Збільшуємо чек покупця: функція "купити в один клік"

Інтернет-магазин – це сайт, на якому розміщені сотні товарів зі зручною можливістю купити все, що необхідно користувачеві. Онлайн магазин обходить звичні багатьом офлайн рішення по всіх фронтах, адже він не тільки пропонує більш цінний досвід користувача і зручний процес покупки, але і відчутно більший вибір. У каталозі інтернет-магазину можуть міститися тисячі товарів, це не дозволена розкіш для стандартного офлайн магазину.
Створення інтернет-магазину під ключ, це послуга яка була популярною з самої своєї появи. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ, підприємець може отримати готовий сайт, який вже готовий вийти у світ і залучати потенційних клієнтів. Замовляючи розробку онлайн магазину у професіоналів, ви можете знизити ризик допустити помилки, які можуть бути допущені під час створення інтернет-магазину, а звернувшись до лідерів в даній ніші – і зовсім виключити ймовірність появи помилок.
Розробка онлайн магазину це тривалий процес, який можна розділити на етапи та планомірно рухатися до мети. Ви можете створити інтернет-магазин своїми руками – але в такому випадку вам буде потрібна величезна кількість часу і багаж знань, пов'язаний відразу з декількома специфіками. Якщо ви хочете створити інтернет-магазин і запустити бізнес пов'язаний з торгівлею в інтернеті в певній ніші – вам варто задуматися над економією часу. Замовивши створення інтернет-магазину у фахівців веб студії Глянець, ви можете отримати свій інтернет-ресурс в найкоротші терміни. Веб студія Глянець вже 13 років є лідером в ніші розробки онлайн магазинів і створення корпоративних сайтів. Ознайомитися з прикладами інтернет-ресурсів, які були створені нашими фахівцями, ви можете скориставшись відповідною вкладкою в меню сайту.
Після того як розробка онлайн магазину була завершена – починається довгоочікуваний момент продажів. Не зважаючи на те, що ваш інтернет-магазин може бути якісним і оптимізованим – це не може гарантувати успіх. Для того, щоб отримувати прибуток і збільшувати його, при цьому займаючись продажами в інтернеті – вам належить постійно вдосконалювати свій сайт. Одним зі способів як збільшити середній чек клієнта, а значить і середній прибуток створеного інтернет-магазину, є функція"купити в один клік".
У цій статті ми детально розповімо вам про те, для чого потрібна кнопка "купити в один клік". Ознайомившись з цією статтею, ви не тільки зможете підкреслити для себе деякі ідеї, але й отримаєте реальну можливість створити успішний інтернет-магазин під ключ за підтримки наших фахівців. Дізнайтеся для чого вам потрібна кнопка "купити в один клік" і зробіть свій бізнес в інтернеті ще більш прибутковим.
Функція "купити в один клік" – як одна кнопка може змінити все
Протягом останніх років конкуренція серед інтернет-магазинів – досягла свого апогею. Причиною чому з кожним днем інтернет-магазинів стає на кілька сотень більше, полягає в карантинних обмеженнях, які торкнулися всіх підприємців на планеті. Зважаючи на обмеження не тільки знизилася купівельна спроможність клієнтів, але і з'явилися заборони на торгівлю цілими групами товарів – що звичайно ж відбилося на бізнесі в цілому. Не зважаючи на це підприємці, які з належною увагою підійшли до процесу розробки онлайн магазину, його оформлення та планування його розвитку – все ж змогли домогтися успіху і досягають його прямо зараз. Але як це зробити?
Ми живемо в той час, коли клієнта вже не здивувати великим каталогом товарів. Замовивши створення інтернет-магазину ви лише зробили перший крок. Після розробки онлайн магазину вас чекатиме процес його оптимізації та нарешті просування – але як можна прискорити дані процеси. Для того, щоб прискорити створення інтернет-магазину під ключ і його оптимізацію – вам варто звернутися в веб студію повного циклу, таку як веб студія Глянець. Наша компанія надає повний спектр послуг. Ми можемо створити інтернет-магазин відповідно до ваших ідей, очікувань і вимог, оптимізувати його і запустити його просування за допомогою однієї або відразу декількох маркетингових кампаній. Наші фахівці можуть створити рекламу, яка безумовно розширить горизонти вашої клієнтської бази та дозволить вам залучити більше потенційних клієнтів. Але в чому ж полягає секрет залучення клієнтів якщо відкинути маркетинг?
Головний секрет залучення клієнтів у 2021-2022 році полягає в зручності та комфорті. У той час як з кожним днем інтернет-магазинів в різних нішах стає все більше – єдина можливість обійти своїх конкурентів для багатьох компаній – це надати своїм клієнтам більше комфорту і можливостей. Однією з таких можливостей і є кнопка "купити в один клік".
Кнопка купити в один клік – це вкрай простий інструмент, який при цьому дозволить вам збільшити кількість продажів в інтернет-магазині. Сама по собі кнопка може бути оформлена відповідно до дизайну вашого інтернет-магазину, адже найважливішим в такому випадку є не дизайн, а наповнення.
Єдиною функцією даної кнопки, є можливість купити одну позицію без потреби переходити в кошик і оформляти замовлення. Ваш потенційний клієнт може просто клікнути на кнопку і вказавши свій номер – дочекатися дзвінка від менеджера, якому він зможе телефоном назвати відділення пошти, на яке йому необхідно доставити посилку. Деякі сайти також здатні взаємодіяти з даними від Google.
Google постійно збирає дані, які ви вводите на різних сайтах. Надалі це дозволяє пошуковій системі заощадити вам час на введенні даних, які ви вже вносили раніше. Ви можете просто клікнути на діалогове вікно із запропонованою адресою, номером телефону і навіть номером карти – і замовити покупку. Ця можливість відкриває нові горизонти як для інтернет-магазинів, так і для безпосередньо користувачів. Але в чому ж переваги й недоліки кнопки "Купити в один клік?" Розберімось!
Переваги та недоліки функції "купити в один клік"
Кнопка "купити в один клік" досить популярне рішення. Не варто забувати про те, що замовляючи створення інтернет-магазину під ключ, багато підприємців намагаються якомога більше вдалих рішень пристосувати для свого проекту. Разом з тим така кнопка потрібна далеко не кожному інтернет-магазину.
Функціональність кнопки "Купити в один клік" вкрай обмежена. При певних обставинах її наявність може привести до регресу в аспекті прибутковості вашого інтернет-магазину і далі ми розповімо, чому так може статися. Для того, щоб визначитися, чи потрібна вам функція "купити в один клік" на сайті спочатку варто розглянути її переваги та недоліки. Якщо говорити про достоїнства, то їх перелік виглядає наступним чином:
1. Економія часу потенційних клієнтів
У наш час, темп життя прискорюється з кожним роком і для кожного користувача важливо, щоб його час не витрачався даремно. Кількість часу, яке необхідно для оформлення замовлення на вашому сайті – прямо впливає на ставлення клієнта до вашого магазину. Таким чином, чим менше часу користувачеві потрібно, щоб купити ваш товар – тим вище його лояльність, і тим більше шансів, що він і далі буде користуватися вашими послугами.
Звичайно ж, кнопка "купити в один клік" не є панацеєю в питанні економії часу користувача. Для того, щоб забезпечити своєму клієнтові максимальний комфорт – на етапі створення інтернет-магазину під ключ, вам необхідно зосередитися на якості користувальницького інтерфейсу та інтуїтивності самого сайту. Чим простіше вашому клієнту буде знайти товар – тим менше часу це займе, тим вище шанс конверсії. Разом з тим не варто забувати й про швидкість завантаження сторінки.
Для того, щоб створити швидкий інтернет-магазин з інтуїтивною структурою і зрозумілим інтерфейсом, необхідно володіти солідним досвідом не тільки в дизайні, але й у сфері створення сайтів. Якщо ваша мета це успішний інтернет-магазин – в такому випадку ідеальним рішенням буде замовити створення інтернет-магазину у професіоналів. Звернувшись до студії створення сайтів Глянець, ви гарантовано отримаєте якісний інтернет-магазин під ключ, який буде розроблений з урахуванням всіх наявних факторів ранжування. Надалі це позитивно позначиться не тільки на кількості трафіку на вашому сайті, але і на ефективності та вартості маркетингових кампаній.
Домогтися таких результатів ви можете звернувшись до професіоналів своєї справи, фахівцям веб студії Глянець. Дізнатися більше про всі послуги студії створення сайтів Глянець і замовити необхідні вам – ви можете скориставшись меню сайту.
2. Зручність для користувачів всіх вікових категорій
Інтернет торгівля фундаментально відповідає звичайній офлайн торгівлі. В інтернет торгівлі також є попит, пропозиція, і цільова аудиторія. Різниця полягає лише в тому, що відкриваючи офлайн магазин ви обмежені в розмірах своєї клієнтської бази, місцем, де розташований ваш магазин. Створення інтернет-магазину повністю знімає це обмеження, адже тепер ви можете продавати товари по всій країні користуючись послугами поштових компаній. Разом з тим розширюється і перелік вікових категорій, з якими ви можете працювати та пропонувати свої товари.
Стандартне оформлення замовлення і його оплата на сайті – це практично нездійсненні завдання для більшості представників старшого покоління. Саме складність оформлення замовлення часто зупиняє представників старшого покоління перед покупкою в інтернеті та змушує їх, як і раніше відправлятися в офлайн магазин. Надавши своїм клієнтам можливість покупки товару в один клік – ви можете помітно розширити свою клієнтську базу.
Додавши кнопку "Купити в один клік" ви дасте можливість представникам будь-якої вікової категорії, вільно користуватися можливостями та каталогом вашого магазину, при цьому мінімально обтяжуючи їх введенням номера картки та іншими даними. Все що необхідно буде зробити вашому покупцеві після вибору товару – це ввести свій номер телефону, на який надалі йому зателефонує ваш представник. Давши можливість потенційним клієнтам позбутися потреби вводити номери кредитних карток і максимально спростивши процес оформлення замовлення – ви тим самим можете не тільки помітно розширити свою цільову аудиторію, але й обзавестися постійними клієнтами, яким буде зручно працювати з вами.
3. Людський фактор
Інтернет – це ефективний і багатогранний інструмент, але навіть він не здатний замінити користувачам живе спілкування. Скориставшись кнопкою "замовити в один клік" ваш потенційний покупець буде говорити з вашим представником, що відкриває цілу купу можливостей для вашого бізнесу. Скориставшись послугами фахівців у сфері менеджменту і продажів, ви тільки на одному телефонному дзвінку зможете збільшити суму в підсумковому чеку користувача в 1.5-2 рази. Така можливість може помітно відбитися як на доходах вашого бізнесу, так і на його успіху.
Не зважаючи на всю красу такої функції як "купити в один клік" у неї є ряд мінусів. У порівнянні з плюсами вони не критичні та все ж вони мають місце бути. Якщо говорити про недоліки функції "купити в один клік", то до їх числа варто віднести:
1. Поява ризику, пов'язаного з людським фактором
Після того як клієнт клікнув на кнопку купити в один клік, він вводить свій номер телефону. Якщо під час введення номера телефону він допустив помилку – ваш представник не зможе з ним зв'язатися, через що замовлення не відбудеться.
2. Обмеженість покупки
Ефективність функції "купити в один клік" не піддається сумнівам, але на жаль вона здатна працювати лише з одним товаром. Її початковий сенс полягає в тому, щоб не відправляти користувача в кошик, адже йому необхідний тільки один продукт. Разом з тим використовувати цю функцію при покупці декількох товарів на жаль не вийде.
3. Навантаження на менеджерів вашої компанії
Створюючи інтернет-магазин під ключ, ви так чи інакше прийдете до того, що вам необхідний мінімальний штат співробітників. Коли користувач здійснює покупку через каталог товарів – менеджер ніяк не залучений в цьому процесі, адже все відбувається на інтернет-сторінці. Разом з тим поява функції "купити в один клік" може помітно збільшити навантаження на ваших менеджерів. Крім того, важливо щоб ваші менеджери були професіоналами у своїй сфері, адже саме від них в такому випадку залежить кінцева вартість чека покупця.
Підбиваючи підсумки можна з усією впевненістю сказати, що функція "купити в один клік" безумовно може допомогти вашому інтернет-магазину стати ще більш вигідним. Ця функція здатна збільшити кількість продажів і підвищити комфорт для ваших користувачів, але разом з тим вам необхідно розташовувати достатнім штатом менеджерів, які знають свою справу.
Для того, щоб домогтися успіху продаючи товари в інтернеті, важливо дотримати три складові, а саме:
- Створенням вашого інтернет-магазину повинні займатися професіонали.
- Просуванням вашого інтернет-магазину повинні займатися фахівці.
- Продажами товарів за допомогою функції "купити в один клік" повинні займатися досвідчені менеджери.
Дотримуючи перераховані пункти, ви можете помітно збільшити ймовірність успіху і створити дійсно успішний інтернет-магазин.
Плануючи замовити створення інтернет-магазину під ключ – зверніться до провідних фахівців. Так ви зможете збільшити перспективність свого майбутнього бізнесу і знизите ризик допуску помилок під час розробки. Замовивши створення інтернет-магазину під ключ у фахівців веб студії Глянець, ви гарантовано отримаєте якісний інтернет-ресурс, готовий до конкуренції та перемог.
Замовити створення інтернет-магазину під ключ, його оптимізацію і просування, ви можете скориставшись інформацією у вкладці контакти. Ви також можете зв'язатися з нашими представниками телефоном або за допомогою онлайн чату. Представники веб студії Глянець дадуть відповідь на всі ваші запитання і допоможуть з вирішенням будь-яких складнощів, пов'язаних з розробкою інтернет-магазину.
Купимо вашу маркетингову агенцію, SMM або вебстудію — вигідно та без складнощів

Ринок digital-послуг росте, але не завжди приносить очікуваний прибуток чи стабільність. Якщо ви — власник SMM-агенції, вебстудії або маркетингової агенції, і розглядаєте варіант виходу з бізнесу — ми тут, щоб купити його чесно, швидко та без посередників.
Чому ми викуповуємо digital-бізнеси
Наша команда розвиває власну digital-екосистему, тому зацікавлена у викупі готових рішень, команд і клієнтських баз. Купівля працюючих компаній дозволяє масштабуватись, не витрачаючи роки на створення з нуля.
Купимо ваш бізнес напряму. Без оголошень, без аукціонів, без ризику.
Які компанії нас цікавлять
Ми розглядаємо:
- SMM-агенції, що працюють із контентом, таргетингом, веденням соцмереж;
- Вебстудії, які розробляють сайти, лендінги, інтернет-магазини;
- Маркетингові агенції повного циклу (performance, контент, SEO, PPC, брендинг тощо).
Нас не лякає:
- якщо бізнес має борги;
- якщо компанія тимчасово "спить";
- якщо частина команди вже пішла.
Ми гнучко підходимо до кожного випадку.
Як проходить процес
- Ви заповнюєте коротку форму з основними даними про компанію.
👉 Перейти до форми - Ми вивчаємо інформацію про ваш бізнес
Чим більше даних надаєте — тим точніше можемо оцінити потенціал. - Обговорюємо умови: формат, вартість, перехід клієнтів, участь вашої команди після продажу.
- Оформлюємо угоду юридично — офіційно, швидко і без бюрократії.
Що ви отримаєте
- Прозору ринкову оцінку вашого бізнесу
- Офіційний викуп бізнесу — з юридичним оформленням
- Можливість залишити команду або частину клієнтів у бізнесі
- Прозорі умови — без прихованих вимог і комісій
- Наша мета — вигідна угода для обох сторін.
Часті запитання
Чи купуєте компанії з боргами?
Так, але кожен випадок розглядається індивідуально.
Що буде з моїми клієнтами?
Ми готові інтегрувати їх у нашу систему та продовжити обслуговування на високому рівні.
Чи залишиться моя команда?
Ми цінуємо людей і проєкти, які вони створили. Якщо команда є і готова працювати далі — ми це враховуємо.
Чи можу залишити частку або брати участь після продажу?
Так, можливі моделі часткового викупу або партнерства.
Готові продовжити?
Якщо ви замислюєтесь над тим, щоб продати свою smm-агенцію, вебстудію або маркетингову агенцію, ми відкриті до діалогу:
📩 Заповнити форму на оцінку компанії →
⏰ Форма — без жодних зобов’язань. Усі дані конфіденційні.
Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку? Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.

Зручність соціальних мереж чи пастка для прибутку?
Чому онлайн-магазини втрачають дохід, працюючи лише через Direct, Instagram або месенджери.
Початкова привабливість відкриття онлайн-магазину на платформах соціальних мереж, таких як Instagram, Facebook і Telegram, є безперечною: низький поріг входу, прямий зв'язок з потенційними клієнтами та використання існуючої бази користувачів.
Проте, у міру зростання бізнесу та зміни очікувань клієнтів, покладання виключно на ці прямі канали може стати суттєвою перешкодою для прибутковості та довгострокової стійкості. Ця стаття досліджує, чому цей, здавалося б, зручний підхід часто призводить до втрати доходу і чому наявність спеціалізованого вебсайту електронної комерції є вирішальним кроком для масштабування та максимізації прибутків на онлайн-ринку.
Ручна обробка замовлень: Шлях до втрачених прибутків
Реальність управління замовленнями через прямі повідомлення полягає у постійному моніторингу численних вхідних скриньок, ручному запису деталей замовлень та високому ризику пропустити або втратити запити.
Такий ручний підхід нагадує застарілі методи продажів і погано пристосований до вимог сучасної електронної комерції. Йому не вистачає структури та автоматизації, необхідних для ефективного управління замовленнями. У міру збільшення кількості замовлень ручні зусилля зростають у геометричній прогресії, що ускладнює обробку пікових сезонів або швидке зростання бізнесу.
Затримки у відповіді на запити, наданні інформації про товари або підтвердженні замовлень можуть призвести до розчарування клієнтів і, зрештою, до втрати продажів.
Статистика втрат через повільну комунікацію
Сучасні онлайн-покупці мають дуже високі очікування щодо часу відповіді. Дослідження показують:
90% клієнтів вважають "негайну" відповідь важливою;
60% очікують її протягом 10 хвилин;
72% — протягом 30 хвилин;
31,2% — не більше 15 хвилин для електронної пошти.
Ручна обробка в соціальних мережах часто не відповідає цим очікуванням, що веде до втрат лояльності та продажів. 40–60% покупців не чекають відповіді довше ніж 15 хвилин — і просто йдуть.
Автоматизація vs. Ручне управління: Порівняння на користь прибутку
Кожне замовлення при ручному управлінні потребує комунікації, введення даних, перевірки, що займає час і створює ризики помилок. Автоматизовані системи (CRM, онлайн-кошик, ERP) забезпечують:
Миттєве розміщення замовлення клієнтом;
Автоматичний запис і обробку;
Мінімізацію людських помилок;
Можливість обробки великої кількості замовлень;
Централізацію даних про клієнтів і запаси;
Масштабування бізнесу без росту навантаження.
Автоматизація дає можливість працювати швидше, точніше і ефективніше, що напряму впливає на прибутковість.
Що дає сайт із CRM, інтеграцією, фільтрами, аналітикою
Підтвердження замовлень на пошту — клієнт спокійний.
Інтерфейс сайту дозволяє обирати розміри, кольори тощо без зайвих запитів.
Централізоване збереження замовлень — легше обробляти, аналізувати, масштабувати.
Інтеграція з платіжками та доставкою — менше помилок, швидше виконання.
CRM — краще знання клієнта, персоналізація, підвищення лояльності.
Аналітика — бачити, що працює, і масштабувати.
Це — сучасний стандарт електронної комерції, якого не досягти через соцмережі та Direct.
Як компанія Глянець допомагає вирішити ці проблеми
Компанія Глянець спеціалізується на створенні вебсайтів електронної комерції з урахуванням потреб українського бізнесу. Ми:
Розробляємо сайти з зручною навігацією та простим оформленням замовлень;
Впроваджуємо автоматичні підтвердження, інтеграцію з оплатою та доставкою;
Підключаємо CRM та інші бізнес-інструменти;
Забезпечуємо техпідтримку та оновлення;
Допомагаємо перейти з Direct у прибуткову eCommerce-модель.
Це дає змогу підприємцям вирішити проблеми з ручною обробкою, затримками та втратами прибутку — і будувати надійну систему продажів.
Сайт vs соцмережі: де насправді живе продаж у 2025 році

САЙТ VS СОЦМЕРЕЖІ: ДЕ НАСПРАВДІ ЖИВЕ ПРОДАЖ У 2025 РОЦІ
У світі цифрової комерції, що постійно розвивається, соціальні мережі, такі як Instagram та TikTok, набули значної популярності як платформи для ведення бізнесу. Легкість створення профілю та миттєвий доступ до мільйонів користувачів зробили їх привабливим варіантом для багатьох підприємців. Однак, попри їхню видиму ефективність, існує фундаментальна різниця між платформою для комунікації та повноцінним інструментом для продажів. Більшість бізнесів, особливо малих та середніх, часто недооцінюють цю різницю, помилково вважаючи соціальні мережі основною рушійною силою своїх онлайн-продажів.
ЧОМУ СОЦМЕРЕЖІ НЕ ЗАМІНЯТЬ ВЕБСАЙТ
Незважаючи на поширену думку про високу ефективність соціальних мереж для продажів, реальність часто виявляється значно складнішою. Багато підприємців, які покладаються виключно на Instagram, Facebook або TikTok для свого онлайн-бізнесу, стикаються з низкою серйозних проблем. Однією з ключових проблем є втрачені замовлення, ручна обробка та відсутність контролю над процесом продажів.
НЕСТАЧА СТРУКТУРИ І СИСТЕМНОСТІ
Ще однією суттєвою слабкістю продажів через соціальні мережі є відсутність чіткої структури та актуальної інформації про наявність товарів. На відміну від повноцінного інтернет-магазину з каталогом товарів та автоматизованим обліком залишків, соціальні мережі часто не надають ефективних інструментів для управління запасами.
РИЗИКИ АЛГОРИТМІВ І БЛОКУВАННЯ
Крім того, бізнеси, які повністю залежать від соціальних мереж, наражаються на значні ризики, пов’язані з залежністю від алгоритмів та можливістю блокування акаунтів. Алгоритми ранжування контенту постійно змінюються, що може призвести до раптового зниження органічного охоплення.
ОБМЕЖЕННЯ АНАЛІТИКИ ТА ВИМІРЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Соціальні мережі мають суттєві обмеження у сфері повноцінної аналітики. На відміну від вебсайтів, де можна використовувати Google Analytics та Hotjar, соцмережі надають лише базову статистику.
СТАТИСТИКА, ЯКА ГОВОРИТЬ САМА ЗА СЕБЕ
Згідно з дослідженнями Statista за 2023 рік, 58% споживачів не довіряють покупкам через соціальні мережі, якщо у компанії немає вебсайту. Meta for Business показує, що бізнес втрачає до 35% лідів через ручну обробку замовлень в Instagram. А за даними BigCommerce, середня конверсія з Instagram — лише 0,6%, тоді як з вебсайту — 2–3%.
ПЕРЕВАГИ ВЛАСНОГО E-COMMERCE САЙТУ
Переваги власного сайту — очевидні: повний контроль над платформою, незалежність від алгоритмів, свобода у виборі дизайну та функціоналу.
SEO-ПРОСУВАННЯ І НОВИЙ ТРАФІК
Сайт дозволяє налаштувати SEO-просування, що забезпечує стабільний приплив зацікавлених користувачів з пошуку Google.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОДАЖІВ І CRM-ІНТЕГРАЦІЯ
Інтернет-магазин автоматизує обробку замовлень, оплати, підключення CRM, що зменшує помилки й вивільняє ресурси.
АНАЛІТИКА ТА ОПТИМІЗАЦІЯ
Сайт відкриває повний доступ до даних — від ефективності каналів до ретаргетингу. Це допомагає приймати точні бізнес-рішення.
МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ
Власний сайт дозволяє під’єднувати нові платформи, продавати мультиканально та централізувати керування.
ПОВТОРНІ ПРОДАЖІ І ЛОЯЛЬНІСТЬ
Shopify у 2024 році повідомляє, що власники сайтів мають на 47% більше повторних продажів, ніж ті, хто працює лише через соцмережі.
РІШЕННЯ ВІД КОМПАНІЇ ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець пропонує розробку e-commerce сайтів з фокусом на UX/UI, SEO, адаптивність під мобільні пристрої, підтримку запуску та зростання.
ВИСНОВОК: СОЦМЕРЕЖІ — ЦЕ ВІТРИНА, А НЕ МАГАЗИН
У 2025 році власний сайт — це фундамент бізнесу. Соцмережі — це канал залучення. Вебсайт — це конверсія, автоматизація, аналітика і стабільність.
Повернення товарів через поганий UX: як невдалий дизайн сайту зменшує прибуток інтернет-магазину

НЕВИДИМИЙ ПРОДАВЕЦЬ ТА ЦІНА ПОГАНОГО ДОСВІДУ
У сучасному світі онлайн-торгівлі проблема повернення товарів набуває все більшої актуальності. Власники інтернет-магазинів часто стикаються з ситуацією, коли значна частина покупок повертається, і причини цього не завжди криються у якості самого продукту. Як показують дослідження, нерідко вирішальним фактором стає те, наскільки зручно та зрозуміло клієнт зміг обрати цей товар на сайті. Статистика свідчить про те, що понад 20–30% онлайн-замовлень повертаються , що є значним показником, який безпосередньо впливає на прибутковість бізнесу.
КОРИСТУВАЦЬКИЙ ДОСВІД ЯК КЛЮЧ ДО УСПІХУ
Експерти в галузі електронної комерції все частіше наголошують на тому, що користувацький досвід (UX) відіграє ключову роль в успіху онлайн-продажів. UX можна порівняти з "невидимим продавцем", який або сприяє здійсненню покупки, або відштовхує потенційних клієнтів. Якщо цей "продавець" працює неефективно, якщо інтерфейс сайту є незручним та заплутаним, це неодмінно призводить до зниження продажів та зростання кількості повернень. Саме тому аналіз та оптимізація UX є критично важливими для будь-якого інтернет-магазину, який прагне до стабільного зростання та високих прибутків.
ЯК ПОГАНИЙ UX ПРОВОКУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Низькоякісний користувацький досвід може проявлятися у багатьох аспектах дизайну веб-сайту, кожен з яких здатен спровокувати повернення товарів.
ФОТОГРАФІЇ НИЗЬКОЇ ЯКОСТІ
Однією з найпоширеніших проблем є неякісні фотографії товарів. Якщо на сайті представлено лише одне фото без можливості збільшення або розглядання товару з різних ракурсів, клієнт не може повноцінно оцінити його деталі. Якісні фотографії, згідно зі статистикою, підвищують коефіцієнт конверсії на 94% порівняно з фото низької якості. Близько 26% споживачів відмовляються від кошика, якщо на сайті відсутні або є неточними фотографії товарів. Крім того, низька якість зображень може підірвати довіру до бренду в цілому , адже 90% онлайн-покупців вважають якість фотографій найважливішим фактором при здійсненні покупки.
НЕПОВНІ ТА НЕЗРОЗУМІЛІ ОПИСИ
Ще однією значною проблемою є неповні або незрозумілі описи продуктів. Якщо в описі бракує важливої інформації про розміри, матеріали, характеристики або особливості використання товару, це неминуче призводить до помилкових покупок. Статистика показує, що 64% покупців повертали онлайн-покупки саме через неточні описи товарів , а 31% усіх повернень пов'язані з тим, що товар не відповідав своєму опису. В результаті, клієнти повертають товари, оскільки їхні очікування щодо продукту не справджуються. Важливо зазначити, що 87% онлайн-покупців вважають описи товарів вирішальними при прийнятті рішення про покупку.
ЗАПЛУТАНА НАВІГАЦІЯ
Неінтуїтивна навігація по сайту також є серйозною перешкодою для користувачів. Якщо структура сайту заплутана, а переміщення між сторінками є нелогічним, користувачі витрачають багато часу та зусиль на пошук потрібних товарів. Близько 40% онлайн-покупців покидають веб-сайти саме через заплутану навігацію. Така навігація викликає роздратування та часто призводить до відмови від покупки. Клієнти просто не готові витрачати свій час на безрезультатні пошуки та покидають сайт, якщо не можуть швидко знайти потрібну інформацію. В результаті, погана навігація безпосередньо впливає на зниження коефіцієнта конверсії. Дослідження показують, що більше половини споживачів, які вже готові до покупки, не можуть її завершити саме через проблеми з навігацією , а 25% покупців відмовляються від кошика через складність навігації.
СКЛАДНІ ОПЦІЇ ВИБОРУ
Проблеми з заплутаними опціями вибору товару (розмір, колір, кількість) також є значною причиною повернень. Якщо процес вибору опцій є складним, неочевидним або використовує незручні елементи керування (наприклад, неінтуїтивні випадаючі списки), це часто призводить до помилок при замовленні. Особливо часто це стосується вибору розміру, адже неправильно обраний розмір є однією з найпоширеніших причин повернень, особливо для одягу та взуття.
НЕПРАЦЮЮЧІ ФІЛЬТРИ
Відсутність або некоректна робота фільтрів також негативно впливає на користувацький досвід. Фільтри є важливим інструментом, який допомагає користувачам швидко знаходити потрібні товари серед великого асортименту. Якщо на сайті відсутні фільтри або вони працюють неправильно, це значно ускладнює процес пошуку. Без ефективних фільтрів користувачі можуть просто пропустити товари, які могли б їх зацікавити.
СКЛАДНИЙ ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ
Нарешті, складний процес повернення товарів також може стати причиною негативного досвіду та, як наслідок, відмови від повторних покупок. Якщо політика повернення є непрозорою або процес повернення є заплутаним та вимагає значних зусиль з боку клієнта (наприклад, відсутність очевидної кнопки "повернути" або незрозуміла інструкція), це викликає негативні емоції. Статистика показує, що 80% онлайн-покупців у США кажуть, що поганий досвід повернення знижує ймовірність їхніх майбутніх покупок у цього продавця. Непрозора політика повернення просто відлякує потенційних покупців , а ускладнений процес повернення призводить до втрати лояльності клієнтів. Сучасні клієнти очікують простого та зрозумілого процесу повернення , адже 92% споживачів вважають легкість повернення важливим фактором при виборі інтернет-магазину.
РІШЕННЯ ВІД ГЛЯНЕЦЬ
Компанія Глянець є вашим надійним партнером у сфері UX/UI-дизайну сайту та розробки інтернет-магазинів. Маючи за плечима 16-річну історію успішної роботи на ринку веброзробка , ми пропонуємо комплексні рішення, які допоможуть вам уникнути проблем, пов'язаних з поганим UX, та значно зменшити кількість повернень товарів.
Наша команда експертів розробляє UX/UI-дизайн сайту з особливим фокусом на потреби вашого покупця. Ми створюємо зручні та адаптивні інтерфейси, де кожен елемент продуманий до дрібниць. Особливу увагу ми приділяємо структурі картки товару , забезпечуючи наявність якісних фотографій (галерея, відео, зум), детальних та вичерпних описів, а також інтуїтивно зрозумілих опцій вибору.
Ми також пропонуємо послугу аудиту юзабіліті ваших існуючих сайтів. Наші фахівці проведуть глибокий аналіз UX, виявлять проблемні зони та нададуть чіткі рекомендації щодо покращення інтерфейсу сайту. Одним із важливих аспектів є оптимізація навігації, включаючи впровадження зручних та релевантних фільтрів з можливістю множинного вибору. Якісні фільтри є ключем до зручного пошуку товарів.
Для тих, хто планує запуск нового онлайн-магазину або хоче кардинально оновити існуючий, ми пропонуємо послуги з розробки інтернет-магазинів. Ми проводимо глибокий аналіз UX, переробляємо структуру та створюємо вебсайт, який працює на результат.
Тренди веб-дизайну 2025: мікроанімації, 3D-елементи та UI/UX інновації

Веб-дизайн 2025: тренди, які формують результат, а не просто вигляд
Цифровий простір змінюється з неймовірною швидкістю. Користувачі стали вимогливішими, інтерфейси — складнішими, а конкуренція в інтернеті — майже миттєвою. Сайт більше не є просто діджитал-вітриною. У 2025 році він має бути інтуїтивним, динамічним, персоналізованим і здатним миттєво реагувати на потреби відвідувачів. Тому тренди веб-дизайну вже не про естетику. Вони — про ефективність, проаналізовану поведінку користувачів і реальну конверсію.
Сьогодні недостатньо просто «гарного» макету. Підприємства, які працюють на випередження, інвестують у глибоку інтеграцію дизайну з бізнес-логікою. Структура сторінок, мікроанімації, 3D-візуалізація, інтерфейсні патерни — усе це має не тільки виглядати сучасно, а й працювати на користувача, тримати увагу, допомагати приймати рішення і спонукати до дії. Усе, що ще кілька років тому вважалося модою або експериментом, сьогодні — новий стандарт UX.
Мікроанімації — нова мова взаємодії
Одним із ключових трендів залишаються мікроанімації. Це не просто «рухомі елементи» — це нова форма комунікації між сайтом і користувачем. Анімації дозволяють підсвідомо пояснювати, що сталося: клік, перехід, зміна статусу чи завантаження. Вони замінюють інструкції, знижують когнітивне навантаження й роблять сайт інтуїтивно зрозумілим.
Користувач, який бачить, як елемент змінює форму чи положення, відчуває логічний зв’язок. Це не просто красиво — це дає відчуття «живого» інтерфейсу, який реагує на кожну дію. Відомо, що такі візуальні підказки підвищують конверсію та скорочують час на ухвалення рішень.
3D-елементи — ефект занурення і новий рівень презентації
Інтерактивна 3D-графіка — більше не розкіш для tech-компаній. У 2025 році це — реальний інструмент підвищення залученості. Користувачам подобається досліджувати. І якщо сайт дозволяє обертати товар, заглядати всередину продукту або вивчати його властивості у просторі — це збільшує час перебування на сторінці, а отже — підвищує ймовірність покупки.
Особливо ефективним 3D стає в e-commerce, де зображення вже не достатньо. Покупець хоче побачити матеріал, структуру, варіанти кольору, масштаб. Для портфоліо це — спосіб представити себе нестандартно. Для складних технічних продуктів — спосіб «пояснити без слів».
Мінімалізм 2.0 — коли простота керує увагою
На зміну традиційному flat-дизайну прийшов функціональний мінімалізм. Його мета — не просто прибрати зайве, а залишити тільки те, що направляє користувача. Чистий простір, сильна типографіка, контрастні акценти, відсутність зайвих тіней — усе це допомагає сфокусуватися. Такий підхід добре працює в інтерфейсах, де важлива швидкість ухвалення рішення: SaaS-сервіси, маркетплейси, лендінги з конверсією.
Персоналізація в режимі реального часу
У 2025 році інтерфейси дедалі частіше адаптуються до користувача в реальному часі. Сайт змінює тему, контент, блоки в залежності від поведінки, часу доби, історії переглядів. Нічна тема автоматично вмикається ввечері. Рекомендовані продукти оновлюються з урахуванням останніх кліків. Це вже не опція — це нова норма, очікувана користувачем.
Дизайн, згенерований штучним інтелектом
AI проникає у вебдизайн дедалі глибше. Генерація макетів на основі брифу, адаптивні блоки, що підлаштовуються під тип контенту, динамічна зміна структури сторінки під поведінку користувача — все це вже впроваджується в реальних проєктах. Алгоритми аналізують, де користувач затримується, які кнопки ігнорує, які кольори викликають емоцію — і відповідно до цього оновлюють дизайн.
Mobile-first — уже не стратегія, а база
У 2025 році мобільна адаптація — це не просто обов’язкова умова. Це вихідна точка, з якої починається розробка. Сайти будуються з урахуванням PWA (прогресивних веб-додатків), gesture-навігації, вертикальної структури. Тестування на смартфонах стає важливішим, ніж на десктопах.
Темна тема: зручність, а не стиль
Темний інтерфейс уже став нормою. Його використовують понад 60% користувачів, і компанії, що не дають такої можливості, ризикують втратити лояльність. Усі сучасні сайти повинні мати два повноцінні варіанти тем — світлий і темний — з адаптивним перемиканням.
Як бізнесу впроваджувати тренди правильно
Перш ніж щось змінювати — варто вивчити свою аудиторію. Що для неї важливо? Які візуальні патерни вона вже сприймає як звичні? Які «покращення» можуть, навпаки, викликати плутанину? Важливо також пам’ятати: не всі тренди — для всіх. Якщо ваша цільова аудиторія цінує стабільність і простоту — складні 3D можуть лише заважати. Якщо ж ваш бренд прагне бути авангардним — навпаки, інноваційність стане перевагою.
Ключ до успіху — тестування. Прототипи, A/B-експерименти, UX-інтерв’ю, аналітика кліків і теплові карти — усе це дає розуміння, що працює, а що — ні. А ще — досвідчена команда дизайнерів, яка вміє не просто малювати гарно, а перетворювати інтерфейс на інструмент бізнесу.
Підсумок
Веб-дизайн 2025 — це вже не про «красиво», а про ефективно, швидко, гнучко і персонально. Це про живий інтерфейс, що реагує, навчається й адаптується. Про досвід, що не викликає питань, а навпаки — веде користувача до дії. І саме це відрізняє сайти, які приносять результат, від тих, що просто є в мережі.
Компанії, які вже сьогодні впроваджують сучасні підходи до дизайну, отримують не тільки конверсію, а й довіру, впізнаваність, конкурентну перевагу. А значить — діють стратегічно.
Всього один крок до вашого бездоганного сайту