У магазині https://millefleur.in.ua Ви знайдете не тільки популярні товари для рукоділля від відомих виробників, а також велику кількість ексклюзивних товарів.
– «Я вас вітаю у проекті «Вінниця Business Hub». Це спільний проект, започаткований компанією «Глянець». Компанією, яка займається створенням та обслуговуванням сайтів, забезпечує хостинг-платформи. А з другого боку – це агенція KvitenProduction. І «Вінниця Business Hub» – це цікаві і цікавющі історії з розвитку бізнесу серед вінницьких підприємців. Чому саме вінницьких? Тому що компанія «Глянець» – вінницька. І KvitenProduction також має вінницьке походження. Це спільний проект, який адресований, в першу чергу, вінницьким підприємцям для розвитку місцевого підприємництва. Але, в решті решт, я думаю, він буде цікавий всім тим, хто взагалі бажає побудувати власний бізнес, свою справу. Скажу відверто, я, як чоловік, ніколи не розділяв справи на чоловічі і жіночі. Мені не складно стати біля плити і приготувати вечерю. Мені не складно допомогти дружині в тій чи іншій справі. Так привчила мене мама. В дитинстві я навіть вчився вишивати. Але навіть тоді я не міг собі сказати, що знаючи, що існує таке поняття як вишивка, що на сьогоднішній день вишивка – це ціла індустрія. Оскільки існує маса людей, які захоплюються вишивкою, ну як з точки зору мистецтва, з точки зору сублімації свого внутрішнього «Я», з точки зору творчості. То була заснована, так вона сама собою заснувалась. Часто так буває, якщо є попит, є і пропозиція, ціла індустрія того,що сьогодні працює для людей, які займаються вишивкою. Наша сьогоднішня зустріч присвячена якраз саме цій темі – вишивка. Але вишивка в бізнес-контексті. Сьогодні ми з вами зустрічаємось з Вікторією Попович. Співвласницею інтернет-магазину «MilleFleu»r. Вікторія, привіт.
– Доброго дня.
– Я навмисно зробив таку досить довгу передмову для того, щоб людей підготувати. Ну ти знаєш: чим більша і цікавіша книга, тим більша в неї передмова. Вікторія, я знаю, що ти до свого бізнесу прийшла саме спочатку через те, що ти сама вишивала і була захоплена цією справою. На якому етапі ти захопилась? Хто тебе привчив до цього? Звідки з’явилось оце бажання вишивати?
– На сам перед, мені здається, це було привито ще в школі. На уроках праці нам показували, демонстрували вишивки і ми вивчали якісь такі стібки дуже прості. Якісь орнаменти вишивали. В мене збереглись деякі вишивки.
– Ну знаменита вишивка «хрестиком».
– Хрестиком, так. Традиційна, українська. Орнаменти. В мене є рушничок невеличкий з тих часів. Ось. Але з часом це забувається. Ти ідеш навчатись далі. І напевно більшість, в тому числі і я, вишивальниць починають знов вишивати десь у декретній відпустці. Ну і більше часу вільного, коли дитина спить. І тобі треба чимось зайнятись, а хатні справи уже всі в ідеалі зроблені. І тому, десь біля дитинки ти береш п’яльці, тканину і починаєш вишивати. І так я згадала, що я колись у школі вишивала. І я думаю: «Я спробую». Це як з велосипедом. Не забувається, як робиться хрестик. Але я нагадала собі якісь певні правила в вишивці є. Я відновила в пам’яті ці правила. І приступила до вишивки.
– Те, що називається «технологією вишивки».
– Технологією, так. Але, ви знаєте, технологій дуже багато, я намагалась нагади елементарне хоча б. Але ми вишиваємо для себе. Це заспокоює, знімає стрес. Дуже багато вишивальниць дійсно мають якусь стресову роботу. І тому вони так релаксують. Скажемо так.
– Так-так. Психологи кажуть, що якщо є якась певна напруженість, оці тактильні речі, якими займається людина, вона не те, щоб розряджається, вона заспокоюється, врівноважується.
– І десь в цей час я мріяла про те, щоб мати власну справу. Я тоді працювала в банку. І це теж робота стресова. Але тоді я, напевно, не ототожнювала своє хобі і свою мрію про власну справу. Лише з часом до мене прийшла ідея. І вона якась спонтанна була. Справа в тому, що я пішла у другу декретну відпустку і тоді в мене була дуже велика перерва у вишивці. А для цього потрібно натхнення. Це така творчість. Тому я за натхненням….
– І в процесі, коли був вільний час, я спробую так забігти в перед, ти перебирала якісь речі, наводила лад і «Ах - вишивка моя. Це ж я робила!». Так?
– Так.
– І тут опа! А чому б і ні?
– Але це було трішки цікавіше. Тому що, я натрапила на популярні за кордоном нитки ручного фарбування. Я вам про це не розповідала)))
– Дуже цікаво.
– І вони були на стільки популярними! Мене це здивувало. Чому саме? Тому що, вони в якісь певній довжині містять в собі або багато відтінків одного кольору, або навіть декілька кольорів. І так створюється якісь певний візерунок.
– Тобто мається на увазі – один моток ниток може також мінятись в якихось дрібних нюансах кольору. Так?
– Відтінки від темнішого до світлого або кольори мають спільний один колір основний. Тобто не контрастні кольори.
– І коли це зрозуміла, ти відчула смак… Аромат творчості)))
– Я взнала скільки вони коштують. Я подумала, що можливо у мене вийде. Це ж якась людина фарбує своїми руками. Тому, я думаю, в мене теж є руки. Я теж зможу ще зробити. І тому я спробувала пофарбувати нитки і в мене вийшло!
– Он як.
– Так. Я подумала, що треба проаналізувати чи є попит на українському ринку на такі нитки. Так, він був. Але дівчатам доводилась купувати ці нитки за кордоном, сплачувати доставку. І тому це було дуже дорого і трохи не доступно більшості населення, для більшості вишивальниць. Я спробувала пофарбувати якусь таку невеличку партію і тоді почала думати, де реалізувати. Якийсь мав бути майданчик. Тоді осередком спілкування вишивальниць стали соціальні мережі. Вони витісняли вимираючі, вже на той час, форуми. І я вирішила, що я спробую через соціальні мережі це зробити. І в мене знов вийшло! Тоді з’явилась назва «MilleFleur». Тому що «MilleFleur» в перекладі з французької – мільйон квітів. Але можна інтерпретувати як мільйон кольорів. Я обрала цю назву. Вона дещо складна, мені здається, для наших вишивальниць, але вони вже звикли. Ось.
– Звучить красиво.
– Ось так моє хобі стало моїм бізнесом. На той час дуже маленьким і дуже творчим.
– Я представив тебе одразу як співвласницю саме інтернет-магазину. Ну, не секрет, що значна кількість підприємців чи людей мають тягу до традиційного бізнесу. Тобто, магазин. А ти, все ж таки, практично і започаткувала бізнес одразу в мережі. Практично. От ти сказала – розповсюдження в соціальних мережах. А нині ще і сайт. Тобто, сайт MilleFleur, який і представляє твій інтернет-магазин. Чому так? Чому немає осередку традиційного: магазинчику, відділу?
– Я працювала в банку, який славиться своєю технічною передовою технологією у всьому. Мені це все було доступно. Я вже на той час, близько 2010 року, вже намагалася робити покупки за кордоном в інтернет-магазинах. В нас ще тоді це тільки зароджувалось – інтернет-торгівля. І тому я чомусь мріяла саме про інтернет-магазин. Тому що це якась така нова технологія. Вже в 2014 році я, мріючи про інтернет-магазин, відкрила спочатку в соціальних мережах. Тому що, інтернет-магазин, мені здавалось, що це дуже дорого і я не зможу таке зробити, це мені не по силам. Але з часом мені стало тісно в соціальних мережах, стало більше товарів. До пофарбованих мною ниток додались звичайні, потім тканина, аксесуари, інструменти. Асортимент став великий і стало не зручно ні мені, ні покупцям робити це в соціальних мережах. Я тоді задумалась, що мені потрібен інтернет-магазин.
– Якась платформа.
– Так.
– Саме платформа. Ну і плюс, ти знаєш, я також розумію, чому магазин не традиційний. Він, ну уявімо собі, ти зробила б його на Тяжилові, на Вишенці. В результаті він мав би регіональний характер. Тобто, переважно ті, хто жили б на Вишенці, вони б туди заходили. Час від часу щось купували. І сумнівно, щоб жителі Тяжилова, чи якісь майстрині їхали б сюди заради мотка ниток. А інтернет-магазин – він має широку географію. Якщо ти вірно позиціонуєш цей магазин, географія твоїх клієнтів зростає. Вона практично росте, це може бути весь світ. Зважаючи на сучасні можливості логістики. Добре. Коли формували сайт, я так розумію, що ви обирали партнера для створення сайту. Ви обрали саме «Глянець». Яка це історія?
– Ні.
– Спочатку ні. Хто був першим?
– Спочатку був Prom. Тому що, на той момент мені здавалось це найпростіше. Там вже є платформа. Там вже є шаблони. Там простіше розібратися людині, яка не є програмістом. І швидко наповнити сайт. До речі, я наповнила сайт за 3 дні, здається. Чим дуже здивувала співробітників Prom. І це я могла зробити власноруч. Так як я це бачу. На даний момент це було не дорого, швидко і тоді мені вистачало функцій, які були на Prom. Але з часом і там мені стало тісно.
– Ну так, бо це був простий конструктор сайту, який був обмежений в функціоналі. Зрозуміло, що розвиток бізнесу потребував сайту з більшим функціоналом і ви знайшли «Глянець».
– Так.
– Як це сталось? Як ви його знайшли? Він вас знайшов, ви його знайшли?
– Як і все в інтернеті можна знайти. І пошук самих претендентів на партнерство не зайняв багато часу. Більше часу в мене пішло на аналіз їхніх пропозицій. Зазвичай, десь все на рівні: по тарифам, по додатковим послугам, які вони надають. Але для мене ще було важливо подивитись їх портфоліо. Які саме сайти вони створюють. І не просто подивитись візуально як вони виглядають. Це важливо, але важливі функції сайту.
– Функціонал.
– Тому що, між сайтом і інтернет-магазином є дуже велика різниця.
– Безумовно.
– Інтернет-магазин на багато більше функціональний. І тому я переходила на сайти, які пропонували переглянути мені ці розробники. І нажимала кнопки, переходила, перевіряла, як працює. Я нічого не замовляла. Хоча деякі сайти мене зацікавили. Потім я звернула увагу на сам сайт розробників. Це їх обличчя. Правильно, він має бути і гарний, і функціонувати гарно. У нього не має бути ніяких помилок. І ще для мене було важливо спілкування, індивідуальний підхід. Чого не було у Prom. Тому що, там більше якась масовість, а мені потрібні були такі функції, я дуже хотіла, щоб система, в якій працювали розробники була достатньо гнучкою, щоб виконати всі мої примхи. Це навіть не назвеш побажаннями. І тому, напевно, я вибрала якихось лідерів, які мені сподобались. Вирішальним фактором, перш за все, стало місце розташування компанії, яка була серед лідерів. Це моє рідне місто, тому я вибрала «Глянець».
– Ще раз нагадаю нашим глядачам про те, що ми ведемо розмову з Вікторією Попович. Вона співвласниця інтернет-магазину «MilleFleur». Це магазин аксесуарів і товарів для вишивки. Ми акцентуємо сьогодні увагу не на творчості Вікторії, хоча вона сама майстриня вишиванки. І от за нашими спинами чи поруч з нами ви бачите і роботи, які виконувала сама Вікторія. Отже, вона майстриня висококласна і вона веде майстер-класи в мережі, між іншим. Спілкується зі своїми глядачами, партнерами, клієнтами. Але ми сьогодні наголошуємо саме на бізнес-моделі, яку обрала Вікторія. А це – інтернет-магазин. Отже, «Глянець» вам удосконалив вже існуючий сайт чи розробив абсолютно новий?
– О, ні. Про удосконалення взагалі не іде мова. Мені здається, що якщо ви маєте партнерство з якимось розробником або ви залишаєтесь з ним, або ідете, якщо до іншого, то і відкриваєте новий сайт. Це дуже важко переробляти. Легше зробити щось нове. І, тим паче, платформа Prom специфічна, якщо ти ідеш – то вже назавжди. Мені здається, повернутись туди важко. І тому ми вирішили зробити абсолютно новий сайт. Ми зберегли домен millefleur.in.ua. Це було дуже важливо. Я дуже хотіла, щоб він був саме in.ua.
– Кольори?
– Кольори сайту так. Там забаганки будь-які виконувалися. Стосовно дизайну – взагалі.
– Отже, доменне ім’я у вас?
– millefleur.in.ua. В Україні.
– Круто.
– Так, це було задумано одразу ж, коли я вперше купувала домен, я мала можливість обирати.
– Між іншим, хотів запитати. Ви обрали «MilleFleur» назву. Я так розумію, що це дуже розповсюджене французьке слово, як ти там казала: курка MilleFleur, різновид тканини. Я так думаю, що у французів ще щось називається мільфльором. І от коли обирали домен, він міг бути зайнятий, чи просто in.ua виявився вільним?
– Мені здається був зайнятий тільки millefleur.com. Інші були вільні. Але якось так було по рідному назвати in.ua.
– Так.
– Якось мені було дуже близько і я продовжила його на 5 років зараз, щоб ніхто не забрав.
– Ні-ні. Мені здається це круто. Представляєш, там навіть французи: «MilleFleur. Іn.ua. Ага! Що ж там з мільфльором роблять в Україні?».
– Так.
– Просто момент такий. Навіть в самому доменному імені є певна така легка провокація.
– Так
– Такий хук, гачечок, як кажуть британці. Скажи мені, на сьогоднішні день. Я розумію, що сайт – це жива істота мережева. Бізнес розвивається. З’являються нові потреби. На скільки ти задоволена на сьогоднішній день функціоналом і тим, що створив «Глянець»? От вони створили початкову версію сайту з певним функціоналом. На скільки ти задоволена як працює сайт?
– Я повернусь трохи назад і, так як ми, можливо, нас буде дивитись хтось, хто хоче відкрити сайт. І важливо, для того, щоб відкрити сайт таким, як ви його бачите, треба уявити спочатку, що він має містити, які він має виконувати функції. А так як я вже мала досвід певний, я знала, які є недоліки у цих систем, і я знала, що я хочу. Я детально виклала ці всі побажання в анкеті, яка передує технічному завданню. І ми ще доопрацьовували сайт рік, напевне. Постійно щось додаючи. Доопрацювання були щомісяця, напевне. На разі, доопрацювання десь раз у півроку. В тому році було десь раз в 3 місяці. Ми консолідуємо всі свої побажання, спостереження. Якщо десь якась критична помилка, яка заважає роботі сайту, то ми вирішуємо її одразу. Ми не відкладаємо її у довгий ящик. Ми одразу відправляємо, що є така помилка. І, зазвичай, на протязі декількох годин помилка ця виправляється.
– Отже, я так розумію, що «Глянець» створив сайт і він його і обслуговує.
– Так
– Я маю на увазі, що зрозуміло – контентом наповнюєте ви. Це суто ваша справа. А саме функціоналом сайту опікується ваш партнер «Глянець».
– Так.
– Тобто, в вашому штаті немає людини, яка б цим займалась. Вона, напевно, і не потрібна. Бо ви ж звертаєтесь до «Глянця» час від часу аби він виконав якісь ваші нові забаганки. Яка, між іншим, була остання забаганка до «Глянцю»?
– Останніх 30))) Я краще розповім, напевне, як саме ці забаганки з’являються.
– Так, це дуже цікаво.
– Мені здається, що це допоможе тим, хто має сайт і хоче його розвивати. По-перше, я завжди купую онлайн: собі, с’імї, у бізнес. Я все намагаюсь купувати онлайн.
– Оскільки ти вже призвичаїлась продавати онлайн, ти вже призвичаїлась і купувати онлайн.
– Так. І я вже роблю це професійно. Я роблю це в Україні і за кордоном. Дуже важливо бачити інші сайти з середини, як клієнт, бачити ті функції, які вони пропонують. Я не можу сказати, що ми в Україні, наша індустрія чимось гірша. Ні. Наразі я можу сказати,що ми дуже швидкими темпами розвиваємося. Тому що, є сайти за кордоном, які поступаються на декілька сходинок. Але є такі сайти передові, я там постійно щось купую, щоб подивитись якісь новинки. Що вони ще придумали для своїх покупців. І неодмінно реалізую це на нашому сайті. В цьому мені, звичайно, потрібна професійна допомога. Я сама цього не можу. Але я постійно ці ідеї генерую. Я, співробітники . Я прислухаюсь до клієнтів. Вони дуже часто радять. Тому що, теж купують і в нас, і за кордоном. І ми це все консолідуємо, оформлюємо, надаємо форму цим доопрацюванням, щоб нас могли зрозуміти. Ось. І направляємо, розставляємо пріоритетність.
– Вікторія, одна з небезпек мережевої торгівлі інтернет-магазинів, ну це не те, коли ти купуєш якісь гаджети, в принципі, майже на 100% знаєш, що тобі прийде. А у вашому випадку є певна складність.
– Так.
– Коли людина щось купує, вона побачила. Я розумію,що ви намагаєтесь, роблячи предметну зйомку, демонструючи ваші товари на сайті. Але ж розумієш, гаджети у всіх різні, налаштовані по різному. Одна і та сама нитка може, несподівано, мати різні кольорові забарвлення. Як ви вирішуєте ці питання? Чому? Тому що людина купує, а тут виявляється не зовсім те.
– Я наведу приклад .
– Є ж така небезпека.
– Так. Це 100%. Є проблема і в сприйнятті кольору, і у тому, як людина позиціонує малиновий чи це рожевий. Так? І ось тому вербально буває важко пояснити. Наприклад, є тканина перміну. У неї є шоколадні кольори: темний шоколад, молочний шоколад, білий шоколад і вишневий шоколад.
– Як ти перед зустріччю пожартувала: «А мені шоколадний шоколад».
– Так.
– А що це «шоколадний шоколад»?
– Я думаю, що це темний шоколад. Тому ми вирішуємо ці питання поступово. Наприклад, є популярна така DMC, яка виготовляється у Франції і це така стала палітра. Можна придбати карту кольорів цієї нитки і ми, наприклад, тканину співвідносим до цієї нитки. Наприклад, ось цей колір схожий на 938. Який? Шоколадний, до речі. Ось. І ми прописуємо це співвідношення в товарній сторінці, щоб клієнт міг зорієнтуватись, якщо в нього є карта кольорів.
– Так ви надаєте певну подібність і людина може вже порівняти.
– Так, але там немає 100% співпадіння. Та навіть рулон від рулону в тканини може відрізнятись. Не значно. Тому ось такий варіант. Ми виготовляємо власноруч зразки тканини. Вишивальниця може купити їх і мати, власне, всі відтінки тканини і ми зможемо спілкуватись: «– А це подібний до ось того 513 Белфаста, який у мене є?
– Так, але він трішки світліший, темніший, або тепліший колір, холодніший колір».
Тому ми знаходимо якісь певні рішення. І стосовно, чому я саме приклад тканини привела, останнім таким доопрацюванням був розширений пошук по тканині. Ця ідея у мене дуже довго зріла. Тому що, я не знала, як ми це зможемо реалізувати.
– Стоп. Дуже цікаво. Що значить «розширений пошук по тканині». Як він реалізується на сайті?
– Тканина має певний каунт – це розмірність тканини. Від неї залежить, якого розміру буде хрестик. Є колір. Ну давайте так: синій, червоний, блакитний. Ї є ще склад тканини. Чи це льон, чи це бавовна, чи це змішана тканина. Ось таких є три характеристики, зазвичай по яким обирає вишивальниця собі тканину.
– І це розширений пошук по конкретному найменуванню дає в цій категорії і людина, вивчаючи ці категорії….
– Дає вибір.
– Вибір, так. І людина може вже обрати.
– Якось звузити ось цей великий вибір, тому що,….
– Конкретизувати.
– Більше 500 найменувань тканини.
– Отже, функціонал – це «Глянець». Зрозуміло. Але ти зараз навела дуже багато прикладів того, як цей функціонал в свою чергу наповнюється певним контентом, як це модно сьогодні казати. Так? А ми скажемо українським словом – змістом. Бо сайт наповнюється змістом: нові товари, нові пропозиції, спілкування з клієнтами, спілкування з партнерами, ну і т.д. Все, що робить інтернет-магазин. Хто це здійснює? Є конкретна людина, яка відповідає за спілкування з клієнтами, опрацьовує листи і комусь їх пропонує. Є інша людина, яка займається тим, що розміщує нові позиції, прибирає старі позиції. Тобто, як це відбувається в техніці роботи з сайтом. Хто у тебе цим займається?
– Ви правильно сказали раніше, що це організм. І він потребує точно не одної людини. Контент мусить зараз бути інформативним. Достатньо інформативним, для того, щоб клієнт міг обрати той товар чи інший, і мати повну інформацію по цьому товару. Тому там має бути фотографія. Фотографую, зазвичай, я. Якщо цей товар можливо сфотографувати. Або, якщо гарна фотографія є у виробника, ми беремо фотографію у виробника. Текст, зазвичай, - це творчість. Він має містити якісь певні характеристики товару. Але, за бажанням, можна додати щось своє. Це має бути ціна обов’язково. І цим, зазвичай, займається контент-менеджер . Теж така сучасна професія, якої, до речі, немає серед професій України затверджених. Тому у нас він називається товарознавець. Ось.
– Вашого інтернет-магазину)
– Так. Є людина, яка цим займається. Вона шукає матеріал, який може додати до товарної сторінки. Я залучаю клієнтів до створення товарних сторінок. Яким саме чином? Це відгуки про товар. І, якщо ми говоримо, про вишивку, а ми про неї теж говоримо, є вишиті картини. І, зазвичай, прев’ю картини, до того, як її вишили – не інформативне. А ось коли вишита, оформлена робота, гарно сфотографована, завжди може прикрасити сторінки сайту.
– І це ще один вид мистецтва – предметної фотографії.
– Так.
– Якщо стосується спілкування з клієнтами, то для цього є менеджер, який спілкується з клієнтами. Вони мають бути професійні. Вони мають розбиратися як у вишивці, так і в тому, як відбувається бізнес-процес в інтернет-магазині. Тому навчання це дуже важке. Від 3 до 6 місяців потрібно.
– У зв’язку із цим іще одне питання: а маркетингові фішки? Одна справа, людина час від часу відвідує сайт, знайомиться з оновленнями. Але, скоріш за все, є якісь улюблені клієнти, якісь цікаві партнери, в яких ви зацікавленні на стільки, що раді були б їм повідомити про якесь оновлення. Чи клієнт, наприклад, щось замовляв. У вас цього не було і ви нарешті привезли. Якусь особливу нитку з Японії. Якийсь особливий свіжий колір тканин із США, чи з Китаю. Які маркетингові ходи ви використовуєте в такому спілкуванні? Чим повідомляєте? Чим користуєтесь?
– Ми спробували….
– Електронним листом, смс..
– Та я зрозуміла, про що ви говорите. Комунікація з клієнтом – це надзвичайно важливо. В нас творчі клієнти, тому вони, зазвичай, люблять спілкуватись телефоном.
– Почутись.
– Так, поспілкуватись, обсудити новинки, отримати пораду. Професійну, до речі. Всі дівчата, які працюють – всі вишивають. Тому клієнти мають можливість отримати професійну пораду.
– Це, між іншим, дуже і дуже важливий акцент. Зверніть увагу, практично весь колектив, і ми це обговорювали іще до нашої зустрічі з Вікторією, всі, хто працює – це вишивальниці. Тобто, вони спеціалістки. Вони зможуть порадити професійно, на дотик, на погляд , на смак, на запах.
– Так. І тому, спілкування дуже важливо в телефонному режимі, це електрона пошта. Тому що це ділова переписка. І це важливо, якщо питання стосується оплати, доставки замовлення. Важливо, щоб було якесь підтвердження. Тому є автоматичні листи. Часто ми переписуємося з клієнтами, якісь узгоджуємо питання: додати до замовлення, відняти. У нас має бути якесь підтвердження. Документальне бажано. Особливо, що стосується оплат замовлень. Також соціальні мережі. Повертаємось до того питання.
– Ви залишили собі нішу в соціальних мережах.
– Так. Там осередок спілкування. І тому вишивальниці всі там, і хештеги всі там спеціальні вишивальні.
– Оскільки творчість – це спілкування, куди без соціальних мереж.
– Наприклад, #вишиваєУкраїна, #вишиваєВІнниця. Можна подивитися роботи вінничанок, які вишивають. Ось. Тому ми спілкуємось в соціальних мережах. Це дуже важливо. Комунікація на сам перед. Ми запитуємо у клієнтів чи їм подобається сайт, що би вони хотіли змінити в сайті, що їм не подобається. І найкращі варіанти ми, звичайно, реалізуємо.
– Звертаю вашу увагу ще раз. Скоріш за все і, можливо, нас також зараз дивляться, можливо і в запису, відповідно ті, хто захоплюються вишиванням. І для вас відкриття інтернет-магазину «MilleFleur» це справжнє одкровення і відкриття. Тому, запам’ятайте ось ці хештеги, де можна знайти «MilleFleur». Окрім того, просто набираєте millefleur.in.ua, це #вишиваєУкраїна, #вишиваєВІнниця. Там ви зможете безпосередньо поспілкуватись зі спеціалістом Вікторії Попович, яка є співзасновницею інтернет-магазину «MilleFleur». Вікторія, будемо завершувати нашу зустріч. Давай ми спробуємо завершити її чимось дуже корисним. Зараз ми спробуємо дати кілька порад, але порад, можливо не стільки порад для успіху, скільки порад, які б позбавили людей якихось помилок. І акцентуємо увагу не на тому, хто, можливо, хотів пов’язати своє життя і свою творчість із вишивкою, а саме тих, хто формує свій бізнес у мережі, створює інтернет-магазин. Тобто, є якісь загальні чинники для всіх? Які б виділила три основні помилки, які б ти радила не робити тим, хто створює свій інтернет-магазин?
– По-перше, порада: мені здається, що для тих, хто створює, для тих, хто вже створив і хоче розвиватися, перше, треба вміти уявляти інтернет-магазин наразі, як він виглядає для клієнта, для співробітника, для себе.
– Загальне уявлення, концепцію.
– Так. Як він буде виглядати через рік для себе, співробітника, клієнта. Через 3, 5 і т.д. І тому у вас має бути якесь уявлення про кінцеву мету і треба постійно працювати над сайтом
– Пам’ятати, що досконалість – не мета, а процес.
– Так. Збирати якісь ноу-хау, новинки технічні, організаційні, можливо. Спілкуватися з іншими власниками інтернет-магазинів. Дуже корисно. Якщо вони у іншій сфері – байдуже. Технічні якісь можливості можна реалізувати. Немає значення, що ви, власне, продаєте.
– Перша порада?
– Перша порада – завжди уявляти сайт.
– Yes.
– Бачити його. Друга порада – завжди, якщо ви вже маєте сайт, користуватись ним як клієнт. Щодня. Оформлюєте для себе замовлення. Це дуже важливо. Оформлювати на різні товари, якщо є якась специфіка у товарів. Для того, щоб знаходити помилки. Для того, щоб розуміти, чи клієнту зручно. І тоді розвиватися. А якщо ви його тільки створюєте – походіть на свої улюблені сайти. Подивіться, що в них є цікаво, що корисного, зручного для вас в першу чергу. Тезисно запишіть. Це вам дуже допоможе, коли ви будете формувати анкету до технічного завдання. Обов’язково майте 10 сайтів, які вам подобаються і постійно їх відвідуйте, щоб бачити як вони постійно розвиваються.
– Спробуйте сформулювати це. Тобто, це означає, що не робіть помилки і не висмоктуйте все з пальця. А, якщо є якісь сумніви в тому, що ви не знаєте як, подивіться, як зроблено іншими, і уже маючи платформу, відповідно позбавитесь від помилки, яку можете зробити. Нарешті третє.
– І третє, напевне, - завжди довіряйте професіоналам цю роботу. Як знайти професіонала – я розповідала вже. Мені здається, що ви можете дещо робити самостійно, але треба знайти комунікацію з розробником і постійно підтримувати спілкування. Важливо не просто говорити, що ви щось бажаєте. Пояснювати, чому ви це бажаєте. Тоді розробникам буде легше це зробити і вони будуть уявляти разом з вами, який це магазин зараз, через рік, 3, 5. І буде завжди з вами вашим партнером.
– Супер. Така життєва аксіома: «Кожен має знати дещо про все і все про дещо». Розуміючи, що ви не можете знати все про все, коли ви створюєте сайт – довіртесь спеціалістам. Не робіть помилки і не думайте, що ви можете все. Я думаю, що життя вас одразу направить в те русло, яке має бути. Вікторія, я дякую. Була змістовна, класна, цікава розмова. Сподіваюсь, що ті, хто збираються створити свій власний інтернет-магазин, звернуть увагу на ці, насправді, корисні і практичні моменти, які ми обговорювали з Вікторією стосовно її досвіду. Я хочу сказати, успішного досвіду. І співпраці з компанією, яка обслуговує її сайти. Завдяки, власне якому, Вікторія реалізує частково свій бізнес. Є ідея, а є технічна сторона. Я нагадаю нашим слухачам, що в проекті «Вінниця Business Hub», який започаткований спільно компанією «Глянець». Це компанія, яка забезпечує створення, обслуговування сайтів, хостинг-платформу. І творчою студією KvitenProduction. Це «Вінниця Business Hub» і ми проводили розмову з співвласницею сайту і одночасно інтернет-магазину millefleur.in.ua Вікторією Попович. Дякую.
– І я вам дякую.»
Інтерв’ю проводив Юрій Квітень
Розробка сайтів для Польського ринку!
Ми – ваш надійний партнер у створенні та розвитку бізнесу в Польщі. Наша компанія пропонує повний спектр послуг для запуску та успішного функціонування вашої компанії в цій країні. Ми спеціалізуємося на розробці сайтів польською мовою, адаптованих до потреб місцевої аудиторії. Наші професіонали з веброзробки мають багаторічний досвід у розробці та оптимізації сайтів для польського ринку, що дозволить вашому бізнесу ефективно конкурувати та залучати клієнтів.
Наші послуги включають в себе:
- Розробка сайту: Ми створюємо сайт будь-якого рівня складності, над проєктом працює велика команда професіоналів під керівництвом вашого персонального менеджера проекту. Професійна розробка, що відповідає найсучаснішим стандартам і потребам вашого бізнесу.
- Створення польської версії: Наші професіонали створять для вас ефективний та привабливий польськомовний сайт, з урахуванням специфіки ринку, який приверне увагу місцевих клієнтів.
- Маркетингові послуги в Польщі: Ми розробимо для вас стратегію маркетингу, яка дозволить вам налагодити ефективні рекламні кампанії та залучити цільову аудиторію.
- Ребрендинг вашого бізнесу: Наші експерти допоможуть вам оновити імідж вашої компанії та підкреслити ваші сильні сторони для залучення нових клієнтів.
Відкрити інтернет-магазин в Польщі легко! Замовивши у нас, ви отримаєте:
- 🛍️ Інтернет-магазин, аналогів якого немає в Польщі
- ✅ Зручне додавання та синхронізація товарів
- 📨 Синхронізацію з поштовими службами та системами оплати
- 🤝 Підтримку наших фахівців на кожному етапі розробки
- 🛒 Власний магазин, а не лише платформа
- 📱 Адаптивний дизайн сайту для комфортної роботи з комп'ютера і смартфона
Співпраця з нами охоплює широкий спектр послуг для підприємців і компаній, що розширюють свою діяльність на міжнародному ринку. Ми пропонуємо професійний переклад документів та інформації, консультації з питань місцевих банків та фінансових процедур, допомогу у реєстрації бізнесу та відкритті філії, а також підтримку у виборі системи оплати та доставки товарів. Крім того, ми можемо надати вам контакти для реєстрації юридичної особи в Польщі, підбір офісу, контакти бухгалтера та інші послуги. Ми стежимо за тим, щоб ваші підприємницькі ініціативи успішно реалізувалися в нових ринкових умовах.
Адреса офісу в Польщі: Biuro 315, Regus Equal Park 3rd Floor, Wielicka 28, 30-552 Kraków
Не втрачайте час – обирайте нашу компанію для успішного старту в Польщі. Ми знаємо, як зробити ваш бізнес конкурентоспроможним на цьому ринку!
Звертайтесь за контактами:
📞 Телефон: 0 (800) 750-751
📧 Електронна пошта: [email protected]
Як аудит вебсайту може трансформувати ваш бізнес
Аудит вебсайту — це не проста перевірка, це необхідність, що дозволяє глибоко зрозуміти як технічні, так і маркетингові аспекти вашого сайту. Чи оптимізовано ваш сайт для пошукових систем? Чи ефективно він комунікує з вашими потенційними клієнтами? Відповіді на ці питання можуть радикально змінити ваші підходи та стратегії. Замовлення аналізу вебсайту може виявити приховані проблеми, які стримують потенціал вашого сайту у генеруванні лідів та залученні клієнтів. Незалежно від того, чи прагнете ви покращити оцінку сайту у пошукових системах, чи збільшити рівень задоволення користувачів, аудит може надати вам необхідні інструменти та дороговкази.
Ми розглянемо, як ретельно підготовлений аудит може значно покращити сайт і зробити його більш конкурентоспроможним. Ми обговоримо, які аспекти сайту перевіряються під час аудиту, які переваги він може принести вашому бізнесу, і як ви можете замовити перевірку сайту у професіоналів, щоб забезпечити найкращі результати.
Чому вашому бізнесу потрібен аудит вебсайту?
Відмінна зручність вебсайту — це не просто приємний бонус, а критично важлива умова для забезпечення успіху в інтернеті. Аудит сайту дозволяє детально аналізувати, наскільки зручно та ефективно користувачі взаємодіють з вашим сайтом, і як це впливає на досягнення вашим бізнесом його цілей. Ось декілька причин, чому це важливо:
- Підвищення задоволеності користувачів: Аудит виявляє проблеми в навігації та інтерфейсі, які можуть заважати користувачам легко та інтуїтивно знаходити потрібну інформацію чи здійснювати бажані дії на вашому сайті. Поліпшення цих аспектів може значно збільшити задоволеність ваших відвідувачів.
- Зниження показника відмов: Коли користувачам важко орієнтуватися на сайті або виконувати потрібні дії, вони частіше залишають сайт без конверсії. Аудит допомагає ідентифікувати і виправляти елементи дизайну, які можуть призводити до високого показника відмов.
- Підвищення конверсій: Оптимізація вебсайту може прямо впливати на ваші конверсії. Наприклад, спрощення процесу оформлення покупки або покращення видимості кнопки заклику до дії можуть значно підвищити число успішних транзакцій.
- Оптимізація для пошукових систем: SEO аудит та оптимізація є частиною загального аудиту вебсайту і фокусується на аспектах, які впливають на видимість вашого сайту у пошукових системах. Аналіз ключових слів, метатегів, структури URL та інші SEO практики допоможуть підняти ваш сайт вище у пошукових результатах.
- Покращення доступності: Аудит також оцінює, наскільки доступним є ваш сайт для людей з обмеженими можливостями. Забезпечення доступності не лише розширює вашу цільову аудиторію, але й підкреслює вашу відповідальність як бізнесу.
- Оптимізація для мобільних пристроїв: У наш час важливо, щоб сайт був оптимізований для мобільних користувачів. Аудит допоможе впевнитися, що ваш сайт ефективно працює на всіх типах пристроїв, покращуючи загальний досвід користувачів.
Забезпечення високої якості сайту — це інвестиція в задоволеність клієнтів та ефективність вашого онлайн простору. Замовлення професійного аудиту може допомогти вам ідентифікувати критичні питання та вирішити їх, перш ніж вони негативно вплинуть на ваш бізнес. Детальніше про сео просування можна прочитати у статті "Особливості SEO-оптимізації інтернет-магазина"
Як проводиться аудит та що ми пропонуємо
Аудит вебсайту — це комплексний процес, що включає декілька ключових етапів. Кожен етап має свою специфіку і вимагає детального підходу. Наша команда фахівців використовує передові технології і методики для забезпечення найвищої якості послуг. Ось як ми працюємо:
- Планування аудиту: Перш за все, ми визначаємо ваші бізнес-цілі та особливості вебсайту. Це допомагає нам підготувати персоналізований план аудиту, який враховує всі необхідні аспекти: від технічного аналізу до оцінки користувацького досвіду.
- Технічний аудит :На цьому етапі ми перевіряємо технічну складову сайту: кодування, архітектуру інформації, відповідність стандартам SEO та веб-доступності. Ми ідентифікуємо технічні помилки, які можуть заважати індексації сайту пошуковими системами або погіршувати загальну продуктивність.
- Аудит користувацького досвіду (UX): Ми аналізуємо, як відвідувачі взаємодіють з вашим сайтом, і оцінюємо зручність інтерфейсу. В цьому контексті ми також можемо поставити теплову карту на сайт. Теплові карти дозволяють візуалізувати, де користувачі найчастіше клікають, як довго затримуються на певних сегментах сторінки і як прокручують сторінку. Це дуже корисно для покращення структури сторінок та змісту.
- Звіт та рекомендації: На заключному етапі ми складаємо детальний звіт, який включає всі знайдені проблеми та конкретні рекомендації щодо їх виправлення. Ми надаємо практичні поради, які можна швидко імплементувати для покращення вашого сайту.
- Підтримка та оптимізація: Після проведення аудиту ми також пропонуємо послуги з підтримки та оптимізації вебсайту. Це може включати регулярні оновлення, моніторинг ефективності сайту, а також додаткові перевірки на відповідність зміненим вимогам чи технологіям.
Наша мета — не просто виявити проблеми, а забезпечити вам інструменти та знання для їх ефективного вирішення, щоб ваш сайт не тільки працював на повну потужність, а й допомагав розвивати ваш бізнес.
Компанія Глянець надає професійні послуги аудиту вебсайтів, що включають технічний аудит, юзабіліті тестування, SEO оптимізацію, а також аналіз доступності та безпеки вашого сайту. Ми використовуємо передові інструменти, зокрема теплові карти, для глибокого аналізу поведінки користувачів, що дозволяє нам пропонувати націлені та ефективні рішення для кожного клієнта.
Якщо ви хочете забезпечити, щоб ваш сайт функціонував на найвищому рівні, відповідав всім сучасним вимогам і працював як потужний інструмент вашого бізнесу, звертайтеся до нас. Замовте аудит вебсайту в Глянці сьогодні та зробіть перший крок до покращення вашого онлайн-простору. Ми гарантуємо професійний підхід та відданість у досягненні ваших бізнес-цілей.
В чому переваги вебсайтів над мобільними додатками?
Різні компанії щоденно стикаються з вибором між розробкою мобільних додатків та вебсайтів. Хоча мобільні додатки можуть здаватися зручними та інноваційними, важливо не ігнорувати численні переваги вебсайтів. Замовити вебсайт — це не просто інвестиція в онлайн-присутність, а стратегічне рішення, що може значно знизити витрати на розробку та підтримку, забезпечити ширше охоплення аудиторії та поліпшити позиціонування в пошукових системах.
Ми детально розглянемо, чому веб-сайти вигідно відрізняються від мобільних додатків, аналізуючи їх функціональність, доступність та вартість обслуговування. Значення вебсайтів у сучасному діджиталізованому ландшафті не можна недооцінювати, адже вони відіграють ключову роль у залученні клієнтів, розширенні ринку та оптимізації користувацького досвіду.
Що таке веб-сайт та мобільний додаток?
Веб-сайти та мобільні додатки відіграють життєво важливі ролі в просуванні бізнесу, але вони мають суттєві відмінності. мобільний додаток — це програма, завантажена та встановлена на мобільний пристрій, яка може використовувати системні можливості телефону, такі як камера, GPS або гіроскоп. Вони можуть пропонувати більш персоналізований досвід, але їх розробка та підтримка вимагають значних інвестицій.
Таким чином, вибір між створення вебсайту зазвичай виявляється більш вигідним та ефективним рішенням.
Основні переваги вебсайтів
Веб-сайти пропонують низку переваг, які роблять їх привабливим вибором для бізнесів усіх масштабів. Розглянемо декілька ключових переваг, які ви повинні врахувати, розглядаючи можливість замовити вебсайт для вашого бізнесу.
- Універсальний доступ: Однією з основних переваг вебсайтів є їхня доступність. Відвідувачі можуть отримати доступ до вашого сайту з будь-якого пристрою, що має підключення до інтернету, незалежно від операційної системи. Це забезпечує широке охоплення аудиторії та можливість залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
- Економічність: Замовлення вебсайту часто виявляється значно дешевшим у порівнянні з розробкою мобільних додатків. Витрати на розробку та підтримку сайту нижчі, оскільки вам не потрібно створювати окремі версії для різних платформ, таких як iOS і Android. Крім того, оновлення та зміни до сайту можуть бути впроваджені швидше і простіше, що зменшує загальні витрати на обслуговування.
- SEO та маркетингові переваги: Веб-сайти надають кращі можливості для оптимізації під пошукові системи (SEO). Це означає, що ваш сайт може займати вищі позиції у пошукових системах, збільшуючи шанси на виявлення потенційними клієнтами. Оптимізація сайту для пошукових систем допомагає підвищити його видимість та приваблювати більше органічного трафіку.
- Поліпшення користувацького досвіду: Веб-сайти можуть пропонувати багатий та зручний користувацький інтерфейс, що адаптований для різних пристроїв, включаючи мобільні телефони, планшети та настільні комп’ютери. Завдяки респонсивному дизайну користувачі можуть легко навігувати сайтом, що покращує загальний досвід взаємодії та може збільшувати конверсійні показники.
З урахуванням цих переваг, створення вебсайту є раціональним вибором для бізнесів, які прагнуть досягти максимальної вигоди від своєї онлайн-присутності. Веб-сайти не тільки заощаджують кошти та ресурси, але й забезпечують широкі можливості для масштабування та розвитку вашого бізнесу.
Чому користувачі відмовляються від мобільних додатків?
Попри значний розвиток мобільних технологій та збільшення кількості доступних додатків, багато користувачів все ще віддають перевагу веб-сайтам. Це пов'язано з рядом причин, які вказують на певні недоліки мобільних додатків та обмеження, які можуть впливати на користувацький досвід.
Більшість користувачів не бачать необхідності встановлювати мобільні додатки, коли вони можуть легко отримати доступ до тих же послуг або інформації через веб-сайт на своєму ноутбуці чи смартфоні через браузер. Це особливо актуально для тих сервісів, які користувачі використовують нечасто або спорадично.
Крім того, користувачі наголошують, що мобільні додатки часто займають занадто багато місця на їхніх пристроях, що може бути критичним для тих, у кого обмежена кількість пам'яті. Є також занепокоєння щодо споживання акумуляторної батареї та мобільних даних, особливо коли додатки працюють у фоновому режимі або передають велику кількість даних.
Проблеми з конфіденційністю та безпекою
Одне з найбільших занепокоєнь, яке відштовхує користувачів від мобільних додатків, — це питання конфіденційності та безпеки. Багато додатків вимагають широких дозволів для доступу до особистої інформації, такої як контакти, місцезнаходження, дані з соціальних мереж та навіть особисті файли, що викликає стурбованість серед користувачів щодо того, як ці дані збираються, зберігаються та використовуються. Існує також страх, що мобільні додатки можуть бути вразливими до хакерських атак, особливо ті, що зберігають важливі фінансові дані або особисту інформацію. Витоки даних у великих компаніях, які стали заголовками новин, лише посилюють ці побоювання.
Ці фактори сприяють тому, що багато користувачів вважають за краще використовувати веб-сайти, які не вимагають завантаження та забезпечують швидкий доступ до послуг без потреби в інсталяції додатків, що споживають ресурси. Це підтверджує, що веб-сайти можуть бути більш зручним та безпечним рішенням для багатьох користувачів. Втім, для багатьох компаній створення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
У підсумку, ретельний вибір між розробкою веб-сайту та мобільного додатку повинен базуватися на конкретних потребах бізнесу, його цільовій аудиторії та доступних ресурсах. Втім, для багатьох компаній замовлення вебсайту виявиться найоптимальнішим рішенням, що дозволяє ефективно залучати клієнтів та забезпечувати високу якість обслуговування з мінімальними витратами та складнощами.
Що таке прогресивні веб-додатки і в чому їх переваги
Прогресивні веб-додатки (PWA) змінюють звичайне уявлення про те, що можуть робити веб-сайти. Ця технологія поєднує краще з вебу і мобільних додатків, пропонуючи швидкість і зручність використання, що раніше було можливо лише в додатках. У цій статті ми детально розглянемо, що таке прогресивні веб-додатки, які технології стоять за ними, їх переваги та ключові моменти впровадження. Особливу увагу ми звернемо на те, як прогресивні веб-додатки можуть трансформувати ваш бізнес, забезпечуючи кращий користувацький досвід і збільшуючи продуктивність.
Що таке прогресивні веб-додатки?
Прогресивні веб-додатки — це тип програмного забезпечення, що ділиться на веб-сайт і мобільний додаток. Це дозволяє користувачам встановити веб-додатки на свої пристрої та використовувати їх подібно до звичайних мобільних додатків. Важливою особливістю PWA є те, що вони використовують технології веб-браузерів, але пропонують функціональність, що зазвичай асоціюється тільки з мобільними додатками.
Концепція PWA була вперше представлена Google у 2015 році. Ціль полягала у тому, щоб зробити веб-досвід максимально зручним та швидким. З того часу технологія набула значного розвитку і підтримки, особливо у компаній, що прагнуть покращити мобільний досвід користувачів, не втрачаючи універсальності і доступності вебу.
Технології, що використовуються у прогресивних веб-додатках
Прогресивні веб-додатки використовують цілий ряд сучасних веб-технологій, щоб забезпечити користувачам досвід, що максимально наближений до мобільних додатків. Найважливішими з цих технологій є:
- Service Workers — скрипти, що працюють у фоновому режимі, незалежно від веб-сторінки, і дозволяють керувати мережевими запитами, кешувати ресурси та використовувати push-повідомлення.
- Manifest файл — JSON файл, який дозволяє розробникам встановлювати веб-додаток на головний екран, задавати іконку та початковий екран.
- Використання HTTPS — забезпечення безпеки даних користувачів та надійної роботи веб-додатків.
Чим прогресивні веб-додатки краще за традиційні сайти
Поліпшення користувацького досвіду
Прогресивні веб-додатки вирізняються надзвичайною швидкістю завантаження та високою реактивністю, що забезпечується завдяки кешуванню даних і розумному управлінню мережевими запитами. Це означає, що користувачі мають можливість миттєво отримати доступ до контенту, незалежно від якості їх інтернет-з'єднання, що значно покращує загальний досвід користування.
Офлайн доступ та підтримка push-сповіщень
Одна з визначальних особливостей PWA — це можливість працювати в офлайн режимі. Це досягається завдяки технології Service Workers, яка дозволяє веб-додаткам кешувати важливий контент і забезпечувати доступ до нього без необхідності інтернет-з'єднання. Крім того, PWA можуть використовувати push-сповіщення, щоб інформувати користувачів про новини, оновлення або спеціальні пропозиції, навіть коли вони не використовують веб-додаток.
Збільшення залучення та конверсії
Завдяки кращому користувацькому досвіду та офлайн можливостям, PWA демонструють високі показники залучення користувачів та збільшення конверсій. Здатність швидко завантажуватися і працювати плавно на будь-якому пристрої забезпечує вищу лояльність клієнтів та більшу ймовірність виконання ними цільових дій, таких як покупка або заповнення контактної форми.
Кроки впровадження прогресивних веб-додатків у ваш бізнес
Впровадження прогресивних веб-додатків може здатися складним, але з правильним підходом процес може бути ефективним і плавним. Ось основні кроки для інтеграції PWA у ваш бізнес:
- Аудит поточного стану веб-сайту — перевірте, чи ваш сайт готовий до перетворення у PWA. Це включає забезпечення сумісності з HTTPS, реактивністю сайту на різних пристроях та наявністю всіх необхідних технічних аспектів.
- Розробка та налаштування Service Workers — це ключовий компонент PWA, який дозволяє сайту працювати офлайн та використовувати push-сповіщення.
- Створення маніфесту для веб-додатку — маніфест дозволяє користувачам додавати ваш додаток на головний екран своїх пристроїв, забезпечуючи легший доступ та більш нативний досвід.
- Тестування PWA — переконайтеся, що ваш PWA працює належним чином на всіх пристроях та в усіх браузерах, з особливою увагою до офлайн режиму та швидкості завантаження.
- Моніторинг та оновлення — після запуску PWA важливо постійно моніторити його роботу та вносити оновлення для вирішення будь-яких проблем або вдосконалення функціоналу.
Для наочного прикладу, як легко та швидко користувачі можуть встановити прогресивний веб-додаток на свої пристрої, ми підготували анімований GIF. На цьому GIF показано процес, починаючи з моменту, коли користувач відвідує веб-сайт, до моменту, коли вони встановлюють вебдодаток на головний екран свого мобільного пристрою. Це демонструє простоту і зручність використання PWA, а також їх здатність пропонувати нативний досвід через веб-браузер.
Прогресивні веб-додатки представляють собою потужний інструмент для розвитку бізнесу, пропонуючи швидкість, зручність та вдосконалений користувацький досвід, порівнянний з нативними мобільними додатками. Вони дозволяють досягти високого рівня залучення клієнтів, забезпечують можливість працювати офлайн та відправляти push-сповіщення, що є критично важливим для сучасного динамічного ринку. Завдяки простоті установки та ефективності використання, PWA можуть значно підвищити конверсію та покращити загальний досвід користувачів.
Якщо ви шукаєте спосіб зробити ваш веб-досвід більш ефективним і привабливим, прогресивні веб-додатки можуть стати відмінним рішенням. Пам’ятайте, що правильне впровадження та постійне оновлення важливі для успіху будь-якого технологічного рішення. Не зволікайте залучити професіоналів, які допоможуть вам оптимізувати ваш сайт для перетворення його у прогресивний веб-додаток і використовувати всі його можливості на повну.
Віртуальні примірочні в інтернет-магазинах: як штучний інтелект змінює шопінг
У світі, де технології змінюють кожен аспект нашого життя, онлайн-шопінг виявився однією з найбільш стрімко зростаючих сфер. Втім, попри всю зручність, що її пропонує покупка з дому, існує одна проблема, яка досі змушує багатьох покупців вагатися перед кліком на кнопку "купити" — це неможливість приміряти одяг перед покупкою. Тут на сцену виходять інноваційні технології, такі як віртуальні примірочні, що обіцяють революціонізувати спосіб, яким ми купуємо одяг онлайн.
Віртуальна примірочна — це передова технологія, яка за допомогою штучного інтелекту та машинного навчання дозволяє покупцям "приміряти" одяг віртуально, перш ніж зробити покупку. Ця інновація має потенціал не лише забезпечити кращий досвід покупок у мережі, але й кардинально змінити весь ритейл-сектор.
Наша компанія уважно слідкує за цим направленням технологій та очікує на їх стрімкий розвиток у найближчому майбутньому. Ми віримо, що інтеграція таких інновацій не лише сприятиме зростанню задоволеності клієнтів, але й значно підвищить ефективність роботи інтернет-магазинів, зменшивши кількість повернень через невідповідність розмірів чи вигляду товарів.
Розвиток віртуальних примірочних
Від ранніх експериментів до сучасних передових систем, віртуальні примірочні пройшли довгий шлях розвитку. Початкові спроби впровадити цифрові рішення для примірки одягу зазнавали критики через низьку якість візуалізації та обмежену функціональність. Проте, з появою передових технологій штучного інтелекту та поліпшенням алгоритмів обробки зображень, віртуальні примірочні стають набагато точнішими та кориснішими для кінцевого користувача.
Ключ до успіху віртуальних примірочних лежить у використанні комплексу технологій. Це включає комп'ютерний зір, штучний інтелект, машинне навчання та алгоритми обробки зображень. Ці технології дозволяють аналізувати фотографії користувачів у реальному часі, адаптуючи одяг до їх тілесних параметрів. Окрім того, передові інтерфейси забезпечують інтуїтивне та зручне використання цих систем.
Переваги для споживачів і бізнесу
Віртуальні примірочні пропонують значні переваги як для покупців, так і для власників магазинів. Для споживачів це можливість візуально оцінити, як одяг сидітиме на них, без необхідності відвідувати фізичний магазин або чекати доставки товару. Це значно підвищує задоволеність покупок та зменшує кількість повернень. З іншого боку, ритейлери отримують змогу залучити більше клієнтів, пропонуючи унікальний шопінг-досвід, та знижують витрати, пов'язані з обробкою повернень. В результаті, віртуальні примірочні не лише сприяють зростанню продажів, але й покращують сталість бізнесу.
Примірка на сайті – як це працює?
Інтеграція віртуальної примірочної на сайт вимагає комплексного підходу, що включає розробку або впровадження спеціалізованого програмного забезпечення. Це програмне забезпечення використовує алгоритми штучного інтелекту, щоб аналізувати введені користувачем дані, такі як виміри тіла, або навіть фотографії чи відео в реальному часі для створення точного віртуального зображення, на якому можна "приміряти" одяг.
Штучний інтелект грає ключову роль у функціонуванні віртуальних примірочних, адже саме він аналізує та обробляє дані користувача для створення точної тривимірної моделі. Такі системи можуть рекомендувати найбільш підходящий розмір одягу, враховуючи не тільки розміри, але й особисті переваги користувачів щодо посадки одягу. Впровадження віртуальних примірочних змінює не тільки спосіб покупки одягу, але й загальний досвід онлайн-шопінгу. Покупці отримують можливість не тільки візуально побачити, як одяг буде виглядати на них, але й експериментувати з різними стилями та кольорами без необхідності фізичної присутності в магазині. Такий інтерактивний підхід може значно покращити користувацький досвід, збільшуючи задоволення від покупок та водночас зменшуючи ймовірність повернення товару через невідповідність очікуванням.
Переваги онлайн примірки одягу
Використання технологій онлайн примірки одягу несе в собі значні переваги, що впливають як на досвід споживачів, так і на ефективність і сталість бізнес-моделей в роздрібній торгівлі. Розглянемо ключові аспекти цих переваг:
Зменшення кількості повернень товару
Однією з найбільших проблем онлайн-торгівлі є висока кількість повернень, що часто пов'язано з невідповідністю розмірів або очікувань клієнтів щодо вигляду товару. Онлайн примірка одягу дозволяє значно знизити цей ризик, надаючи покупцям можливість краще зрозуміти, як одяг пасуватиме їм, що, в свою чергу, призводить до більш впевнених покупок і меншої кількості повернень.
Підвищення задоволення та лояльності клієнтів
Покращення досвіду покупок онлайн через віртуальну примірочну сприяє збільшенню загального задоволення клієнтів. Інтерактивність та персоналізація покупок зміцнюють відносини між брендами та їхніми клієнтами, спонукаючи до повторних покупок і збільшення лояльності.
Вплив на екологічність і сталість бізнесу
Зменшення кількості повернень не тільки покращує економічну ефективність для бізнесів, але й має позитивний вплив на довкілля. Зниження потреби у транспортуванні повернених товарів сприяє зменшенню вуглецевого сліду компаній, роблячи бізнес більш сталим та екологічно відповідальним.
Майбутнє примірочної для інтернет-магазину
Одним з основних трендів є покращення точності та інтерактивності віртуальних примірочних за допомогою розширеного використання штучного інтелекту і машинного навчання. Це включає розвиток алгоритмів, здатних аналізувати більш тонкі нюанси фігури користувачів, а також інтеграцію з віртуальною та доповненою реальністю для створення більш занурювального досвіду примірки.
Штучний інтелект не тільки вдосконалює віртуальні примірочні, але й відкриває нові можливості для персоналізації модних пропозицій. Це може включати автоматичне рекомендування одягу на основі попередніх покупок, стилю життя та персональних переваг клієнта, що значно покращить користувацький досвід і ефективність покупок.
Наша компанія, уважно слідкуючи за цими тенденціями та активно експирементуючи з віртуальниими примірочними, прагне не лише оптимізувати досвід наших клієнтів, але й виступити в ролі інтеграційного лідера на ринку. Усвідомлюючи важливість цих інновацій, ми впевнені, що подальше впровадження та розвиток віртуальних примірочних не тільки сприятиме зростанню нашої компанії, але й відіграватиме важливу роль у формуванні майбутнього онлайн-ритейлу, роблячи покупки більш зручними, персоналізованими та сталими.
Замовити сайт зараз!
Всього один крок до вашого бездоганного сайту