29 August

Налаштування та оптимізація Google My Business

Google My Business або GMB — це зручний сервіс, який дозволяє управляти видачею інформації про будь-яку компанію на Картах та пошуковій системі Google, абсолютно безкоштовно.

Однак необхідно знати деякі нюанси про SEO-оптимізацію, щоб користувачам було легше знайти інформацію про вашу організацію за запитами в Google. Якщо ви власник офлайн-бізнесу і хочете залучити нових клієнтів в свій заклад або SEO-фахівець, дана стаття обов'язкова до прочитання.

Якщо ви ще не створили аккаунти в Google рекламі, Google Analytics і Google My Business — саме час зробити це прямо зараз (бажано на один email). Правильно заповнений профіль обов'язково приверне безкоштовний трафік на ваш веб-ресурс.

Компания Глянец в Google Картах

Що зможуть дізнатися з Вашої картки відвідувачі?

  • де знаходиться ваша компанія;
  • графік роботи вашої організації;
  • які зручності у вас є;
  • яка кількість людей відвідує ваш заклад в різні дні (будні, вихідні, свята);
  • що представляє з себе ваш заклад і хто у вас працює;
  • як з вами зв'язатися (по телефону, електронній пошті);
  • прочитати відгуки про вас.

Налаштування GMB

  • Реєстрація

Отже, почнемо з реєстрації. В аккаунті My Business вам необхідно перейти у вкладку "Філії", після чого натиснути "Додати". Тут ви повинні ввести назву вашої компанії, і якщо запитувана організація вже присутня в списку, запросіть доступ до аккаунту.

Регистрация

Вкажіть адресу, яка вам підходить, натисніть "Продовжити" і "Заявити права". Форма буде відразу ж відправлена. Якщо, наприклад, ви не пам'ятаєте пароль, зв'яжіться з підтримкою Google, де вам підкажуть як відновити доступ.

Якщо в переліку немає вашої організації, заповніть всі дані про неї. В особистому кабінеті ви зможете редагувати внесену інформацію.

  • Підтвердження даних

У вкладці" Філії" ви зможете вибрати локацію, а підтвердження отримати будь-яким зручним для вас способом. Наприклад, по email, телефону або отримати лист від Google протягом двох тижнів. Однак в умовах карантину ці терміни можуть бути більшими.

Якщо ж ваш веб-сайт вже колись був підтверджений в Google Search Console — відбудеться негайне підтвердження.

А якщо у вашої компанії є філії (не менше 10), ви можете скористатися масовим підтвердженням. Найголовніше мати доступ до телефону, який вказаний у філії. У вас не повинно виникнути труднощів, якщо ви будете слідувати інструкціям довідки Google.

Врахуйте, якщо ви не отримаєте підтвердження даних — доступ до відгуків та статистики буде неможливий.

Статистика и отзывы

 

  • Заповнення картки філії

Коли ви отримаєте підтвердження, вкажіть:

  • додаткову категорію, яку ви можете внести на сторінці "Відомості". Змініть основну категорію, якщо вона не точно описує вашу сферу діяльності;

 

Категория

 

  • регіон обслуговування. Внесені дані з'являться протягом 3 днів;
  • графік роботи філії, розклад святкових днів;
  • фізична адреса, актуальні номера телефонів;
  • посилання на веб-сайт і додаткові Інтернет-сторінки;
  • додаткову інформацію в атрибутах;
  • номер телефону, який буде видно в рекламних оголошеннях.

Також не забудьте додати короткий опис (750 знаків) компанії, який дасть зрозуміти що ви з себе уявляєте і які послуги пропонуєте. Але майте на увазі, що правила GMB не дозволяють залишати в описі посилання, використовувати HTML-код, а також вказувати інформацію про знижки.

Основну інформацію буде видно в розширенні Google реклами, а фотографії залучать більшу кількість потенційних клієнтів.

 

Google Мой Бизнес

 

  • Доступ

Якщо ви хочете, щоб вашими філіями керували інші люди, ви можете призначити їх на роль адміністратора, власника або менеджера. Зайдіть в особистий кабінет певної філії, виберіть "Користувачі" і вкажіть email. На нього буде відправлено запрошення. Якщо ви захочете видалити користувача, перейдіть в довідку Мій бізнес, де ви знайдете докладну інструкцію.

Статистика в GMB

Для того, щоб ознайомитися зі статистикою, вам необхідно увійти в особистий кабінет і вибрати вкладку "Статистика", де є 7 розділів. З її допомогою ви зможете дізнатися скільки користувачів взаємодіють з карткою компанії, які саме дії вони здійснюють, скільки з них здійснило дзвінок, скільки переглянуло ваші зображення, як часто вас шукають в Картах і пошуку, за якими запитами видається картка. Останньому пункту варто надати особливу увагу, так як це допоможе вам використовувати найбільш популярні запити в картці і на сайті.

Рекомендуємо тестувати ефективність сервісу, додаючи нові фото, відео або змінювати окомпанії. Згодом ви зрозумієте як поліпшити статистику.

Якщо ви дотримуєтесь всіх правил, синхронізація з Google Analytics буде автоматичною. В цьому випадку зможете відстежувати всі переходи, перегляди і кількість унікальних відвідувань.

 

Статистика

Як додати адресу в новий аккаунт Google реклами?

Все просто: перейдіть на вкладку "Розширення" і додайте "Адреса" (з аккаунта або зробіть запит іншому користувачеві).

Якщо ви хочете змінити вже неактуальну адресу в Google Мій бізнес, який був внесений раніше, видаліть його і відправте запит на нову адресу. Приблизно через добу адреса оновиться.

Оптимізація облікового запису Google My Business

  • Наповніть аккаунт корисною інформацією і поділіться номером телефону, за яким з вами можна буде зв'язатися. Виберіть категорію (вона обов'язково повинна відповідати тематиці вашого бізнесу) і перейдіть до атрибутів. Також не полінуйтеся додати якісні фотографії з офісу, магазину і представте своїх співробітників.

Чим більше даних ви додасте, тим більше взаємодій отримаєте.

  • Оновлюйте дані і підтримуйте активність аккаунта. Діліться свіжими фотографіями і новинами вашої організації, розповідайте про актуальні акції (не більше 1500 знаків) і заходи, які повинні відбудуться. Ці дані будуть відображатися 7 днів на Google Картах і в Google Пошуку.
  • Опишіть товари, які відображаються в пошуку. Для цього завантажте фото товару, вкажіть його вартість і назву.

Пам'ятайте, що компанії, які додають зображення, отримують на 42% більше запитів про те, як до них дістатися.

  • Не залишайте без уваги відгуки. Адекватно реагуйте на негатив і відповідайте на питання.
  • Якщо ви власник готелю, для вас буде актуальний 3D-тур. Таким чином ви можете показати потенційним клієнтам обстановку в закладі, всілякі зручності та переваги. Але за послугу потрібно буде заплатити довіреним фотографам Google Photographer Trusted.

На покази картки в Google Мій Бізнес впливають:

  • місцезнаходження людини. Чим вона ближче до вас, тим вище шанси, що вона помітить вас у видачі;
  • оцінка та відгуки. Якщо вами почали цікавитися, покази вашої картки будуть рости. Але зауважте, Google розпізнає куплені відгуки, і недобросовісних власників бізнесу можуть заблокувати;
  • дії користувачів. Чим більше людей перейде на ваш сайт або зробить дзвінок, тим більше нових відвідувачів прийде;
  • індивідуальна видача, яка залежить від уподобань користувача;
  • налаштування GMB.

Как находят вашу компанию

Кілька порад по роботі з Google My Business:

  • Заповніть по максимуму всі поля в профілі. Так ви частіше будете з'являтися у видачі і зацікавите більшу кількість користувачів своїми послугами.
  • Додайте в опис ключові фрази. За допомогою SEO-модуля PromoPult ви зможете зібрати внутрішні ключі з вашого веб-ресурсу. З них необхідно вибрати високочастотні і додати в опис, але не перестарайтеся.

Описание

  • Оновлюйте інформацію. Пам'ятайте, що вами цікавляться люди, які можуть стати вашими клієнтами. Якщо, наприклад, вказаний вами телефон більше не актуальний — ви можете втратити клієнта, який хотів зателефонувати вам і придбати ваш товар або послугу.
  • Діліться фотографіями. Подбайте про якісні фотографії, які викличуть бажання відвідати ваш заклад або офіс.

​​​​​​​Фото

  • Завантажуйте відео. Зробіть цікавий відеоогляд вашого закладу, робочого процесу або зніміть те, чого немає у ваших конкурентів.
  • Реагуйте на відгуки. Клієнти повинні відчувати, що їхня думка важлива, тому відповідайте на питання і делікатно вирішуйте конфліктні ситуації.
  • Використовуйте FAQ. Пишіть відповіді на питання, які задають користувачі в картці вашої компанії. Повідомлення про них буде приходити до вас на email. Чим більше відповідей, тим більше корисної інформації ви донесете іншим відвідувачам про вашу організацію.

GBL — це простий і зручний інструмент, за допомогою якого ви отримаєте безкоштовний цільовий трафік!

Bestellen Sie jetzt Ihre Website!

Nur ein Schritt zu Ihrer perfekten Website

Accessibility menu
Kontrasteinstellungen
Schriftgröße
Zeichenabstand
Zeilenabstand
Bilder
Schriftart
Zurücksetzen der Einstellungen