Стратегія для інтернет магазинів в умовах пандемії, як не розоритися і примножити свої доходи

Пандемія Covid-19 всупереч очікуванням пройшла з нами увесь рік і судячи з усього не відпустить нас як мінімум до початку 2021 року. Ситуація з карантинними заходами постійно змінюється і тому важливо вже зараз підготувати план для свого бізнесу, на випадок якщо повний локдаун все ж повториться.
Що робити магазинам і компаніям, які не встигли ще відкрити власний сайт? На що варто звернути увагу при розробці стратегії на можливий локдаун? Як переконати потенційних покупців зробити покупку на вашому сервісі та на що варто звернути увагу в першу чергу?
У цій статті ми постараємося допомогти власникам фізичних та інтернет-магазинів грамотно підготуватися до всіх ситуацій, пов'язаних з можливим введенням локдауну та обговоримо, як же підготувати свій бізнес до роботи не тільки без втрат, але і з певною вигодою. Почнемо!
Що в першу чергу варто зробити компаніям і магазинам без власних сайтів
Пандемія, що переслідує нас з самого початку року не планує вщухати, а постійні зміни в карантинних обмеженнях дають додатковий поштовх до роздумів серед власників компаній і магазинів на тему — "а може варто все-таки створити власний сайт?”. Думки ці далеко не безпідставні й більш того, абсолютно правильні.
Ніхто не може передбачити, що ж буде завтра і які обмеження можуть настати вже сьогодні, саме тому компанії поступово переходять в інтернет, що ми й вам рекомендуємо.
Інтернет маркетинг і просування брендів за допомогою інтернет реклами набагато більш вигідне вкладення, ніж стара добра фізична реклама. Варіацій на тему того, як просунути власний бізнес і познайомити з ним потенційних користувачів багато, а результативність такого просування з точки зору доходів бізнесу на порядок вище. Тому, якщо ви переживаєте за майбутнє свого бізнесу через ситуацію з карантином, але при цьому все ще сумніваєтеся в доцільності створення сайту для свого інтернет-магазину, рекомендуємо вам зробити вибір на користь створення сайту. Таким чином ви не тільки зможете убезпечити свій бізнес на час карантину, а й отримаєте новий канал для розвитку, за допомогою якого зможете збільшити власні доходи.
Якщо вашій компанії або магазину необхідний сайт, професіонали студії Глянець допоможуть вам в його розробці. Студія створення сайтів Глянець вже більше 12 років займається проектуванням, створенням і запуском сайтів, та інтернет-магазинів під ключ. Фахівці веб студії Глянець можуть проконсультувати вас щодо останніх трендів у сфері дизайну сайтів, запропонувати вам варіанти оформлень — побудовані на ваших побажаннях, і створити для вас інтернет-магазин під ключ, починаючи безпосередньо зі структури сторінок і закінчуючи оформленням всіх кнопок і інтуїтивної навігації сайту. Якщо ви хочете убезпечити свій бізнес і отримати можливість просування на новому для вас ринку — вам достатньо перейти на сайт веб студії Глянець, подати заявку на створення інтернет-магазину під ключ або замовлення створення сайту, і в найкоротші терміни з вами зв'яжеться менеджер веб студії. За час свого існування дизайн-студія сайтів Глянець створила більше тисячі різноманітних сайтів компаній та інтернет-магазинів, ознайомитися з прикладами робіт студії ви можете відвідавши портфоліо студії Глянець, розташоване у відповідній вкладці на сайті.
На що звернути увагу вже існуючим інтернет-магазинам і до яких ресурсів вдатися в умовах можливого локдауну
Якщо ви вже потурбувалися про свій бізнес і створили для нього сайт — саме час подумати про те, що першу чергу варто зробити, щоб зменшити спад прибутку або зовсім уникнути його в умовах можливого локдауну.
Моментів на які обов'язково варто звернути увагу насправді дуже багато. Ми розглянемо лише базові аспекти, завдяки яким ви можете отримати більший ефект на вашу аудиторію, до них відносяться:
1. Зовнішній вид ресурсу
Як би це не було банально, але правило "зустрічають за одягом" відноситься і до інтернет-ресурсів. Навіть у звичайний час зовнішній вигляд інтернет-магазину впливає на багато чого, а за часів, коли скористатися звичайним фізичним магазином стає просто небезпечно — оформлення ресурсу важливо як ніколи.
Зовнішній вигляд вашого інтернет-ресурсу повинен відповідати всім критеріям і трендам нинішнього року, при цьому дуже важливо щоб у вашого інтернет-магазину були свої фішки та авторський дизайн. Про те, як важливо унікальне оформлення й авторський дизайн ми вже говорили в іншій статті, тут же ми лише згадаємо, чому це важливо саме в ситуації можливого швидкого локдауну.
Справа в тому, що користувач свідомо не може довіряти інтернет-магазину на всі 100%. Попри доставлення післяплатою та інші моменти, які повинні переконати користувачів в серйозності намірів інтернет-магазину, більшість користувачів відчувають недовіру аж до самого отримання посилки. Що вже говорити про брендові інтернет-магазини, де вироби виготовляють на замовлення, або ж вартість товару досягає 1000-3000$. Навряд-чи ви погодитеся відправити такий товар післяплатою, а тому дизайн та й увесь ваш сайт в цілому повинен викликати у потенційного покупця максимальну довіру.
Якщо зовнішній вигляд вашого інтернет-магазину застопорився на стандартах 2010 року і з того часу не оновлювався — з точки зору споживача ваш ресурс буде здаватися ненадійним, адже він не впевнений в його працездатності. Теж стосується і випадкових відвідувачів вашого інтернет-ресурсу. Якщо оформлення застаріло і викликає негатив з боку користувачів, даний пункт явно не відіб'ється позитивно на ваших продажах.
Маркетологи всього світу сходяться в думках, що міняти дизайн ресурсу необхідно як мінімум раз на два роки, в разі інтернет-магазину і того частіше. Якщо інтерфейс або дизайн вашого інтернет-магазину вже застарів, і ви усвідомлюєте це — зверніться до професіоналів, які могли б вдихнути життя в ваш ресурс і принести вам зростання показників.
Дизайн-студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою і запуском інтернет-ресурсів. Дизайнери студії допоможуть вам створити дизайн вашої мрії, який крім усього іншого ще й буде відповідати тенденціям поточного року. Крім дизайну фахівці студії також можуть створити для вас інтуїтивно зрозумілу структуру сайту і його сторінок. Даний аспект хоч і здається несуттєвим, насправді грає чималу роль в просуванні і як наслідок має вплив не тільки на кількість продажів вашого інтернет-магазину, але і на ваші доходи.
Якщо ви тільки плануєте відкрити інтернет-магазин і шукаєте студію, здатну створити інтернет-магазин під ключ, який буде відповідати всім вашим вимогам і побажанням — Студія створення сайтів Глянець саме те, що вам потрібно. Для того, щоб ознайомитися з портфоліо студії Глянець або замовити створення інтернет-магазину, вам лише необхідно залишити заявку на сайті студії, або зв'язатися з її представниками за допомогою інформації з вкладки контакти. Ви також можете вдатися до допомоги менеджера студії, скориставшись онлайн чатом.
2. Дослідження ЦА
Одним з найважливіших аспектів на який впливає карантин і вже тим більше локдаун, це інтереси та платоспроможність вашої аудиторії. Залежно від того, ким працюють ваші потенційні покупці, їх доходи можуть збільшуватися або зменшуватися. Це має прямий вплив на їх бажання і можливості що-небудь купувати. Для того, щоб продовжувати просування свого інтернет-ресурсу, при цьому не відчувши фінансового спаду, вам необхідно вибрати відповідний сегмент вашої ЦА для подальшої роботи з ним. Що таке сегментування ЦА, як його провести та на що воно впливає, ми вже говорили в статті "Сегментування цільової аудиторії".
Вибравши відповідний сегмент вам безумовно варто провести повторне дослідження цільової аудиторії. Слід врахувати, що показники зацікавленості, пошукові запити та платоспроможність багатьох потенційних покупців могла змінитися за час карантину, а тому для успішного просування вам безумовно варто провести ряд додаткових досліджень
Результати досліджень вашої ЦА зможуть допомогти вам не тільки просунути ваш інтернет-магазин в результатах пошукової видачі, але і дасть найбільш повну картину ринку, з усіма його перспективами.
Якщо ви переживаєте за достовірність отриманої інформації або не знаєте, як правильно провести дослідження цільової аудиторії — зверніться з цим питання до веб студії Глянець. Маркетологи студії проведуть для вас всі необхідні дослідження і нададуть повний звіт по вашій цільовій аудиторії. Володіючи цією інформацією ви зможете краще зрозуміти який тип реклами зараз актуальний для вашого інтернет-магазину і на які аспекти взаємодії з клієнтом вам варто звернути увагу.
3. Реклама ресурсу і вибір рекламних каналів
Реклама, це неоціненно важливий аспект успішного розвитку вашого інтернет-магазину. Саме вона є двигуном, який допомагає вашому бізнесу не тільки приносити вам прибуток, але і розвиватися, при цьому розширюючи аудиторію потенційних покупців.
В умовах можливого локдауну реклама не тільки не втрачає своєї актуальності, навіть навпаки, набуває її та стає ще важливіше ніж раніше. Якщо раніше реклама вашого інтернет-магазину являла собою можливість трохи підняти відвідуваність і конверсію на ресурсі, попутно захопивши показники продажів, то в ситуації ймовірного локдауну хороші рекламні компанії це спосіб вижити для інтернет-магазинів, яких як ми вже знаємо з кожним днем карантину стає все більше.
Для того, щоб визначитися з тим, який канал реклами вам варто використовувати і який тип рекламної компанії слід розглянути, вам необхідно провести докладні дослідження своєї ЦА. Чим представники вашої ЦА користуються під час серфінгу в Інтернеті та під час пошуку необхідних їм товарів, чи не змінилися інтереси представників вашої ЦА і де вони частіше шукають необхідні їм речі, в соціальних мережах або за допомогою пошукових сервісів.
Якщо ваші потенційні покупці в основному використовують соціальні мережі, то вам безумовно варто задуматися про створення сторінки для вашого бізнесу в тих чи інших соціальних мережах і запуску таргетованої реклами, яка згодом і допоможе вам збільшити обсяг продажів при цьому подарувавши додатковий канал реклами
Якщо ж ваша ЦА в основному використовує пошукові сервіси для того, щоб шукати необхідні їй товари — Вам безперечно варто задуматися над запуском контекстної рекламної компанії. Що таке контекстна реклама, про її різновиди та інше, ми говорили раніше в цій статті. Що ж стосується конкретного вибору типу рекламної компанії та різновиду оголошень — вибір вам належить зробити виходячи знову-таки, з показників вашої цільової аудиторії.
Якщо ви не зовсім розумієте як саме влаштований даний механізм, що необхідно вашій ЦА і як створити успішну контекстну рекламну кампанію — веб студія Глянець допоможе вам у цій нелегкій справі. За плечима фахівців студії вже більше 1200 інтернет-ресурсів, спроектованих студією створення сайтів Глянець. Крім розробки сайтів студія також займається проектуванням і запуском рекламних компаній. Якщо вашому інтернет-магазину необхідна успішна рекламна кампанія, здатна відчутно вплинути на показники ресурсу — маркетологи студії Глянець розроблять таку рекламу спеціально для вас. Команда Глянець проведе ретельне дослідження вашої цільової аудиторії, і виходячи з показників та інтересів вашої ЦА, а також ваших особистих побажань і каталогу товарів вашого інтернет-магазину, створять професійне рекламне оголошення, яке допоможе вашому ресурсу направити показники в потрібне русло.
Дизайн-студія Глянець надає повний спектр послуг, пов'язаних з розробкою і запуском інтернет-ресурсів. Крім створення рекламних кампаній студія також займається проектуванням інтернет-ресурсів, адаптованих під роботу з мобільними пристроями та створенням сайтів на основі принципу First Mobile Design. Ознайомитися з послугами компаніїГглянець ви можете відвідавши сайт і перейшовши у відповідну вкладку на сайті студії.
Висновок
Кожен з перерахованих вище пунктів має неоціненну важливість з точки зору просування і в цілому роботи будь-якого інтернет-ресурсу в умовах карантину. З огляду на дані моменти та вчасно знаходячи проблеми, пов'язані з низькою відвідуваністю вашого ресурсу під час карантину, ви можете виправити ситуацію і як підсумок, зробити свій інтернет-ресурс навіть більш успішним, ніж до карантину. Якщо ви будете володіти актуальною інформацією про свою цільову аудиторію, стежити за актуальністю оформлення свого ресурсу і запускати грамотні рекламні компанії, з урахуванням всіх доступних даних про вашу ЦА — як підсумок, ви зможете якщо не відчутно підняти показники свого ресурсу, то як мінімум не втратити занадто багато, в разі введення повного локдауну.
Якщо ж вашому ресурсу все ж необхідна модернізація, зміна дизайну, перероблення інтерфейсу або структури інтернет-магазину — студія Глянець допоможе вам у цьому питанні.
Фахівці студії Глянець можуть спроектувати для вас дизайн, що відповідає сучасним трендам і враховує ваші особисті побажання. Крім дизайну студія створення сайтів Глянець також може провести для вас дослідження вашої цільової аудиторії на предмет пошуку нової інформації, або актуалізації попередніх даних. На підставі отриманої інформації маркетологи студії можуть створити для вас рекламну компанію, яка сприятиме розвитку вашого інтернет-ресурсу і дасть вам можливість підняти показники відвідуваності та конверсії вашого інтернет-магазину.
Для того, щоб ознайомитися з послугами, які надає компанія Глянець і замовити необхідну вам — всього лише необхідно відвідати сайт студії та залишити свою заявку. Якщо ж у вас виникли питання щодо необхідних вам послуг, ви завжди можете зв'язатися з представниками компанії поштою або телефоном, вказаним у вкладці контакти. Зв'язатися з представниками студії ви також можете за допомогою онлайн чату, розташованого на сторінках сайту веб студії Глянець. Якщо ж вас цікавлять приклади інтернет-ресурсів, над якими працювала команда студії Глянець, ви можете відвідати портфоліо компанії на сайті студії.
Автоматичне тестування Drupal-сайту — контроль функцій онлайн

Технічне обслуговування сайту Drupal. Автоматичне тестування функцій сайту
Тестування сайту — це інструмент, який дозволяє виявляти помилки в роботі сайту до того, як їх помітить відвідувач. Для інтернет-магазинів і корпоративних сайтів це особливо важливо, адже навіть один збій у формі замовлення може коштувати втрати ліда або продажу.
У рамках технічного обслуговування сайту на Drupal, компанія Глянець впроваджує автоматичне тестування ключових функцій. Програма регулярно імітує поведінку реального користувача — наприклад, додавання товару в кошик, перехід до оформлення, відправка форми. У разі помилок ми отримуємо сповіщення та оперативно реагуємо.
Це дозволяє підтримувати стабільну роботу сайту, особливо після оновлень чи запуску нових модулів.
Автотестування сайту: перевірка форми замовлення, кошика, швидкодії
У Drupal автотестування налаштовується під ключові етапи шляху користувача. Ми перевіряємо:
- доступність і працездатність кнопок, форм, фільтрів;
- логіку кошика та оформлення;
- швидкість завантаження сторінок.
Автотест може охоплювати стандартні та розширені сценарії — все залежить від специфіки проєкту. Це ідеальне рішення для eCommerce-сайтів, де кожен клік має значення.
Автотести для сайту Drupal: гнучке рішення в рамках технічної підтримки
Drupal дозволяє гнучко налаштовувати автотести під будь-який функціонал. Якщо у вас складна логіка, нестандартна форма або глибока інтеграція — ми можемо додати індивідуальні сценарії перевірок:
- тестування генерації документів;
- перевірка авторизації або облікових записів;
- контроль цілісності даних після інтеграції з CRM;
- перевірка багаторівневих форм чи API-запитів.
Це підвищує надійність і дозволяє уникнути збоїв у важливі моменти: під час рекламної кампанії, акції чи зміни контенту.
Хочете дізнатися, чи підходить автотестування саме для вашого сайту? Залиште заявку на сторінці контактів, і ми розкажемо про можливості технічного обслуговування Drupal з індивідуальними рішеннями.
Штучний інтелект у маркетингу: тренди 2025 і можливості для бізнесу

Інтеграція штучного інтелекту (ШІ) у бізнес-процеси трансформувалася з теоретичної концепції в практичний інструмент. Станом на 2025 рік, застосування ШІ в маркетингу та розробці досягло рівня стандартизації, аналогічного поширенню інтернет-технологій. Згідно з результатами глобального дослідження, проведеного у 2023 році, 82% великих підприємств (з штатом понад 1000 співробітників) вже впровадили або експериментували з ШІ у своїй діяльності.
У 2024 році зафіксовано значне зростання: частка компаній, що використовують генеративний ШІ, збільшилася з 33% до 65%. Маркетинг та продажі є домінуючими сферами застосування ШІ, де кожна третя компанія використовує його для оптимізації процесів. Це свідчить про досягнення бізнес-середовищем рівня, коли маркетинг на основі ШІ та автоматизована аналітика стали стандартною практикою.
У цьому матеріалі ми розглянемо:
✨ Тренди ШІ у 2025 році
🧩 Практичні можливості
🛠️ Інструменти генерації контенту
📉 Аналітика поведінки
🧑⚖️ Етика та безпека
ГЕНЕРАТИВНИЙ ШІ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ КОНТЕНТУ: НОВА ЕРА КОПІРАЙТИНГУ І КОМУНІКАЦІЙ
Використання генеративного ШІ для створення контенту є однією з ключових інновацій останніх років. Застосування GPT у бізнесі відкрило можливості для масштабування контент-маркетингу без пропорційного збільшення штату копірайтерів. Наприклад, інтернет-магазини можуть використовувати ШІ для генерації великих обсягів унікальних описів товарів різними мовами, оптимізованих для SEO.
Якість контенту, згенерованого ШІ, у 2025 році практично не відрізняється від матеріалів, створених людиною. Згідно з аналітичним оглядом WordStream, сучасні сервіси, такі як ChatGPT, Jasper, Canva’s AI Writer, Runway ML, досягли високого рівня ефективності та якості. Крім того, генеративний ШІ дозволяє створювати відео, музику, 3D-візуалізації та інтерактивний контент, що значно спрощує раніше складні процеси.
Важливо розуміти: хоч автоматизація контенту і досягла значного прогресу, людський контроль залишається критично важливим. Найкращі результати отримують ті команди, які використовують ШІ як прискорювач і помічник, але не покладаються на нього на 100%.
ШІ — це чорновик, людина — художник 🎨👤.
Редагування і перевірка — зона людської відповідальності 🕵️♀️.
Приклади використання генеративного ШІ в контент-маркетингу
Автоматизовані описи товарів: великі e-commerce платформи генерують описи для сотень тисяч позицій товарів. Це економить час команди та забезпечує більш рівномірну якість описів.
Email-розсилки та push-повідомлення: Світовий приклад – банк JP Morgan Chase використав ШІ-платформу Persado для генерації текстів закликів до дії (CTA) в електронних листах і push-повідомленнях. Результат експерименту перевершив очікування: клікабельність виросла на 450%, причому в деяких повідомленнях CTR досяг рекордних 24%
Генерація статей і постів: багато бізнесів в Україні вже експериментують з написанням статей за допомогою ШІ. Популярний приклад – використання ChatGPT українськими маркетологами. Згідно з опитуванням, українські компанії найчастіше використовують у роботі такі AI-сервіси як ChatGPT та Midjourney (для зображень).
Персоналізований контент: генеративний ШІ дозволяє масштабувати персоналізацію. Наприклад для підказок та генерації тексту з урахуванням контексту і цілей користувача. Бізнес може застосувати подібні технології для персоналізації текстів під кожного клієнта: листи, чат-бот відповіді, навіть динамічні елементи сайту, про що детальніше далі.
ІНСТРУМЕНТИ ШІ ДЛЯ АНАЛІЗУ ПОВЕДІНКИ
Використання сервісів, таких як Hotjar, Smartlook, Microsoft Clarity, Plerdy, дозволяє візуалізувати дії відвідувачів у вигляді теплових карт, що сприяє виявленню патернів та аномалій. ШІ у вебаналітиці автоматично розпізнає "гарячі зони" уваги та ідентифікує неочевидні елементи.
Теплові карти з AI також отримали нові можливості: деякі сервіси виділяють окремо зони “rage clicks” – місця, де користувачі багаторазово клацають від розчарування (натякає на неспрацьовані елементи чи проблеми UX). Інші генерують “зони уваги”: умовне зонування сторінки за рівнем взаємодії, що ще легше для сприйняття. Усе це допомагає бізнесу швидко виявити вузькі місця в UX і виправити їх, не очікуючи ручного юзабіліті-аудиту.
A/B ТЕСТУВАННЯ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ
A/B тестування є невід'ємною частиною автоматизованого маркетингу. ШІ підвищує ефективність цього процесу.
По-перше, з’явилися системи "AI-powered A/B Testing" автоматично генерують варіанти та розподіляють трафік. Приміром, платформа Adobe Target (входить до складу Adobe Marketing Cloud) дозволяє автоматично показувати різні версії контенту різним сегментам і в реальному часі визначати, що працює краще.
По-друге, прогнозна аналітика все частіше використовується у маркетинг-оптимізації. Це коли на основі історичних даних ШІ прогнозує, як поведе себе користувач або яка зміна збільшить конверсію. Як зазначає експерт з McKinsey, predictive analytics вже стала не трендом, а необхідністю для конкурентоспроможності: вона допомагає передбачати поведінку клієнтів, покращувати таргетинг і оптимізувати витрати.
ШІ У МАРКЕТИНГУ: ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ, РЕКЛАМА, ЧАТ-БОТИ ТА ДИНАМІЧНИЙ КОНТЕНТ
Маркетинг – одна з сфер, що отримала найбільше вигоди від впровадження штучного інтелекту. На передній план виходять такі напрямки, як гіперперсоналізація, автоматизація рекламних кампаній, інтелектуальні чат-боти для взаємодії з клієнтами та динамічний контент на сайтах, що підлаштовується під користувача в реальному часі. Розглянемо ці тренди, що формують маркетинг на основі AI у 2025 році.
💡Персоналізація 2.0: гіперперсоналізація на основі ШІ
AI дозволяє вивести персоналізацію на новий рівень, забезпечуючи гіперперсоналізацію в реальному часі. Сучасні платформи аналізують поведінку користувача та миттєво змінюють контент сайту чи додатку.
Практичний приклад: Відвідувач на сайті інтернет-магазину одягу переглядав розділ “куртки”. Коли він наступного разу заходить на головну сторінку, система (завдяки ШІ) розуміє його інтерес і автоматично показує банер з новою колекцією курток зі знижкою, замість універсального банера.
До речі, Netflix є прикладом AI-персоналізації, що принесла компанії понад $1 млрд додаткового прибутку. Він не лише радить фільми, а навіть підбирає обкладинки й трейлери під смак користувача. Наприклад, якщо ви дивилися серіал з акторкою Анею Тейлор-Джой, то на прев’ю іншого серіалу Netflix покаже її зображення, знаючи, що це приверне вашу увагу. Цей гнучкий ШІ-підхід збільшує утримання аудиторії та залученість.
Для бізнесу, далекого від стрімінгових сервісів, принцип той самий: чим більш релевантну пропозицію ви робите кожному клієнту, тим вища ймовірність конверсії.
🤖 Чат-боти та голосові помічники: новий рівень клієнтського сервісу
У 2025 році споживачі звикли до ботів-помічників. В Україні багато компаній використовують чат-ботів у Viber, Telegram та на сайтах.
Банківський сектор – хороший приклад: monobank має свого чат-бота у додатку, ПриватБанк – бота “Привіт” у вебчаті. Завдяки AI такі боти розуміють запити українською (і не тільки) практично так само, як би це робив живий оператор, і можуть видати корисну відповідь з бази знань.
Новинкою є голосові AI-помічники для бізнес-сайтів, які відповідають на запитання в режимі реального часу. Або інтернет-магазин додає голосового асистента в кол-центр, що приймає дзвінки: клієнт може продиктувати замовлення чи запитати про наявність товару, і ШІ відповість, при цьому у складних випадках під'єднати живого оператора. Такі рішення стають можливими завдяки розпізнаванню мовлення і мовним моделям, що працюють разом.
⚡ Динамічний контент на сайтах та в маркетингу
Ми вже згадували про динамічні банери на сайті, які показують різний контент різним користувачам (завдяки AI-персоналізації). Але принцип динамічного контенту ширший. Динамічний контент включає динамічні банери, email-контент, рекомендаційні блоки та персоналізовані пуш-сповіщення.
ШІ відіграє роль “мозку”, що вирішує, який контент показати конкретному користувачу зараз, щоб максимально його зацікавити. І робить це автоматично. У контексті маркетингу 2025 це вже майже вимога: користувачі перенасичені загальною рекламою, вони очікують більш індивідуального підходу. AI-маркетинг дозволяє це реалізувати без ручної мікросегментації.
ЕТИКА, БЕЗПЕКИ ТА РОЛЬ ЛЮДИНИ: ВІДПОВІДАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ ШІ
Стрімке впровадження ШІ породжує не лише можливості, а й нові виклики. Бізнесу важливо пам’ятати про етичні аспекти, безпеку даних і необхідність людського контролю над ШІ-системами. Розглянемо кілька ключових моментів:
Етичні питання та упередження AI. Штучний інтелект працює на даних. Якщо дані містять упередження, стереотипи чи помилки – ШІ їх успадкує. У маркетингу це може проявитися, наприклад, коли алгоритм таргетингу починає непропорційно виключати якусь групу людей через кореляцію з нижчою конверсією. Відомі випадки, коли рекламні алгоритми Facebook звинувачували в дискримінації (наприклад, показ вакансій за статтю чи віком). Бізнес, використовуючи ШI, має контролювати такі речі: стежити, щоб маркетинг на основі ШI залишався коректним і не порушував закон.
Порушення авторського права. Він може ненавмисно порушити чиїсь авторські права (згенерувати текст, схожий на чужий). Якщо ШІ пише статтю, відповідальність за її правдивість несе компанія, що її публікує, а не алгоритм. Тому етап перевірки та редактури – обов’язковий.
Прозорість для користувача. Коли клієнти взаємодіють з ШІ (хай то чат-бот чи персоналізована рекомендація), бажано забезпечити певну прозорість. Хорошим тоном є повідомити, що “Вам допомагає віртуальний асистент” або помічати ШІ. Це питання довіри: багато користувачів більш терпимо ставляться до дивної відповіді бота, якщо знають, що це бот, і не сприймуть це як погане ставлення живого працівника.
Також, згідно з GDPR та іншими законами, при автоматизованому прийнятті рішень про користувача (наприклад, AI вирішує, чи надати кредит або яку ціну показати клієнту) – користувач має право знати, що це рішення було автоматизованим, і вимагати перегляду людиною. В маркетингу поки не так суворо, але тренд на “Responsible AI” (відповідальний ШІ) набирає обертів.
Безпека даних та конфіденційність. AI-системи часто оперують великими даними про користувачів: поведінка, покупки, демографія. Захист цих даних – критично важливий, аби не нашкодити репутації й не наразитися на штрафи. Бізнес має переконатися, що ШІ-платформи дотримуються стандартів безпеки: шифрування даних, контроль доступу, відповідність GDPR/CCPA тощо.
Людський контроль і “останнє слово” за людиною. Як би розумно не працювали алгоритми, бізнес-процеси критично важливі не можна віддавати на відкуп ШІ без нагляду. Автоматизований маркетинг повинен мати “червону кнопку” – можливість втрутитися людині.
🧩 Спільна робота людини і ШІ – запорука надійності. Це як автопілот в літаку: він чудово працює в 99% ситуацій, але пілот на борту необхідний на випадок збою чи нестандартної ситуації.
Отже, відповідальне впровадження ШІ включає: етичне використання, прозору комунікацію з аудиторією, захист даних і обов’язковий людський контроль. Компанії, що дотримуються цих принципів, отримають всі вигоди від ШІ й при цьому збережуть довіру клієнтів та позитивну репутацію.
КЕЙС ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ: ШІ В ТІКЕТ-СИСТЕМІ
HelpDeskStar – це сучасна система тікетів для підтримки клієнтів, яка об’єднує звернення з різних каналів (email, месенджери, соцмережі тощо) в єдиному інтерфейсі. Компанія Глянець активно розвиває цей продукт і вже додала туди функції ШІ.
HelpDeskStar використовує технології штучного інтелекту для генерації відповідей на основі шаблонів з бази знань компанії. Тобто, якщо клієнт ставить типове запитання, система може автоматично підготувати чернетку відповіді, підставивши потрібні дані. Ба більше – ШІ вивчає попередні відповіді менеджерів, щоб з часом пропонувати все кращі й точніші варіанти.
Реальний кейс впровадження ШІ-модуля в HelpDeskStar для одного зі своїх клієнтів – великої торгівельної мережі. Після активації AI-автовідповідей вдалося досягти, що близько 30% типових запитань клієнтів почали вирішуватися взагалі без участі операторів (клієнт отримував миттєву відповідь і залишався задоволений). Решта ж заявок оброблялися на 40% швидше, оскільки оператор мав готовий шаблон від ШІ та лише вносив правки. Це дозволило компанії-користувачу зменшити навантаження на кол-центр і перевести частину співробітників на більш складні завдання.
Інтегрувати ШІ в бізнес вже сьогодні
Штучний інтелект перестав бути футуристичною мрією і перетворився на прикладний інструмент, який вже зараз змінює правила гри у маркетингу та веброзробки. 2025 рік демонструє: компанії, що активно використовують ШІ, отримують вимірні вигоди – від зростання конверсій до зниження витрат і прискорення виходу продуктів на ринок. ШІ допомагає автоматизувати маркетинг, глибше розуміти клієнта, персоналізувати досвід, створювати контент і навіть продукти значно ефективніше.
Компанія Глянець готова стати вашим провідником у світ ШІ-інновацій!
Спираючись на багаторічний досвід у веброзробці та цифровому маркетингу вже освоює і впроваджує ШІ-технології у свої продукти (від розумної тікет-системи HelpDeskStar до елементів AI на сайтах клієнтів). Звернувшись до професіоналів, ви зможете оцінити ваші бізнес-процеси й визначити, де саме ШІ дасть максимальний ефект: чи то автоматизація рекламних кампаній, чи то персоналізація сайту, чи аналітика та SEO, чи внутрішня оптимізація роботи з клієнтами. Ми разом створимо сайт з ШІ, налаштуємо маркетинг на основі ШІ та відкриємо нові можливості для вашого бізнесу в еру цифрового інтелекту!
Графік роботи у святкові дні

🌲 Шановні клієнти! 🎅
Наближаються новорічні свята, тож поспішаємо повідомити наш графік роботи.
- 25 грудня – вихідний день;
- з 30 грудня до 12 січня – вихідні дні.
При цьому, як завжди у новорічний період ми працюємо у режимі технічної підтримки. Тобто у період з 6-10 січня ми працюватимемо для обробки термінових запитів.
З 13 січня повертаємося до звичайного графіка.
Веселих свят, затишку та тепла у ваших домівках! 🎁 ✨
Розпочніть Бізнес у Польщі: Інтернет-Магазин із компанією Глянець

Польський ринок електронної комерції активно зростає, і якщо ви плануєте відкрити бізнес у Польщі, інтернет-магазин є одним із найкращих варіантів для старту. Компанія Глянець спеціалізується на створенні функціональних та ефективних інтернет-магазинів, які дозволяють бізнесам розвиватися та досягати нових висот.
Створення Інтернет-Магазину: Легкий Старт
Ми надаємо повний комплекс послуг зі створення інтернет-магазину, який буде адаптований під польського споживача. Наші рішення забезпечують:
- Зручний інтерфейс для покупців: легка навігація та привабливий дизайн.
- Адаптацію під мобільні пристрої: ваш магазин буде зручним для користувачів смартфонів та планшетів.
- Налаштування платіжних систем: інтегруємо популярні в Польщі способи оплати.
Маркетинг та Просування: Як Зробити Бізнес Видимим
Ми розробляємо маркетингові стратегії, які допоможуть вашому інтернет-магазину виділятися серед конкурентів. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для покращення пошукових позицій.
- Рекламу у соціальних мережах для залучення нових клієнтів.
- Контекстну рекламу, яка приведе цільових покупців на ваш сайт.
Підтримка Бізнесу на Кожному Етапі
Ми надамо вам не лише якісне технічне рішення, а й допоможемо з іншими аспектами бізнесу:
- Консультації з отримання PESEL: надамо інформацію та підтримку в процесі.
- Реєстрація компанії або ФОП: допоможемо визначитися з оптимальною формою бізнесу та оформленням документів.
- Бухгалтерія: порекомендуємо надійних спеціалістів для ведення фінансової звітності.
- Телефони та сім-карти: порадимо кращі варіанти для бізнес-зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Вибір Сучасних Споживачів
Все більше людей у Польщі обирають онлайн-покупки. Пачкомати стоять повсюди, що свідчить про зростання популярності інтернет-замовлень. Люди прагнуть зручно замовляти товари та швидко їх отримувати поруч із домом. Це відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Компанія Глянець – Ваш Партнер у Бізнесі
Ми готові допомогти вам на кожному кроці, забезпечуючи технічну підтримку та консультації.
Зв'яжіться з нами, щоб почати свій успішний бізнес у Польщі!
Компанія Глянець: Створення Інтернет-Магазину – Ключ до Успіху в Польщі

У сучасному світі відкриття інтернет-магазину – це один із найперспективніших напрямків для бізнесу. Якщо ви плануєте розпочати свою справу в Польщі, Глянець стане вашим надійним партнером у створенні інтернет-магазину та просуванні вашого бренду.
Інтернет-Магазин: Головний Інструмент для Продажів
Наші спеціалісти створять інтернет-магазин, який буде ефективно працювати на польському ринку. Ми пропонуємо:
- Сучасний дизайн та адаптацію під мобільні пристрої: ваш сайт буде виглядати привабливо на будь-якому пристрої.
- Просте управління товарами та замовленнями: зручна панель управління дозволить легко керувати бізнесом.
- Інтеграцію з польськими платіжними системами: забезпечимо зручну та безпечну оплату для клієнтів.
Маркетингові Стратегії для Розвитку Вашого Бізнесу
Ми знаємо, як важливо правильно просувати свій продукт на ринку, тому розробляємо індивідуальні маркетингові плани для кожного клієнта. Наші послуги включають:
- SEO-оптимізацію для підвищення позицій вашого сайту у пошукових системах.
- Контекстну рекламу для швидкого залучення клієнтів.
- Просування у соціальних мережах для створення лояльної аудиторії.
Консультації з Відкриття Бізнесу в Польщі
Окрім технічної підтримки, ми допоможемо вам із правовими питаннями:
- Отримання PESEL: пояснимо процес та вимоги.
- Реєстрація компанії або ФОП: надамо рекомендації та контакти юристів.
- Бухгалтерія: допоможемо вибрати надійну бухгалтерську фірму.
- Телефони та сім-карти: порадимо оптимальні рішення для зв'язку.
Онлайн-Шопінг – Майбутнє Роздрібної Торгівлі
Польща активно переходить на онлайн-шопінг. Пачкомати встановлені повсюди, і це свідчить про те, що люди все більше замовляють товари через інтернет. Ваш бізнес може стати частиною цієї зростаючої тенденції.
Почніть Разом з Глянець
Ми допоможемо вам створити успішний інтернет-магазин та забезпечимо його ефективне просування.
Зв'яжіться з нами, щоб обговорити деталі та розпочати співпрацю!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту