- Залучення цільової аудиторії
- Збільшення кількості замовлень
- Оптимізація рекламних витрат
- Збільшення кількості постійних клієнтів
- Оптимізація товарних фідів
- Масштабування бізнесу через ефективні рекламні стратегії
Що ми зробили
✔️ Аналіз конкурентів та попиту для визначення найбільш ефективної рекламної стратегії
✔️ Визначення цільової аудиторії (вік, стать, інтереси, геолокація)
✔️ Вибір ефективних каналів (Пошук, КМС, YouTube, Gmail, Shopping)
Налаштування рекламних кампаній у Google Ads: Пошук, Торгова реклама, Максимальна ефективність (Perfomance Max), Динамічний Ремаркетинг.
✔️ Створення та структурування кампаній (за групами товарів), підбір ключових слів
✔️ Формування релевантних оголошень (з заголовками, описами, розширеннями)
✔️ Налаштування таргетингу (гео, пристрої, демографія, аудиторії)
✔️ Налаштування та оптимізація товарних фідів у Google Merchant Center
✔️ Використання динамічного ремаркетингу для повернення користувачів на сайт, "покинутий кошик"
✔️ Коригування ставок за пристроями, місцезнаходженням, часом доби
Оптимізація бюджету та масштабування
✔️ Налаштування електронної комерції
✔️ Аналіз ROAS та коригування ставок для підвищення прибутковості
✔️ Підключення Google Analytics 4 та налаштування подій для відстеження конверсій
Результати
✔️ Збільшення обсягів продажів через ефективні рекламні стратегії та постійний аудит
✔️ Залучення нових клієнтів через Google Search, КМС, YouTube, Gmail та збільшення кількості конверсій
✔️ Ефективне використання рекламного бюджету значно підвищило рентабельність та прибутковість в цілому
✔️ Завдяки даним аналітики та оптимізації рекламних кампаній, вдалось залучити більш зацікавлену аудиторію, яка готова до покупки