Корпоративний сайт: Як створити кращу презентацію для вашої компанії
Корпоративний сайт, це один з головних презентаційних інструментів, за допомогою якого ви можете залучити потенційних клієнтів та інвесторів до свого бізнесу. З його допомогою ви можете показати представникам цільової аудиторії, на що здатні ваші фахівці і які послуги ви можете надати, така можливість є, мабуть найкращою рекламою, що сприятиме розвитку вашої справи.
Але якими функціями повинен володіти хороший корпоративний сайт? Яким компаніям він потрібен? Чим його структура відрізняється від звичайного веб-сайту і нарешті, чи потрібно просувати такий веб-ресурс, А також що ваш бізнес може отримати від просування корпоративного сайту? Відповіді на ці питання ви зможете знайти в цій статті, почнемо!
Корпоративний сайт та його функції: Для чого створювати окремий сайт для своєї компанії
Всесвітня павутина розростається з кожним днем, і все більше послуг ви можете отримати за допомогою інтернету. Завдяки такому буму інтересу з боку користувачів все більше компаній замислюються над тим, щоб заявити про себе потенційним клієнтам через інтернет і в них це виходить. Щоб залучити нових клієнтів або відновити інтерес з боку старих, компанії світового масштабу використовують величезні рекламні компанії, які неодмінно приведуть користувача на корпоративний сайт, але для чого це потрібно?
Річ у тому, що корпоративний сайт за своєю суттю, це максимально інформативна та повна презентація вашого бізнесу в інтернеті. За допомогою такого сайту ви можете показати всім зацікавленим споживачам, чим займається ваша компанія і на які результати вони можуть розраховувати, прийнявши рішення звернутися саме до вас. За сумісництвом корпоративний сайт також залучає інвесторів до ваших нових проектів, адже на такому сайті будь-який зацікавлений бізнесмен може детально ознайомиться з вашою новою розробкою або стартапом, а побачивши в ньому вигоду — може вкластися в ваш проект. Але з чого складається корпоративний сайт і чим він відрізняється від звичайного веб-ресурсу?
Структура корпоративного сайту
Корпоративний сайт, як і будь-який інтернет-ресурс, має свою структуру та перелік вкладок, за допомогою яких користувачі можуть отримати необхідну їм інформацію. Так само як у інтернет-магазину, або інформаційного порталу, у корпоративного сайту є власна структура, яка виглядає наступним чином:
1. "Про компанію" — в цій вкладці ви можете розповісти потенційному клієнту, скільки років вже існує ваша компанія, чого досягла ваша організація і яким ви бачите майбутнє своєї компанії. Не зайвим в цій вкладці буде й слоган вашої компанії, він покаже вас з точки зору бізнесмена — захопленого своєю справою, та підвищить рівень лояльності з боку потенційних клієнтів.
2. Колектив/команда вашої компанії — в цій вкладці користувач може познайомитися з вашими співробітниками. Це потрібно для того, щоб підвищити рівень довіри з боку вашого клієнта.
3. Продукти та послуги — ця вкладка покликана детально й у всіх фарбах розповісти вашому потенційному клієнту про те, які ж послуги та продукти надає ваша компанія. Опис ваших послуг та продуктів має бути докладним та сконцентрованим на плюсах співпраці саме з вами, адже головним завданням цієї вкладки є залучити нових клієнтів до вашої компанії.
4. Інформація для партнерів — у цій вкладці ви також можете публікувати свої досягнення, але тільки ті, які цікаві вашим потенційним партнерам. До таких досягнень відносяться: кількість ваших клієнтів, загальна сума заробітку за один квартал, кількість проектів та партнерів, які допомагають вам у створенні продуктів або наданні послуг, отримуючи при цьому відсоток. Дана вкладка повинна бути розрахована виключно на показ вигоди для ваших потенційних партнерів. Саме за допомогою неї ви можете залучити додаткове фінансування до своєї компанії та запустити новий стартап — маючи достатній обсяг фінансів.
5. Блог — блог компанії це місце, де ваші клієнти можуть дізнатися багато нового про теми, які їх цікавлять. Якщо ваша компанія займається IT — доречними в блозі будуть статті, так чи інакше пов'язані з новинами в цій сфері. У створення блогу є ще один плюс, і ім'я йому SEO-просування. Використовуючи ключові слова в текстах вашого блогу ви можете вплинути на розташування вашого сайту в результатах пошукової видачі та не поспішаючи просувати його все ближче до топу. Таким чином не витрачаючи великі гроші на рекламну компанію ви можете збільшити кількість потенційних клієнтів та розширити свою цільову аудиторію.
Ваш корпоративний сайт може складатися з будь-якої кількості вкладок та сторінок, але саме ці пункти можуть допомогти вам розвинути свій бізнес та отримати додаткове фінансування.
Яким організаціям необхідний корпоративний сайт
Корпоративний сайт це один з інструментів просування вашої справи. Саме тому подібний ресурс підійде практично всім видам бізнесу. Винятками є лише інтернет-магазини, адже там основний уклін зроблений на продаж товарів, тоді як на корпоративному сайті краще просувати послуги.
Такий веб-ресурс може відчутно вплинути на успішність вашого бізнесу. Відвідавши його, потенційний клієнт може прийняти рішення щодо співпраці з вами і якщо ваш сайт виконаний на відмінно — з більшою ймовірністю відповідь клієнта буде позитивною. Також це чудовий спосіб розрекламувати послуги компанії, адже це тільки ваш сайт і ви можете інтегрувати в нього стільки реклами послуг, що надаються вашою компанією, скільки захочете. Наявність такого ресурсу нерідко говорить про успішний бізнес, а це також має свій вплив на рішення ваших клієнтів. Якщо ваш сайт виглядає чудово, а опис послуг так і вабить їх замовити — зі створенням сайту та його наповненням ви впоралися на відмінно. Але як же розробити корпоративний сайт і досягти таких результатів?
Створення корпоративного сайту: Як розробити інтуїтивну структуру та унікальне оформлення
Корпоративний сайт є відображенням філософії та ідей вашої компанії. Опинившись на ньому користувач може відразу прийняти рішення про те, як ви ставитеся до своєї роботи та чи готовий він довірити вам свій проект. Саме тому важливо, щоб ще на етапі розробки сайту ви спроектували інтуїтивну структуру та подбали про оформлення. Оформлення такого сайту може бути виконано в стриманих або корпоративних кольорах, ви вільні використовувати будь-який стиль, але для досягнення максимального результату рекомендуємо вам перед розробкою зовнішнього вигляду ресурсу ознайомитися з останніми трендами у світі веб-дизайну. Так ви зможете не тільки отримати надхнення розглядаючи інші інтернет-ресурси, але й зрозуміти, що наразі є кращим та доречним з точки зору споживачів.
Створити корпоративний сайт це завдання, яке під силу далеко не кожному. Від того, наскільки правильно ви розробите структуру та наскільки уважно підійдете до розробки дизайну може залежати багато чого, в тому числі й успіх вашої компанії в цілому. Якщо у вас немає достатнього досвіду у веб-розробці або ви сумніваєтеся у власних навичках — зверніться до фахівців веб-студії Глянець.
Студія сайтів Глянець вже 12 років займається створенням інтернет-магазинів та розробкою корпоративних сайтів для підприємців та компаній по всій Україні. Дизайн-студія Глянець не один раз отримувала нагороди та подяки від директорів корпорацій, а з недавніх пір впевненою ходою рухається на європейський ринок. Якщо вашому бізнесу необхідний якісний ресурс, замовити створення корпоративного сайту ви можете на сайті студії Глянець. Для цього вам потрібно лише відвідати сайт, вибрати відповідну послугу та заповнити заявку. Після обробки вашої заявки менеджер студії зв'яжеться з вами для обговорення всіх деталей, пов'язаних з вашим проектом та оголосить приблизні терміни, коли ваш корпоративний ресурс буде готовий.
Створення подібного сайту це копітка справа, але на що ще він здатний? Чи потрібно його просувати та на які результати для вашого бізнесу можна розраховувати?
Просування корпоративного сайту: Чи потрібно рекламувати такий ресурс та як це може вплинути на ваш прибуток
Основною метою просування будь-якого сайту є бажання потрапити в топи пошукової видачі та отримати більше зацікавлених клієнтів. На просування впливає безліч факторів, але разом з тим існує й маса інструментів, здатних допомогти вам досягти бажаного результату. Створюючи корпоративний сайт вам безперечно варто задуматися про подальше його просування та проектування рекламних компаній, які приведуть до вас на ресурс нових клієнтів.
З просуванням корпоративних сайтів відмінно справляється контекстна реклама, адже за допомогою неї ви можете не тільки донести всю цінність своїх послуг, але й показати реальні результати ваших робіт. Для просування корпоративного сайту ви можете використовувати будь-який з видів контекстної реклами, але як кожен з них здатний вплинути на вашу аудиторію? Розглянемо це питання на прикладі пошукової та медійної реклами докладніше.
Пошукова контекстна реклама
За допомогою пошукової реклами ви можете збільшити відвідуваність свого ресурсу. Даний тип реклами працює так, що при правильному налаштуванні ваш сайт буде показуватися вище пошукової видачі, у форматі такого ж заголовка, як і інші сайти, але з позначкою "реклама". Цей вид реклами відмінно показує себе у сфері просування та залучення нових користувачів, адже вашому клієнтові не потрібно витрачати час на пошуки, потрібний йому результат вже перед його очима.
Головним фактором успішності цього типу реклами є її налаштування. Якщо вам вдасться налаштувати свою пошукову кампанію правильно, й вона буде реагувати на запити вашої цільової аудиторії — зростання показника відвідуваності, так само як і кількості замовлень, не змусить себе довго чекати.
Медійна контекстна реклама
Цей тип якнайкраще підходить для реклами компанії та її послуг. За допомогою банерів ви можете з легкістю залучити потенційного клієнта, а відео, за допомогою якого ваш клієнт може ознайомитися з послідовністю виконуваної вами роботи, або вже готовими результатами вселить в нього ще більшу довіру та впевненість у вашому професіоналізмі.
Головною умовою приросту кількості потенційних клієнтів та збільшення відсотка конверсій на вашому сайті є правильне налаштування рекламної пропозиції. Для того, щоб грамотно налаштувати рекламу й вона транслювалася виключно для сегмента вашої цільової аудиторії, який вас зацікавив — необхідно мати певні знання та володіти рядом умінь, пов'язаних з маркетинговою діяльністю. Якщо ви ніколи не створювали рекламних компаній та поняття не маєте, як дізнатися, що шукають ваші потенційні клієнти — зверніться за допомогою до фахівців веб-студії Глянець.
Фахівці студії дослідять вашу цільову аудиторію та її інтереси, а також спроектують для вас рекламну компанію, здатну сприятливо вплинути на успіхи вашого бізнесу. Для того, щоб замовити створення контекстної рекламної компанії, вам необхідно лише заповнити заявку на сайті студії Глянець й дочекатися відповіді від менеджера компанії. Обговоривши всі деталі та представивши своє бачення рекламної компанії ви можете не турбуватися про результат, адже у фахівців студії Глянець за плечима багаторічний досвід та сотні рекламних кампаній, які й до цього дня допомагають фірмам та організаціям просувати їх послуги. За 12 років роботи на ринку просування інтернет-ресурсів та створення інтернет-магазинів, веб-студія Глянець стала лідером у сфері просування й розробки сайтів, лендінгів та корпоративних ресурсів. Познайомитися з прикладами робіт студії сайтів Глянець та отримати відповіді на всі ваші запитання ви можете відвідавши веб-сайт студії. Створіть корпоративний сайт своєї мрії разом з фахівцями дизайн-студії Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту