабільну роботу, зацікавлені у співпраці із кваліфікованим SMM-менеджером.

Замовити сайт зараз!

Всього один крок до вашого бездоганного сайту

™ Глянець, студія веб-дизайну — Блог_19

Повний розбір вашого сайту безкоштовно!

Подайте свій сайт і ми зробимо цікавий та деталізований розбір з порадами по розвитку на нашому