Проект MyDreamWoman або "покарання халяви"
На численні прохання представляємо Вашій увазі історію роботи по проекту "MyDreamWoman". Ви зможете вирішити, чи були підстави у Сотникова Євгена Вікторовича "виливати на нас бруд".
Замовлення було виконано 31 серпня 2010 року. Замовники (Сотников Євген і Сотникова Анастасія) прийшли до нас вже з напрацьованим дизайном:
Коли ми побачили цей "готовий" дизайн, запропонували свій дизайн без додаткової плати, тому що з цим запускати сайт нашого рівня немає сенсу.
Разом з Сотниковим Євгеном був складений список доповнень, які необхідно було внести до функціоналу, який вже був обговорений.
Це:
- Віртуальні подарунки
- Тури і їх замовлення
- Адмінка російською і англ. мовою
- РСС підписка на новини
- Замовлення дзвінка дівчині
- Змінити смайли чату на надані Замовником смайли
Все вищеописане було реалізовано на сайті (всі скріншоти взяті з сайту, який розроблявся для Євгена Сотникова):
- Віртуальні подарунки
- Тури і їх замовлення
- Адмінка на рос. і англ. мовах
- РСС підписка і новини
- Заказ дзвінка дівчині
- Змінити смайли чату на надані Замовником смайли (це саме собою було реалізовано, адже змінити смайли не важко).
Через деякий час прийшло ще одне побажання по функціоналу:
Ми виконали цей пункт.
Як бачите, ні від одного елемента раніше передбаченого у додатковому функціоналі ми не відмовилися, і також не просили клієнта за це доплатити (простіше кажучи, зробили безкоштовно!).
Наші дизайнери намалювали перший варіант дизайну, який ми відправили Євгену:
После получения данного макета Сотников Евгений и Сотникова Анастасия дали следующие комментарии:
Тепер виникає питання: як людина, яка говорить: "та ну перестаньте, ви молодці!" про даний макет, вже на своєму сайті пише: "перший макет був не дуже хороший, це якщо м'яко висловитися"?
На наступний день Євген зателефонував на мобільний телефон і дав кілька коригувань по головній сторінці. Необхідно було зробити м'якше, змінити кольорову гаму, збільшити груди основній дівчині і змінити всіх дівчат в блоках-сервісах, також були дані правки по банерах (точний список, відтворити неможливо — тому що це була телефонна розмова). Ми оперативно виконали всі правки і вже незабаром відправили клієнту виправлений варіант:
Після того, як не підійшов і цей варіант, ми розробили ще 3 (з різними дівчатами і кольоровою гамою), так як ми завжди намагаємося втілити всі побажання клієнта.
Представляємо Вам 3 варіанти головної сторінки:
Варіант №3 (1)
Варіант №3(2)
Варіант №3(3)
Після відправлених варіантів макета Євген сказав, що Варіант №3 (1) "прямо в точку". Після чого, він як завжди сказав, що "вранці дасть відповідь" (швидше за все приймалося колективне рішення). Зранку Євген знову подзвонив на мобільний телефон особистому менеджеру проекта Ірині.
Ми відразу ж взялися за зміну даного макета і відправили вже 6 (!) його варіант:
Будьте ласкаві, під час перегляду вищевказаного макета, порівняйте, що намальовано на даному макеті і що зараз є на сайті. Великої різниці Ви не побачите.
Після отриманого макета Євген Сотников дав наступні коментарі (уривок з листування):
І після, як сказав Євген "побажання" затягнулися на місяці ...
Затвердження головної сторінки, а саме БАНЕРІВ тривало більше 2 місяців, тому що правки давалися частково і в розкид: хочу щоб дівчина не сиділа на дивані, не хочу щоб були шпалери на сайті, хочу щоб було "смачно", необхідний "влитий" банер в сайт, різношерсті елементи, "дівчата-мавпочки" — змінити їх і т.д.
Під час знайомства зі своїми подальшими побажаннями, Сотников Євген сказав:
Ми в свою чергу погодилися і вже робили всі правки беззаперечно — тим більше клієнт не поспішав, а нам головне — результат, тим паче час на його побажання є. Далі знадобилося ще 2 варіанти макета, 1 не підійшов.
Другий — прийнятий, крім банерів (як казав Євген: "вони жлобськи виглядають"):
Коли Сотников Евгений отримав макет, він затвердив головну сторінку, крім банерів (уривок з переписки):
Після затвердження головної сторінки, ми приступили до промалювання внутрішніх.
Результат нашої роботи не змусив себе довго чекати. І через кілька днів (!!!) ми відправили макети внутрішніх сторінок:
Варіант №1
Коли Евгений Сотников побачив макети, він дав слідуючі коментарі (уривок з переписки):
Після того, як ми отримали такі коментарі, менеджер проекту Ірина та Євген в режимі скайпу провели розмову. Прошу зауважити той факт — коли виконана нами робота відправлялась ввечері, вона завжди Євгену не подобалася, а коли вранці (як останній макет головної) — все було відмінно.
Всі правки по сторінкам записувались менеджером зі слів Євгена:
И це — усі правки по 22 строрінкам, де "усе погано"! А саме — 25 правок, тобто в средньому по 1-й правці на сторінку!
Ми внесли все коригування і відправили оновленний варіант:
Варіант №2
На следующий день менеджер и Евгений провели разговор по скайпу.
Мы опять переделали и отправили на утверждение:
Вариант №3
В підсумку, не подобались лише банери.
Ну ось в який раз ми почули: "все в цілому, все супер молодці". Але це не підтверджувалося зауваженнями і побажаннями, які ми невпинно вносили безкоштовно.
Ми в котрий раз (4!) внесли коригування у внутрішні сторінки і відправили на затвердження клієнту Євгену Сотникову:
Варіант №4
Після ознайомлення Євгеном, надані такі коментарі:
Вже не підходять правила, контакти и головна, хоча раніше 3-ма варіантами макетів все було "молодці".
Як виявилося, на цьому сайті найбільшою проблемою був БАНЕР. Тому ми вирішили розробити кілька варіантів банерів:
Варіант №1
Вариант №2
Вариант №3
Після отримання цих варіантів банерів Євненом, йому чітко сподобався Варіант №3 (уривок з переписки):
Була дана правка зробити біля відеокамери кнопку "Play", ми внесли дане коригування, але в черговий раз Євген сказав, що не підходить.
Після цього ми розробили кілька варіантів банерів з цією кнопкою:
Варіант №1
Варіант №2
Варіант №3
Варіант №4
Але в нас залишались ще 2 проблемні сторінки: сторінка Правил і стрінка Контактів.
По "Правилам" Євген давав одне і те ж зауваження: девчина — "мавпочка".
Но Євгену були не до вподоби — усі "мавпи".
Клієнт Євген Сотников прислав дівчину, яку можна було обробити і поставити на сторінку Правила. Після нашої обробки (!) вийшла ось така дівчина:
Але справа не в тому, що дівчина після нашої обробки виглядає занадто вульгарно для даного проекту. Це не порно-портал, а сайт знайомств, і, крім того, він повинен бути в майбутньому підключеним до серйозних платіжних систем, які навряд чи приймуть сайт з оголеними дівчатами.
Промальовування всіх макетів з твердженням, внесенням коригувань зайняла 3 місяці, в той час, коли за планом це повинно було зайняти 2 тижні. Це і в бюджеті розраховане, і в графіці робіт студії. Після таких "клієнтів" ми повинні відсувати терміни нормальним людям, які розуміють, що вони замовляють і чекають від нас гарного результату.
9 вересня — відправлений перший макет головної сторінки. 15 грудня — затверджені всі макети.
Звичайно, історія цим не закінчилася — далі буде. Коротко про те, що було далі. Сотников доводив менеджера Ірину до істерик по вихідним в 23 ночі, дзвонив, хамив (разом з дружиною Анастасією). Змушувавнаших копірайтерів писати портно-текст за його прикладом (уривок з пам'яті: "її спідничка під вітерцем розвивається і видно ніжки")
Далі — почалася верстка і програмування. Про це пізніше, але виносити цю людину ми вже не змогли, тому Сотникову було запропоновано оцінити роботу по розробці макетів (тобто назвати будь-яку суму, в яку він оцінює роботу по макетах, наприклад, хоч 500 у.о.) — все інше ми повертаємо, віддаємо макети — і він продовжує розробку в іншій студії.
На що Сотников відповів: "Навіщо мені ці картинки?". Після чого я, директор студії, прийняв рішення більше не працювати з цим клієнтом і повністю повернути йому гроші. На що почув чергову порцію хамства в свою сторону. Хоча в чому проблема? У тому, що жодна інша студія не погодиться працювати на таких умовах? Якщо клієнт зробив нормальне замовлення, не обдурив нас за обсягом робіт — забирайте макети, продовжуйте розробку в іншій студії. Але ні.
Минуло кілька днів. Мені як керівнику проекту було шкода витраченого часу на даремну роботу. Шкода людину, хоч у нього і складний характер, адже він витрачав свій час (хоча не менш ніж ми). Тому я переступив через усі незручності і хамське ставлення — і запропонував все-таки закінчити проект — адже думав, що людина за цей час щось зрозуміла.
Довелося ВМОВЛЯТИ продовжити роботу, вислухати хамство, і те, що я "хочу досягти своєї мети".
Сотников погодився продовжити роботу, закінчити проект за 1 місяць, але при цьому замінити менеджера Ірину на Артема. Менеджера змінили, продовжили роботу.
Через 2 тижні, коли вже були зверстані всі сторінки і повністю закінчений функціонал, Сотников написав мені про те, що він не хоче далі працювати. Дивно, адже ми домовилися закінчити проект.
Далі за 1 місяць ми повністю повернули 1200$ і 19000 грн (2400$). Разом 3500$.
Вночі, перед поверненням, Сотников подзвонив мені на телефон і раз 15 повторював одну й ту ж фразу: "хочеш я покажу, як буде виглядати твій сайт". Це він про сайт, через який поширюється брехлива інформація про нашу студію. Виявилося, що він мав на увазі, що покаже як буде виглядати його сайт, після того як ми повернемо гроші — там було порожньо.
Повернули гроші — і, як і передбачалося — сайт з брехнею про нас залишився :) Це зрозуміло, адже ми вже знали, з ким маємо справу. Наших клієнтів шукають по портфоліо і розповідають, яка ми "погана" студія донині.
До речі, у Сотникова це вже не перший випадок "покарання халяви" — дивіться скріншот.
Мабуть, "правда" у Сотникова Євгена тільки в свою сторону. Ось ще кілька скріншотів з манерою спілкування Євгена:
А ось тут він нас лякає судами і прокуратурами, що і радить робити всім клієнтам, яких обдзвонює. Шкода, що він навіть не розуміє, що прокуратура до цього не має ніякого відношення, а називати "шахрайством" комерційні відносини, де гроші показані податковій, де в розробці проекту приймали участь 5 осіб, які до цього дня працюють в компанії, коли є готовий продукт в кінці кінців — смішно. Шкода також, що в його розумінні повернення грошей було тільки тому, що він "крутий" і голосно кричав. Насправді — просто тому, що нам не потрібні такі брудні гроші. Краще цей проект продати іншому клієнту або залишити собі.
У всьому цьому було ще дуже багато бруду. Настільки, що можна написати книгу :) Але не будемо про це розповсюджуватися. Бруд був і під час повернення, адже Сотников думав що ми його обманюємо (судить по собі), що гроші не відправили, що я "бігав по знайомих позичати", щоб переслати йому цих 3500 $...
У будь-якому випадку, якщо Вам недостатньо інформації, яка підтверджує, що ми відповідальні і порядні розробники, заходьте на цю сторінку через кілька днів, тут буде викладена історія написання текстів і верстки проекту MyDreamWoman.
До речі, проект продається - https://glyanec.net/ стартова ціна - 9000$
Ось такі у нас бувають клієнти. Попрацювали півроку — наслухалися хамства, ще й гроші повернули. Це як сходити в кіно, потім на виході сказати "мені не сподобався фільм — віддайте гроші".
Далі (в продовженні статті) ім'я Сотникова Євгена будемо замінювати на прізвисько "Каратель халяви" :) Там ми розповімо, як нам півроку Сотников хвалився віртуальними яхтами, котеджами і машинами, а також "кумом СБУшником, який слухає на лінніі ".
Ще не можу не відзначити смішну історію. Євген "протестував" свій сайт в старій версії браузера Опера, і був обурений, що його сайт глючить! Ми переглянули в цій же версії сайт самого браузера Опера, facebook.com і vkontakte.ru — і всі вони теж розвалюються. Супер! Ось наш рівень — від нас вимагають більшого, ніж від facebook.com!
З повагою,
Анатолій Валерійович,
директор студії веб-дизайну "Глянець.NET"
Розробка сайтів для Польського ринку!
Ми – ваш надійний партнер у створенні та розвитку бізнесу в Польщі. Наша компанія пропонує повний спектр послуг для запуску та успішного функціонування вашої компанії в цій країні. Ми спеціалізуємося на розробці сайтів польською мовою, адаптованих до потреб місцевої аудиторії. Наші професіонали з веброзробки мають багаторічний досвід у розробці та оптимізації сайтів для польського ринку, що дозволить вашому бізнесу ефективно конкурувати та залучати клієнтів.
Наші послуги включають в себе:
- Розробка сайту: Ми створюємо сайт будь-якого рівня складності, над проєктом працює велика команда професіоналів під керівництвом вашого персонального менеджера проекту. Професійна розробка, що відповідає найсучаснішим стандартам і потребам вашого бізнесу.
- Створення польської версії: Наші професіонали створять для вас ефективний та привабливий польськомовний сайт, з урахуванням специфіки ринку, який приверне увагу місцевих клієнтів.
- Маркетингові послуги в Польщі: Ми розробимо для вас стратегію маркетингу, яка дозволить вам налагодити ефективні рекламні кампанії та залучити цільову аудиторію.
- Ребрендинг вашого бізнесу: Наші експерти допоможуть вам оновити імідж вашої компанії та підкреслити ваші сильні сторони для залучення нових клієнтів.
Відкрити інтернет-магазин в Польщі легко! Замовивши у нас, ви отримаєте:
- 🛍️ Інтернет-магазин, аналогів якого немає в Польщі
- ✅ Зручне додавання та синхронізація товарів
- 📨 Синхронізацію з поштовими службами та системами оплати
- 🤝 Підтримку наших фахівців на кожному етапі розробки
- 🛒 Власний магазин, а не лише платформа
- 📱 Адаптивний дизайн сайту для комфортної роботи з комп'ютера і смартфона
Співпраця з нами охоплює широкий спектр послуг для підприємців і компаній, що розширюють свою діяльність на міжнародному ринку. Ми пропонуємо професійний переклад документів та інформації, консультації з питань місцевих банків та фінансових процедур, допомогу у реєстрації бізнесу та відкритті філії, а також підтримку у виборі системи оплати та доставки товарів. Крім того, ми можемо надати вам контакти для реєстрації юридичної особи в Польщі, підбір офісу, контакти бухгалтера та інші послуги. Ми стежимо за тим, щоб ваші підприємницькі ініціативи успішно реалізувалися в нових ринкових умовах.
Адреса офісу в Польщі: Biuro 315, Regus Equal Park 3rd Floor, Wielicka 28, 30-552 Kraków
Не втрачайте час – обирайте нашу компанію для успішного старту в Польщі. Ми знаємо, як зробити ваш бізнес конкурентоспроможним на цьому ринку!
Звертайтесь за контактами:
📞 Телефон: 0 (800) 750-751
📧 Електронна пошта: [email protected]
Як аудит вебсайту може трансформувати ваш бізнес
Аудит вебсайту — це не проста перевірка, це необхідність, що дозволяє глибоко зрозуміти як технічні, так і маркетингові аспекти вашого сайту. Чи оптимізовано ваш сайт для пошукових систем? Чи ефективно він комунікує з вашими потенційними клієнтами? Відповіді на ці питання можуть радикально змінити ваші підходи та стратегії. Замовлення аналізу вебсайту може виявити приховані проблеми, які стримують потенціал вашого сайту у генеруванні лідів та залученні клієнтів. Незалежно від того, чи прагнете ви покращити оцінку сайту у пошукових системах, чи збільшити рівень задоволення користувачів, аудит може надати вам необхідні інструменти та дороговкази.
Ми розглянемо, як ретельно підготовлений аудит може значно покращити сайт і зробити його більш конкурентоспроможним. Ми обговоримо, які аспекти сайту перевіряються під час аудиту, які переваги він може принести вашому бізнесу, і як ви можете замовити перевірку сайту у професіоналів, щоб забезпечити найкращі результати.
Чому вашому бізнесу потрібен аудит вебсайту?
Відмінна зручність вебсайту — це не просто приємний бонус, а критично важлива умова для забезпечення успіху в інтернеті. Аудит сайту дозволяє детально аналізувати, наскільки зручно та ефективно користувачі взаємодіють з вашим сайтом, і як це впливає на досягнення вашим бізнесом його цілей. Ось декілька причин, чому це важливо:
- Підвищення задоволеності користувачів: Аудит виявляє проблеми в навігації та інтерфейсі, які можуть заважати користувачам легко та інтуїтивно знаходити потрібну інформацію чи здійснювати бажані дії на вашому сайті. Поліпшення цих аспектів може значно збільшити задоволеність ваших відвідувачів.
- Зниження показника відмов: Коли користувачам важко орієнтуватися на сайті або виконувати потрібні дії, вони частіше залишають сайт без конверсії. Аудит допомагає ідентифікувати і виправляти елементи дизайну, які можуть призводити до високого показника відмов.
- Підвищення конверсій: Оптимізація вебсайту може прямо впливати на ваші конверсії. Наприклад, спрощення процесу оформлення покупки або покращення видимості кнопки заклику до дії можуть значно підвищити число успішних транзакцій.
- Оптимізація для пошукових систем: SEO аудит та оптимізація є частиною загального аудиту вебсайту і фокусується на аспектах, які впливають на видимість вашого сайту у пошукових системах. Аналіз ключових слів, метатегів, структури URL та інші SEO практики допоможуть підняти ваш сайт вище у пошукових результатах.
- Покращення доступності: Аудит також оцінює, наскільки доступним є ваш сайт для людей з обмеженими можливостями. Забезпечення доступності не лише розширює вашу цільову аудиторію, але й підкреслює вашу відповідальність як бізнесу.
- Оптимізація для мобільних пристроїв: У наш час важливо, щоб сайт був оптимізований для мобільних користувачів. Аудит допоможе впевнитися, що ваш сайт ефективно працює на всіх типах пристроїв, покращуючи загальний досвід користувачів.
Забезпечення високої якості сайту — це інвестиція в задоволеність клієнтів та ефективність вашого онлайн простору. Замовлення професійного аудиту може допомогти вам ідентифікувати критичні питання та вирішити їх, перш ніж вони негативно вплинуть на ваш бізнес. Детальніше про сео просування можна прочитати у статті "Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина"
Як проводиться аудит та що ми пропонуємо
Аудит вебсайту — це комплексний процес, що включає декілька ключових етапів. Кожен етап має свою специфіку і вимагає детального підходу. Наша команда фахівців використовує передові технології і методики для забезпечення найвищої якості послуг. Ось як ми працюємо:
- Планування аудиту: Перш за все, ми визначаємо ваші бізнес-цілі та особливості вебсайту. Це допомагає нам підготувати персоналізований план аудиту, який враховує всі необхідні аспекти: від технічного аналізу до оцінки користувацького досвіду.
- Технічний аудит :На цьому етапі ми перевіряємо технічну складову сайту: кодування, архітектуру інформації, відповідність стандартам SEO та веб-доступності. Ми ідентифікуємо технічні помилки, які можуть заважати індексації сайту пошуковими системами або погіршувати загальну продуктивність.
- Аудит користувацького досвіду (UX): Ми аналізуємо, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, і оцінюємо зручність інтерфейсу. В цьому контексті ми також можемо поставити теплову карту на сайт. Теплові карти дозволяють візуалізувати, де користувачі найчастіше клікають, як довго затримуються на певних сегментах сторінки і як прокручують сторінку. Це дуже корисно для покращення структури сторінок та змісту.
- Звіт та рекомендації: На заключному етапі ми складаємо детальний звіт, який включає всі знайдені проблеми та конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Ми надаємо практичні поради, які можна швидко імплементувати для покращення вашого сайту.
- Підтримка та оптимізація: Після проведення аудиту ми також пропонуємо послуги з підтримки та оптимізації вебсайту. Це може включати регулярні оновлення, моніторинг ефективності сайту, а також додаткові перевірки на відповідність зміненим вимогам чи технологіям.
Наша мета — не просто виявити проблеми, а забезпечити вам інструменти та знання для їх ефективного вирішення, щоб ваш сайт не тільки працював на повну потужність, а й допомагав розвивати ваш бізнес.
Компанія Глянець надає професійні послуги аудиту вебсайтів, що включають технічний аудит, юзабіліті тестування, SEO оптимізацію, а також аналіз доступності та безпеки вашого сайту. Ми використовуємо передові інструменти, зокрема теплові карти, для глибокого аналізу поведінки користувачів, що дозволяє нам пропонувати націлені та ефективні рішення для кожного клієнта.
Якщо ви хочете забезпечити, щоб ваш сайт функціонував на найвищому рівні, відповідав всім сучасним вимогам і працював як потужний інструмент вашого бізнесу, звертайтеся до нас. Замовте аудит вебсайту в Глянці сьогодні та зробіть перший крок до покращення вашого онлайн-простору. Ми гарантуємо професійний підхід та відданість у досягненні ваших бізнес-цілей.
В чому переваги вебсайтів над мобільними додатками?
Різні компанії щоденно стикаються з вибором між розробкою мобільних додатків та вебсайтів. Хоча мобільні додатки можуть здаватися зручними та інноваційними, важливо не ігнорувати численні переваги вебсайтів. Замовити вебсайт — це не просто інвестиція в онлайн-присутність, а стратегічне рішення, що може значно знизити витрати на розробку та підтримку, забезпечити ширше охоплення аудиторії та поліпшити позиціонування в пошукових системах.
Ми детально розглянемо, чому веб-сайти вигідно відрізняються від мобільних додатків, аналізуючи їх функціональність, доступність та вартість обслуговування. Значення вебсайтів у сучасному діджиталізованому ландшафті не можна недооцінювати, адже вони відіграють ключову роль у залученні клієнтів, розширенні ринку та оптимізації користувацького досвіду.
Що таке веб-сайт та мобільний додаток?
Веб-сайти та мобільні додатки відіграють життєво важливі ролі в просуванні бізнесу, але вони мають суттєві відмінності. мобільний додаток — це програма, завантажена та встановлена на мобільний пристрій, яка може використовувати системні можливості телефону, такі як камера, GPS або гіроскоп. Вони можуть пропонувати більш персоналізований досвід, але їх розробка та підтримка вимагають значних інвестицій.
Таким чином, вибір між створення вебсайту зазвичай виявляється більш вигідним та ефективним рішенням.
Основні переваги вебсайтів
Веб-сайти пропонують низку переваг, які роблять їх привабливим вибором для бізнесів усіх масштабів. Розглянемо декілька ключових переваг, які ви повинні врахувати, розглядаючи можливість замовити вебсайт для вашого бізнесу.
- Універсальний доступ: Однією з основних переваг вебсайтів є їхня доступність. Відвідувачі можуть отримати доступ до вашого сайту з будь-якого пристрою, що має підключення до інтернету, незалежно від операційної системи. Це забезпечує широке охоплення аудиторії та можливість залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
- Економічність: Замовлення вебсайту часто виявляється значно дешевшим у порівнянні з розробкою мобільних додатків. Витрати на розробку та підтримку сайту нижчі, оскільки вам не потрібно створювати окремі версії для різних платформ, таких як iOS і Android. Крім того, оновлення та зміни до сайту можуть бути впроваджені швидше і простіше, що зменшує загальні витрати на обслуговування.
- SEO та маркетингові переваги: Веб-сайти надають кращі можливості для оптимізації під пошукові системи (SEO). Це означає, що ваш сайт може займати вищі позиції у пошукових системах, збільшуючи шанси на виявлення потенційними клієнтами. Оптимізація сайту для пошукових систем допомагає підвищити його видимість та приваблювати більше органічного трафіку.
- Поліпшення користувацького досвіду: Веб-сайти можуть пропонувати багатий та зручний користувацький інтерфейс, що адаптований для різних пристроїв, включаючи мобільні телефони, планшети та настільні комп’ютери. Завдяки респонсивному дизайну користувачі можуть легко навігувати сайтом, що покращує загальний досвід взаємодії та може збільшувати конверсійні показники.
З урахуванням цих переваг, створення вебсайту є раціональним вибором для бізнесів, які прагнуть досягти максимальної вигоди від своєї онлайн-присутності. Веб-сайти не тільки заощаджують кошти та ресурси, але й забезпечують широкі можливості для масштабування та розвитку вашого бізнесу.
Чому користувачі відмовляються від мобільних додатків?
Попри значний розвиток мобільних технологій та збільшення кількості доступних додатків, багато користувачів все ще віддають перевагу веб-сайтам. Це пов'язано з рядом причин, які вказують на певні недоліки мобільних додатків та обмеження, які можуть впливати на користувацький досвід.
Більшість користувачів не бачать необхідності встановлювати мобільні додатки, коли вони можуть легко отримати доступ до тих же послуг або інформації через веб-сайт на своєму ноутбуці чи смартфоні через браузер. Це особливо актуально для тих сервісів, які користувачі використовують нечасто або спорадично.
Крім того, користувачі наголошують, що мобільні додатки часто займають занадто багато місця на їхніх пристроях, що може бути критичним для тих, у кого обмежена кількість пам'яті. Є також занепокоєння щодо споживання акумуляторної батареї та мобільних даних, особливо коли додатки працюють у фоновому режимі або передають велику кількість даних.
Проблеми з конфіденційністю та безпекою
Одне з найбільших занепокоєнь, яке відштовхує користувачів від мобільних додатків, — це питання конфіденційності та безпеки. Багато додатків вимагають широких дозволів для доступу до особистої інформації, такої як контакти, місцезнаходження, дані з соціальних мереж та навіть особисті файли, що викликає стурбованість серед користувачів щодо того, як ці дані збираються, зберігаються та використовуються. Існує також страх, що мобільні додатки можуть бути вразливими до хакерських атак, особливо ті, що зберігають важливі фінансові дані або особисту інформацію. Витоки даних у великих компаніях, які стали заголовками новин, лише посилюють ці побоювання.
Ці фактори сприяють тому, що багато користувачів вважають за краще використовувати веб-сайти, які не вимагають завантаження та забезпечують швидкий доступ до послуг без потреби в інсталяції додатків, що споживають ресурси. Це підтверджує, що веб-сайти можуть бути більш зручним та безпечним рішенням для багатьох користувачів. Втім, для багатьох компаній створення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
У підсумку, ретельний вибір між розробкою веб-сайту та мобільного додатку повинен базуватися на конкретних потребах бізнесу, його цільовій аудиторії та доступних ресурсах. Втім, для багатьох компаній замовлення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
Що таке прогресивні веб-додатки і в чому їх переваги
Прогресивні веб-додатки (PWA) змінюють звичайне уявлення про те, що можуть робити веб-сайти. Ця технологія поєднує краще з вебу і мобільних додатків, пропонуючи швидкість і зручність використання, що раніше було можливо лише в додатках. У цій статті ми детально розглянемо, що таке прогресивні веб-додатки, які технології стоять за ними, їх переваги та ключові моменти впровадження. Особливу увагу ми звернемо на те, як прогресивні веб-додатки можуть трансформувати ваш бізнес, забезпечуючи кращий користувацький досвід і збільшуючи продуктивність.
Що таке прогресивні веб-додатки?
Прогресивні веб-додатки — це тип програмного забезпечення, що ділиться на веб-сайт і мобільний додаток. Це дозволяє користувачам встановити веб-додатки на свої пристрої та використовувати їх подібно до звичайних мобільних додатків. Важливою особливістю PWA є те, що вони використовують технології веб-браузерів, але пропонують функціональність, що зазвичай асоціюється тільки з мобільними додатками.
Концепція PWA була вперше представлена Google у 2015 році. Ціль полягала у тому, щоб зробити веб-досвід максимально зручним та швидким. З того часу технологія набула значного розвитку і підтримки, особливо у компаній, що прагнуть покращити мобільний досвід користувачів, не втрачаючи універсальності і доступності вебу.
Технології, що використовуються у прогресивних веб-додатках
Прогресивні веб-додатки використовують цілий ряд сучасних веб-технологій, щоб забезпечити користувачам досвід, що максимально наближений до мобільних додатків. Найважливішими з цих технологій є:
- Service Workers — скрипти, що працюють у фоновому режимі, незалежно від веб-сторінки, і дозволяють керувати мережевими запитами, кешувати ресурси та використовувати push-повідомлення.
- Manifest файл — JSON файл, який дозволяє розробникам встановлювати веб-додаток на головний екран, задавати іконку та початковий екран.
- Використання HTTPS — забезпечення безпеки даних користувачів та надійної роботи веб-додатків.
Чим прогресивні веб-додатки краще за традиційні сайти
Поліпшення користувацького досвіду
Прогресивні веб-додатки вирізняються надзвичайною швидкістю завантаження та високою реактивністю, що забезпечується завдяки кешуванню даних і розумному управлінню мережевими запитами. Це означає, що користувачі мають можливість миттєво отримати доступ до контенту, незалежно від якості їх інтернет-з'єднання, що значно покращує загальний досвід користування.
Офлайн доступ та підтримка push-сповіщень
Одна з визначальних особливостей PWA — це можливість працювати в офлайн режимі. Це досягається завдяки технології Service Workers, яка дозволяє веб-додаткам кешувати важливий контент і забезпечувати доступ до нього без необхідності інтернет-з'єднання. Крім того, PWA можуть використовувати push-сповіщення, щоб інформувати користувачів про новини, оновлення або спеціальні пропозиції, навіть коли вони не використовують веб-додаток.
Збільшення залучення та конверсії
Завдяки кращому користувацькому досвіду та офлайн можливостям, PWA демонструють високі показники залучення користувачів та збільшення конверсій. Здатність швидко завантажуватися і працювати плавно на будь-якому пристрої забезпечує вищу лояльність клієнтів та більшу ймовірність виконання ними цільових дій, таких як покупка або заповнення контактної форми.
Кроки впровадження прогресивних веб-додатків у ваш бізнес
Впровадження прогресивних веб-додатків може здатися складним, але з правильним підходом процес може бути ефективним і плавним. Ось основні кроки для інтеграції PWA у ваш бізнес:
- Аудит поточного стану веб-сайту — перевірте, чи ваш сайт готовий до перетворення у PWA. Це включає забезпечення сумісності з HTTPS, реактивністю сайту на різних пристроях та наявністю всіх необхідних технічних аспектів.
- Розробка та налаштування Service Workers — це ключовий компонент PWA, який дозволяє сайту працювати офлайн та використовувати push-сповіщення.
- Створення маніфесту для веб-додатку — маніфест дозволяє користувачам додавати ваш додаток на головний екран своїх пристроїв, забезпечуючи легший доступ та більш нативний досвід.
- Тестування PWA — переконайтеся, що ваш PWA працює належним чином на всіх пристроях та в усіх браузерах, з особливою увагою до офлайн режиму та швидкості завантаження.
- Моніторинг та оновлення — після запуску PWA важливо постійно моніторити його роботу та вносити оновлення для вирішення будь-яких проблем або вдосконалення функціоналу.
Для наочного прикладу, як легко та швидко користувачі можуть встановити прогресивний веб-додаток на свої пристрої, ми підготували анімований GIF. На цьому GIF показано процес, починаючи з моменту, коли користувач відвідує веб-сайт, до моменту, коли вони встановлюють вебдодаток на головний екран свого мобільного пристрою. Це демонструє простоту і зручність використання PWA, а також їх здатність пропонувати нативний досвід через веб-браузер.
Прогресивні веб-додатки представляють собою потужний інструмент для розвитку бізнесу, пропонуючи швидкість, зручність та вдосконалений користувацький досвід, порівнянний з нативними мобільними додатками. Вони дозволяють досягти високого рівня залучення клієнтів, забезпечують можливість працювати офлайн та відправляти push-сповіщення, що є критично важливим для сучасного динамічного ринку. Завдяки простоті установки та ефективності використання, PWA можуть значно підвищити конверсію та покращити загальний досвід користувачів.
Якщо ви шукаєте спосіб зробити ваш веб-досвід більш ефективним і привабливим, прогресивні веб-додатки можуть стати відмінним рішенням. Пам’ятайте, що правильне впровадження та постійне оновлення важливі для успіху будь-якого технологічного рішення. Не зволікайте залучити професіоналів, які допоможуть вам оптимізувати ваш сайт для перетворення його у прогресивний веб-додаток і використовувати всі його можливості на повну.
Віртуальні примірочні в інтернет-магазинах: як штучний інтелект змінює шопінг
У світі, де технології змінюють кожен аспект нашого життя, онлайн-шопінг виявився однією з найбільш стрімко зростаючих сфер. Втім, попри всю зручність, що її пропонує покупка з дому, існує одна проблема, яка досі змушує багатьох покупців вагатися перед кліком на кнопку "купити" — це неможливість приміряти одяг перед покупкою. Тут на сцену виходять інноваційні технології, такі як віртуальні примірочні, що обіцяють революціонізувати спосіб, яким ми купуємо одяг онлайн.
Віртуальна примірочна — це передова технологія, яка за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє покупцям "приміряти" одяг віртуально, перш ніж зробити покупку. Ця інновація має потенціал не лише забезпечити кращий досвід покупок у мережі, але й кардинально змінити весь ритейл-сектор.
Наша компанія уважно слідкує за цим направленням технологій та очікує на їх стрімкий розвиток у найближчому майбутньому. Ми віримо, що інтеграція таких інновацій не лише сприятиме зростанню задоволеності клієнтів, але й значно підвищить ефективність роботи інтернет-магазинів, зменшивши кількість повернень через невідповідність розмірів чи вигляду товарів.
Розвиток віртуальних примірочних
Від ранніх експериментів до сучасних передових систем, віртуальні примірочні пройшли довгий шлях розвитку. Початкові спроби впровадити цифрові рішення для примірки одягу зазнавали критики через низьку якість візуалізації та обмежену функціональність. Проте, з появою передових технологій штучного інтелекту та поліпшенням алгоритмів обробки зображень, віртуальні примірочні стають набагато точнішими та кориснішими для кінцевого користувача.
Ключ до успіху віртуальних примірочних лежить у використанні комплексу технологій. Це включає комп'ютерний зір, штучний інтелект, машинне навчання та алгоритми обробки зображень. Ці технології дозволяють аналізувати фотографії користувачів у реальному часі, адаптуючи одяг до їх тілесних параметрів. Окрім того, передові інтерфейси забезпечують інтуїтивне та зручне використання цих систем.
Переваги для споживачів і бізнесу
Віртуальні примірочні пропонують значні переваги як для покупців, так і для власників магазинів. Для споживачів це можливість візуально оцінити, як одяг сидітиме на них, без необхідності відвідувати фізичний магазин або чекати доставки товару. Це значно підвищує задоволеність покупок та зменшує кількість повернень. З іншого боку, ритейлери отримують змогу залучити більше клієнтів, пропонуючи унікальний шопінг-досвід, та знижують витрати, пов'язані з обробкою повернень. В результаті, віртуальні примірочні не лише сприяють зростанню продажів, але й покращують сталість бізнесу.
Примірка на сайті – як це працює?
Інтеграція віртуальної примірочної на сайт вимагає комплексного підходу, що включає розробку або впровадження спеціалізованого програмного забезпечення. Це програмне забезпечення використовує алгоритми штучного інтелекту, щоб аналізувати введені користувачем дані, такі як виміри тіла, або навіть фотографії чи відео в реальному часі для створення точного віртуального зображення, на якому можна "приміряти" одяг.
Штучний інтелект грає ключову роль у функціонуванні віртуальних примірочних, адже саме він аналізує та обробляє дані користувача для створення точної тривимірної моделі. Такі системи можуть рекомендувати найбільш підходящий розмір одягу, враховуючи не тільки розміри, але й особисті переваги користувачів щодо посадки одягу. Впровадження віртуальних примірочних змінює не тільки спосіб покупки одягу, але й загальний досвід онлайн-шопінгу. Покупці отримують можливість не тільки візуально побачити, як одяг буде виглядати на них, але й експериментувати з різними стилями та кольорами без необхідності фізичної присутності в магазині. Такий інтерактивний підхід може значно покращити користувацький досвід, збільшуючи задоволення від покупок та водночас зменшуючи ймовірність повернення товару через невідповідність очікуванням.
Переваги онлайн примірки одягу
Використання технологій онлайн примірки одягу несе в собі значні переваги, що впливають як на досвід споживачів, так і на ефективність і сталість бізнес-моделей в роздрібній торгівлі. Розглянемо ключові аспекти цих переваг:
Зменшення кількості повернень товару
Однією з найбільших проблем онлайн-торгівлі є висока кількість повернень, що часто пов'язано з невідповідністю розмірів або очікувань клієнтів щодо вигляду товару. Онлайн примірка одягу дозволяє значно знизити цей ризик, надаючи покупцям можливість краще зрозуміти, як одяг пасуватиме їм, що, в свою чергу, призводить до більш впевнених покупок і меншої кількості повернень.
Підвищення задоволення та лояльності клієнтів
Покращення досвіду покупок онлайн через віртуальну примірочну сприяє збільшенню загального задоволення клієнтів. Інтерактивність та персоналізація покупок зміцнюють відносини між брендами та їхніми клієнтами, спонукаючи до повторних покупок і збільшення лояльності.
Вплив на екологічність і сталість бізнесу
Зменшення кількості повернень не тільки покращує економічну ефективність для бізнесів, але й має позитивний вплив на довкілля. Зниження потреби у транспортуванні повернених товарів сприяє зменшенню вуглецевого сліду компаній, роблячи бізнес більш сталим та екологічно відповідальним.
Майбутнє примірочної для інтернет-магазину
Одним з основних трендів є покращення точності та інтерактивності віртуальних примірочних за допомогою розширеного використання штучного інтелекту і машинного навчання. Це включає розвиток алгоритмів, здатних аналізувати більш тонкі нюанси фігури користувачів, а також інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю для створення більш занурювального досвіду примірки.
Штучний інтелект не тільки вдосконалює віртуальні примірочні, але й відкриває нові можливості для персоналізації модних пропозицій. Це може включати автоматичне рекомендування одягу на основі попередніх покупок, стилю життя та персональних переваг клієнта, що значно покращить користувацький досвід і ефективність покупок.
Наша компанія, уважно слідкуючи за цими тенденціями та активно експирементуючи з віртуальниими примірочними, прагне не лише оптимізувати досвід наших клієнтів, але й виступити в ролі інтеграційного лідера на ринку. Усвідомлюючи важливість цих інновацій, ми впевнені, що подальше впровадження та розвиток віртуальних примірочних не тільки сприятиме зростанню нашої компанії, але й відіграватиме важливу роль у формуванні майбутнього онлайн-ритейлу, роблячи покупки більш зручними, персоналізованими та сталими.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту