Як мережа буде розвиватися в майбутньому? На які перспективні напрямки варто звернути увагу? Розповідає Роман Варшавський, власник компанії BestHosting
"– Наш сьогоднішній гість – Роман Варшавський. Власник і директор відомої хостингової компанії BestHosting. Цікаво, що наші попередні розмови торкались людей, які займаються бізнесом, не пов’язаним з Інтернетом. Вони пов’язані з Інтернетом тільки в єдиному контексті – в реалізації власного бізнесу за допомогою створених сайтів. Сайти для них створила компанія «Глянець». Власне кажучи, і сайт компанії BestHosting також створений компанією «Глянець» і вони є сьогодні партнерами. Але не варто плутати компанії, які створюють сайти, які мають відповідних дизайнерів і забезпечують обслуговування сайтів, з хостингом. І тому перше питання, яке я задаю сьогоднішньому гостю: Романе, що таке хостинг?
– Я спробую пояснити для людей, щоб було зрозуміло. Хостинг – це послуга, аналогічна тій послузі, які надають інтернет-провайдери. Але інтернет-провайдери надають вам можливість зайти на певний сайт. А хостинг-провайдери – це провайдери, які надають можливість цим сайтам працювати. Тобто, виділяють певні серверні ресурси, для того, щоб ваш сайт міг працювати цілодобово.
– Чи можна було б сказати, що хостинг – це практично справжня кровоносна система, скажімо так, мережі?
– Ну сама послуга хостингу, мабуть, так сказати не можливо. Але та інфраструктура, яка потрібна для того, щоб забезпечити хостинг, це є кровоносною системою мережі. Тобто, це дата-центр, який має постійно працювати. Для цього в дата-центру має бути дизель-генератори, упси, кондиціювання, пожежна безпека і тому подібне.
–Це дуже цікаво. Але перед тим, як ми перейдемо до розкриття самої теми, ми традиційно сьогодні в ефірі не тільки розкажемо про сам бізнес, як він працює. А, можливо навіть, традиційно від людини, яка вже має певні успіхи в цьому бізнесі, подарувати вам деякі поради від бізнесмена, який уже має досвід. Я б хотів би одразу запитати. Романе, яка у тебе освіта?
– Ну я інженер-програміст за фахом.
– Тобто, власне кажучи, ти рухаєшся своїм шляхом, який ти обрав спочатку, починаючи з освіти. А нині ти реалізуєш цю освіту у своєму бізнес-проекті.
– Ну приблизно так. Хоч я мріяв стати системним адміністратором. Освіту комп’ютерних мереж отримати. Але так сталось, що я пішов в інженери-програмісти.
– Ну ти зробив більший крок. На сьогоднішній день ти не просто системний адміністратор, ти – власник компанії.
– Ну так.
– Як ти прийшов взагалі до цього? От люди роблять перші кроки. Ти закінчив університет. Ти, між іншим, який університет закінчив?
– Вінницький Національний Технічний Університет.
– Наш. Які були твої перші кроки в бізнесі? Ти, взагалі, перед тим працював на якусь компанію? І коли це було? В 90-х, 2000-ні? Бо, в залежності від того, коли це було, це також контекстний момент, в залежності від можливостей розвитку бізнесу.
– Ну мені здається, що найкраща професія це та, яка приносить тобі задоволення. Оскільки в 1997 році я ще навчався в гімназії №17 і в цьому році, мені здається, вперше в Вінниці з’явився інтернет. Це мене захопило. Крім того, мало хто знає, але, ще до інтернету, бо приблизно в цей же час функціонувала мережа Фідонет. Це була аматорська мережа, яка була повністю безкоштовна. Якби це зумовило мій розвиток, мою цікавість і, коли я був, здається на 3 курсі університету, я заснував свою компанію.
– Вже на 3 курсі? Тобто, ти ще був студентом, але вже розпочав свою справу?
– Так.
– І чим займалась ця компанія?
– Ну, оскільки інтернет ще не був таким, як ви бачите його зараз. Мабуть на всю Україну може було 100-200 сайтів. Я створював інформаційні сайти, потім займався рекламою. А потім якось так склалось, що я вирішив заснувати платформу, для того щоб кожен міг зареєструвати домен, захостити його і розвивати свій власний сайт.
– О, круто. Інформаційні сайти – що то були за сайти? Я так розумію, що в тебе журналістський пул був? Що ти включаєш в розуміння «інформаційні сайти»? Не новинарні ж сайти?
– Стоп. Сайт – це завжди інформація. Тому «інформаційним сайтом» можна назвати будь-що. Будь-що, що є в мережа. Але в ті часи сайтів було не багато. Будь-яка дошка оголошень, будь-який простий сайт здобував шалену популярність. Тобто, наскільки я пам’ятаю, першим сайтом, який я створив, була дошка оголошень з купівлі-продажу чого-небудь у Вінниці і Вінницькій області.
– І ти конкурував з друкованими виданнями?
– Так. В той час я конкурував з друкованими виданнями.
– Я пам’ятаю їх в Вінниці було вдосталь.
– Так.
– І був заробіток?
– Так. Заробіток був. Він був не значний, але як для студента було дуже не погано. Це все було за рахунок реклами.
– Круто. Романе, як в строках реформувався ваш бізнес? Коли наступив момент, що ти зрозумів,що потрібно щось змінювати і твій бізнес почав реформуватись і, врешті-решт, переріс в те, що ти сьогодні маєш?
– Коли я зрозумів, що інтернет почав динамічно розвиватись, мені здалось, що це пора. Пора щось робити у цьому напрямку. І я почав робити те, що мені цікаво. Спочатку я створив хостинг провайдера, який надавав послуги хостингу. Пізніше я вирішив покращити інфраструктуру.
– Я переб’ю тебе. Ти спочатку використовував хостингові платформи інших компаній, але був посередником?
– Не зовсім так. Я використовував послуги інших дата-центрів, які знаходились у Києві. Їх на той час в Україні було 2-3.
– Ром, тоді стосовно термінології. Що таке «дата-центр»?
– Дата-центр – це спеціалізоване приміщення, в якому є безліч каналів зв’язку, є резервне живлення, є кондиціювання, є система пожежогасіння і тому подібне. Тобто, все там зроблене для того, щоб сервер, який там знаходиться, працював 24 години на добу.
– Романе, а коли власне створилась компанія BestHosting?
– Компанія BestHosting саме під цією назвою створилась 17 років тому, але є другий етап. Це створення дата-центру. Дата-центр був створений приблизно 8-9 років назад, щоб не потрібно було їхати у Київ, якщо щось станеться із твоїм сервером. Не втрачати час на дорогу для вирішення проблем, якщо вони пов’язані з якоюсь фізичною поломкою обладнання.
– Ти знаєш, Романе. Скажу відверто, от яка чергова зустріч у мене з різними людьми, і вінничанами, зважаючи на те, що я живу у Вінниці, але я відкриваю собі такі сторінки, яких я не знав. Тобто, весь цей час, поки я жив і, не пам’ятаю, на початку 2000-них вперше сів за комп’ютер і зайшов в інтернет, на той час вже існували такі люди, як ти, які вже опікувались проблемами хостингу і багатьма іншими проблемами. Для мене це одкровення, чесно. Тобто, цей процес пройшов повз мене. І дізнатись, що сьогодні у Вінниці існують досить потужні хостингові компанії – це одкровення і приємність. Ти, взагалі, корінний вінничанин?
– Так. Я тут народився, виріс. Все моє життя пройшло у Вінниці.
– Скажи мені. От на сьогоднішній день ти вважаєш, що займаєшся своєю справою?
– Так. Мені це подобається
– Тобі це подобається. Ок. Тоді я дозволю собі запитати тебе. Коли ми говоримо про хостинг, чому я спитав тебе за термінологію, люди, які захоплюються якоюсь конспірологією, коли намагаються уявити собі інтернет мережу, матрицю, вони думають, що можливо існує якийсь особливий мозок. Центр усього, що робиться. Скажи мені загалом, в мережі сьогодні існує супер-мозок чи ця структура паралельна? Вона не нагадує айсберг. Що це таке? Це є супер-мозок, є супер-центр? Бо я так розумію, є сьогодні хостингова компанія BestHosting, яка на сьогоднішній день має свої сервера, свій дата-центр. Сформований вже. Але рівень вище. Як це відбувається, розкажи?
– Я можу сказати так. Я порівняю мережу з дорогою. Тобто, якщо користувач з Києва захотів зайти на сайт, який знаходиться у Вінниці, сигнал їде по дорозі до Вінниці. Коли він отримує інформацію – вертається назад. Ось, в принципі, ніяких центральних вузлів управління інтернетом немає. Тобто, якщо користувач захоче зайти на якийсь американський сайт, йому доведеться їхати тим самим маршрутом, але трішки далі. Акцентую, якщо ми думаємо, що є людина або структура, яка може натиснути на якусь кнопку і відключити весь Інтернет – ні. Такої людини немає. Для цього треба просто всі шляхи зруйнувати.
– Тобто, тут конспірологічні теорії ні до чого.
– Жодні.
– Тепер стає зрозумілим, чому можуть існувати окремі системи. Наприклад, Північна Корея, чи Росія сьогодні намагається створити внутрішню свою мережу і позбавити можливості виходу на закордонні мережі. Доволі цікаво. Романе, якщо ми говоримо про розвиток бізнесу і тебе, як бізнесмена. Ми вже сказали про те, що ти чітко займаєшся своєю справою. Я дозволю собі одне не коректне запитання: В матеріальному сенсі – ти відчуваєш результат від своєї роботи?
– Так. Я відчуваю. Я ним задоволений. Мені здається, що найкращий результат своєї діяльності – всі будуть бачити, що ти займаєшся тією справою, яка тобі приносить задоволення і тобі ще й за це платять.
– Великий колектив маєш?
– Приблизно 20 чоловік.
– Сьогодні у вас практично окреме приміщення, окремий клаптик землі. Ви автономна доволі компанія, навіть в енергетичному сенсі.
– Так
– У випадку знеструмлення, ви маєте власні генератори, щоб забезпечити якісні послуги для клієнтів. Можеш зорієнтувати – яку кількість клієнтів ви сьогодні обслуговуєте?
– Це тисячі по певним видам послуг, а по доменам – це десятки тисяч клієнтів.
– Я навіть знаю, що наші партнери – компанія «Глянець», яка і започаткувала проект , яка і започаткувала проект «Глянець Business Hub». І завдяки ним ми сьогодні спілкуємось з Романом Варшавським. Вони також збираються перейти на ваше обслуговування хостингове.
– Вони вже перейшли, насправді. І вони співпрацювали і раніше з нами також. Ми з ними вже доволі давно кооперуємось, співпрацюємо. Ми користуємось їхніми послугами, вони - нашими. Жодних питань.
– Супер. Романе, ти перспективи бачиш в розвитку свого бізнесу? Які вони: збільшення обсягів клієнтури, що це?
– Іде час. Все змінюється. Послуги і бізнес також змінюються. В тому вигляді, яка була раніше, послуга може…
– Все гаразд, Романе. Я спробую по іншому сказати. Я спрощу питання: на скільки вперед ти дивишся? На пів року, на рік, на тиждень, на 10 років? Ти все одно бачиш свою справу і бачиш її розвиток. Тому я не буду вдаватись у те, які нові ідеї у тебе виникають. Я поставлю питання по іншому. Яка перспектива, який термін – рік, півтора, два?
– Кожен бізнесмен має дивитись і на день, і на рік, і на 5 років.
– Але маєш стратегію?
– Так, звісно. Є певні проекти, куди я хочу інвестувати. Певні нові ніші, які відкриваються. Тобто, це нормально.
– Скажи мені. На сам кінець нашої розмови, я хотів би щось порадити. Бо, можливо, серед наших глядачів є ті, яким цікавий твій бізнес і людина б хотіла себе реалізувати в чомусь близькому. Чи бачиш ти якісь нові ніші, які 100% мають з’являтись з розвитком інтернет-бізнесу, мережевого бізнесу. Можливо знайдуться ті, які захочуть сформувати нову хостингову компанію і скласти тобі конкуренцію. Взагалі, як на цьому ринку сьогодні виглядає пропозиція і її реалізація?
– Це достатньо об’ємне питання. Щодо конкуренції і виходу на нішу хостингу – то, мабуть, це не доречно. Тому що ринок уже сформувався і ціна, яку ви потратите на те, що до вас прийшов новий клієнт буде значно більша того, що ви заробите. Зараз часи змінюються. І для того, щоб зрозуміти, що буде у майбутньому, треба подивитись на 5-10 років назад. Тобто, за ці роки інтернет розвинувся і в кількості, і в швидкості. Зараз прийшли часи big-data, штучного інтелекту.
– Те що зараз називають нейромережами.
– Так. Зараз, коли ми щось купляємо, мережа знаю, що ми цікавились тим і тим. Пропонує нам купити схоже. Я думаю, що років через 5 буде така ситуація, коли сама реклама в мережі буде уже вам пропонувати і знати,що вам потрібно саме в той день і саме той час.
– Романе, у мене з цього приводу виникає думка. Оскільки ми все більше і більше поглинаємось, як суспільство, новим розумінням і новою якістю так званого «інформаційного суспільства», чи не здається тобі, що «матриця», про яку ми ще недавно дивились фільми і жартували, сьогодні ми вже в ній?
– З одного боку так. З іншого, мені здається, що все таки ні. Тому що «матриця», якщо ми дивимось на фільм, це системний організм, який керувався штучним інтелектом. Насправді, на зараз, все керується людьми і без ідей нічого не буде
– Як ти думаєш, ірраціональність поведінки – це все ж таки одна з основ наших людських чинників. Чи з часом техніка, яка працює за певними алгоритмами, також з часом навчиться ірраціональності. Я переб’ю тебе. Одразу розкажу нашим глядачам, можливо хтось не знає. Раціональнсть – це поведінка згідно певного алгоритму, а ірраціональність – коли ти випадаєш із площини і не наслідуєш певну алгоритмічну поведінку. Здатний на безумні вчинки.
– Я думаю, що ірраціональність вже доступна нейромережі. Нейромережа може проаналізувати поведінку мільйонів людей, зрозуміти наскільки часто зустрічається ірраціональність, в якому напрямку направлена ця ірраціональність і так само себе вести. Тобто, нейрона мережа може змоделювати поведінку людей і це не є проблема.
– Я дозволю собі з тобою погодитись. Тому що в свій час я писав математичну роботу. Її назва «Алгоритмізація процесу розгортки нерозгортуваних поверхонь методом апроксимації». І вона розповідала про те, що будь-які криві лінії, будь-що можна описати математичними формулами. І те, що ми сьогодні спостерігаємо у 3d-принтерах – це також результат тієї роботи, яку робив я. Боюсь, що з часом техніка навчиться робити і щось ірраціональне. Власне кажучи, думаю варто на цьому поставити крапку. Нашій розмові. Чому? Бо це якраз тема для вашого обговорення. А головне, що я хотів донести до наших глядачів і слухачів – це познайомити вас з Романом. З його бізнесом. З тією людиною, яка сформувала цей бізнес, успішно його розвиває. З тим, щоби глянули на людей бізнесу, людей справи. І власне, основна наша ідея – закликати і інших наших співгромадян спонукати у собі бажання творити щось своє. Дякую, Романе, за зустріч.
– Дякую."
Інтерв’ю проводив Юрій Квітень.
Графік роботи у святкові дні
🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із Компанією "Глянець"
Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія "Глянець" – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія "Глянець": Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі
У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, "Глянець" стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з "Глянець"
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Розвиток Бізнесу в Польщі: Інтернет-Магазин з Компанією "Глянець"
Відкриття бізнесу в Польщі – це чудова можливість для розвитку вашої справи. Якщо ви плануєте розпочати свій бізнес, одним із найефективніших способів є запуск інтернет-магазину. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Ваш Шлях до Успіху
Ми розробляємо інтернет-магазини, адаптовані під польський ринок, що включають всі необхідні інструменти для успішного продажу онлайн. Наші рішення охоплюють:
- Дизайн, що привертає увагу: сайт буде привабливим і зручним для ваших клієнтів, незалежно від того, з якого пристрою вони його переглядають.
- Зручність для вас: панель управління дозволяє легко керувати товарами, замовленнями та акціями.
- Інтеграція з платіжними системами: ви зможете запропонувати покупцям популярні платіжні рішення, доступні в Польщі.
Маркетинг та Просування: Створюємо Ваш Бренд
Інтернет-магазин потребує просування, щоб стати помітним на ринку. Ми надаємо повний комплекс послуг з маркетингу, включаючи:
- SEO-оптимізацію для підвищення видимості у пошукових системах.
- Контекстну рекламу, яка приверне клієнтів до вашого сайту.
- Рекламу у соціальних мережах для збільшення трафіку та залучення нових клієнтів.
Консультації та Підтримка
Окрім створення інтернет-магазину, ми можемо надати консультації щодо:
- Отримання PESEL: надамо поради щодо процесу отримання необхідного ідентифікаційного номера.
- Статусу УКР та реєстрації ФОП або компанії: допоможемо з вибором найкращої форми для ведення бізнесу та оформлення документів.
- Бухгалтерії: організуємо фінансовий облік через надійних партнерів.
- Телефонів та сім-карт: порадимо найвигідніші варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Сьогодні все більше людей у Польщі обирають онлайн-шопінг. Пачкомати стоять по всій країні, що свідчить про зростання популярності замовлень через інтернет. Люди прагнуть зручно замовити товар і швидко його отримати, не витрачаючи час на пошуки в магазинах. Це створює чудові можливості для вашого бізнесу.
Почніть з "Глянець"
Ми допоможемо вам на кожному етапі – від ідеї до реалізації. Наша мета – ваш успіх у польському бізнес-середовищі.
Зв'яжіться з нами, щоб розпочати свій шлях до успіху!
Відкриття Інтернет-Магазину в Польщі з Компанією "Глянець"
Якщо ви плануєте розширювати свій бізнес або починати нову справу в Польщі, одним із найперспективніших напрямків є відкриття інтернет-магазину. Сучасні тенденції показують, що все більше споживачів віддають перевагу онлайн-шопінгу, і саме тут ви можете зайняти своє місце на ринку. Компанія "Глянець" спеціалізується на створенні інтернет-магазинів, маркетингових стратегіях і просуванні, що дозволить вам швидко та ефективно стартувати.
Створення Інтернет-Магазину: Ваш Головний Інструмент для Продажів
Основна послуга, яку ми надаємо – це розробка інтернет-магазинів, адаптованих під польський ринок. Ми створюємо не просто сайти, а потужні платформи для продажів, які забезпечують:
- Зручність використання для клієнтів: наші інтернет-магазини прості в навігації, мають привабливий дизайн і адаптовані для мобільних пристроїв.
- Інтеграцію з платіжними системами: ми налаштовуємо всі необхідні платіжні методи, які популярні в Польщі, щоб ваші клієнти могли легко оплачувати замовлення.
- Зручне управління товаром: система дозволяє швидко додавати нові товари, керувати наявністю на складі та відслідковувати замовлення.
- Оптимізацію під SEO: кожен наш інтернет-магазин оптимізований для пошукових систем, що підвищує ваші шанси бути на перших позиціях у пошукових запитах.
Маркетинг та Просування: Як Ми Робимо Ваш Бізнес Видимим
Інтернет-магазин – це тільки початок. Щоб він став популярним і приносив прибуток, потрібно правильно просувати його на ринку. Ми розробимо для вас комплексну маркетингову стратегію, яка включає:
- SEO-оптимізація: забезпечимо, щоб ваш сайт був легко знайдений у пошукових системах.
- Контекстна реклама: запустимо рекламні кампанії, які швидко привернуть нових клієнтів.
- Соціальні мережі: допоможемо з просуванням на Facebook, Instagram та інших платформах, щоб створити активну та залучену аудиторію.
Чим Ще Можемо Допомогти?
Окрім створення інтернет-магазинів і маркетингу, ми також надаємо консультації та підтримку з інших важливих аспектів бізнесу в Польщі:
- Консультації щодо отримання PESEL: надамо поради щодо процесу отримання цього необхідного ідентифікаційного номера.
- Допомога з документами: пояснимо, які документи необхідно зібрати для відкриття бізнесу.
- Статус УКР та реєстрація ФОП або компанії: допоможемо з вибором найкращої форми для ведення бізнесу та надамо контакти перевірених юристів для оформлення всіх документів.
- Бухгалтерія: надамо контакти надійних бухгалтерів, які допоможуть організувати фінансовий облік.
- Телефони та сім-карти: допоможемо знайти вигідні варіанти для бізнес-зв'язку, що дозволить вам легко комунікувати з клієнтами та партнерами.
Онлайн-Шопінг: Нова Норма
В Польщі все більше людей віддають перевагу покупкам онлайн. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростаючий попит на зручні способи отримання замовлень. Люди хочуть замовляти товари швидко і зручно, без потреби відвідувати торгові центри. Відкривши інтернет-магазин, ви зможете задовольнити ці потреби і стати частиною нового тренду.
Висновок
Компанія "Глянець" – це ваш надійний партнер у створенні сучасного інтернет-магазину і побудові ефективної маркетингової стратегії для виходу на польський ринок. Ми допоможемо вам зосередитися на головному – розвитку вашого бізнесу та залученні клієнтів. Все інше, від консультацій з реєстрації до допомоги з маркетингом, ми візьмемо на себе.
Зв'яжіться з нами, щоб зробити перший крок до успішного бізнесу в Польщі!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту