Як мережа буде розвиватися в майбутньому? На які перспективні напрямки варто звернути увагу? Розповідає Роман Варшавський, власник компанії BestHosting
"– Наш сьогоднішній гість – Роман Варшавський. Власник і директор відомої хостингової компанії BestHosting. Цікаво, що наші попередні розмови торкались людей, які займаються бізнесом, не пов’язаним з Інтернетом. Вони пов’язані з Інтернетом тільки в єдиному контексті – в реалізації власного бізнесу за допомогою створених сайтів. Сайти для них створила компанія «Глянець». Власне кажучи, і сайт компанії BestHosting також створений компанією «Глянець» і вони є сьогодні партнерами. Але не варто плутати компанії, які створюють сайти, які мають відповідних дизайнерів і забезпечують обслуговування сайтів, з хостингом. І тому перше питання, яке я задаю сьогоднішньому гостю: Романе, що таке хостинг?
– Я спробую пояснити для людей, щоб було зрозуміло. Хостинг – це послуга, аналогічна тій послузі, які надають інтернет-провайдери. Але інтернет-провайдери надають вам можливість зайти на певний сайт. А хостинг-провайдери – це провайдери, які надають можливість цим сайтам працювати. Тобто, виділяють певні серверні ресурси, для того, щоб ваш сайт міг працювати цілодобово.
– Чи можна було б сказати, що хостинг – це практично справжня кровоносна система, скажімо так, мережі?
– Ну сама послуга хостингу, мабуть, так сказати не можливо. Але та інфраструктура, яка потрібна для того, щоб забезпечити хостинг, це є кровоносною системою мережі. Тобто, це дата-центр, який має постійно працювати. Для цього в дата-центру має бути дизель-генератори, упси, кондиціювання, пожежна безпека і тому подібне.
–Це дуже цікаво. Але перед тим, як ми перейдемо до розкриття самої теми, ми традиційно сьогодні в ефірі не тільки розкажемо про сам бізнес, як він працює. А, можливо навіть, традиційно від людини, яка вже має певні успіхи в цьому бізнесі, подарувати вам деякі поради від бізнесмена, який уже має досвід. Я б хотів би одразу запитати. Романе, яка у тебе освіта?
– Ну я інженер-програміст за фахом.
– Тобто, власне кажучи, ти рухаєшся своїм шляхом, який ти обрав спочатку, починаючи з освіти. А нині ти реалізуєш цю освіту у своєму бізнес-проекті.
– Ну приблизно так. Хоч я мріяв стати системним адміністратором. Освіту комп’ютерних мереж отримати. Але так сталось, що я пішов в інженери-програмісти.
– Ну ти зробив більший крок. На сьогоднішній день ти не просто системний адміністратор, ти – власник компанії.
– Ну так.
– Як ти прийшов взагалі до цього? От люди роблять перші кроки. Ти закінчив університет. Ти, між іншим, який університет закінчив?
– Вінницький Національний Технічний Університет.
– Наш. Які були твої перші кроки в бізнесі? Ти, взагалі, перед тим працював на якусь компанію? І коли це було? В 90-х, 2000-ні? Бо, в залежності від того, коли це було, це також контекстний момент, в залежності від можливостей розвитку бізнесу.
– Ну мені здається, що найкраща професія це та, яка приносить тобі задоволення. Оскільки в 1997 році я ще навчався в гімназії №17 і в цьому році, мені здається, вперше в Вінниці з’явився інтернет. Це мене захопило. Крім того, мало хто знає, але, ще до інтернету, бо приблизно в цей же час функціонувала мережа Фідонет. Це була аматорська мережа, яка була повністю безкоштовна. Якби це зумовило мій розвиток, мою цікавість і, коли я був, здається на 3 курсі університету, я заснував свою компанію.
– Вже на 3 курсі? Тобто, ти ще був студентом, але вже розпочав свою справу?
– Так.
– І чим займалась ця компанія?
– Ну, оскільки інтернет ще не був таким, як ви бачите його зараз. Мабуть на всю Україну може було 100-200 сайтів. Я створював інформаційні сайти, потім займався рекламою. А потім якось так склалось, що я вирішив заснувати платформу, для того щоб кожен міг зареєструвати домен, захостити його і розвивати свій власний сайт.
– О, круто. Інформаційні сайти – що то були за сайти? Я так розумію, що в тебе журналістський пул був? Що ти включаєш в розуміння «інформаційні сайти»? Не новинарні ж сайти?
– Стоп. Сайт – це завжди інформація. Тому «інформаційним сайтом» можна назвати будь-що. Будь-що, що є в мережа. Але в ті часи сайтів було не багато. Будь-яка дошка оголошень, будь-який простий сайт здобував шалену популярність. Тобто, наскільки я пам’ятаю, першим сайтом, який я створив, була дошка оголошень з купівлі-продажу чого-небудь у Вінниці і Вінницькій області.
– І ти конкурував з друкованими виданнями?
– Так. В той час я конкурував з друкованими виданнями.
– Я пам’ятаю їх в Вінниці було вдосталь.
– Так.
– І був заробіток?
– Так. Заробіток був. Він був не значний, але як для студента було дуже не погано. Це все було за рахунок реклами.
– Круто. Романе, як в строках реформувався ваш бізнес? Коли наступив момент, що ти зрозумів,що потрібно щось змінювати і твій бізнес почав реформуватись і, врешті-решт, переріс в те, що ти сьогодні маєш?
– Коли я зрозумів, що інтернет почав динамічно розвиватись, мені здалось, що це пора. Пора щось робити у цьому напрямку. І я почав робити те, що мені цікаво. Спочатку я створив хостинг провайдера, який надавав послуги хостингу. Пізніше я вирішив покращити інфраструктуру.
– Я переб’ю тебе. Ти спочатку використовував хостингові платформи інших компаній, але був посередником?
– Не зовсім так. Я використовував послуги інших дата-центрів, які знаходились у Києві. Їх на той час в Україні було 2-3.
– Ром, тоді стосовно термінології. Що таке «дата-центр»?
– Дата-центр – це спеціалізоване приміщення, в якому є безліч каналів зв’язку, є резервне живлення, є кондиціювання, є система пожежогасіння і тому подібне. Тобто, все там зроблене для того, щоб сервер, який там знаходиться, працював 24 години на добу.
– Романе, а коли власне створилась компанія BestHosting?
– Компанія BestHosting саме під цією назвою створилась 17 років тому, але є другий етап. Це створення дата-центру. Дата-центр був створений приблизно 8-9 років назад, щоб не потрібно було їхати у Київ, якщо щось станеться із твоїм сервером. Не втрачати час на дорогу для вирішення проблем, якщо вони пов’язані з якоюсь фізичною поломкою обладнання.
– Ти знаєш, Романе. Скажу відверто, от яка чергова зустріч у мене з різними людьми, і вінничанами, зважаючи на те, що я живу у Вінниці, але я відкриваю собі такі сторінки, яких я не знав. Тобто, весь цей час, поки я жив і, не пам’ятаю, на початку 2000-них вперше сів за комп’ютер і зайшов в інтернет, на той час вже існували такі люди, як ти, які вже опікувались проблемами хостингу і багатьма іншими проблемами. Для мене це одкровення, чесно. Тобто, цей процес пройшов повз мене. І дізнатись, що сьогодні у Вінниці існують досить потужні хостингові компанії – це одкровення і приємність. Ти, взагалі, корінний вінничанин?
– Так. Я тут народився, виріс. Все моє життя пройшло у Вінниці.
– Скажи мені. От на сьогоднішній день ти вважаєш, що займаєшся своєю справою?
– Так. Мені це подобається
– Тобі це подобається. Ок. Тоді я дозволю собі запитати тебе. Коли ми говоримо про хостинг, чому я спитав тебе за термінологію, люди, які захоплюються якоюсь конспірологією, коли намагаються уявити собі інтернет мережу, матрицю, вони думають, що можливо існує якийсь особливий мозок. Центр усього, що робиться. Скажи мені загалом, в мережі сьогодні існує супер-мозок чи ця структура паралельна? Вона не нагадує айсберг. Що це таке? Це є супер-мозок, є супер-центр? Бо я так розумію, є сьогодні хостингова компанія BestHosting, яка на сьогоднішній день має свої сервера, свій дата-центр. Сформований вже. Але рівень вище. Як це відбувається, розкажи?
– Я можу сказати так. Я порівняю мережу з дорогою. Тобто, якщо користувач з Києва захотів зайти на сайт, який знаходиться у Вінниці, сигнал їде по дорозі до Вінниці. Коли він отримує інформацію – вертається назад. Ось, в принципі, ніяких центральних вузлів управління інтернетом немає. Тобто, якщо користувач захоче зайти на якийсь американський сайт, йому доведеться їхати тим самим маршрутом, але трішки далі. Акцентую, якщо ми думаємо, що є людина або структура, яка може натиснути на якусь кнопку і відключити весь Інтернет – ні. Такої людини немає. Для цього треба просто всі шляхи зруйнувати.
– Тобто, тут конспірологічні теорії ні до чого.
– Жодні.
– Тепер стає зрозумілим, чому можуть існувати окремі системи. Наприклад, Північна Корея, чи Росія сьогодні намагається створити внутрішню свою мережу і позбавити можливості виходу на закордонні мережі. Доволі цікаво. Романе, якщо ми говоримо про розвиток бізнесу і тебе, як бізнесмена. Ми вже сказали про те, що ти чітко займаєшся своєю справою. Я дозволю собі одне не коректне запитання: В матеріальному сенсі – ти відчуваєш результат від своєї роботи?
– Так. Я відчуваю. Я ним задоволений. Мені здається, що найкращий результат своєї діяльності – всі будуть бачити, що ти займаєшся тією справою, яка тобі приносить задоволення і тобі ще й за це платять.
– Великий колектив маєш?
– Приблизно 20 чоловік.
– Сьогодні у вас практично окреме приміщення, окремий клаптик землі. Ви автономна доволі компанія, навіть в енергетичному сенсі.
– Так
– У випадку знеструмлення, ви маєте власні генератори, щоб забезпечити якісні послуги для клієнтів. Можеш зорієнтувати – яку кількість клієнтів ви сьогодні обслуговуєте?
– Це тисячі по певним видам послуг, а по доменам – це десятки тисяч клієнтів.
– Я навіть знаю, що наші партнери – компанія «Глянець», яка і започаткувала проект , яка і започаткувала проект «Глянець Business Hub». І завдяки ним ми сьогодні спілкуємось з Романом Варшавським. Вони також збираються перейти на ваше обслуговування хостингове.
– Вони вже перейшли, насправді. І вони співпрацювали і раніше з нами також. Ми з ними вже доволі давно кооперуємось, співпрацюємо. Ми користуємось їхніми послугами, вони - нашими. Жодних питань.
– Супер. Романе, ти перспективи бачиш в розвитку свого бізнесу? Які вони: збільшення обсягів клієнтури, що це?
– Іде час. Все змінюється. Послуги і бізнес також змінюються. В тому вигляді, яка була раніше, послуга може…
– Все гаразд, Романе. Я спробую по іншому сказати. Я спрощу питання: на скільки вперед ти дивишся? На пів року, на рік, на тиждень, на 10 років? Ти все одно бачиш свою справу і бачиш її розвиток. Тому я не буду вдаватись у те, які нові ідеї у тебе виникають. Я поставлю питання по іншому. Яка перспектива, який термін – рік, півтора, два?
– Кожен бізнесмен має дивитись і на день, і на рік, і на 5 років.
– Але маєш стратегію?
– Так, звісно. Є певні проекти, куди я хочу інвестувати. Певні нові ніші, які відкриваються. Тобто, це нормально.
– Скажи мені. На сам кінець нашої розмови, я хотів би щось порадити. Бо, можливо, серед наших глядачів є ті, яким цікавий твій бізнес і людина б хотіла себе реалізувати в чомусь близькому. Чи бачиш ти якісь нові ніші, які 100% мають з’являтись з розвитком інтернет-бізнесу, мережевого бізнесу. Можливо знайдуться ті, які захочуть сформувати нову хостингову компанію і скласти тобі конкуренцію. Взагалі, як на цьому ринку сьогодні виглядає пропозиція і її реалізація?
– Це достатньо об’ємне питання. Щодо конкуренції і виходу на нішу хостингу – то, мабуть, це не доречно. Тому що ринок уже сформувався і ціна, яку ви потратите на те, що до вас прийшов новий клієнт буде значно більша того, що ви заробите. Зараз часи змінюються. І для того, щоб зрозуміти, що буде у майбутньому, треба подивитись на 5-10 років назад. Тобто, за ці роки інтернет розвинувся і в кількості, і в швидкості. Зараз прийшли часи big-data, штучного інтелекту.
– Те що зараз називають нейромережами.
– Так. Зараз, коли ми щось купляємо, мережа знаю, що ми цікавились тим і тим. Пропонує нам купити схоже. Я думаю, що років через 5 буде така ситуація, коли сама реклама в мережі буде уже вам пропонувати і знати,що вам потрібно саме в той день і саме той час.
– Романе, у мене з цього приводу виникає думка. Оскільки ми все більше і більше поглинаємось, як суспільство, новим розумінням і новою якістю так званого «інформаційного суспільства», чи не здається тобі, що «матриця», про яку ми ще недавно дивились фільми і жартували, сьогодні ми вже в ній?
– З одного боку так. З іншого, мені здається, що все таки ні. Тому що «матриця», якщо ми дивимось на фільм, це системний організм, який керувався штучним інтелектом. Насправді, на зараз, все керується людьми і без ідей нічого не буде
– Як ти думаєш, ірраціональність поведінки – це все ж таки одна з основ наших людських чинників. Чи з часом техніка, яка працює за певними алгоритмами, також з часом навчиться ірраціональності. Я переб’ю тебе. Одразу розкажу нашим глядачам, можливо хтось не знає. Раціональнсть – це поведінка згідно певного алгоритму, а ірраціональність – коли ти випадаєш із площини і не наслідуєш певну алгоритмічну поведінку. Здатний на безумні вчинки.
– Я думаю, що ірраціональність вже доступна нейромережі. Нейромережа може проаналізувати поведінку мільйонів людей, зрозуміти наскільки часто зустрічається ірраціональність, в якому напрямку направлена ця ірраціональність і так само себе вести. Тобто, нейрона мережа може змоделювати поведінку людей і це не є проблема.
– Я дозволю собі з тобою погодитись. Тому що в свій час я писав математичну роботу. Її назва «Алгоритмізація процесу розгортки нерозгортуваних поверхонь методом апроксимації». І вона розповідала про те, що будь-які криві лінії, будь-що можна описати математичними формулами. І те, що ми сьогодні спостерігаємо у 3d-принтерах – це також результат тієї роботи, яку робив я. Боюсь, що з часом техніка навчиться робити і щось ірраціональне. Власне кажучи, думаю варто на цьому поставити крапку. Нашій розмові. Чому? Бо це якраз тема для вашого обговорення. А головне, що я хотів донести до наших глядачів і слухачів – це познайомити вас з Романом. З його бізнесом. З тією людиною, яка сформувала цей бізнес, успішно його розвиває. З тим, щоби глянули на людей бізнесу, людей справи. І власне, основна наша ідея – закликати і інших наших співгромадян спонукати у собі бажання творити щось своє. Дякую, Романе, за зустріч.
– Дякую."
Інтерв’ю проводив Юрій Квітень.
Розробка сайтів для Польського ринку!
Ми – ваш надійний партнер у створенні та розвитку бізнесу в Польщі. Наша компанія пропонує повний спектр послуг для запуску та успішного функціонування вашої компанії в цій країні. Ми спеціалізуємося на розробці сайтів польською мовою, адаптованих до потреб місцевої аудиторії. Наші професіонали з веброзробки мають багаторічний досвід у розробці та оптимізації сайтів для польського ринку, що дозволить вашому бізнесу ефективно конкурувати та залучати клієнтів.
Наші послуги включають в себе:
- Розробка сайту: Ми створюємо сайт будь-якого рівня складності, над проєктом працює велика команда професіоналів під керівництвом вашого персонального менеджера проекту. Професійна розробка, що відповідає найсучаснішим стандартам і потребам вашого бізнесу.
- Створення польської версії: Наші професіонали створять для вас ефективний та привабливий польськомовний сайт, з урахуванням специфіки ринку, який приверне увагу місцевих клієнтів.
- Маркетингові послуги в Польщі: Ми розробимо для вас стратегію маркетингу, яка дозволить вам налагодити ефективні рекламні кампанії та залучити цільову аудиторію.
- Ребрендинг вашого бізнесу: Наші експерти допоможуть вам оновити імідж вашої компанії та підкреслити ваші сильні сторони для залучення нових клієнтів.
Відкрити інтернет-магазин в Польщі легко! Замовивши у нас, ви отримаєте:
- 🛍️ Інтернет-магазин, аналогів якого немає в Польщі
- ✅ Зручне додавання та синхронізація товарів
- 📨 Синхронізацію з поштовими службами та системами оплати
- 🤝 Підтримку наших фахівців на кожному етапі розробки
- 🛒 Власний магазин, а не лише платформа
- 📱 Адаптивний дизайн сайту для комфортної роботи з комп'ютера і смартфона
Співпраця з нами охоплює широкий спектр послуг для підприємців і компаній, що розширюють свою діяльність на міжнародному ринку. Ми пропонуємо професійний переклад документів та інформації, консультації з питань місцевих банків та фінансових процедур, допомогу у реєстрації бізнесу та відкритті філії, а також підтримку у виборі системи оплати та доставки товарів. Крім того, ми можемо надати вам контакти для реєстрації юридичної особи в Польщі, підбір офісу, контакти бухгалтера та інші послуги. Ми стежимо за тим, щоб ваші підприємницькі ініціативи успішно реалізувалися в нових ринкових умовах.
Адреса офісу в Польщі: Biuro 315, Regus Equal Park 3rd Floor, Wielicka 28, 30-552 Kraków
Не втрачайте час – обирайте нашу компанію для успішного старту в Польщі. Ми знаємо, як зробити ваш бізнес конкурентоспроможним на цьому ринку!
Звертайтесь за контактами:
📞 Телефон: 0 (800) 750-751
📧 Електронна пошта: [email protected]
Як аудит вебсайту може трансформувати ваш бізнес
Аудит вебсайту — це не проста перевірка, це необхідність, що дозволяє глибоко зрозуміти як технічні, так і маркетингові аспекти вашого сайту. Чи оптимізовано ваш сайт для пошукових систем? Чи ефективно він комунікує з вашими потенційними клієнтами? Відповіді на ці питання можуть радикально змінити ваші підходи та стратегії. Замовлення аналізу вебсайту може виявити приховані проблеми, які стримують потенціал вашого сайту у генеруванні лідів та залученні клієнтів. Незалежно від того, чи прагнете ви покращити оцінку сайту у пошукових системах, чи збільшити рівень задоволення користувачів, аудит може надати вам необхідні інструменти та дороговкази.
Ми розглянемо, як ретельно підготовлений аудит може значно покращити сайт і зробити його більш конкурентоспроможним. Ми обговоримо, які аспекти сайту перевіряються під час аудиту, які переваги він може принести вашому бізнесу, і як ви можете замовити перевірку сайту у професіоналів, щоб забезпечити найкращі результати.
Чому вашому бізнесу потрібен аудит вебсайту?
Відмінна зручність вебсайту — це не просто приємний бонус, а критично важлива умова для забезпечення успіху в інтернеті. Аудит сайту дозволяє детально аналізувати, наскільки зручно та ефективно користувачі взаємодіють з вашим сайтом, і як це впливає на досягнення вашим бізнесом його цілей. Ось декілька причин, чому це важливо:
- Підвищення задоволеності користувачів: Аудит виявляє проблеми в навігації та інтерфейсі, які можуть заважати користувачам легко та інтуїтивно знаходити потрібну інформацію чи здійснювати бажані дії на вашому сайті. Поліпшення цих аспектів може значно збільшити задоволеність ваших відвідувачів.
- Зниження показника відмов: Коли користувачам важко орієнтуватися на сайті або виконувати потрібні дії, вони частіше залишають сайт без конверсії. Аудит допомагає ідентифікувати і виправляти елементи дизайну, які можуть призводити до високого показника відмов.
- Підвищення конверсій: Оптимізація вебсайту може прямо впливати на ваші конверсії. Наприклад, спрощення процесу оформлення покупки або покращення видимості кнопки заклику до дії можуть значно підвищити число успішних транзакцій.
- Оптимізація для пошукових систем: SEO аудит та оптимізація є частиною загального аудиту вебсайту і фокусується на аспектах, які впливають на видимість вашого сайту у пошукових системах. Аналіз ключових слів, метатегів, структури URL та інші SEO практики допоможуть підняти ваш сайт вище у пошукових результатах.
- Покращення доступності: Аудит також оцінює, наскільки доступним є ваш сайт для людей з обмеженими можливостями. Забезпечення доступності не лише розширює вашу цільову аудиторію, але й підкреслює вашу відповідальність як бізнесу.
- Оптимізація для мобільних пристроїв: У наш час важливо, щоб сайт був оптимізований для мобільних користувачів. Аудит допоможе впевнитися, що ваш сайт ефективно працює на всіх типах пристроїв, покращуючи загальний досвід користувачів.
Забезпечення високої якості сайту — це інвестиція в задоволеність клієнтів та ефективність вашого онлайн простору. Замовлення професійного аудиту може допомогти вам ідентифікувати критичні питання та вирішити їх, перш ніж вони негативно вплинуть на ваш бізнес. Детальніше про сео просування можна прочитати у статті "Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина"
Як проводиться аудит та що ми пропонуємо
Аудит вебсайту — це комплексний процес, що включає декілька ключових етапів. Кожен етап має свою специфіку і вимагає детального підходу. Наша команда фахівців використовує передові технології і методики для забезпечення найвищої якості послуг. Ось як ми працюємо:
- Планування аудиту: Перш за все, ми визначаємо ваші бізнес-цілі та особливості вебсайту. Це допомагає нам підготувати персоналізований план аудиту, який враховує всі необхідні аспекти: від технічного аналізу до оцінки користувацького досвіду.
- Технічний аудит :На цьому етапі ми перевіряємо технічну складову сайту: кодування, архітектуру інформації, відповідність стандартам SEO та веб-доступності. Ми ідентифікуємо технічні помилки, які можуть заважати індексації сайту пошуковими системами або погіршувати загальну продуктивність.
- Аудит користувацького досвіду (UX): Ми аналізуємо, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, і оцінюємо зручність інтерфейсу. В цьому контексті ми також можемо поставити теплову карту на сайт. Теплові карти дозволяють візуалізувати, де користувачі найчастіше клікають, як довго затримуються на певних сегментах сторінки і як прокручують сторінку. Це дуже корисно для покращення структури сторінок та змісту.
- Звіт та рекомендації: На заключному етапі ми складаємо детальний звіт, який включає всі знайдені проблеми та конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Ми надаємо практичні поради, які можна швидко імплементувати для покращення вашого сайту.
- Підтримка та оптимізація: Після проведення аудиту ми також пропонуємо послуги з підтримки та оптимізації вебсайту. Це може включати регулярні оновлення, моніторинг ефективності сайту, а також додаткові перевірки на відповідність зміненим вимогам чи технологіям.
Наша мета — не просто виявити проблеми, а забезпечити вам інструменти та знання для їх ефективного вирішення, щоб ваш сайт не тільки працював на повну потужність, а й допомагав розвивати ваш бізнес.
Компанія Глянець надає професійні послуги аудиту вебсайтів, що включають технічний аудит, юзабіліті тестування, SEO оптимізацію, а також аналіз доступності та безпеки вашого сайту. Ми використовуємо передові інструменти, зокрема теплові карти, для глибокого аналізу поведінки користувачів, що дозволяє нам пропонувати націлені та ефективні рішення для кожного клієнта.
Якщо ви хочете забезпечити, щоб ваш сайт функціонував на найвищому рівні, відповідав всім сучасним вимогам і працював як потужний інструмент вашого бізнесу, звертайтеся до нас. Замовте аудит вебсайту в Глянці сьогодні та зробіть перший крок до покращення вашого онлайн-простору. Ми гарантуємо професійний підхід та відданість у досягненні ваших бізнес-цілей.
В чому переваги вебсайтів над мобільними додатками?
Різні компанії щоденно стикаються з вибором між розробкою мобільних додатків та вебсайтів. Хоча мобільні додатки можуть здаватися зручними та інноваційними, важливо не ігнорувати численні переваги вебсайтів. Замовити вебсайт — це не просто інвестиція в онлайн-присутність, а стратегічне рішення, що може значно знизити витрати на розробку та підтримку, забезпечити ширше охоплення аудиторії та поліпшити позиціонування в пошукових системах.
Ми детально розглянемо, чому веб-сайти вигідно відрізняються від мобільних додатків, аналізуючи їх функціональність, доступність та вартість обслуговування. Значення вебсайтів у сучасному діджиталізованому ландшафті не можна недооцінювати, адже вони відіграють ключову роль у залученні клієнтів, розширенні ринку та оптимізації користувацького досвіду.
Що таке веб-сайт та мобільний додаток?
Веб-сайти та мобільні додатки відіграють життєво важливі ролі в просуванні бізнесу, але вони мають суттєві відмінності. мобільний додаток — це програма, завантажена та встановлена на мобільний пристрій, яка може використовувати системні можливості телефону, такі як камера, GPS або гіроскоп. Вони можуть пропонувати більш персоналізований досвід, але їх розробка та підтримка вимагають значних інвестицій.
Таким чином, вибір між створення вебсайту зазвичай виявляється більш вигідним та ефективним рішенням.
Основні переваги вебсайтів
Веб-сайти пропонують низку переваг, які роблять їх привабливим вибором для бізнесів усіх масштабів. Розглянемо декілька ключових переваг, які ви повинні врахувати, розглядаючи можливість замовити вебсайт для вашого бізнесу.
- Універсальний доступ: Однією з основних переваг вебсайтів є їхня доступність. Відвідувачі можуть отримати доступ до вашого сайту з будь-якого пристрою, що має підключення до інтернету, незалежно від операційної системи. Це забезпечує широке охоплення аудиторії та можливість залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
- Економічність: Замовлення вебсайту часто виявляється значно дешевшим у порівнянні з розробкою мобільних додатків. Витрати на розробку та підтримку сайту нижчі, оскільки вам не потрібно створювати окремі версії для різних платформ, таких як iOS і Android. Крім того, оновлення та зміни до сайту можуть бути впроваджені швидше і простіше, що зменшує загальні витрати на обслуговування.
- SEO та маркетингові переваги: Веб-сайти надають кращі можливості для оптимізації під пошукові системи (SEO). Це означає, що ваш сайт може займати вищі позиції у пошукових системах, збільшуючи шанси на виявлення потенційними клієнтами. Оптимізація сайту для пошукових систем допомагає підвищити його видимість та приваблювати більше органічного трафіку.
- Поліпшення користувацького досвіду: Веб-сайти можуть пропонувати багатий та зручний користувацький інтерфейс, що адаптований для різних пристроїв, включаючи мобільні телефони, планшети та настільні комп’ютери. Завдяки респонсивному дизайну користувачі можуть легко навігувати сайтом, що покращує загальний досвід взаємодії та може збільшувати конверсійні показники.
З урахуванням цих переваг, створення вебсайту є раціональним вибором для бізнесів, які прагнуть досягти максимальної вигоди від своєї онлайн-присутності. Веб-сайти не тільки заощаджують кошти та ресурси, але й забезпечують широкі можливості для масштабування та розвитку вашого бізнесу.
Чому користувачі відмовляються від мобільних додатків?
Попри значний розвиток мобільних технологій та збільшення кількості доступних додатків, багато користувачів все ще віддають перевагу веб-сайтам. Це пов'язано з рядом причин, які вказують на певні недоліки мобільних додатків та обмеження, які можуть впливати на користувацький досвід.
Більшість користувачів не бачать необхідності встановлювати мобільні додатки, коли вони можуть легко отримати доступ до тих же послуг або інформації через веб-сайт на своєму ноутбуці чи смартфоні через браузер. Це особливо актуально для тих сервісів, які користувачі використовують нечасто або спорадично.
Крім того, користувачі наголошують, що мобільні додатки часто займають занадто багато місця на їхніх пристроях, що може бути критичним для тих, у кого обмежена кількість пам'яті. Є також занепокоєння щодо споживання акумуляторної батареї та мобільних даних, особливо коли додатки працюють у фоновому режимі або передають велику кількість даних.
Проблеми з конфіденційністю та безпекою
Одне з найбільших занепокоєнь, яке відштовхує користувачів від мобільних додатків, — це питання конфіденційності та безпеки. Багато додатків вимагають широких дозволів для доступу до особистої інформації, такої як контакти, місцезнаходження, дані з соціальних мереж та навіть особисті файли, що викликає стурбованість серед користувачів щодо того, як ці дані збираються, зберігаються та використовуються. Існує також страх, що мобільні додатки можуть бути вразливими до хакерських атак, особливо ті, що зберігають важливі фінансові дані або особисту інформацію. Витоки даних у великих компаніях, які стали заголовками новин, лише посилюють ці побоювання.
Ці фактори сприяють тому, що багато користувачів вважають за краще використовувати веб-сайти, які не вимагають завантаження та забезпечують швидкий доступ до послуг без потреби в інсталяції додатків, що споживають ресурси. Це підтверджує, що веб-сайти можуть бути більш зручним та безпечним рішенням для багатьох користувачів. Втім, для багатьох компаній створення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
У підсумку, ретельний вибір між розробкою веб-сайту та мобільного додатку повинен базуватися на конкретних потребах бізнесу, його цільовій аудиторії та доступних ресурсах. Втім, для багатьох компаній замовлення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
Що таке прогресивні веб-додатки і в чому їх переваги
Прогресивні веб-додатки (PWA) змінюють звичайне уявлення про те, що можуть робити веб-сайти. Ця технологія поєднує краще з вебу і мобільних додатків, пропонуючи швидкість і зручність використання, що раніше було можливо лише в додатках. У цій статті ми детально розглянемо, що таке прогресивні веб-додатки, які технології стоять за ними, їх переваги та ключові моменти впровадження. Особливу увагу ми звернемо на те, як прогресивні веб-додатки можуть трансформувати ваш бізнес, забезпечуючи кращий користувацький досвід і збільшуючи продуктивність.
Що таке прогресивні веб-додатки?
Прогресивні веб-додатки — це тип програмного забезпечення, що ділиться на веб-сайт і мобільний додаток. Це дозволяє користувачам встановити веб-додатки на свої пристрої та використовувати їх подібно до звичайних мобільних додатків. Важливою особливістю PWA є те, що вони використовують технології веб-браузерів, але пропонують функціональність, що зазвичай асоціюється тільки з мобільними додатками.
Концепція PWA була вперше представлена Google у 2015 році. Ціль полягала у тому, щоб зробити веб-досвід максимально зручним та швидким. З того часу технологія набула значного розвитку і підтримки, особливо у компаній, що прагнуть покращити мобільний досвід користувачів, не втрачаючи універсальності і доступності вебу.
Технології, що використовуються у прогресивних веб-додатках
Прогресивні веб-додатки використовують цілий ряд сучасних веб-технологій, щоб забезпечити користувачам досвід, що максимально наближений до мобільних додатків. Найважливішими з цих технологій є:
- Service Workers — скрипти, що працюють у фоновому режимі, незалежно від веб-сторінки, і дозволяють керувати мережевими запитами, кешувати ресурси та використовувати push-повідомлення.
- Manifest файл — JSON файл, який дозволяє розробникам встановлювати веб-додаток на головний екран, задавати іконку та початковий екран.
- Використання HTTPS — забезпечення безпеки даних користувачів та надійної роботи веб-додатків.
Чим прогресивні веб-додатки краще за традиційні сайти
Поліпшення користувацького досвіду
Прогресивні веб-додатки вирізняються надзвичайною швидкістю завантаження та високою реактивністю, що забезпечується завдяки кешуванню даних і розумному управлінню мережевими запитами. Це означає, що користувачі мають можливість миттєво отримати доступ до контенту, незалежно від якості їх інтернет-з'єднання, що значно покращує загальний досвід користування.
Офлайн доступ та підтримка push-сповіщень
Одна з визначальних особливостей PWA — це можливість працювати в офлайн режимі. Це досягається завдяки технології Service Workers, яка дозволяє веб-додаткам кешувати важливий контент і забезпечувати доступ до нього без необхідності інтернет-з'єднання. Крім того, PWA можуть використовувати push-сповіщення, щоб інформувати користувачів про новини, оновлення або спеціальні пропозиції, навіть коли вони не використовують веб-додаток.
Збільшення залучення та конверсії
Завдяки кращому користувацькому досвіду та офлайн можливостям, PWA демонструють високі показники залучення користувачів та збільшення конверсій. Здатність швидко завантажуватися і працювати плавно на будь-якому пристрої забезпечує вищу лояльність клієнтів та більшу ймовірність виконання ними цільових дій, таких як покупка або заповнення контактної форми.
Кроки впровадження прогресивних веб-додатків у ваш бізнес
Впровадження прогресивних веб-додатків може здатися складним, але з правильним підходом процес може бути ефективним і плавним. Ось основні кроки для інтеграції PWA у ваш бізнес:
- Аудит поточного стану веб-сайту — перевірте, чи ваш сайт готовий до перетворення у PWA. Це включає забезпечення сумісності з HTTPS, реактивністю сайту на різних пристроях та наявністю всіх необхідних технічних аспектів.
- Розробка та налаштування Service Workers — це ключовий компонент PWA, який дозволяє сайту працювати офлайн та використовувати push-сповіщення.
- Створення маніфесту для веб-додатку — маніфест дозволяє користувачам додавати ваш додаток на головний екран своїх пристроїв, забезпечуючи легший доступ та більш нативний досвід.
- Тестування PWA — переконайтеся, що ваш PWA працює належним чином на всіх пристроях та в усіх браузерах, з особливою увагою до офлайн режиму та швидкості завантаження.
- Моніторинг та оновлення — після запуску PWA важливо постійно моніторити його роботу та вносити оновлення для вирішення будь-яких проблем або вдосконалення функціоналу.
Для наочного прикладу, як легко та швидко користувачі можуть встановити прогресивний веб-додаток на свої пристрої, ми підготували анімований GIF. На цьому GIF показано процес, починаючи з моменту, коли користувач відвідує веб-сайт, до моменту, коли вони встановлюють вебдодаток на головний екран свого мобільного пристрою. Це демонструє простоту і зручність використання PWA, а також їх здатність пропонувати нативний досвід через веб-браузер.
Прогресивні веб-додатки представляють собою потужний інструмент для розвитку бізнесу, пропонуючи швидкість, зручність та вдосконалений користувацький досвід, порівнянний з нативними мобільними додатками. Вони дозволяють досягти високого рівня залучення клієнтів, забезпечують можливість працювати офлайн та відправляти push-сповіщення, що є критично важливим для сучасного динамічного ринку. Завдяки простоті установки та ефективності використання, PWA можуть значно підвищити конверсію та покращити загальний досвід користувачів.
Якщо ви шукаєте спосіб зробити ваш веб-досвід більш ефективним і привабливим, прогресивні веб-додатки можуть стати відмінним рішенням. Пам’ятайте, що правильне впровадження та постійне оновлення важливі для успіху будь-якого технологічного рішення. Не зволікайте залучити професіоналів, які допоможуть вам оптимізувати ваш сайт для перетворення його у прогресивний веб-додаток і використовувати всі його можливості на повну.
Віртуальні примірочні в інтернет-магазинах: як штучний інтелект змінює шопінг
У світі, де технології змінюють кожен аспект нашого життя, онлайн-шопінг виявився однією з найбільш стрімко зростаючих сфер. Втім, попри всю зручність, що її пропонує покупка з дому, існує одна проблема, яка досі змушує багатьох покупців вагатися перед кліком на кнопку "купити" — це неможливість приміряти одяг перед покупкою. Тут на сцену виходять інноваційні технології, такі як віртуальні примірочні, що обіцяють революціонізувати спосіб, яким ми купуємо одяг онлайн.
Віртуальна примірочна — це передова технологія, яка за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє покупцям "приміряти" одяг віртуально, перш ніж зробити покупку. Ця інновація має потенціал не лише забезпечити кращий досвід покупок у мережі, але й кардинально змінити весь ритейл-сектор.
Наша компанія уважно слідкує за цим направленням технологій та очікує на їх стрімкий розвиток у найближчому майбутньому. Ми віримо, що інтеграція таких інновацій не лише сприятиме зростанню задоволеності клієнтів, але й значно підвищить ефективність роботи інтернет-магазинів, зменшивши кількість повернень через невідповідність розмірів чи вигляду товарів.
Розвиток віртуальних примірочних
Від ранніх експериментів до сучасних передових систем, віртуальні примірочні пройшли довгий шлях розвитку. Початкові спроби впровадити цифрові рішення для примірки одягу зазнавали критики через низьку якість візуалізації та обмежену функціональність. Проте, з появою передових технологій штучного інтелекту та поліпшенням алгоритмів обробки зображень, віртуальні примірочні стають набагато точнішими та кориснішими для кінцевого користувача.
Ключ до успіху віртуальних примірочних лежить у використанні комплексу технологій. Це включає комп'ютерний зір, штучний інтелект, машинне навчання та алгоритми обробки зображень. Ці технології дозволяють аналізувати фотографії користувачів у реальному часі, адаптуючи одяг до їх тілесних параметрів. Окрім того, передові інтерфейси забезпечують інтуїтивне та зручне використання цих систем.
Переваги для споживачів і бізнесу
Віртуальні примірочні пропонують значні переваги як для покупців, так і для власників магазинів. Для споживачів це можливість візуально оцінити, як одяг сидітиме на них, без необхідності відвідувати фізичний магазин або чекати доставки товару. Це значно підвищує задоволеність покупок та зменшує кількість повернень. З іншого боку, ритейлери отримують змогу залучити більше клієнтів, пропонуючи унікальний шопінг-досвід, та знижують витрати, пов'язані з обробкою повернень. В результаті, віртуальні примірочні не лише сприяють зростанню продажів, але й покращують сталість бізнесу.
Примірка на сайті – як це працює?
Інтеграція віртуальної примірочної на сайт вимагає комплексного підходу, що включає розробку або впровадження спеціалізованого програмного забезпечення. Це програмне забезпечення використовує алгоритми штучного інтелекту, щоб аналізувати введені користувачем дані, такі як виміри тіла, або навіть фотографії чи відео в реальному часі для створення точного віртуального зображення, на якому можна "приміряти" одяг.
Штучний інтелект грає ключову роль у функціонуванні віртуальних примірочних, адже саме він аналізує та обробляє дані користувача для створення точної тривимірної моделі. Такі системи можуть рекомендувати найбільш підходящий розмір одягу, враховуючи не тільки розміри, але й особисті переваги користувачів щодо посадки одягу. Впровадження віртуальних примірочних змінює не тільки спосіб покупки одягу, але й загальний досвід онлайн-шопінгу. Покупці отримують можливість не тільки візуально побачити, як одяг буде виглядати на них, але й експериментувати з різними стилями та кольорами без необхідності фізичної присутності в магазині. Такий інтерактивний підхід може значно покращити користувацький досвід, збільшуючи задоволення від покупок та водночас зменшуючи ймовірність повернення товару через невідповідність очікуванням.
Переваги онлайн примірки одягу
Використання технологій онлайн примірки одягу несе в собі значні переваги, що впливають як на досвід споживачів, так і на ефективність і сталість бізнес-моделей в роздрібній торгівлі. Розглянемо ключові аспекти цих переваг:
Зменшення кількості повернень товару
Однією з найбільших проблем онлайн-торгівлі є висока кількість повернень, що часто пов'язано з невідповідністю розмірів або очікувань клієнтів щодо вигляду товару. Онлайн примірка одягу дозволяє значно знизити цей ризик, надаючи покупцям можливість краще зрозуміти, як одяг пасуватиме їм, що, в свою чергу, призводить до більш впевнених покупок і меншої кількості повернень.
Підвищення задоволення та лояльності клієнтів
Покращення досвіду покупок онлайн через віртуальну примірочну сприяє збільшенню загального задоволення клієнтів. Інтерактивність та персоналізація покупок зміцнюють відносини між брендами та їхніми клієнтами, спонукаючи до повторних покупок і збільшення лояльності.
Вплив на екологічність і сталість бізнесу
Зменшення кількості повернень не тільки покращує економічну ефективність для бізнесів, але й має позитивний вплив на довкілля. Зниження потреби у транспортуванні повернених товарів сприяє зменшенню вуглецевого сліду компаній, роблячи бізнес більш сталим та екологічно відповідальним.
Майбутнє примірочної для інтернет-магазину
Одним з основних трендів є покращення точності та інтерактивності віртуальних примірочних за допомогою розширеного використання штучного інтелекту і машинного навчання. Це включає розвиток алгоритмів, здатних аналізувати більш тонкі нюанси фігури користувачів, а також інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю для створення більш занурювального досвіду примірки.
Штучний інтелект не тільки вдосконалює віртуальні примірочні, але й відкриває нові можливості для персоналізації модних пропозицій. Це може включати автоматичне рекомендування одягу на основі попередніх покупок, стилю життя та персональних переваг клієнта, що значно покращить користувацький досвід і ефективність покупок.
Наша компанія, уважно слідкуючи за цими тенденціями та активно експирементуючи з віртуальниими примірочними, прагне не лише оптимізувати досвід наших клієнтів, але й виступити в ролі інтеграційного лідера на ринку. Усвідомлюючи важливість цих інновацій, ми впевнені, що подальше впровадження та розвиток віртуальних примірочних не тільки сприятиме зростанню нашої компанії, але й відіграватиме важливу роль у формуванні майбутнього онлайн-ритейлу, роблячи покупки більш зручними, персоналізованими та сталими.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту