Редизайн, як врятувати інтернет-магазин якщо відвідування прагнуть до нулю
Дизайн, це одна з основоположних вдалого просування вашого інтернет-ресурсу. Найчастіше саме від дизайну залежить, чи залишиться користувач на вашій сторінці довше 15 секунд або ж буде шукати необхідний йому товар в іншому місці.
Тему авторського дизайну ми вже обговорювали, тепер варто поговорити й про редизайн. Що таке редизайн? Навіщо він потрібен і як часто його варто проводити? Давайте розберемося!
Редизайн
Редизайн, як вже ясно з назви, це зміна вигляду вашого ресурсу. Багато користувачів які не мали справи з розробкою веб ресурсів впевнені, що редизайн являє собою часткову зміну дизайну інтернет-магазину, але насправді все куди складніше.
Редизайн, являє собою повне оновлення вашого інтернет-ресурсу. Зміни можуть торкнутися лише оформлення, або ж навпаки, змінити весь ваш ресурс до невпізнання. Під час проведення редизайну змінюється оформлення магазину, доповнюються або змінюються механіки взаємодії ресурсу з потенційним покупцем. Під час проведення редизайну двигун ресурсу може бути оновлений або зовсім змінений, що безумовно вплине як на його просування, так і роботу з ресурсом в цілому.
Варто враховувати, що редизайн це процес, що вимагає неабиякої кількості часу. Для того, щоб провести редизайн, вам безумовно знадобляться послуги фахівців, оскільки провести повний редизайн самостійно й без досвіду — це вірний шлях до величезної кількості правок на майбутнє.
Якщо вашому ресурсу необхідний редизайн, і ви хочете отримати якісний продукт в стислі терміни — компанія Глянець може допомогти вам здійснити це бажання. Компанія Глянець вже 11 років займається проєктуванням і створенням сайтів під ключ. У портфоліо компанії ви можете знайти більше 1000 готових сайтів, і ця цифра зростає з кожним днем. Ознайомитися з прикладами робіт компанії Глянець ви можете перейшовши у вкладку портфоліо.
Як часто необхідно проводити редизайн
Оновлення дизайну це неминуча доля, яка чекає кожен інтернет-ресурс. Час не стоїть на місці, виходять нові двигуни, з'являються нові анімації, а смаки споживачів змінюються від сезону до сезону. Так як часто необхідно проводити редизайн вашого інтернет-магазину?
Фахівці рекомендують не затягувати з редизайном ресурсу довше ніж на 5 років. Якщо ви володієте інтернет-магазином, то вам бажано міняти дизайн ресурсу мінімум раз на два роки. Такі стислі терміни пов'язані з постійними змінами у сфері дизайну ресурсів, те що було модним 5 років тому і приковувало погляди тисяч користувачів, вже сьогодні не викликає ніяких емоцій.
Ця ситуація може сильно позначитися на кількості ваших відвідувань. Якщо зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину вже морально застарів, то скільки б ви не витрачали грошей на рекламу — з більшою часткою ймовірності вона не принесе бажаний ефект.
“Але як же зрозуміти, коли необхідно провести редизайн ресурсу?" Зараз ми постараємося відповісти на це питання.
Як зрозуміти що час змінити дизайн
Постійні зміни у сфері дизайну Інтернет-ресурсів змушують власників все частіше і частіше думати про зміну зовнішнього вигляду їх інтернет-магазинів. Проблема в тому, що немає чіткої межі, коли ж саме варто почати проводити редизайн сторінки. На кількість відвідувань впливають безлічі показників, саме тому абсолютно точно сказати, що саме через дизайн ваш інтернет-магазин почав "просідати" не вийде. Проте існує ряд причин після появи яких потрібно серйозно задуматися про проведення редизайну в самий найближчий час.
Причин провести редизайн власного ресурсу насправді можуть бути десятки. Але є ряд причин, які не просто підштовхують власників провести редизайн, а прямо свідчать про те, що якщо не провести редизайн — є всі шанси втратити клієнтів. Таких причин не багато, але кожна з них може стати важливим дзвіночком для вас, якщо ви все ще сумніваєтеся, чи варто проводити редизайн.
П'ятірка причин які прямо говорять про необхідність редизайну:
1. Зовнішній вигляд вашого ресурсу здається застарілим
Це, мабуть найпростіший спосіб зрозуміти, що провести редизайн все ж необхідно. Якщо ви відвідуєте сторінки інших інтернет-магазинів і захоплюєтеся тим, як виглядає їх оформлення, це явний сигнал того що і вам потрібно провести редизайн.
Як ми вже говорили, золотої середини та конкретного часу, коли необхідно проводити редизайн як такого немає. З кожним роком вносити зміни доводиться все частіше, тому, що технології не стоять на місці. Буквально кожен день з'являються нові новаторські рішення у сфері дизайну, і наздогнати всіх у вас звичайно ж не вийде.
Проте, стоячи на місці й не змінюючи зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину ви ризикуєте втратити будь-який інтерес з боку покупців. Ваші товари можуть бути все такими ж якісними й прекрасними, але якщо постійні покупці звикнувши до дизайну, вже не будуть звертати на нього уваги — нові потенційні покупці будуть звертати увагу саме на нього.
Якщо перше що вони побачать відвідавши ваш інтернет магазин, це дизайн десятирічної давності, то ви безумовно можете забути про лояльність з боку нових потенційних покупців. В їхніх очах ваш ресурс буде застарілим і не виключено що деякі з можливих покупців і зовсім вирішать що сайт покинутий. Такі думки вкрай негативно впливають на ваші показники відвідуваності й безпосередньо на кількість угод.
Якщо ви помічаєте, що кількість відвідувань повільно знижується, а вашому дизайну вже понад 5 років — не виключено, що саме відсутність змін тягне за собою таку статистику. Якщо ви переживаєте щодо свого дизайну і боїтеся помилитися з часом редизайну — орієнтуйтеся на найбільші магазини. В середньому термін життя їх зовнішнього вигляду становить від 2 до 5 років, в залежності від розмірів магазину і цінності його товарів.
Хай там що, якщо вам здається що ваш дизайн застарів це означає, що він безумовно застарів. Якщо ви хочете знову вдихнути життя у свій інтернет-магазин і вдосконалити його зовнішній вигляд то сміливо починайте планувати редизайн.
2. Дизайн-шаблон
На цю тему донині існує безліч суперечок. Деякі власники інтернет-ресурсів вважають, що сайти побудовані на шаблонах, можуть так само як і авторські, розраховувати на високі результати при таргетингу і контекстній рекламі. Інші ж говорять про згубність урізаного функціоналу шаблонних сайтів. На жаль шаблонні сайти мають цілий перелік обмежень, через що розвивати й просувати такий ресурс часом стає вкрай складно.
Що ж стосується об'єктивної думки, то в топ 10 сайтів будь-якої тематики немає двох однакових сайтів. Як правило, саме авторські рішення з вкрапленнями сучасних механік взаємодії й дають можливість таким ресурсам піднятися на вершину п'єдесталу.
Боти пошукових систем зацікавлені в тому, щоб споживач побачив щось нове і цікаве, шаблонні сайти часто не сприймаються пошуковими компаніями як надійні постачальники послуг або контенту. Замість них в топ 10 сайтів будь-якої категорії ви побачите все розмаїття інтернет-магазинів, під час проєктування яких був використаний авторський дизайн. Якщо ваш інтернет-ресурс спочатку був побудований на шаблонах то рекомендуємо задуматися вам про редизайн.
Для того, щоб правильно провести редизайн вам необхідні дані, щодо ваших конкурентів і інтернет-магазинів в цілому. Які тренди користуються популярністю наразі ви можете дізнатися з цієї статті. Що може сподобатися вашому потенційному покупцеві, а що навпаки, може його відштовхнути. У питанні дизайну безліч моментів, що вимагають від вас певного досвіду і знань. Якщо ж таких знань немає, ви завжди можете звернутися до професіоналів. Дизайнери студії Глянець можуть розробити для вас авторський дизайн, спираючись на всі ваші ідеї та побажання. Крім дизайну, компанія Глянець також може допомогти налаштувати вам таргетовану і контекстну рекламу, для просування вашого оновленого інтернет-магазину. Для того, щоб ознайомиться з повним переліком послуг які надає компанія Глянець вам достатньо перейти за посиланням на сторінку послуги компанії.
3. Безліч технічних помилок і некоректна робота сервісу
Іноді зустрічаються такі Інтернет-магазини, які не просто виглядають "не свіжо" але й абсолютно не юзабельні. Частина кнопок на ресурсі не працює, кошик відображає некоректну інформацію, а дізнатися про те що оплата все ж пройшла виходить лише після списання і смс від банку. Такі сайти зустрічаються повсюди і це якраз одна з тих причин, через які варто не просто провести редизайн, а можливо і зовсім, створити новий сайт.
Причин виникнення технічних проблем може бути безліч. Як правило, під час створення самого інтернет-магазину і розробки його сайту був допущений ряд помилок, знайти які через деякий час вкрай складно. Щоб уникнути подібної ситуації рекомендуємо вам звертатися тільки до професіоналів, таких як співробітники студії Глянець.
Працюючи з професіоналами своєї справи ви можете убезпечити себе від непередбачених ситуацій, технічних проблем і нескінченного потоку правок, крізь який вам доведеться пройти якщо ви допустите помилку в ході створення сайту. Працюючи з професіоналами ви не тільки зможете вберегти свій бізнес від непередбачених ситуацій, але і здорово заощадить час. Якщо ви плануєте створити власний інтернет-магазин, але не знаєте як грамотно розробити й спроєктувати сайт, зв'яжіться з нами за номером або через пошту, зазначені у вкладці контакти.
4. Невідповідність ресурсу призначеним користувачами вимогам
За останні 10 років у ком'юніті сформувалися свої власні вимоги до інтернет-ресурсів. Так, наприклад, якщо це інтернет-магазин, то користувач повинен витрачати мінімальну кількість часу переходячи по вкладках і сторінках. Зараз жоден користувач не готовий витратити на ознайомлення з навігації вашого ресурсу більше 60 секунд, і якщо ваш ресурс не інтуїтивно зрозумілий, великий ризик, що і користуватися ним навряд чи хтось буде. Якщо статистика вашого ресурсу говорить вам про те, що відсоток відмов вже переступив 20%, а конверсія і не думає рости, то це вірна ознака того, що вашому інтернет-магазину в терміновому порядку необхідний редизайн.
5. Конкуренти
У наші дні конкуренція в інтернет торгівлі зростає з кожним днем. За добу може з'явитися 10-15 нових інтернет-магазинів і кожен з них прагне вибитися в топи пошукових сервісів. Для цього власники ресурсів проводять редизайн набагато частіше, ніж раз на два роки, попри всю складність процесу. Якщо ви в якийсь момент починаєте розуміти, що сайт вашого конкурента виглядає набагато пристойніше, красивіше і зручніше ніж ваш, значить вам терміново необхідний редизайн. Для того, щоб просунути свій ресурс або ж зберегти позицію, вам необхідно щоб зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину, був значно кращим, зручнішим і зрозумілішим ніж у ваших конкурентів. Відмінним способом створити такий дизайн є ознайомлення з трендами цього року, про них дізнатися ви можете в цій статті. На підставі трендів ви можете змоделювати своє бачення майбутнього дизайну вашого інтернет-магазину, після чого спільно з професіоналами студії Глянець втілити ваше бачення в життя.
Висновок
Якщо відвідування вашого інтернет-магазину стрімко рухаються до нуля, вам варто уважно вивчити свій ресурс. Якщо раніше потік користувачів був стабільний, а зараз пішов на спад, можливо вашому ресурсу саме час оновити свій зовнішній вигляд.
Редизайн це складний процес, але його результати можуть перевершити показники вашого старого дизайну в кілька разів. Якщо ви хочете домогтися максимальних результатів від просування і реклами, рекомендуємо вам періодично проводити редизайн вашого інтернет-магазину, так ви зможете залучити нових покупців і показати постійним клієнтом, що ви ростете і розвиваєтеся.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту