SEO-адаптація інтернет-магазину у 2021 році
Seo-адаптація це один з інструментів для прискорення просування вашого інтернет-магазину. Адаптація може відчутно позначитися на ефективності просування і допомогти вам залучити більше потенційних клієнтів до вашого веб-ресурсу. Попри те, що даний інструмент користується популярність вже досить давно, грамотно адаптувати веб-ресурс донині залишається складним завданням, яке вимагає розуміння принципів роботи пошукових систем і їх алгоритмів. У цій статті ви дізнаєтеся: як адаптувати свій інтернет-магазин для SEO, які маніпуляції необхідно провести з контентом на вашому сайті, щоб домогтися зростання відвідуваності на вашому ресурсі, а також що може дати вам використання SEO-адаптації, почнемо!
SEO-адаптація у 2021 році: Що змінилося і що потрібно врахувати перед адаптацією ресурсу
Seo-адаптація для інтернет-магазину це відмінна можливість збільшити кількість потенційних покупців, які відвідали ваш ресурс, та звісно можливість вплинути на товарообіг вашого інтернет-магазину. З її допомогою ви можете залучити користувачів, які не знають про ваш інтернет-ресурс, а також зацікавити потенційних покупців які раніше не могли відвідати ваш сайт через його розташування в пошуковій видачі. Нарешті, за допомогою SEO-адаптації ви можете успішніше просувати свій інтернет-магазин і поступово рухатися до верхівки пошукової видачі, але що для цього потрібно зробити? Як адаптувати свій сайт і як створити інтернет-магазин, який буде краще просуватися ніж його аналоги.
У цій статті ви познайомитеся з 5 кроками на шляху до SEO-оптимізації вашого ресурсу і зможете більш предметно розглянути даний процес.
Якщо ви тільки плануєте створити інтернет-магазин, і лише цікавитеся способами його майбутнього просування рекомендуємо вам перед початком розробки інтернет-магазину звернутися до фахівців. Створюючи сайт або інтернет-магазин вам варто врахувати, що його структура, оформлення та контент, мають відчутний вплив на успішність SEO-адаптації. Якщо ви допустите помилку, це може позначитися на результативності вашого проекту. Для того, щоб уникнути таких проблем, рекомендуємо вам звернутися до фахівців веб-студії Глянець. Фахівці Глянець допоможуть вам створити інтернет-магазин вашої мрії враховуючи те, що ви плануєте подальше його просування. Також фахівці студії створення сайтів Глянець можуть розробити для вас контекстну рекламу, яка з першого дня запуску вашого інтернет-магазину сприятиме його просуванню.
Для того, щоб детально ознайомитися з усіма послугами компанії вам необхідно відвідати сайт студії Глянець. Якщо у вас є ряд питань щодо послуг студії, ви завжди можете зв'язатися з менеджером за допомогою вкладки "контакти" або онлайн-чату, розташованих на сайті студії.
5 кроків до SEO-адаптації інтернет-магазину: Що необхідно зробити, щоб збільшити кількість користувачів на ресурсі
Першочерговим завданням SEO-адаптації є залучення потенційних покупців і клієнтів до вашого ресурсу. Для цього використовується цілий комплекс інструментів, таких як створення тайтлів, які можуть зацікавити ваших клієнтів та робота з ключовими словами на вашому сайті. У цій статті ви дізнаєтеся про 5 кроків, які вам необхідно зробити для того, щоб адаптувати свій сайт і збільшити кількість відвідувачів вашого інтернет-магазину.
5 кроків SEO-оптимізації виглядають наступним чином:
1. Аналіз конкурентів та ніші в цілому
Перше що вам необхідно зробити, щоб адаптувати свій сайт, це зрозуміти, як працюють ваші конкуренти. Для цього вам необхідно спочатку дослідити ресурси лідерів ринку, зробити висновки про те, за допомогою яких інструментів вони просувають свої ресурси і які методи працюють в обраній вами ніші.
Далі вам необхідно проаналізувати сайти конкурентів. До тих пір, поки ваш сайт знаходиться на дні пошукової видачі ваші головні конкуренти це сайти, які тримаються в першій трійці сторінок пошукових результатів, оскільки саме туди ви можете потрапити використовуючи грамотну SEO-адаптацію і додавши до неї використання якісної контекстної реклами. Подальше просування це лише питання часу і того, наскільки уважно ви підійшли до цього питання.
Після аналізу конкурентів і лідерів ринку ви можете приступити до аналізу власного сайту. Вам необхідно зрозуміти чим ваш сайт відрізняється від сайтів ваших конкурентів і як це виправити. Якщо ж ви ще не створили свій інтернет-магазин і тільки маєте намір це зробити — замовте створення інтернет-магазину у фахівців веб-студії Глянець. Таким чином ви не тільки зможете заощадити свій особистий час, але й уникнете десятків помилок, допустивши які ви можете зруйнувати весь потенціал свого сайту. Веб-студія Глянець вже 12 років займається розробкою лендінгів і створенням інтернет-магазинів. Фахівці студії подбають щоб ваш ресурс просувався якомога ефективніше, а його користувачі або відвідувачі не стикалися з проблемами під час перебування на вашому сайті.
Якщо ваша мета, це збільшити кількість потенційних покупців, вам безумовно варто проаналізувати свою цільову аудиторію. Таким чином ви краще зможете зрозуміти, що цікаво вашим потенційним покупцям і за допомогою яких ключових слів вам вдасться залучити їх на ваш ресурс. Для такого аналізу вам також необхідний досвід і певні навички про які ми поговоримо трохи пізніше. Проаналізувавши своїх конкурентів і лідерів в даній ніші ви вже можете спроектувати певну стратегію просування, за допомогою якої ви й будете оптимізувати свій інтернет-магазин. Це перший крок, який допоможе вам затесатися в ряди лідерів.
2. Створення первинного ядра пошукових запитів
Після того, як ви дослідили ресури своїх прямих конкурентів, ви можете взятися за адаптацію свого ресурсу. Виходячи з інформації, яку ви отримали після дослідження, та створеної вами стратегії адаптації, вам слід приступити до створення первинного ядра пошукових запитів.
Семантичне ядро може стати в пригоді вам для створення шаблонів тайтлів і дескрипшенів, роботи з контентом у вашому інтернет-магазині та навіть для створення контекстної реклами, що просуватиме ваш ресурс. Отримати пошукові запити ви можете скориставшись функціями Google Ads, а якщл конкретніше, тоді підбором ключових слів. Варто врахувати, що для невеликого сайту візитки семантичне ядро може складатися з декількох сотень пошукових запитів, тоді як для просування й адаптації інтернет-магазину вам знадобиться семантичне ядро з декількох сотень тисяч таких запитів.
За допомогою них ви зможете допомогти вашому інтернет-магазину частіше з'являтися в пошуковій видачі ваших потенційних покупців в момент, коли вони шукають товари, схожі з вашими. Крім усього іншого, якщо на своєму сайті ви плануєте використовувати перелінковку — ключові слова з семантичного ядра допоможуть вам направляти відвідувачів вашого сайту на потрібні вам сторінки. Водночас, ваш сайт буде з'являтися в пошуковій видачі, коли користувач буде використовувати вибрані вами ключові слова у своєму пошуковому запиті.
Для створення семантичного ядра вам слід відрізняти потенційні ключові слова від стоп слів, і слів, що не відносяться до вашої теми. Це вкрай важливо, адже дане семантичне ядро ви будете використовувати не тільки на своєму сайті або, але й при створенні контекстної реклами.
Якщо при створенні контекстної реклами ви будете використовувати слова з суміжних або інших тем, є ризик, що реклама буде залучати незацікавлених користувачів і як підсумок, ваш рекламний бюджет вилетить у трубу. Якщо ви плануєте створити інтернет-магазин і хочете просувати його максимально ефективно, при цьому несучи мінімальні фінансові втрати — рекомендуємо вам звернутися до професіоналів.
3. Структура вашого інтернет-магазину і використання низькочастотних запитів
Коли у вас на руках вже є семантичне ядро, ви можете приступити до використання його в вашому інтернет-магазині. Так, під високочастотні запити, якими ваші покупці користуються найчастіше, рекомендуємо вам створювати окремі сторінки. Таким чином сторінки, в яких ви зацікавлені, будуть частіше з'являтися в пошуковій видачі. Що ж стосується низькочастотних запитів-то їх краще використовувати при створенні карток товарів. Це допоможе вашому ресурсу ранжуватися і з'являтися в пошуковій видачі навіть при використанні вузькоспрямованих пошукових запитів, що відрізняються своєю структурою і смисловим навантаженням від звичайного "купити" або "замовити".
Варто врахувати, що якщо вашою метою є міжнародна торгівля або навіть торгівля в межах однієї країни — але при цьому у вашого магазину є точки видачі в різних міста — то кількість таких сторінок множиться на кількість міст, в яких користувач може придбати ваш товар. Контент на всіх сторінках повинен бути унікальним, в іншому випадку алгоритми пошукової системи можуть вважати ваші сторінки плагіатом і в кращому випадку вони виявляться на дні пошукової видачі. У гіршому ж ваші сторінки можуть отримати бан від пошукової системи, з чим впоратися буде в рази складніше, ніж створити унікальні веб-сторінки.
4. Оптимізація контенту
Ось ми й підходимо до одного з найважливіших моментів в оптимізації вашого ресурсу. Оптимізація контенту на вашому ресурсі має фундаментальне значення не тільки для ранжирування, але і для просування вашого інтернет-магазину. Використовуючи правильно підібрані ключі зі створеного вами семантичного ядра ви можете домогтися відчутних успіхів у просуванні свого ресурсу. Але як зрозуміти, які ключові слова “саме ті?”.
Для цього вам необхідний солідний багаж знань і досвід у просуванні. З першого погляду складно зрозуміти, яке саме ключове слово зможе підняти ваш інтернет-магазин в топ пошукових результатів. Саме то якщо у вас немає досвіду в SEO-адаптації та при цьому ви не хочете витрачати багато часу на вивчення цього питання, рекомендуємо вам звернутися до фахівців.
5. Поліпшення юзабіліті
На даному етапі вам необхідно максимально опрацювати свій ресурс і зробити його максимально комфортним для користувачів. Вашим головним завданням з точки зору SEO-адаптації є збільшення кількості часу перебування користувача на вашому ресурсі, робота над "неповерненням" в пошукову видачу і мотивацією користувача залишитися на вашому ресурсі.
Якщо сторінка вашого сайту орієнтована на пошуковий запит вашого користувача, вона повинна максимально детально відповідати на його питання, а сам запит повинен бути присутнім в опублікованому контенті. Що стосується поліпшення юзабіліті ресурсу, важливо не переборщити, адже часто повторювані ключові запити можуть насторожити користувача, і замість того, щоб споживати інформацію і надалі підтверджувати покупку, користувач просто піде з вашого сайту.
Досягти такого резульатту, щоб користувач відвідав ваш інтернет-магазин, знайшов необхідну інформацію і при цьому отримав достатню мотивацію для підтвердження покупки — далеко не просте завдання, для її досягнення вам буде потрібно приділити процесу солідну кількість часу і сил.
SEO-адаптація і контекстна реклама: Яких результатів можна досягти використовуючи ці інструменти
Як ми й говорили раніше, SEO-оптимізація щільно пов'язана зі створенням контекстних рекламних компаній. Річ у тому, що інформація, отримана після дослідження конкурентів і адаптації власного ресурсу дуже важлива при створенні контекстної реклами. Ключові слова, використовувані вами на сайті можуть послужити для розробки рекламних кампаній, а самі компанії будуть орієнтовані на цікавий для вас фрагмент цільової аудиторії. Але що робити якщо у вас немає досвіду в створенні контекстної реклами?
Якщо вашому інтернет-магазину потрібна контекстна реклама, ви завжди можете замовити її створення у веб-студії Глянець. Маркетологи дизайн-студії Глянець розроблять для вас рекламну кампанію, орієнтовану на сегменти цільової аудиторії вашого інтернет-магазину, які вас цікавлять. Крім розробки контекстної реклами фахівці студії також можуть допомогти вам зі створенням інтернет-магазину або розробкою сайту, для вашої компанії.
Студія Глянець вже 12 років займається створенням веб-ресурсів для різних компаній і організацій. За цей час фахівцями студії було створено більше тисячі ресурсів, і на цьому компанія зупинятися не планує. Ознайомитися з прикладами робіт веб-студії Глянець, і замовити створення інтернет-магазину ви можете відвідавши сайт студії. Там же ви знайдете контактну інформацію, скориставшись якою ви зможете отримати відповіді на всі ваші запитання, пов'язані з послугами студії. Просувайте і створюйте ресурси для свого бізнесу разом з професіоналами студії створення сайтів Глянець.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту