Про нас – як одна сторінка може вплинути на товарообіг цілого магазину
Створення інтернет-магазину під ключ – це популярна послуга, до якої вдається все більше підприємців. За допомогою інтернет-магазину, компанія може з легкістю реалізовувати свою продукцію, пропонувати користувачам продукти інших виробників і при цьому приносити стабільний дохід. У 2020 році весь світ зіткнувся з пандемією, що не могло не залишити свій слід на всіх галузях бізнесу та інтернет торгівля звичайно ж не залишилася осторонь. Через заборону на офлайн торгівлю, більшість звичних офлайн магазинів були змушені в короткі терміни переходити в онлайн, що спричинило безліч помилок на ресурсах. Зараз же власники сайтів всіма силами намагаються виправити ситуацію, але через вкрай високу конкуренцію на ринку вийти в топ стає все складніше.
Інформація – один з найефективніших методів домогтися лояльності клієнта. Саме від її якості та правдивості багато в чому залежить ставлення користувача до інтернет-магазину або компанії в цілому. Подаючи потенційному покупцеві потрібну йому інформацію в необхідній кількості, ви можете тим самим мотивувати його зробити покупку, або стати вашим постійним клієнтом. Але як це зробити? У цій статті ми поговоримо про таку незначну, на перший погляд, але дуже важливу для користувачів сторінку як "про нас". Чи може сторінка з інформацією про компанію бути корисною для споживача? Чому так важливо розповісти історію компанії і який результат це може дати? Як оформити сторінку "про нас" щоб домогтися довіри клієнта і які завдання така сторінка повинна вирішити? Відповіді на ці питання ви зможете знайти в цій статті, почнемо!
"Про нас" – як за допомогою однієї сторінки домогтися лояльності споживача
Інтернет-магазини – вже давно стали буденними для покупців. Кожен користувач інтернету знає, що замість того щоб відвідати офлайн магазини та витрачати на це цілий день – можна протягом декількох хвилин знайти необхідний товар на сайті, оформити доставку і вже завтра радіти новому придбанню.
Той факт, що після старту пандемії кількість інтернет-магазинів стало різко зростати – пояснюється тим, що більшість компаній просто не могли реалізувати свій товар в офлайн режимі. Карантинні обмеження вплинули на безліч ніш бізнесу і на торгівлю в цілому.
Через величезну кількість інтернет-магазинів споживачі стали менше довіряти інтернет-ресурсам, через те, що мережу наповнили шахраї, які користуються популярністю інтернет-магазинів в конкретний період. Єдиним способом для клієнта переконатися в тому, що він оплачує товар на сайті дійсно існуючої компанії – стало ознайомлення зі сторінкою "про нас".
У звичайному розумінні ця сторінка повинна присвятити користувача в те, як саме компанія прийшла до свого нинішнього успіху. Що вона з себе представляє, хто в ній працює і які цілі в організації на цей час. Всі ці, здавалося б, неважливі факти насправді мають величезну цінність з точки зору лояльності користувачів, адже так компанія виходить з покупцем на діалог і показує те, до чого вона прагне.
Більш того, коли мова заходить про середньо бюджетні та відверто дорогі товари – сторінка "про нас" стає ще більш важливою для споживача. За допомогою неї користувач може дізнатися звідки надходять ті чи інші товари, з ким співпрацює інтернет-магазин. Також за допомогою цієї сторінки користувач може переконатися в серйозності намірів магазину, його чесності та націленості на комфорт клієнта.
Сторінка з інформацією про компанію дуже важлива, але як її оформити? Що робити тим хто тільки замовив створення інтернет-магазину під ключ у фахівців? На які пункти варто звернути особливу увагу і яким чином створити сторінку "про нас" – здатну принести вам дохід. Саме про це ми й поговоримо далі!
Чек-лист: як створити сторінку "про нас" – здатну принести вам гроші
Раніше ми вже розібралися в тому, чому сторінка з інформацією про компанію так важлива в наші дні. Ми також торкнулися теми довіри з боку клієнтів і вагомість такої сторінки для інтернет-магазинів, що реалізують дорогі товари. Але з чого така сторінка повинна складатися? Як її створити та на які аспекти звернути увагу?
Для того, щоб відповісти на всі ці питання і ще на кілька не озвучених – ми вирішили створити невеликий чек-лист, в якому описані пункти гідні особливої уваги під час створення сторінки про компанію. Орієнтуючись на цей чек лист під час створення сторінки "Про нас" ви можете помітно підняти показник її ефективності, а разом з ним і лояльності з боку клієнта. Крім того, така сторінка може допомогти вам у просуванні – якщо її правильно оптимізувати. Для того, щоб досягти описаного раніше результату та отримати максимум користі від сторінки "Про нас" вам буде потрібно звернути увагу на наступні аспекти:
1. Сторінка "про нас" – базові вимоги по SEO
SEO – універсальний маркетинговий канал, який дозволяє будь-яку сторінку сайту зробити корисною для його просування. Сторінка з інформацією про компанію не є винятком. Більш того, при правильному оформленні та оптимізації цієї сторінки – вона цілком може стати одним з головних джерел трафіку, але можливо це лише в рідкісних випадках, прив'язаних до тематики магазину або сайту.
Не зважаючи на прив'язку до тематики, зробити сторінку з інформацією про нас ефективною з точки зору SEO можна, і навіть потрібно. Для цього вам не буде потрібно витрачати тижні на оптимізацію, необхідно лише звернути увагу на кілька параметрів і елементів, які повинні бути присутніми на такій сторінці. Якщо ви хочете, щоб ваша сторінка "про компанію" приносила трафік, вам буде потрібно врахувати наступне:
Наявність наскрізного посилання, що веде з меню сайту безпосередньо на сторінку "про нас".
Заголовки блоків повинні бути оформлені з використанням слів "про компанію".
Адреса сторінки "Про нас" має бути релевантною щодо самої сторінки.
Назви блоків повинні бути максимально зрозумілі, без зайвого креативу.
Верстка сторінки повинна бути на високому рівні.
Взявши до уваги всі перераховані вище пункти та застосувавши їх під час створення та оптимізації сторінки "Про нас" ви зможете домогтися хорошого показника з точки зору SEO. Крім того, перераховані пункти дозволять вам зробити сторінку "про компанію" більш логічною і зрозумілою користувачеві, що може вплинути на досвід користувача клієнта. Таким чином, ви отримаєте якісну, інтуїтивну сторінку, яка припаде до душі як потенційним клієнтам, так і пошуковим роботам.
2. Інформація про створення компанії
Закономірно, що на сторінці "про компанію" повинна бути інформація про те, як саме компанія починала свою діяльність. В основному ця інформація працює на лояльність клієнтів. Наприклад, якщо ваша компанія працює на ринку вже 13 років, як веб студія Глянець – значить ваші продукти настільки якісні, а послуги настільки професійні, що ви змогли впоратися з конкуренцією протягом усіх цих років. Теж стосується і блоку з інформацією про розвиток компанії. Чим більше інформації ви запропонуєте своїм потенційним клієнтам – тим вищою буде їхня довіра до вашої організації.
Враховуючи рівень конкуренції на ринку, можливість привернути до себе клієнтів і домогтися їх лояльності, і довіри – дуже важлива, бо саме завдяки лояльності, і довірі користувачі можуть стати вашими постійними клієнтами. Правильне оформлення блоку про історію компанії, може допомогти вам занурити вашого потенційного клієнта в усі етапи розвитку вашого магазину – тим самим зробивши його більш зацікавленим у співпраці з вами.
Місія компанії
Місія компанії – це ідея, завдяки якій ви рухаєтеся далі. Описуючи даний блок, вам варто забути про себе і говорити про своїх безпосередніх клієнтів. Даний блок повинен оформлятися таким чином, щоб показати клієнту, яку вищу мету ви переслідуєте. Для того, щоб домогтися бажаного ефекту від даного блоку важливо, щоб ваша місія була близька користувачеві, перегукувалася з його болями, і тим самим зробила його більш лояльним до вашої організації.
3. Переваги компанії
А в цьому блоці навпаки, необхідно говорити про саму компанію і якомога менше зачіпати інші організації. У цьому блоці вам необхідно описати всі сильні сторони вашого інтернет-магазину, відповісти на питання "чому потрібно купувати тут?" і розповісти клієнту про те, якими перевагами може похвалитися ваша організація, і послуги, що ви надаєте.
Головний сенс даного блоку полягає в тому, щоб переконати користувача, що ви кращі. Цей блок також можна розглядати, як мотиваційний, адже орієнтуючись на переваги вашого інтернет-магазину клієнт може прийняти рішення, чи варто замовляти у вас товар чи ні.
4. Досягнення компанії
Цей блок особливо важливий, бо поряд з двома попередніми – є мотиваційним. Якщо місія компанії – зацікавлює користувача – а блок про гідність схиляє користувача до співпраці з вами, то блок про досягнення повинен відмести всі сумніви клієнта і змусити його прийняти позитивне рішення щодо вашого інтернет-магазину. У цьому блоці ви можете розповісти про досягнення, премії, грамоти та всім, за що у клієнта може виникнути бажання похвалити вашу організацію.
5. Керівництво компанії та її співробітники
Інформація про співробітників завжди викликає у клієнтів бажання довіряти, бо це говорить про те, що компанії нічого приховувати. Не зважаючи на те, що більшість співробітників можуть відмовитися від того, щоб їх фото були на сайті – для досягнення бажаного ефекту, вам буде потрібно хоча б дві картки про керівників. Розширивши перелік карток штатом компанії, ви тим самим можете показати користувачеві, що ваші співробітники відповідально ставляться до своєї роботи, а тому без проблем можуть представляти ваш магазин на сторінці "Про нас".
Крім того, якщо у вашому штаті присутні відомі фахівці або фахівці, які тільки створюють свій імідж – цей блок може бути вигідним і компанії, і самим фахівцям.
Підбиваючи підсумки даного блоку варто сказати, що правдивість інформації представленої в картках співробітників дуже важлива, бо даний пункт має величезний вплив на імідж компанії та довіру користувачів до організації. Якщо ви хочете, щоб ваш інтернет-магазин викликав максимальну довіру з боку споживачів – обов'язково розмістіть інформацію про своїх співробітників і себе в цьому блоці.
6. Результативність сторінки "Про нас"
Не зважаючи на те, що сторінка з інформацією про компанію на думку багатьох користувачів – абсолютно не потрібна, насправді саме вона дає клієнту можливість переконатися в серйозності намірів компанії. За допомогою такої сторінки, ви можете не просто домогтися лояльності стосовно свого інтернет-магазину, але також перетворити свій інтернет-магазин в справжній бренд, який з часом стане впізнаваним.
Також сторінка "про нас" вкрай корисна для обговорення питань про співпрацю. Саме з нею часто ознайомлюються інвестори та інші компанії, які планують запропонувати вам співпрацю. Тому правильно оформивши сторінку "про нас" ви можете помітно розширити горизонти можливостей свого інтернет-магазину, а також домогтися додаткової лояльності з боку клієнтів.
Фундаментальний аспект успіху сайту
Перераховані вище пункти можуть допомогти вам створити дійсно якісну сторінку про компанію, але вони не можуть гарантувати вашому інтернет-магазину успіх. Для того, щоб ваш сайт досяг бажаних показників у відвідуваності та конверсії, а товарообіг постійно збільшувався – необхідно врахувати безліч параметрів, і фундаментальним серед них можна сміливо назвати якість самого сайту.
Створення інтернет-магазину це тривалий процес який вимагає команди досвідчених фахівців. Для того, щоб розробити онлайн магазин високої якості, вам буде потрібно витратити чимало зусиль і коштів, а для того, щоб ваш інтернет-магазин став кращим – вам будуть необхідні кращі фахівці. Домогтися такого результату можна виключно співпрацюючи з лідируючими компаніями та замовляючи створення інтернет-магазину у фахівців з багаторічним досвідом. Саме з таких фахівців складається команда веб студії Глянець.
Якщо ви хочете замовити створення інтернет-магазину під ключ найвищої якості – вам будуть потрібні лідери у сфері створення інтернет-ресурсів. Таким лідером в Україні є компанія Глянець. За 13 років роботи на ринку ми створили понад 1500 сайтів, ознайомитися з кожним, з яких ви можете відвідавши портфоліо компанії. З нами співпрацюють компанії, що займають лідируючі позиції в самих різних нішах, а тому звернувшись до нас ви можете бути впевнені в високій якості та результативності нашої роботи.
Веб студія Глянець є студією повного циклу, а значить ви можете замовити у нас розробку, оформлення, оптимізацію і просування свого майбутнього ресурсу. Довіривши свій сайт фахівцям, ви можете бути впевнені в тому, що всі роботи по сайту будуть проведені відповідно до нинішніх вимог пошукових систем, а також вашими власними побажаннями. Таким чином замовивши створення інтернет-магазину під ключ у нас – ви зможете отримати сайт мрії, готовий до підкорення топа пошукової видачі.
Дізнатися більше про створення та оптимізацію інтернет-магазину, а також замовити необхідну вам послугу, ви можете за номером телефону, опублікованому на головній сторінці сайту Глянець. Ознайомитися з усіма послугами, що надаються веб студією Глянець, ви можете відвідавши відповідну вкладку в меню сайту.
Почніть свій бізнес з якісного інтернет-магазину і станьте лідером у своїй ніші – разом з веб студією Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту