Про нас – як одна сторінка може вплинути на товарообіг цілого магазину

Створення інтернет-магазину під ключ – це популярна послуга, до якої вдається все більше підприємців. За допомогою інтернет-магазину, компанія може з легкістю реалізовувати свою продукцію, пропонувати користувачам продукти інших виробників і при цьому приносити стабільний дохід. У 2020 році весь світ зіткнувся з пандемією, що не могло не залишити свій слід на всіх галузях бізнесу та інтернет торгівля звичайно ж не залишилася осторонь. Через заборону на офлайн торгівлю, більшість звичних офлайн магазинів були змушені в короткі терміни переходити в онлайн, що спричинило безліч помилок на ресурсах. Зараз же власники сайтів всіма силами намагаються виправити ситуацію, але через вкрай високу конкуренцію на ринку вийти в топ стає все складніше.
Інформація – один з найефективніших методів домогтися лояльності клієнта. Саме від її якості та правдивості багато в чому залежить ставлення користувача до інтернет-магазину або компанії в цілому. Подаючи потенційному покупцеві потрібну йому інформацію в необхідній кількості, ви можете тим самим мотивувати його зробити покупку, або стати вашим постійним клієнтом. Але як це зробити? У цій статті ми поговоримо про таку незначну, на перший погляд, але дуже важливу для користувачів сторінку як "про нас". Чи може сторінка з інформацією про компанію бути корисною для споживача? Чому так важливо розповісти історію компанії і який результат це може дати? Як оформити сторінку "про нас" щоб домогтися довіри клієнта і які завдання така сторінка повинна вирішити? Відповіді на ці питання ви зможете знайти в цій статті, почнемо!
"Про нас" – як за допомогою однієї сторінки домогтися лояльності споживача
Інтернет-магазини – вже давно стали буденними для покупців. Кожен користувач інтернету знає, що замість того щоб відвідати офлайн магазини та витрачати на це цілий день – можна протягом декількох хвилин знайти необхідний товар на сайті, оформити доставку і вже завтра радіти новому придбанню.
Той факт, що після старту пандемії кількість інтернет-магазинів стало різко зростати – пояснюється тим, що більшість компаній просто не могли реалізувати свій товар в офлайн режимі. Карантинні обмеження вплинули на безліч ніш бізнесу і на торгівлю в цілому.
Через величезну кількість інтернет-магазинів споживачі стали менше довіряти інтернет-ресурсам, через те, що мережу наповнили шахраї, які користуються популярністю інтернет-магазинів в конкретний період. Єдиним способом для клієнта переконатися в тому, що він оплачує товар на сайті дійсно існуючої компанії – стало ознайомлення зі сторінкою "про нас".
У звичайному розумінні ця сторінка повинна присвятити користувача в те, як саме компанія прийшла до свого нинішнього успіху. Що вона з себе представляє, хто в ній працює і які цілі в організації на цей час. Всі ці, здавалося б, неважливі факти насправді мають величезну цінність з точки зору лояльності користувачів, адже так компанія виходить з покупцем на діалог і показує те, до чого вона прагне.
Більш того, коли мова заходить про середньо бюджетні та відверто дорогі товари – сторінка "про нас" стає ще більш важливою для споживача. За допомогою неї користувач може дізнатися звідки надходять ті чи інші товари, з ким співпрацює інтернет-магазин. Також за допомогою цієї сторінки користувач може переконатися в серйозності намірів магазину, його чесності та націленості на комфорт клієнта.
Сторінка з інформацією про компанію дуже важлива, але як її оформити? Що робити тим хто тільки замовив створення інтернет-магазину під ключ у фахівців? На які пункти варто звернути особливу увагу і яким чином створити сторінку "про нас" – здатну принести вам дохід. Саме про це ми й поговоримо далі!
Чек-лист: як створити сторінку "про нас" – здатну принести вам гроші
Раніше ми вже розібралися в тому, чому сторінка з інформацією про компанію так важлива в наші дні. Ми також торкнулися теми довіри з боку клієнтів і вагомість такої сторінки для інтернет-магазинів, що реалізують дорогі товари. Але з чого така сторінка повинна складатися? Як її створити та на які аспекти звернути увагу?
Для того, щоб відповісти на всі ці питання і ще на кілька не озвучених – ми вирішили створити невеликий чек-лист, в якому описані пункти гідні особливої уваги під час створення сторінки про компанію. Орієнтуючись на цей чек лист під час створення сторінки "Про нас" ви можете помітно підняти показник її ефективності, а разом з ним і лояльності з боку клієнта. Крім того, така сторінка може допомогти вам у просуванні – якщо її правильно оптимізувати. Для того, щоб досягти описаного раніше результату та отримати максимум користі від сторінки "Про нас" вам буде потрібно звернути увагу на наступні аспекти:
1. Сторінка "про нас" – базові вимоги по SEO
SEO – універсальний маркетинговий канал, який дозволяє будь-яку сторінку сайту зробити корисною для його просування. Сторінка з інформацією про компанію не є винятком. Більш того, при правильному оформленні та оптимізації цієї сторінки – вона цілком може стати одним з головних джерел трафіку, але можливо це лише в рідкісних випадках, прив'язаних до тематики магазину або сайту.
Не зважаючи на прив'язку до тематики, зробити сторінку з інформацією про нас ефективною з точки зору SEO можна, і навіть потрібно. Для цього вам не буде потрібно витрачати тижні на оптимізацію, необхідно лише звернути увагу на кілька параметрів і елементів, які повинні бути присутніми на такій сторінці. Якщо ви хочете, щоб ваша сторінка "про компанію" приносила трафік, вам буде потрібно врахувати наступне:
Наявність наскрізного посилання, що веде з меню сайту безпосередньо на сторінку "про нас".
Заголовки блоків повинні бути оформлені з використанням слів "про компанію".
Адреса сторінки "Про нас" має бути релевантною щодо самої сторінки.
Назви блоків повинні бути максимально зрозумілі, без зайвого креативу.
Верстка сторінки повинна бути на високому рівні.
Взявши до уваги всі перераховані вище пункти та застосувавши їх під час створення та оптимізації сторінки "Про нас" ви зможете домогтися хорошого показника з точки зору SEO. Крім того, перераховані пункти дозволять вам зробити сторінку "про компанію" більш логічною і зрозумілою користувачеві, що може вплинути на досвід користувача клієнта. Таким чином, ви отримаєте якісну, інтуїтивну сторінку, яка припаде до душі як потенційним клієнтам, так і пошуковим роботам.
2. Інформація про створення компанії
Закономірно, що на сторінці "про компанію" повинна бути інформація про те, як саме компанія починала свою діяльність. В основному ця інформація працює на лояльність клієнтів. Наприклад, якщо ваша компанія працює на ринку вже 13 років, як веб студія Глянець – значить ваші продукти настільки якісні, а послуги настільки професійні, що ви змогли впоратися з конкуренцією протягом усіх цих років. Теж стосується і блоку з інформацією про розвиток компанії. Чим більше інформації ви запропонуєте своїм потенційним клієнтам – тим вищою буде їхня довіра до вашої організації.
Враховуючи рівень конкуренції на ринку, можливість привернути до себе клієнтів і домогтися їх лояльності, і довіри – дуже важлива, бо саме завдяки лояльності, і довірі користувачі можуть стати вашими постійними клієнтами. Правильне оформлення блоку про історію компанії, може допомогти вам занурити вашого потенційного клієнта в усі етапи розвитку вашого магазину – тим самим зробивши його більш зацікавленим у співпраці з вами.
Місія компанії
Місія компанії – це ідея, завдяки якій ви рухаєтеся далі. Описуючи даний блок, вам варто забути про себе і говорити про своїх безпосередніх клієнтів. Даний блок повинен оформлятися таким чином, щоб показати клієнту, яку вищу мету ви переслідуєте. Для того, щоб домогтися бажаного ефекту від даного блоку важливо, щоб ваша місія була близька користувачеві, перегукувалася з його болями, і тим самим зробила його більш лояльним до вашої організації.
3. Переваги компанії
А в цьому блоці навпаки, необхідно говорити про саму компанію і якомога менше зачіпати інші організації. У цьому блоці вам необхідно описати всі сильні сторони вашого інтернет-магазину, відповісти на питання "чому потрібно купувати тут?" і розповісти клієнту про те, якими перевагами може похвалитися ваша організація, і послуги, що ви надаєте.
Головний сенс даного блоку полягає в тому, щоб переконати користувача, що ви кращі. Цей блок також можна розглядати, як мотиваційний, адже орієнтуючись на переваги вашого інтернет-магазину клієнт може прийняти рішення, чи варто замовляти у вас товар чи ні.
4. Досягнення компанії
Цей блок особливо важливий, бо поряд з двома попередніми – є мотиваційним. Якщо місія компанії – зацікавлює користувача – а блок про гідність схиляє користувача до співпраці з вами, то блок про досягнення повинен відмести всі сумніви клієнта і змусити його прийняти позитивне рішення щодо вашого інтернет-магазину. У цьому блоці ви можете розповісти про досягнення, премії, грамоти та всім, за що у клієнта може виникнути бажання похвалити вашу організацію.
5. Керівництво компанії та її співробітники
Інформація про співробітників завжди викликає у клієнтів бажання довіряти, бо це говорить про те, що компанії нічого приховувати. Не зважаючи на те, що більшість співробітників можуть відмовитися від того, щоб їх фото були на сайті – для досягнення бажаного ефекту, вам буде потрібно хоча б дві картки про керівників. Розширивши перелік карток штатом компанії, ви тим самим можете показати користувачеві, що ваші співробітники відповідально ставляться до своєї роботи, а тому без проблем можуть представляти ваш магазин на сторінці "Про нас".
Крім того, якщо у вашому штаті присутні відомі фахівці або фахівці, які тільки створюють свій імідж – цей блок може бути вигідним і компанії, і самим фахівцям.
Підбиваючи підсумки даного блоку варто сказати, що правдивість інформації представленої в картках співробітників дуже важлива, бо даний пункт має величезний вплив на імідж компанії та довіру користувачів до організації. Якщо ви хочете, щоб ваш інтернет-магазин викликав максимальну довіру з боку споживачів – обов'язково розмістіть інформацію про своїх співробітників і себе в цьому блоці.
6. Результативність сторінки "Про нас"
Не зважаючи на те, що сторінка з інформацією про компанію на думку багатьох користувачів – абсолютно не потрібна, насправді саме вона дає клієнту можливість переконатися в серйозності намірів компанії. За допомогою такої сторінки, ви можете не просто домогтися лояльності стосовно свого інтернет-магазину, але також перетворити свій інтернет-магазин в справжній бренд, який з часом стане впізнаваним.
Також сторінка "про нас" вкрай корисна для обговорення питань про співпрацю. Саме з нею часто ознайомлюються інвестори та інші компанії, які планують запропонувати вам співпрацю. Тому правильно оформивши сторінку "про нас" ви можете помітно розширити горизонти можливостей свого інтернет-магазину, а також домогтися додаткової лояльності з боку клієнтів.
Фундаментальний аспект успіху сайту
Перераховані вище пункти можуть допомогти вам створити дійсно якісну сторінку про компанію, але вони не можуть гарантувати вашому інтернет-магазину успіх. Для того, щоб ваш сайт досяг бажаних показників у відвідуваності та конверсії, а товарообіг постійно збільшувався – необхідно врахувати безліч параметрів, і фундаментальним серед них можна сміливо назвати якість самого сайту.
Створення інтернет-магазину це тривалий процес який вимагає команди досвідчених фахівців. Для того, щоб розробити онлайн магазин високої якості, вам буде потрібно витратити чимало зусиль і коштів, а для того, щоб ваш інтернет-магазин став кращим – вам будуть необхідні кращі фахівці. Домогтися такого результату можна виключно співпрацюючи з лідируючими компаніями та замовляючи створення інтернет-магазину у фахівців з багаторічним досвідом. Саме з таких фахівців складається команда веб студії Глянець.
Якщо ви хочете замовити створення інтернет-магазину під ключ найвищої якості – вам будуть потрібні лідери у сфері створення інтернет-ресурсів. Таким лідером в Україні є компанія Глянець. За 13 років роботи на ринку ми створили понад 1500 сайтів, ознайомитися з кожним, з яких ви можете відвідавши портфоліо компанії. З нами співпрацюють компанії, що займають лідируючі позиції в самих різних нішах, а тому звернувшись до нас ви можете бути впевнені в високій якості та результативності нашої роботи.
Веб студія Глянець є студією повного циклу, а значить ви можете замовити у нас розробку, оформлення, оптимізацію і просування свого майбутнього ресурсу. Довіривши свій сайт фахівцям, ви можете бути впевнені в тому, що всі роботи по сайту будуть проведені відповідно до нинішніх вимог пошукових систем, а також вашими власними побажаннями. Таким чином замовивши створення інтернет-магазину під ключ у нас – ви зможете отримати сайт мрії, готовий до підкорення топа пошукової видачі.
Дізнатися більше про створення та оптимізацію інтернет-магазину, а також замовити необхідну вам послугу, ви можете за номером телефону, опублікованому на головній сторінці сайту Глянець. Ознайомитися з усіма послугами, що надаються веб студією Глянець, ви можете відвідавши відповідну вкладку в меню сайту.
Почніть свій бізнес з якісного інтернет-магазину і станьте лідером у своїй ніші – разом з веб студією Глянець.
Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток

Продажі з мобільного: як PWA підвищує прибуток
Чому мобільна оптимізація — ключ до виживання онлайн-магазину
Сьогодні понад 70 % користувачів заходять до інтернет-магазинів із мобільних пристроїв, і саме якість мобільного досвіду визначає, чи залишиться відвідувач на сайті, чи піде до конкурентів. Якщо сайт не оптимізований під смартфони та планшети, покупці стикаються з кількома критичними проблемами.Повільне завантаження та нефункціональний інтерфейс
Коли сторінки важать надто багато і не мають адаптивної верстки, мобільний браузер завантажує контент повільно, а кнопки, поля вводу та меню часто виходять за межі екрана. У користувача виникає відчуття, що інтерфейс «бурмоче», і він просто закриває вкладку.
Користувачеві незручно взаємодіяти з елементами керування
Посилання і кнопки на неадаптивних сторінках зазвичай розміщені надто близько одне до одного, що ускладнює навігацію пальцем, викликає випадкові кліки й фрустрацію.
Бракує мобільних функцій, які полегшують процес покупки
Відсутність автозаповнення у формах, інтеграції з Apple Pay або Google Pay, неможливість зручно переглядати каталог — усе це створює зайве когнітивне навантаження і забирає в користувача час.
Застарілий контент і неадаптований дизайн
Фотографії товарів надто «важкі», відео не підлаштовуються під вертикальну орієнтацію, а тексти можуть виходити за межі екрана. Сайт справляє враження застарілого.
Як поганий мобільний досвід знищує продажі та лояльність
Реальні дані підтверджують: занедбаний мобільний інтерфейс має прямий вплив на дохід.
Критичні метрики, що свідчать про втрати
Якщо сторінка вантажиться більше трьох секунд, понад половина користувачів (53 %) закривають сайт. Час перебування на неадаптованих сайтах зазвичай удвічі або навіть утричі коротший. Через складне оформлення замовлення з телефона бізнес втрачає до 25 % конверсій. 79 % користувачів, які мали негативний досвід на мобільному сайті, більше не повертаються.
Галузеві особливості втрат
У сегменті fashion — 40 % відмов через незручне масштабування зображень. У B2B — до 30 % втрат через складність оформлення великих замовлень зі смартфона.
Операційні витрати зростають
Підвищується навантаження на контакт-центр, менеджери витрачають час на допомогу клієнтам, а кількість повернень зростає через невідповідність між очікуванням і враженням від товару.
PWA проти класичного мобільного сайту: у чому різниця
Недоліки статичного мобільного сайту
Класичний мобільний сайт має жорстку верстку, обмежену інтерактивність і повну залежність від стабільного інтернету. Кожна зміна потребує нової сторінки та перезавантаження.
Що дає перехід на PWA
PWA побудований за принципом односторінкового застосунку (SPA), працює швидко, кешує дані через Service Worker, підтримує офлайн-доступ, надсилає push-повідомлення й працює на будь-якій платформі без потреби публікації в маркетах.
Чому інвестиції в PWA — вигідне рішення для бізнесу
Зменшення витрат і спрощення підтримки
Розробка PWA обходиться дешевше, ніж створення нативних застосунків для кількох платформ. Один код — менше оновлень і тестування.
Вплив на конверсію та прибуток
Швидкий та інтерактивний UX підвищує конверсію на 15–20 %, а зручність користування — лояльність і повторні покупки.
Технологічні переваги PWA: що отримує ваш магазин
Швидкість завантаження нижча за межу сприйняття
Повторні візити — менше 200 мілісекунд. Це дозволяє зменшити відмови й збільшити кількість завершених покупок.
Робота навіть без інтернету
Клієнти можуть додавати товари до кошика та переглядати каталог у режимі офлайн.
Push-сповіщення з високим open rate
Нагадування про кошики, акції чи статус доставки працюють значно ефективніше за email.
Іконка на екрані смартфона
Магазин легко зберігається як програма, підвищуючи бренд і зменшуючи шлях до покупки.
Адаптація під будь-який пристрій
Інтерфейс автоматично підлаштовується до розмірів екрана та його орієнтації.
Як компанія «Глянець» впроваджує мобільну оптимізацію та PWA
Аудит і аналіз сайту
Оцінюємо швидкість, вагу ресурсів, адаптивність, юзабіліті й формуємо план дій.
Побудова архітектури PWA
Розробляємо Service Worker, кешування, офлайн-режим, механізми оновлення.
Продуманий мобільний дизайн
Макети створюються з урахуванням зони досяжності пальця, швидкого пошуку та оформлення без зайвих переходів.
Інтеграція з внутрішніми системами
Підключення CRM, CMS, ERP — для синхронізації товарів, сповіщень, автоматизації замовлень.
Тестування на пристроях
Реальні сценарії, різні мережі, ОС і браузери — для перевірки стабільності та зручності.
Аналітика й постійне вдосконаленняІнтеграція Lighthouse, Web Vitals, відстеження LCP, CLS, FID — на базі яких ми оптимізуємо PWA і додаємо нові функції
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту