Стратегія для інтернет магазинів в умовах пандемії, як не розоритися і примножити свої доходи
Пандемія Covid-19 всупереч очікуванням пройшла з нами увесь рік і судячи з усього не відпустить нас як мінімум до початку 2021 року. Ситуація з карантинними заходами постійно змінюється і тому важливо вже зараз підготувати план для свого бізнесу, на випадок якщо повний локдаун все ж повториться.
Що робити магазинам і компаніям, які не встигли ще відкрити власний сайт? На що варто звернути увагу при розробці стратегії на можливий локдаун? Як переконати потенційних покупців зробити покупку на вашому сервісі та на що варто звернути увагу в першу чергу?
У цій статті ми постараємося допомогти власникам фізичних та інтернет-магазинів грамотно підготуватися до всіх ситуацій, пов'язаних з можливим введенням локдауну та обговоримо, як же підготувати свій бізнес до роботи не тільки без втрат, але і з певною вигодою. Почнемо!
Що в першу чергу варто зробити компаніям і магазинам без власних сайтів
Пандемія, що переслідує нас з самого початку року не планує вщухати, а постійні зміни в карантинних обмеженнях дають додатковий поштовх до роздумів серед власників компаній і магазинів на тему — "а може варто все-таки створити власний сайт?”. Думки ці далеко не безпідставні й більш того, абсолютно правильні.
Ніхто не може передбачити, що ж буде завтра і які обмеження можуть настати вже сьогодні, саме тому компанії поступово переходять в інтернет, що ми й вам рекомендуємо.
Інтернет маркетинг і просування брендів за допомогою інтернет реклами набагато більш вигідне вкладення, ніж стара добра фізична реклама. Варіацій на тему того, як просунути власний бізнес і познайомити з ним потенційних користувачів багато, а результативність такого просування з точки зору доходів бізнесу на порядок вище. Тому, якщо ви переживаєте за майбутнє свого бізнесу через ситуацію з карантином, але при цьому все ще сумніваєтеся в доцільності створення сайту для свого інтернет-магазину, рекомендуємо вам зробити вибір на користь створення сайту. Таким чином ви не тільки зможете убезпечити свій бізнес на час карантину, а й отримаєте новий канал для розвитку, за допомогою якого зможете збільшити власні доходи.
Якщо вашій компанії або магазину необхідний сайт, професіонали студії Глянець допоможуть вам в його розробці. Студія створення сайтів Глянець вже більше 12 років займається проектуванням, створенням і запуском сайтів, та інтернет-магазинів під ключ. Фахівці веб студії Глянець можуть проконсультувати вас щодо останніх трендів у сфері дизайну сайтів, запропонувати вам варіанти оформлень — побудовані на ваших побажаннях, і створити для вас інтернет-магазин під ключ, починаючи безпосередньо зі структури сторінок і закінчуючи оформленням всіх кнопок і інтуїтивної навігації сайту. Якщо ви хочете убезпечити свій бізнес і отримати можливість просування на новому для вас ринку — вам достатньо перейти на сайт веб студії Глянець, подати заявку на створення інтернет-магазину під ключ або замовлення створення сайту, і в найкоротші терміни з вами зв'яжеться менеджер веб студії. За час свого існування дизайн-студія сайтів Глянець створила більше тисячі різноманітних сайтів компаній та інтернет-магазинів, ознайомитися з прикладами робіт студії ви можете відвідавши портфоліо студії Глянець, розташоване у відповідній вкладці на сайті.
На що звернути увагу вже існуючим інтернет-магазинам і до яких ресурсів вдатися в умовах можливого локдауну
Якщо ви вже потурбувалися про свій бізнес і створили для нього сайт — саме час подумати про те, що першу чергу варто зробити, щоб зменшити спад прибутку або зовсім уникнути його в умовах можливого локдауну.
Моментів на які обов'язково варто звернути увагу насправді дуже багато. Ми розглянемо лише базові аспекти, завдяки яким ви можете отримати більший ефект на вашу аудиторію, до них відносяться:
1. Зовнішній вид ресурсу
Як би це не було банально, але правило "зустрічають за одягом" відноситься і до інтернет-ресурсів. Навіть у звичайний час зовнішній вигляд інтернет-магазину впливає на багато чого, а за часів, коли скористатися звичайним фізичним магазином стає просто небезпечно — оформлення ресурсу важливо як ніколи.
Зовнішній вигляд вашого інтернет-ресурсу повинен відповідати всім критеріям і трендам нинішнього року, при цьому дуже важливо щоб у вашого інтернет-магазину були свої фішки та авторський дизайн. Про те, як важливо унікальне оформлення й авторський дизайн ми вже говорили в іншій статті, тут же ми лише згадаємо, чому це важливо саме в ситуації можливого швидкого локдауну.
Справа в тому, що користувач свідомо не може довіряти інтернет-магазину на всі 100%. Попри доставлення післяплатою та інші моменти, які повинні переконати користувачів в серйозності намірів інтернет-магазину, більшість користувачів відчувають недовіру аж до самого отримання посилки. Що вже говорити про брендові інтернет-магазини, де вироби виготовляють на замовлення, або ж вартість товару досягає 1000-3000$. Навряд-чи ви погодитеся відправити такий товар післяплатою, а тому дизайн та й увесь ваш сайт в цілому повинен викликати у потенційного покупця максимальну довіру.
Якщо зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину застопорився на стандартах 2010 року і з того часу не оновлювався — з точки зору споживача ваш ресурс буде здаватися ненадійним, адже він не впевнений в його працездатності. Теж стосується і випадкових відвідувачів вашого інтернет-ресурсу. Якщо оформлення застаріло і викликає негатив з боку користувачів, даний пункт явно не відіб'ється позитивно на ваших продажах.
Маркетологи всього світу сходяться в думках, що міняти дизайн ресурсу необхідно як мінімум раз на два роки, в разі інтернет-магазину і того частіше. Якщо інтерфейс або дизайн вашого інтернет-магазину вже застарів, і ви усвідомлюєте це — зверніться до професіоналів, які могли б вдихнути життя в ваш ресурс і принести вам зростання показників.
Дизайн-студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою і запуском інтернет-ресурсів. Дизайнери студії допоможуть вам створити дизайн вашої мрії, який крім усього іншого ще й буде відповідати тенденціям поточного року. Крім дизайну фахівці студії також можуть створити для вас інтуїтивно зрозумілу структуру сайту і його сторінок. Даний аспект хоч і здається несуттєвим, насправді грає чималу роль в просуванні і як наслідок має вплив не тільки на кількість продажів вашого інтернет-магазину, але і на ваші доходи.
Якщо ви тільки плануєте відкрити інтернет-магазин і шукаєте студію, здатну створити інтернет-магазин під ключ, який буде відповідати всім вашим вимогам і побажанням — Студія створення сайтів Глянець саме те, що вам потрібно. Для того, щоб ознайомитися з портфоліо студії Глянець або замовити створення інтернет-магазину, вам лише необхідно залишити заявку на сайті студії, або зв'язатися з її представниками за допомогою інформації з вкладки контакти. Ви також можете вдатися до допомоги менеджера студії, скориставшись онлайн чатом.
2. Дослідження ЦА
Одним з найважливіших аспектів на який впливає карантин і вже тим більше локдаун, це інтереси та платоспроможність вашої аудиторії. Залежно від того, ким працюють ваші потенційні покупці, їх доходи можуть збільшуватися або зменшуватися. Це має прямий вплив на їх бажання і можливості що-небудь купувати. Для того, щоб продовжувати просування свого інтернет-ресурсу, при цьому не відчувши фінансового спаду, вам необхідно вибрати відповідний сегмент вашої ЦА для подальшої роботи з ним. Що таке сегментування ЦА, як його провести та на що воно впливає, ми вже говорили в статті "Сегментування цільової аудиторії".
Вибравши відповідний сегмент вам безумовно варто провести повторне дослідження цільової аудиторії. Слід врахувати, що показники зацікавленості, пошукові запити та платоспроможність багатьох потенційних покупців могла змінитися за час карантину, а тому для успішного просування вам безумовно варто провести ряд додаткових досліджень
Результати досліджень вашої ЦА зможуть допомогти вам не тільки просунути ваш інтернет-магазин в результатах пошукової видачі, але і дасть найбільш повну картину ринку, з усіма його перспективами.
Якщо ви переживаєте за достовірність отриманої інформації або не знаєте, як правильно провести дослідження цільової аудиторії — зверніться з цим питання до веб студії Глянець. Маркетологи студії проведуть для вас всі необхідні дослідження і нададуть повний звіт по вашій цільовій аудиторії. Володіючи цією інформацією ви зможете краще зрозуміти який тип реклами зараз актуальний для вашого інтернет-магазину і на які аспекти взаємодії з клієнтом вам варто звернути увагу.
3. Реклама ресурсу і вибір рекламних каналів
Реклама, це неоціненно важливий аспект успішного розвитку вашого інтернет-магазину. Саме вона є двигуном, який допомагає вашому бізнесу не тільки приносити вам прибуток, але і розвиватися, при цьому розширюючи аудиторію потенційних покупців.
В умовах можливого локдауну реклама не тільки не втрачає своєї актуальності, навіть навпаки, набуває її та стає ще важливіше ніж раніше. Якщо раніше реклама вашого інтернет-магазину являла собою можливість трохи підняти відвідуваність і конверсію на ресурсі, попутно захопивши показники продажів, то в ситуації ймовірного локдауну хороші рекламні компанії це спосіб вижити для інтернет-магазинів, яких як ми вже знаємо з кожним днем карантину стає все більше.
Для того, щоб визначитися з тим, який канал реклами вам варто використовувати і який тип рекламної компанії слід розглянути, вам необхідно провести докладні дослідження своєї ЦА. Чим представники вашої ЦА користуються під час серфінгу в Інтернеті та під час пошуку необхідних їм товарів, чи не змінилися інтереси представників вашої ЦА і де вони частіше шукають необхідні їм речі, в соціальних мережах або за допомогою пошукових сервісів.
Якщо ваші потенційні покупці в основному використовують соціальні мережі, то вам безумовно варто задуматися про створення сторінки для вашого бізнесу в тих чи інших соціальних мережах і запуску таргетованої реклами, яка згодом і допоможе вам збільшити обсяг продажів при цьому подарувавши додатковий канал реклами
Якщо ж ваша ЦА в основному використовує пошукові сервіси для того, щоб шукати необхідні їй товари — Вам безперечно варто задуматися над запуском контекстної рекламної компанії. Що таке контекстна реклама, про її різновиди та інше, ми говорили раніше в цій статті. Що ж стосується конкретного вибору типу рекламної компанії та різновиду оголошень — вибір вам належить зробити виходячи знову-таки, з показників вашої цільової аудиторії.
Якщо ви не зовсім розумієте як саме влаштований даний механізм, що необхідно вашій ЦА і як створити успішну контекстну рекламну кампанію — веб студія Глянець допоможе вам у цій нелегкій справі. За плечима фахівців студії вже більше 1200 інтернет-ресурсів, спроектованих студією створення сайтів Глянець. Крім розробки сайтів студія також займається проектуванням і запуском рекламних компаній. Якщо вашому інтернет-магазину необхідна успішна рекламна кампанія, здатна відчутно вплинути на показники ресурсу — маркетологи студії Глянець розроблять таку рекламу спеціально для вас. Команда Глянець проведе ретельне дослідження вашої цільової аудиторії, і виходячи з показників та інтересів вашої ЦА, а також ваших особистих побажань і каталогу товарів вашого інтернет-магазину, створять професійне рекламне оголошення, яке допоможе вашому ресурсу направити показники в потрібне русло.
Дизайн-студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою і запуском інтернет-ресурсів. Крім створення рекламних кампаній студія також займається проектуванням інтернет-ресурсів, адаптованих під роботу з мобільними пристроями та створенням сайтів на основі принципу First Mobile Design. Ознайомитися з послугами компаніїГглянець ви можете відвідавши сайт і перейшовши у відповідну вкладку на сайті студії.
Висновок
Кожен з перерахованих вище пунктів має неоціненну важливість з точки зору просування і в цілому роботи будь-якого інтернет-ресурсу в умовах карантину. З огляду на дані моменти та вчасно знаходячи проблеми, пов'язані з низькою відвідуваністю вашого ресурсу під час карантину, ви можете виправити ситуацію і як підсумок, зробити свій інтернет-ресурс навіть більш успішним, ніж до карантину. Якщо ви будете володіти актуальною інформацією про свою цільову аудиторію, стежити за актуальністю оформлення свого ресурсу і запускати грамотні рекламні компанії, з урахуванням всіх доступних даних про вашу ЦА — як підсумок, ви зможете якщо не відчутно підняти показники свого ресурсу, то як мінімум не втратити занадто багато, в разі введення повного локдауну.
Якщо ж вашому ресурсу все ж необхідна модернізація, зміна дизайну, перероблення інтерфейсу або структури інтернет-магазину — студія Глянець допоможе вам у цьому питанні.
Фахівці студії Глянець можуть спроектувати для вас дизайн, що відповідає сучасним трендам і враховує ваші особисті побажання. Крім дизайну студія створення сайтів Глянець також може провести для вас дослідження вашої цільової аудиторії на предмет пошуку нової інформації, або актуалізації попередніх даних. На підставі отриманої інформації маркетологи студії можуть створити для вас рекламну компанію, яка сприятиме розвитку вашого інтернет-ресурсу і дасть вам можливість підняти показники відвідуваності та конверсії вашого інтернет-магазину.
Для того, щоб ознайомитися з послугами, які надає компанія Глянець і замовити необхідну вам — всього лише необхідно відвідати сайт студії та залишити свою заявку. Якщо ж у вас виникли питання щодо необхідних вам послуг, ви завжди можете зв'язатися з представниками компанії поштою або телефоном, вказаним у вкладці контакти. Зв'язатися з представниками студії ви також можете за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець. Якщо ж вас цікавлять приклади інтернет-ресурсів, над якими працювала команда студії Глянець, ви можете відвідати портфоліо компанії на сайті студії.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту